Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Σκοτώθηκε ο Λιμενάρχης Αγιοκάμπου Κωνσταντίνος Αναγνωστούλης

Τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε σήμερα το πρωί στις 8:00 στον επαρχιακό δρόμο Αγιάς - Αγιοκάμπου, στο ύψος της γέφυρας λίγο μετά την εκκλησία των Αγίων Αναργύρων.

Ο 39χρονος Λιμενάρχης Αγιοκάμπου, Κωνσταντίνος Αναγνωστούλης κατευθυνόταν στην εργασία του, όταν έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του, το οποίο εξετράπη της πορείας με αποτέλεσμα να βρει τραγικό θάνατο.

Τον άτυχο άνδρα απεγκλώβισαν άνδρες της τροχαίας και κατόπιν διακομίσσθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατός του.

πηγή cosmolarisa

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗΝ ΟΔΥΝΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΔΙΚΟ ΧΑΜΟ ΣΟΥ ΚΟΥΜΠΑΡΕ.

ΕΧΑΣΑ ΤΗΝ ΓΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΟΤΑΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΑΓΙΚΟ ΣΟΥ ΘΑΝΑΤΟ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΙΠΑ.
ΛΑΘΟΣ ΘΑ ΕΓΙΝΕ.
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΥΓΕΙ.

ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΟΙ ΔΥΟ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΟΥ.
Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΣΟΥ ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ Η ΜΟΝΑΚΡΙΒΗ ΚΟΡΗ ΣΟΥ ΕΙΡΗΝΗ-ΑΝΝΑ.

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΦΥΓΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΑΦΗΣΕΣ ΝΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ.
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.

ΚΟΥΜΠΑΡΕ ΣΤΙΣ 28 ΤΟΥ ΜΗΝΟΣ Η ΚΟΡΗ ΣΟΥ Η ΕΙΡΗΝΗ-ΑΝΝΑ ΕΧΕΙ ΓΕΝΕΘΛΙΑ.
ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΣ;

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΛΕΙΠΕΙΣ.
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΥΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΤΗΣ ΓΕΝΕΘΛΙΑ.

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.

ΔΕΝ ΤΟ ΧΩΡΑΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΚΟΥΜΠΑΡΕ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΧΩΝΕΨΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ.
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.
ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.

Ο ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ - ΣΕΙΡΑ ΣΟΥ - ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΟΝΟΣ ΤΗΣ ΚΟΡΟΥΛΑΣ ΣΟΥ
ΚΑΛΕΝΗΣ ΦΩΤΗΣ

Ανώνυμος είπε...

Συλληπητηρια στην οικογενεια του συναδελφου.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Π. είπε...

Τέτοιες ώρες και στιγμές, δεν μπορεί παρά να εκφράσω τα Θερμά συλληπητήρια μου στη Οικογένεια του εκλιπόντως πια Συναδέλφου μας!!! Εύχομαι ολόψυχα, ο Θεός να τους δίνει πάντοτε Δύναμη και Ελπίδα, την οποία θα αντλούν μέσα από αυτή την σκληρή δοκιμασία που τους έλαχε. Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει.

Ανώνυμος είπε...

Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα σε σκεπάζει φίλε Κώστα..

Ανώνυμος είπε...

Καλε μου φίλε και συναδελφε, εύχομαι το τελευταίο ταξίδι σου να είναι γαληνιο, όπως γαληνιος ήσουν κι εσυ οποτε σε άκουγα στο τηλέφωνο, όταν λέγαμε τα περί δουλειάς!
Ήσουν από τα εξαιρετικοτατα παιδιά ήσουν ο τέλειος συνάδελφος και ήσουν επάξια άξιος σεβασμού όλων όσων σε συναναστρεφοταν!
Τι τραγικό φίλε μου να μιλάμε χρόνια τόσα πολλά από κυβερνήτης στο Βολο και ποτέ να μην έχουμε συναντηθεί!
Την τελευταία φορά που τα είπαμε σου είπα ότι θα πήγαινα στον φίλο μας τον Βαγγέλη τον Βαρελοπουλο στον Βόλο και μου είπες ότι την επόμενη χρονια να ερχομουν σε σένα! Καλε μου συναδελφε σ αυτή την ζωή δεν θα τύχει να τα πούμε, όμως στενοχωριεμαι που η οικογένεια σου, οι φιλοι και συνάδελφοι σου έχασαν έναν πολύτιμο άνθρωπο!
Σαλπαρες για ατελειωτες θάλασσες χωρίς λιμάνια και επιστροφή αφήνοντας όλους εμάς πίσω αναυδους από τον άδικο χαμο σου!
Καλό σου ταξίδι καλε μου συναδελφε και ΠΑΝΤΑ θα είσαι στην θυμηση και στην καρδιά μας!
Στην οικογένεια σου θερμά συλληπητηρια!!!!
Υποπλοιαρχος ΛΣ
ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΜΗΝΑ ΠΟΥ ΗΜΑΣΤΑΝ ΜΑΖΕΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΠΤΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΟΥΛΑ ΣΑΣ..ΟΛΟΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ.ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΠΑΛΙ..ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΙΣΟΥΜΕ!ΤΡΑΓΙΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!ΣΕ ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ Ο ΑΔΕΡΦΟΣ ΜΟΥ-ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ ΣΟΥ,ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΝΑ Σ ΑΓΑΠΑΜΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ.ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.ΠΑΝΤΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣΤΟΣ.ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΩΣΤΑ.Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ.ΧΡΙΣΤΙΝΑ-ΣΑΚΗΣ

ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ είπε...

ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΧΤΥΠΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΠΑΘΗ ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ 33η ΔΥΛΣ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΥ ΤΟ ΧΩΜΑ ΣΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ ΘΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΙΣ ΠΛΑΚΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΕΤΣΙ ΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΧΙΟΥΜΟΡ.

ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ 33η ΣΕΙΡΑ ΔΥΛΣ

Ανώνυμος είπε...

ΤΡΙΤΗ 20-09-2011. 10:00 ΧΤΥΠΑΕΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ. ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ. ΦΙΛΟΣ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΑΔΕΛΦΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ. Ο ΚΩΣΤΑΣ ΜΟΥ ΛΕΕΙ. Ο ΚΩΣΤΑΣ ΜΑΣ .Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ ΟΣΥΜΜΑΘΗΤΗΣ ΜΑΣ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΑΣ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΜΑΣ. ΔΕΝ ΖΕΙ.ΤΡΟΧΑΙΟ. 3ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ. Η ΓΗ ΧΑΘΗΚΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ.ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ. ΤΕΤΑΡΤΗ 21-09-2011. 11:00 ΑΠΟΧΑΙΡΕΡΤΗΣΑΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΑΣ. ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΗΣΑΜΕ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΑΣ. ΟΝΕΙΡΑ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΑΝ ΜΑΖΙ ΑΠΟ ΤΟ 1991 ΟΝΤΑΣ ΠΡΩΤΟΕΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΔΣΕΝ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΙΩΝΑ. ΟΝΕΙΡΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΤΟ 2000 ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΡΚΟΜΩΣΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ. ΑΝΤΙΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ. ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΣΕΝΑ. ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΑΔΔΕΛΦΕ ΜΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

Το θλιβερό άγγελμα της απώλειας του αδελφού και φίλου μας Κώστα Αναγνωστούλη μας συγκλόνισε όλους. Χθες το μεσημέρι μεταβήκαμε στη γενέτειρά του να αποτίσουμε τον ελάχιστο φόρο τιμής και το ύστατο χαίρε στον άξιο αυτόν άνθρωπο, τον συνάδελφο, φίλο και αδελφό μας. Η καρδιά μας σφίχτηκε, μας κόπηκε η ανάσα, βούρκωσαν τα μάτια μας, δε μπορούσαμε να το πιστέψουμε! Και όμως η πικρή αλήθεια ήταν μπροστά μας... Ο αγαπημένος μας φίλος κείτονταν μέσα στο φέρετρο, άπνους, ακίνητος αλλά γαλήνιος, μακάριος... Αυτός που όργωσε τα πέλαγα ήταν έτοιμος για το στερνό του μπάρκο. Ο χαμός του άδικος, ο τρόπος φρικτός και άτυχος. Τι άλλο να πούμε, δεν υπάρχουν λέξεις για να περιγράψουν τα συναισθήματά μου! Γνωριστήκαμε το Μάρτιο του 1996 κάτω υπό αντίξοες συνθήκες κατατασσόμενοι στο Πολεμικό Ναυτικό, ορκιστήκαμε μαζί Σημαιοφόροι ΣΕΑ/Μ, ξαναβρεθήκαμε στο Λιμενικό και ήμασταν αδελφικοί φίλοι που έστω και από απόσταση επικοινωνούσαμε πολύ τακτικά, μοιραζόμενοι τις αγωνίες και τις προσδοκίες μας. Θα μας λείψεις πάρα πολύ καλέ μου φίλε, θα μου λείψουν τα τηλεφωνήματά σου, ο ιδιαίτερος τρόπος της έκφρασής σου, το ευγενικό χιούμορ σου, θα μου λείψουν τα πάντα. Το κομποσκοίνι που μου ζήτησες και δεν πρόλαβα να σου στείλω τα ακούμπησα ευλαβικά στο σεπτό σκήνωμά σου. Να το έχεις μαζί σου για να προσεύχεσαι και για μας τώρα που θα είσαι κοντά στον Κύριο. Καλό παράδεισο αδελφέ, καλό ταξίδι και καλές θάλασσες αγαπημένε μου φίλε!

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΩ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΕ ΛΣ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥΛΗ ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