Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Δυό μέρες για να ακινητοποιηθεί ένα τσιγαράδικο???

Γράφει ο βασίλης χήτος
email προς ellhnikhaktofylakh@gmail.com
Το Crimes on air δεν αμφισβήτησε ποτέ τις δυνατότητες της Ελληνικής Ακτοφυλακής και πόσο μάλιστα το κύρος και την αξία των Ειδικών Δυνάμεων του Λιμενικού Σώματος. Άλλωστε ήμασταν εκεί όταν δολοφονήθηκε το 1997 ο Μαρίνος Ζαπάτης καταδιώκοντας Αλβανούς λαθρέμπορους ναρκωτικών, απέναντι από τα παράλια των Αγίων Σαράντα. 
Όμως μας έκανε ιδιαίτερη εντύπωση η … χαλαρότητα κάποιων να αφήνουν «λάσκα» ένα αργοκίνητο «τσιγαράδικο» που ξεφόρτωσε 850.000 πακέτα σε ιχθυοτροφείο-βιτρίνα στο Κρανίδι Ναυπλίου και από τα ξημερώματα της περασμένης Δευτέρας να μην μπορεί να το ακινητοποιήσει εν πλω κοτζάμ Λιμενικό. 

Από την Πελοπόννησο και το Μηρτώο πέλαγος το Ουκρανικό πλοίο κατέληξε στη Σητεία της Κρήτης. Μέχρι και ελικόπτερο σηκώθηκε, ώσπου χθες αργά το απόγευμα, επιστρατεύτηκαν ακόμη και ελεύθεροι σκοπευτές, ενώ Κομάντος του Λιμενικού έκαναν ρεσάλτο, νότια της Κάσου και συνέλαβαν το οχταμελές πλήρωμα του Ουκρανικού πλοίου, που είχε φορτώσει τα λαθραία τσιγάρα από την Τουρκία. Διαβάστε την αναλυτική ανακοίνωση που εξέδωσε το Αρχηγείο της Ακτοφυλακής και θα καταλάβετε, πόσο αργοπορημένα σηκώθηκαν όλοι στο … πόδι.

«Πρώτες πρωινές ώρες, στις 11/04/2011, ζητήθηκε από το Τμήμα Ασφάλειας του Ναυπλίου της ΕΛ.ΑΣ., η συνδρομή του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής για τον εντοπισμό στην ευρύτερη θαλάσσια περιοχή του Αργολικού κόλπου – Μυρτώου πελάγους, πλοίου αγνώστων λοιπών στοιχείων, το οποίο σχετιζόταν με υπόθεση εκφόρτωσης ποσότητας λαθραίων τσιγάρων στην περιοχή Κρανιδίου Αργολίδας.
Άμεσα από το Κέντρο Επιχειρήσεων του Αρχηγείου του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής ενεργοποιήθηκαν πλοία - σκάφη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. των Λιμενικών Αρχών της περιοχής, προς έρευνα των θαλάσσιων περιοχών.
Οι έρευνες είχαν ως αποτέλεσμα τον εντοπισμό από το Ναυαγοσωστικό σκάφος 518 της Λιμενικής Αρχής Μονεμβάσιας, ύποπτου πλοίου, που έπλεε στη θαλάσσια περιοχή του Μυρτώου πελάγους, κοντά στις ανατολικές ακτές της Πελοποννήσου.
Κατά δήλωση του Πλοιάρχου, το ύποπτο πλοίο με όνομα «SNEZHURA» σημαίας Ουκρανίας, είχε αποπλεύσει από λιμάνι της Τουρκίας προς το Μαυροβούνιο, έμφορτο με τσιγάρα. Παρά τις επανειλημμένες κλήσεις του Ν/Γ 518 για την διενέργεια αστυνομικού ελέγχου, το «SNEZHURA» αρνήθηκε να υπακούσει και εξήλθε από τα χωρικά προς τα διεθνή ύδατα.
Μετά από αποστολή φωτογραφιών του ύποπτου πλοίου από το ΚΕΠΙΧ/Λ.Σ. στο Τμήμα Ασφάλειας Ναυπλίου εξακριβώθηκε ότι το M/V «SNEZHURA» σημαίας Ουκρανίας εμπλεκόταν στην υπόθεση της λαθρεμπορίας τσιγάρων που διερευνούσε η προαναφερόμενη Αστυνομική Αρχή.
Με δεδομένη την επίμονη άρνηση του Πλοιάρχου να ελεγχθεί από τα περιπολικά σκάφη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., άμεσα τέθηκε σε ετοιμότητα το Πλοίο Ανοιχτής Θαλάσσης Λ.Σ. 080 και με την επιβίβαση Ομάδας Ειδικών Επεμβάσεων ΜΥΑ/ΛΣ, απέπλευσε από Πειραιά προς το Μυρτώο πέλαγος.
Απογευματινές ώρες της ίδιας ημέρας και ενώ το Ν/Γ 518 καταδίωκε το παραπάνω ύποπτο πλοίο, το ΠΑΘ Λ.Σ. 080 κατέφθασε στη θαλάσσια περιοχή νότια νήσου Μήλου, για καταδίωξη που εξελίχθηκε καθ’ όλη την διάρκεια της νύχτας και της επόμενης ημέρας, κάτω από ιδιαίτερα δυσμενείς καιρικές συνθήκες. (άνεμοι βορειοδυτικής κατεύθυνσης εντάσεως 7 τοπικά 8 BF).

