Διαδικασίες διάρκειας δύο μηνών με έγγραφα να πηγαίνουν από υπηρεσία σε υπηρεσία χρειάστηκαν για να πληρωθεί από το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο μια δαπάνη ύψους… 1,5 ευρώ (!) για την αγορά των απαραίτητων υλικών υποστήριξης ενός πίνακα ανακοινώσεων - δηλαδή, με πιο απλά λόγια, τα… καρφάκια. Ανάλογη σε έγγραφα και χρόνο ήταν η διαδικασία που συνόδευσε την αγορά του πίνακα ανακοινώσεων.
Η παραπάνω ιστορία - και άλλες ανάλογου… περιεχομένου - περιέχεται όχι σε κάποιο χιουμοριστικό μυθιστόρημα, αλλά στην ιστοσελίδα Διαύγεια του υπουργείου Εσωτερικών, όπου δημοσιεύονται οι αποφάσεις δημοσίων δαπανών.
Η μακρά πορεία της επίμαχης προμήθειας ξεκινά στα μέσα Οκτωβρίου, όταν κατατέθηκε το αίτημα έγκρισης της δαπάνης για τα καρφάκια που χρειάζονται για να κρεμαστεί ο πίνακας. Το αίτημα κατατέθηκε εγγράφως από το Τμήμα Αρχείου και Επιμελητείας της Διεύθυνσης Προσωπικού του ΝΑΤ. Στις 22 Νοεμβρίου εκδόθηκε το τιμολόγιο για το ποσό του 1,5 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ…) και στις 16 Δεκεμβρίου εκδόθηκε η έγκριση της δαπάνης, ώστε να εκδοθεί με τη σειρά του και το ένταλμα πληρωμής.
Αναλόγως… περιπετειώδης ήταν και η διαδικασία για την αγορά του εν λόγω πίνακα, ο οποίος κόστισε 15 ευρώ.
Ανατρέχοντας σε άλλη ιστορία… γραφειοκρατικής τρέλας, εντοπίζει κανείς την προμήθεια 828 λίτρων πετρελαίου κίνησης για πλοηγίδα της Πλοηγικής Υπηρεσίας Ρόδου που κόστισε 85,5 ευρώ. Το αίτημα υπεβλήθη στα τέλη Ιουλίου και η απάντηση δόθηκε στις 20 Δεκεμβρίου.
Μειδιάματα προκαλεί η τρίτη περίπτωση που αφορά εφοδιασμό με βενζίνη υπηρεσιακού αυτοκινήτου του Λιμενικού Σώματος. Η έγκριση της δαπάνης για τα 40 ευρώ που κόστισε η βενζίνη δόθηκε στις 17 Δεκεμβρίου. Μέχρι εδώ καλά. Όμως χρήζει επισήμανσης ότι το αυτοκίνητο είχε βάλει τη συγκεκριμένη ποσότητα βενζίνης τον Αύγουστο…
ΑΝΤ1
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου