NEXTOK ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Εκθέτουν τον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη οι απόστρατοι αξιωματικοί του Λιμενικού, ζητώντας του μεταξύ άλλων να αποσύρει και τη διάταξη με την οποία χορηγείται ο βαθμός του Ναυάρχου εν αποστρατεία και στους προ της 3-4-08 αποστρατευθέντες Αρχηγούς Λ.Σ., διάταξη που εκτιμάται ότι είναι "φωτογραφική" και αποσκοπούσε στην προσωπική ικανοποίηση του τέως Αρχηγού Λ.Σ. Ηλία Σιωνίδη. Φυσικά "άγνωστη" παραμένει η αιτία για την οποία ο Υπουργός θέλησε να ικανοποιήσει αυτό το αίτημα, τη στιγμή που ο Ελληνικός Λαός ζει κάτω από εξαιρετικά πιεστικές συνθήκες με το πρόβλημα της επιβίωσης να κυριαρχεί στην καθημερινότητά του.
ΕΝΩΣΗ ΑΠΟΣΤΡΑΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Πειραιάς 17/2/2011
Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Απόστρατων Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος (ΕΑΑΛΣ) στη συνεδρίαση της 16/2/2011 ενημερώθηκε από τον Πρόεδρο σχετικά με την προώθηση του Σχεδίου Νόμου για τη σύσταση Αρχηγείου Λ.Σ. Ελληνική Ακτοφυλακή κ.λπ. στην Διαρκή Επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης της Βουλής την 1η και 2α τρέχοντος μηνός, καθώς και τον αποκλεισμό εκπροσώπησης της Ένωσής μας από τη διαδικασία ακροάσεων των φορέων με πρωτοβουλία της πλειοψηφίας.
Το Διοικητικό Συμβούλιο επαναλαμβάνει τη θέση του ο κατακερματισμός του ενιαίου Διοικητικού φορέα της Εμπορικής Ναυτιλίας, ΥΕΝ-Λ.Σ. και της απαξίωσης των εξειδικευμένων στελεχών του Λ.Σ. θα έχει δυσμενείς επιπτώσεις για την Εμπορική Ναυτιλία και την Εθνική Οικονομία και θα προκαλέσει σοβαρή επιβάρυνση στα σφοδρώς σχηματιζόμενα οικονομικά της χώρας.
Την κατάσταση, αναμένεται να περιπλέξει ακόμα περισσότερο ο συνδυασμός του παροπλισμού του έμπειρου δυναμικού του Λ.Σ. και της αντικατάστασής του στο ΥΘΥΝΑΛ από άναυτο προσωπικό κάθε επιλογής.
Επίσης επισημαίνεται ότι η γνώμη της Ένωσής μας, τα χιλιάδες μέλη της οποίας επί σειράν δεκαετιών, συνέβαλαν στην ανάδειξη της Εμπορικής μας Ναυτιλίας, μετά λόγου γνώσεως, αισθήματος ευθύνης και το σπουδαιότερο εκ των πραγμάτων, εκτός συντεχνιακών συμφερόντων, θα ήταν χρήσιμη για τα μέλη της Επιτροπής λόγω της ιδιαιτερότητας των θαλασσίων δραστηριοτήτων, του πλοίου, του ναυτικού ακόμα δε και της ναυτικής ορολογίας.
Το Διοικητικό Συμβούλιο θα μελετήσει τα πρακτικά των συνεδριάσεων και θα προβεί σε σχετικό σχολιασμό.
Ειδικότερα ζητείται η απόσυρση της διάταξης της παραγράφου α του άρθρου 22 του υπό κρίσιν Σ.Ν. με την οποία χορηγείται ο βαθμός του Ναυάρχου εν αποστρατεία και στους προ της 3-4-08 αποστρατευθέντες Αρχηγούς Λ.Σ.
Ήδη σημαντικός αριθμός επιτίμων Αρχηγών Λ.Σ., οι οποίοι επικοινώνησαν με την Ένωσή μας, φρονούν ότι απάδει η οικοδόμηση τυπικών διακρίσεών τους με διατάξεις νομοθετήματος, το οποίο σωριάζει σε ερείπια το Λ.Σ. και απαξιώνει κατάφορα τα άξια στελέχη του καθηλώνοντας τα σε αποκλειστικά αστυνομικά καθήκοντα.
Αλλά και πέραν αυτού : Η διαδικασία χορήγησης που καθιερώνει βρίσκεται στον αντίποδα της στρατιωτικής δεοντολογίας και των σχετικών Κανονισμών, σύμφωνα με τους οποίους οι βαθμοί των αξιωματικών απονέμονται αυτεπάγγελτα και δεν χορηγούνται κατόπιν αιτήσεως και δη εντός ανατρεπτικής προθεσμίας.
Εάν ο κ. Υπουργός επιμένει στη διάταξη αυτή ας απονείμει το βαθμό αυτεπαγγέλτως.
Υπενθυμίζεται ότι όλοι οι Επίτιμοι Αρχηγοί Λ.Σ. με την από 26/11/10 επιστολή τους προς τον κ. Πρωθυπουργό με ευθύνη και μακράν συντεχνιακών επιλογών, έχοντας υπ’ όψη και ανάλογους καταστροφικούς πειραματισμούς του παρελθόντος έχουν επισημάνει το παρακινδυνευμένο των νέων πρωτοβουλιών.
Είναι γνωστό ότι ο επιχειρούμενος πειραματισμός δεν υπήρξε αποτέλεσμα μελέτης και διαβούλευσης με τους φορείς της Ναυτιλίας. Δεν υπήρξε καν κομματικός προγραμματισμός. Υπήρξε αιφνιδιασμός του παρασκηνίου.
Όλοι οι παροικούντες τον ναυτιλιακόν Πειραιά γνωρίζουν ότι σκοπός δεν υπήρξε η ίδρυση «Ακτοφυλακής» - Ακτοφυλακή υπήρχε – Απώτερος σκοπός υπήρξε ο εξοβελισμός των αξιωματικών του Λιμενικού Σώματος από τη διοίκηση της Εμπορικής Ναυτιλίας, τους οποίους όμως η πολιτεία επέλεξε με αυστηρά κριτήρια επιστημοσύνης και μετεκπαίδευσε πολύ ακριβά (Σχολή Δοκίμων, Ναυτολόγηση σε Εμπορικά Πλοία, Απόκτηση τίτλων μεταπτυχιακών σπουδών σε Ευρώπη και Αμερική σε αντικείμενα ναυτιλιακού ενδιαφέροντος).
Ήδη επίκειται η απόσυρση όλων αυτών για να τους αντικαταστήσει, με ποιους άναυτους;
Και με ποιο επιπλέον κόστος για όλους τους φορολογούμενους;
Ερωτάται ο κ. Υπουργός Προστασίας του Πολίτη και πρώην Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, ο οποίος μετά ζήλου ηγείται της αποδόμησης του ενιαίου φορέα της Εμπορικής Ναυτιλίας – Λ.Σ., πότε ανακάλυψε ότι, το Λιμενικό Σώμα, στο οποίο ο οραματιστής μέγα Πολιτικός Ελευθέριος Βενιζέλος, ανέθεσε αποκλειστικά την διοίκηση των ναυτιλιακών πραγμάτων δημιουργώντας one stop shop, την προσφορά του οποίου επαίνεσαν έκτοτε όλοι οι διατελέσαντες Υπουργοί του χώρου, μη εξαιρουμένου του ιδίου με προεξάρχοντα τον αείμνηστο Ευάγγελο Γιαννόπουλο να εισηγείται στον τότε Πρωθυπουργό Ανδρέα Παπανδρέου την εφαρμογή του τρόπου εκπαίδευσης των στελεχών του Λιμενικού Σώματος και σε άλλους τομείς της Διοίκησης, είναι θεσμός παρωχημένος; Με ποια κριτήρια, ποιες μελέτες και κατόπιν διαβουλεύσεων με ποιους φορείς;
Είναι γνωστό ότι το Λιμενικό Σώμα του οποίου οι πόρτες είναι ανοιχτές σε όλους τους Έλληνες και τις Ελληνίδες συγκαταλέγει στις τάξεις του με αυστηρή επιλογή απόφοιτους Ελληνικών και ξένων Πανεπιστημίων και Πολυτεχνείων καθώς και Αξιωματικούς του Εμπορικού Ναυτικού με λαμπρές σπουδές, γνώσεις και γλώσσες. Η θάλασσα όμως και το πλοίο απαιτούν κάτι παραπάνω από τις απαραίτητες αυτές θεωρητικές γνώσεις.
Απαιτεί ναυτοσύνη, πειθαρχία, ναυτική εξειδίκευση. Πράγμα που σημαίνει : υπερενιαύσια φοίτηση στη Σχολή Δοκίμων, ναυτολόγηση σε ποντοπόρα εμπορικά πλοία και εξάμηνη ενημέρωση σε εξειδικευμένες συναφείς στρατιωτικές και ναυτικές Υπηρεσίες.
Πράγματι, μιλάμε για δύσκολη και επίπονη διαδικασία, που κάποιοι θέλουν να αποφύγουν κατά την πορεία τους προς το Υπουργείο Ναυτιλίας ή όπως αλλιώς λέγεται.
Τα παιδιά αυτά, κι εκείνοι που τα δασκαλεύουν, καλά κάνουν.
Η υπεύθυνη όμως πολιτεία, που εκφράζει τα γενικότερα συμφέροντα της χώρας και οι Βουλευτές που θα υποχρεωθούν να ψηφίσουν αύριο το Νομοσχέδιο, γιατί τα διευκολύνουν στο δρόμο της ήσσονος προσπάθειας τιμωρώντας ταυτόχρονα τους νέους που επέλεξαν και ακολούθησαν το δρόμο της μείζονος;
2 σχόλια:
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ
Αγαπητοί πειρατικοί.
Έψαχνα στο internet να βρω κάτι σχετικά με τη λέξη ΄΄απολίθωμα΄΄ και με έβγαλε σε μια ανακοίνωση της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος την οποία σας στέλνω, γιατί, όπως διαπίστωσα μάλλον δεν σας την έχουν στείλει (προφανώς δεν τους είναι αρεστά αυτά που γράφετε για το λιμενικό).
Αυτά λοιπόν τα ΄΄απολιθώματα΄΄ του λιμενικού που κάθε φορά που θίγονται τα οικονομικά συμφεροντά τους, βγαίνουν και προσβάλουν με κατάπτυστες ανακοινώσεις την εργασιακή οντότητα των πολιτικών υπαλλήλων του ΥΘΥΝΑΛ.
Αυτή τη φορά ούτε λίγο ούτε πολύ τους χαρακτήρισαν ΄΄ΑΝΑΥΤΟΥΣ΄΄ .
Νομίζω ότι χρειάζονται μια απάντηση.
Κύριοι ΄΄απολιθώματα΄΄ πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν υπάρχουν άναυτοι στο ΥΘΥΝΑΛ αλλά υπάλληλοι οι οποίοι είναι κάτοχοι πτυχίων, ανωτάτων και ανωτέρων Ιδρυμάτων με εκπαιδεύσεις στο εξωτερικό, έχουν σπουδάσει το αντικείμενο που λέγεται ΄΄πλοίο΄΄ από το καμπούνι μέχρι το πούπι (δηλ. από την πλώρη μέχρι την πρύμνη
γαιτί, το επέβαλε η θέση εργασίας τους και γιατί έπρεπε να μάθουν κάτι για το πλοίο.
Επίσης υπάρχουν και αρκετοί ναυτικοί κάτοχοι διπλωμάτων Πλοιάρχων - Μηχανικών και Ραδιοεπικοινωνιών τα οποία πήραν μετά από θαλάσσια υπηρεσία (μακροχρόνια εμπείρα σε πλοία), κάτι που δεν έχουν οι συναδελφοί σας ένστολοι γιατί δεν μπόρεσαν λόγω της ένταξής τους στη σχολή.
Συνεπώς κύριοι ΄΄απολιθώματα΄΄ δεν είναι άναυτοι,
οι πάσης φύσεως μη ένστολοι του ΥΘΥΝΑΛ.
Όσο για τη στελέχωση των υπηρεσιών, που θα αντικαταστήσουν τους ένστολους συναδέλφους σας, πρέπει να μάθετε ότι στο ευρύτερο δημόσιο υπάρχουν πάρα πολλοί ικανοί και έμπειροι υπάλληλοι τεχνολογικά ειδικαυμένοι και καταρτισμένοι .
Το ότι καίγεστε για τον μη διαχωρισμό του ΥΘΥΝΑΛ από το Λ.Σ από , τόσο εσεις όσο και η ΕΕΕ που όλο αυτό τον καιρό έχετε χαράξει ίδια ρότα ανακοινώσεων ως προς αυτό (μήπως τους τις έχετε γράψει εσείς;;), το κάνετε για τα μάτια μιας και μόνο υπηρεσίας, την ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΠΛΟΙΩΝ, τον ΚΕΕΠ.
Τον ΚΕΕΠ δεν θέλετε να χάσετε.
Σταματήστε λοιπόν γιατί σας έχουν πάρει όλοι χαμπάρει στον ναυτιλιακό Πειραιά. Δεν μπορείτε να χωνέψετε ότι χάνετε τον καθρέπτη του ΥΘΥΝΑΛ (σπασμένος βέβαια όπως τον κατάντησαν οι τόσοι άσχετοι περί του αντικειμένου που λέγεται πλοίο Κλαδάρχες και Διευθυντές που πέρασαν από εκεί).
Δεν μπορείτε να χωνέψετε ότι τα μέλη σας στην ΕΑΑΛΣ που δουλεύουν σε εφοπλιστικά γραφεία και δεν θα μπορούν να έχουν πλέον τον έλεγχο.
Δεν θα μπορεί πλέον το αφεντικό, ο πλοιοκτήτης να παρέμβει μέσω εσας στον πολιτικό υπάλληλο για ρουσφέτι, με αποτέλεσμα να μην του είστε πλέον απαραίτητοι και να σας στείλει σπίτια σας.
Σιωπήστε λοιπόν κύριοι ΄΄απολιθώματα΄΄ ,
καθήστε στα αυγά σας και παρακολουθήστε πως θα είναι σε λίγο καιρό η σύγχρονη ελληνική ναυτιλία.
Αυτή τη ναυτιλία που επιτάσσει η Ε.Ε για όλα τα Κράτη Μέλη της (νομίζετε ότι η Κυβέρνηση μόνη της αποφάσισε στο διαχωρισμό του ΥΘΥΝΑΛ από το Λ.Σ;;), και που η Ελλάδα άργησε να εκσυγχρονιστεί σς αυτόν το τομέα γιατί τόσα χρόνια ήταν υπό τον έλεγχο των διαπλεκομένων συμφερόντων ένστολων - εφοπλιστων.
Κύριοι ΄΄απολιθώματα΄΄ καθίστε να δείτε πως θα είναι το σύγχρονο ΥΘΥΝΑΛ από καταρτησμένους σε γνώσεις μόνο από πολιτικούς υπαλλήλους, που δεν θα παίρνουν εντολές για να απολαμβάνουν κάποιοι άλλοι μετά τη συνταξή τους.
Κύριοι ΄΄απολιθώματα΄΄
δεν σας αρκούν τα όσα κονομίσατε από το εφάπαξ και τη παχυλή σας σύνταξη, για όσα κονομίσατε από την πολιτεία όλα τα χρόνια που δεν προσφέρατε;;;
Γιατί, εαν είχατε προσφέρει, το Υπουργείο Ε.Ν και γενικότερα η ναυτιλία δεν θα ήταν σε αυτό το χάλι σήμερα.
Δυστυχώς, το ποτάμι της ανάπτυξης δεν γυρίζει πίσω, πάρτε το χαμπάρι!!!!
Φιλικά Γ.Δ για κάποιους από εσας που δεν έχετε ιδέα τι σημαίνουν αυτά!!!), πριν προσληφθούν στο Υπουργείο και δεν έκαναν εκπαιδεύτικά σεμινάρια, όπως άλλωστε επισημαίνετε και στην ανακοινωσή σας, περιστασιακά,
Θα επαναλάβουμε και σε εσένα αγαπητέ Γι..., ότι η "υπερβολή στον σχολιασμό και την έκφραση, αφαιρεί το δίκιο εκείνου που τα λέγει". Πρέπει πάντα να υπερβάλεις λίγο, για να γίνεις πιστευτός ή "Παν το πολύ τη φύσει πολέμιον"= οτιδήποτε υπερβολικό είναι αντίθετο στη φύση.
Όσο δε αφορά στο .... "Κέντρο Εξαγνισμού Επικινδύνων Πλοίων", είναι κάτι που δεν σχετίζεται με ένστολους ή μη. Το κατάστημα είναι franchise και δεν διαχειρίζεται εκ των έσω ή τους ενοίκους του. Ρώτησε πάλι τον ναυτιλιακό Πειραιά, κάτι θα γνωρίζει!!!!
ΜΘΧ
Δημοσίευση σχολίου