Απογευματινές ώρες, στις 12-04-2011, μετά από συντονισμένη επιχείρηση, στην οποία συμμετείχαν θαλάσσια, εναέρια μέσα καθώς και ειδικά εκπαιδευμένες ομάδες του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. (ΠΑΘ 080, Ν/Γ 515 του Αγ. Νικολάου Κρήτης, Ν/Γ 518 Μονεμβάσιας, πνευστό σκάφος με 7μελή Ομάδα Ειδικών Επεμβάσεων ΜΥΑ/Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., Ομάδα Κλιμακίου Ειδικών Αποστολών Αγ. Νικολάου Κρήτης, Ελικόπτερο HC-35 της Υπηρεσίας Εναέριων Μέσων Λ.Σ./ΕΛ.ΑΚΤ και στοιχείο Ελευθέρων Σκοπευτών της Μονάδας Υποβρύχιων Αποστολών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.) εκτελέστηκε με απόλυτη επιτυχία, κάτω από αντίξοες καιρικές συνθήκες, επιχείρηση επέμβασης στο M/V «SNEZHURA» στη θαλάσσια περιοχή νότια της νήσου Κάσου.
Το υπόψη πλοίο, οδηγήθηκε στο λιμάνι της Σητείας Κρήτης, όπου θα διενεργηθούν οι προβλεπόμενες προανακριτικές πράξεις, υπό την εποπτεία των Αρμόδιων Εισαγγελικών Αρχών και την συνεργασία των Αρμόδιων Διωκτικών Αρχών».

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αυτά ειναι τα αποτελεσματα βλαβων των σκαφών του ΛΣ , ας ειμαστε χαρουμενοι που δεν ηταν σε ακινησια τα 2 σκάφη που το κατεδίωξαν ....μήπως νομιζει ο δημοσιογράφος οτι η καταδιωξη ΄εγινε στη στεριά;μπράβο στα παιδιά που με θαλασσοταραχή έκαναν το καθήκον τους ... τα οδοιπορικά αν τα πάρουν ποτέ, θα τα πάρουν σε 3 χρόνια... αυτό λέγεται ΄΄καθυστέρηση΄΄

Ανώνυμος είπε...

..........άραγε πόση ναυτική παιδεία διαθέτει ο δημοσιογράφος (?) ώστε να εκτιμά από το γραφείο του τις πραγματικές καιρικές συνθήκες για εκτέλεση επιχείρησης επιβίβασης σε πλοίο και ιδιαίτερα στην ανοικτή θάλασσα???
......από πότε τα ναυαγοσωστικά δύνανται (κατά το δημοσιογράφο) να εκτελούν αστυνομική καταδίωξη στη θάλασσα ???
........η θάλασσα θέλει να τη σέβεσαι κύριοι.......άναυτοι κονδυλοφόροι !!!!!!!
ΕΥΓΕ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΟ ΤΑΚΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ-ΕΠΙΜΟΝΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΑΝ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ !!!!!ΜΕ ΡΙΣΚΟ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΡΟΥΘΟΥΝΙ (άλλωστε γι' αυτό κάποιοι είναι στα γραφεία και άλλοι στη φωτιά!!!)

Ανώνυμος είπε...

για προσπαθησε να κανεις την μαιμου με 7 και 8 δυναμη και μετα ελα πες μας για την καθηστερηση

Ανώνυμος είπε...

ΤΕΤΟΙΑ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ.....EXETE ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑ BF ΜΕ ΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ..... ΜΕ 8 BF ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΘ ΚΑΙ ΤΟ Ν/Γ ΚΑΙ ΤΟ Ε/Π HC-35 ΚΑΙ ΤΟ ΦΟΥΣΚΩΤΌ " ΟΥΤΕ ΝΑ ΒΟΥΛΙΑΞΟΥΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ" ΣΚΕΨΟΥ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΟΥΝ ......
ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ 5-6 BF ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΉΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΣΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ...