Σάββατο 2 Απριλίου 2011

SABATON - COAT OF ARMS

email προς ellhnikhaktofylakh@gmail.com
Παρακαλώ ακούστε ΟΛΟ  το τραγούδι στο παρακάτω βίντεο.... (ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΑΓΓΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΟ)

ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΞΕΝΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.

ΑΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΕΛΛΗΝΑΣ, ΘΑ ΗΤΑΝ "ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ", "ΓΡΑΦΙΚΟΣ", "ΦΑΣΙΣΤΑΣ" κλπ.

Το παρακάτω τραγούδι να το ακούσετε αλλά οπωσδήποτε μία φορά!
Γιατί;
1. Σουηδικό συγκρότημα ("βάρβαροι" του βορρά!)
2. Εθνικιστικό περιεχόμενο (καμιά σχέση με τον "πολυπολιτισμικό" μας παράδεισο...)
3. Είναι Heavy Metal.

ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ στο άκουσμα της λέξης στ' αγγλικά:
HΕLLAS !!!!

Ακούστε το πολίτες και πολιτικοί.
Ακούστε το τραγουδοποιοί και αναμεταδότες τραγουδιών.
Ακούστε το διαμορφωτές της κοινής γνώμης και ΜΜΕ και.
ΝΤΡΑΠΕΙΤΕ όλοι μαζί !!!


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

SORRY!!!!! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΩ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΦΙΛΕ!!!! ΕΧΩ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΛΕΝΕ ΧΡΗΣΤΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΜΙΑ 80ΑΡΙΑ ΧΡΟΝΩΝ.ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΟΥΛΕΥΕ ΣΤΗΝ ELECTROLUX ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ ΕΡΓΑΤΗΣ ΚΑΜΙΑ 30ΑΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ.ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΚΕΙ.Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΠΕΘΑΝΕ.ΑΥΤΟΣ ΗΡΘΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΣΤΑ ΧΩΜΑΤΑ ΤΟΥ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ,ΣΟΦΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΣ.ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΠΑΡΚΕΡ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΠΟΥΚΑΜΙΣΟΥ ΤΟΥ.ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ.ΜΑΣ ΑΓΑΠΑΝΕ ΣΤΗ ΣΟΥΗΔΙΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ, ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΠΕΡΑΣΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΜΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΜΕΛΛΟΝ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΠΟΝΑΩ ΜΟΝΟ.ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΚΟΠΗ.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΟΝΙΜΑ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ.ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΚΟΥΓΑ ΕΓΩ ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ,ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΚΟΥΩ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ...