Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Εξελίξεις και πρωτοβουλίες ΠΕΑΛΣ για τα ειδικά μισθολόγια & την τροποποίηση Π.Δ.33/2009

Πειραιάς, 21-11-2011
Αριθμ. Πρωτ.: 30 /11

Με αφορμή ερωτήματα συναδέλφων για τις εξελίξεις και τις πρωτοβουλίες της Ένωσης αναφορικά με τα ειδικά μισθολόγια καθώς την τροποποίηση του Π.Δ. 33/2009 «Μεταθέσεις, αποσπάσεις και τοποθετήσεις Προσωπικού Λ.Σ» σας ενημερώνουμε για τα εξής:

Α. Ειδικά μισθολόγια
1. Για το αντικείμενο του θέματος σας γνωρίζουμε ότι, στο ΥΠτΠ συγκροτήθηκε μεικτή Επιτροπή επεξεργασίας νέου μισθολογίου του ένστολου προσωπικού της Ελληνικής Αστυνομίας, του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής και του Πυροσβεστικού Σώματος.
2. Σκοπός της διαδικασίας αυτής είναι, η κατάλληλη και έγκαιρη προετοιμασία, σε περίπτωση προώθησης σχεδίου Νόμου, για τα ειδικά μισθολόγια, από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Οικονομικών.
3. Στις εργασίες της Επιτροπής, κληθήκαμε και θα συμμετάσχουμε προκειμένου, αφενός να εκφράσουμε τις απόψεις μας και αφετέρου να καταθέσουμε τια προτάσεις μας, για το υπόψη θέμα.
4. Με την πρωτοβουλία αυτή, εκτιμούμε ότι θα αποφευχθεί η επιβολή μονολιθικών λύσεων από κέντρα που ούτε κατ’ ελάχιστον γνωρίζουν την ιδιαιτερότητα του εργασιακού μας χώρου.
5. Σε κάθε περίπτωση, με τη συμμετοχή μας θα μπορέσουμε να στηρίξουμε την άποψή μας ότι το προσωπικό Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. δεν αντέχει πλέον άλλες περικοπές.

Β. Τροποποίηση Π.Δ. 33/2009 «Μεταθέσεις, αποσπάσεις και τοποθετήσεις Προσωπικού Λ.Σ»

1. Με την αριθμ. 77/19-04-2011 Απόφαση κ. Αρχηγού ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ συγκροτήθηκε ομάδα εργασίας με σκοπό την τροποποίηση- συμπλήρωση του Π.Δ. 33/2009. Στην ως άνω ομάδα εργασίας συμμετέχουμε μετά από σχετική πρόσκληση.
2. Οι εργασίες εξελίσσονται και στο πλαίσιο αυτό έχουμε διατυπώσει τις απόψεις και προτάσεις μας, που στηρίζονται κατά βάση στην εμπειρία και τη γνώση που αποκτήθηκε στο διάστημα εφαρμογής του π.δ. 33, καθώς και από την ζύμωση των προτάσεων συναδέλφων.
3. Από την έως σήμερα επεξεργασία, προκύπτουν ουσιαστικές και προς θετική κατεύθυνση αλλαγές, που οδηγούν σε μια ορθολογικότερη και δικαιότερη αντιμετώπιση συγκεκριμένων θεμάτων, που το προηγούμενο π.δ. αδυνατούσε να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά.
4. Πλήρης και εμπεριστατωμένη ενημέρωση θα παρασχεθεί μετά την ολοκλήρωση και την υποβολή του τελικού σχεδίου, στην πολιτική και στρατιωτική ηγεσία.

Συνάδελφοι,
Σας γνωρίζουμε ότι με γνώμονα την προάσπιση των δικαιωμάτων μας, καταβάλλουμε την μέγιστη προσπάθεια σε ένα ιδιαίτερα δύσκολο οικονομικό περιβάλλον για την κατά το δυνατόν επίτευξη των στόχων μας.

20 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτο το Π.Δ. το μαγειρευουν ενα εξαμηνο στο νερο! τελικα θα εχει καμια χαζομαρα οπως η 5ετια και θα γελαμε παλι! Συναδελφοι στην ΠΟΕΠΛΣ - ΠΕΑΛΣ και οποιος αλλος το συζηταει, υπαρχει μια παροιμια που λεει "οδηνεν ορος και ετεκε μυν"

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΤΟ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΤΑ ΝΕΑ Π.Δ ΘΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ΣΤΟ ΣΤΕ

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΕΝΩΣΕΙΣ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΜΕΣΑ .....ΜΕΛΗ ΕΙΜΑΣΤΕ , ΟΧΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΙ...............

Ανώνυμος είπε...

ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΑΛΣ ΠΟΙΑΝΟΎ ΙΔΕΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΑΣ . ΑΥΤΟ ΤΟ 40ΗΜΕΡΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΒΛΕΠΩ ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ . 6 ΠΔ ΛΕΕΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΥΝ ΟΙ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ . ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΝΕΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΚΑΙ ΔΣ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ?????.
ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΩΣ ΔΣ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΕΛΗ Η ΜΗ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΤΗΝ ΚΡΙΣΙΜΌΤΗΤΑ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΔ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΤΗΣ ΚΑΡΡΙΕΡΑΣ ΜΑΣ ????
ΘΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ Η ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΑΣ....??ΚΑΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΩΡΑ ΤΙ ΣΑΣ ΕΠΙΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΛΑΤΕ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ????
ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΝΕΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ - ΝΕΟ ΔΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙ, ΕΝ ΜΕΣΏ ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ?????? ΝΑ ΛΕΝΕ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΙ ΝΕΟΙ ΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟΙ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑ ΜΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ , Η ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΛΩΤΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΥΠΟΨΗΦΙΌΤΗΤΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ......
ΓΙΑ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΛΙΓΟ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΑΛΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΣ ............ΝΑ ΑΝΑΒΛΗΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ 1 ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΊΡΝΕΤΑΙ ΡΙΣΚΑ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΛΕΑΛΣ ΠΛΑΤΗ ΜΑΣ -ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ .......ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΑΠΟ ΤΟ ΔΣ ,ΤΑ ΜΕΛΗ , ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ,ΚΑΤΑΛΑΒΕ..........ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΣΑΣ ΕΦΙΣΤΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ......

Ανώνυμος είπε...

Αντε να δουμε αν θα βγει καλο το στιφαδο...

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΤΑΞΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΗ ΤΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΤΩΡΑ ΞΑΦΝΙΚΑ .ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΚΑΝΟΥΝ .....500 ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ . ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ 500 ΕΙΝΑΙ ..ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ....ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ....ΑΜΑ ΔΕΝ ΚΟΥΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ . ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΜΕ ΑΛΛΟ ΜΑΤΙ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΑΜΕ ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ Η ΟΤΑΝ ΖΗΤΟΥΝ ΚΑΤΙ .ΚΑΛΑ ΔΕΙΓΜΑΤΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΔΕΊΞΕΙ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ . ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑι .

Ανώνυμος είπε...

ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΑΛΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΠΕΛΣ ΩΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΝΩΣΗ.ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ ΣΤΟ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ.Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΗ..ΜΕΓΑ ΤΟ ΤΗΣ ΘΑΛΛΑΣΗΣ ΚΡΑΤΟΣ..

Ανώνυμος είπε...

ΑΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΟΕΠΛΣ . ΑΛΛΟ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΑΛΛΟ Λ/Φ ΑΛΛΟ ΥΠΑΞ . Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ .ΚΟΙΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΕΠΛΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΗΝ ΠΕΑΛΣ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΚΑΚΟ Η ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ .....ΜΑΣ ΤΑ ΠΡΗΞΑΤΕ ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΑΛΣ .......
5000 ΑΤΟΜΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΗΔΕΝ .ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ 3- 4 ΑΤΟΜΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΧΕΖΟΝΤΑΙ ΚΑΜΙΑ 20ΑΡΙΑ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΣΤΑ ΨΗΛΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΑΦΙΣΟΚΟΛΛΉΣΕΙΣ ........ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΜΟΝΟ ΦΑΣΙΝΑ ...... ΑΝΤΕ ΑΕΡΑ ΠΗΡΕ Ο Κ.....Σ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΑΡΑΣΣΥΡΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΛΕΝΕ ΜΑ,,.....Σ .

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΑΛΣ τωρα ΠΕΑΛΣ και μετα .δηλαδη τι θα αλλαξει???
και γιατι ξαφνικα τον τελευταιο χρονο αυτη η λύσσα με την ΠΕΑΛΣ να μπει στην ΠΟΕΠΛΣ , τοσα χρονια γιατι δεν το κανατε θεμα ,τωρα ξαφνικα αλλαξε κατι και τι???
και τι ειναι αυτο που σημερα μας εμποδιζει να ειμαστε δυνατοι και ενωμενοι ρε παιδια ,εστω και σαν ΠΕΑΛΣ -ΠΟΕΠΛΣ ????ΑΓΚΑΘΙΑ ΜΗΚΑΝ ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ????

Ανώνυμος είπε...

ΡΕ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΝΩΣΗ ΣΕ ΑΡΙΘΜΟ ΜΕΛΩΝ ΟΠΩΣ Η ΠΕΑΛΣ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΕΠΛΣ?ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΥΝ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ 400 ΑΠΟΚΟΜΕΝΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ?ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΕΠΛΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΖΑ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΗΣ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΥΛΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.ΑΜΕΣΗ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΠΟΕΠΛΣ.ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΗ.

Ανώνυμος είπε...

Για το συνάδελφο(;) (Ανώνυμος, Τετάρτη, Νοέμβριος 23, 2011 6:30:00 πμ) που μιλάει για αναβολή/καθυστέρηση των εκλογών στην ΠΕΑΛΣ και άλλες λεπτομέρειες, να του γνωρίσω τα εξής:

1)Οι εκλογές πρέπει να γίνουν τώρα σύμφωνα με το καταστατικό. Αν δε γίνουν η ένωση δε θα μπορεί να λειτουργήσει (π.χ. πληρωμή διαφόρων εξόδων κλπ.) Θέλεις την ένωση ανενεργή; Θα σε εξυπηρετούσε καλύτερα; Άλλωστε τα Π.Δ. αυτά ετοιμάζονται εδώ και πολύ καιρό, (αν ασχολείσαι ξέρεις). Ποιός σου είπε ότι το υπάρχον Δ.Σ. δεν έχει ετοιμάσει ενημερωτικό για το επόμενο; Θυμήσου άλλωστε πότε ανακοινώθηκε το Αρχηγείο και πότε ψηφίστηκε.
2)Από τις 13 υποψηφιότητες οι 8 είναι τα μέλη του υπάρχοντος Δ.Σ. οπότε δε βλέπω και μεγάλη αλλαγή στο προεδρείο ώστε να χρειάζεται και τόσος χρόνος για την ενημέρωσή τους. Στατιστικά αν το δεις η πλειοψηφία του νέου Δ.Σ. θα είναι από μέλη του υπάρχοντος.
3)Δεν βλέπω παιχνίδια στην πλάτη κανενός. Ίσα ίσα, αν δε λειτουργούσε η ένωση με βάση το καταστατικό τότε θα έπαιζε παιχνίδια στην πλάτη μας...
4)Θέλουμε ή δε θέλουμε νέα άτομα να ασχοληθούν με τα συνδικαλιστικά; Όλο διαβάζω ότι ασχολούνται συνέχεια οι ίδιοι και οι ίδιοι... Στο τωρινό Δ.Σ. της ΠΕΑΛΣ υπάρχει ήδη Υποπλοίαρχος με 5 έτη στο Σώμα και είναι μέλος του προεδρείου, εσύ τον ξέρεις προσωπικά και λέει όλο μάλιστα; Αν ισχύει αυτό να είσαι σίγουρος ότι ο συνάδελφος δε θα ξαναεκλεγεί. Εδώ βέβαια αντιφάσκεις όταν λες ότι το τωρινό Δ.Σ. έχει δείξει έργο όταν σ'αυτό μέλος του είναι και ο νέος συνάδελφος.
5)Όταν απειλείς ότι θα σε βρει μπροστά της η Π.Ε.Α.Λ.Σ. τι εννοείς, θα πας κόντρα στην επιλογή των συναδέλφων μόνο και μόνο επειδή δεν ικανοποιείσαι προσωπικά; Τόσο δημοκράτης είσαι;

Πέρα από τις προσωπικές απόψεις του καθενός, είναι σημαντικό, όλοι οι συνάδελφοι να γραφτούν μέλη της ένωσης ώστε να ισχυροποιηθεί ο ρόλος της και το Δ.Σ. της να εκφράζει το σύνολο των ΑΞ είτε εκ ΣΔΣΛΣ, είτε εκ ΣΔΥΛΣ... Η Π.Ε.Α.Λ.Σ. δεν είναι κλειστό club!!!

Ανώνυμος είπε...

Η επί 10 χρόνια Άφαντη ΠΕΑΛΣ ξαφνικά για πάνω από 1 χρόνο είναι αντικείμενο συζήτησης για Λ/Φ - ΥΠΑΞ και ΑΞ .
Δυο οι απόψεις .
Η μια ειναι οτι όλοι έχουμε χάσει τα μυαλά μας και η αλλη ότι η ΠΕΑΛΣ κατάφερε το ακατόρθωτο.
Η πρώτη περίπτωση μου φαίνεται χλωμή αρα απορρίπτεται και επόμενος παμε στην δεύτερη περίπτωση, οτι δηλαδή ΣΤηΝ ΠΕΑΛΣ κάτι εγινε και ξαφνικά απο το πουθενά είναι μεσα σε όλα ..
Εδω γεννιέται η σημαντικότερη ερωτηση που θα επρεπε ολοι να κανουμε...?????
ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΑΦΑΝΤΗ ????
και ακολούθως να αναρωτηθούμε ολοι ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ???,ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ????
ΟΤΑΝ ΑΥΤΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ ΤΟΤΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΨΗ ΕΩΣ ΤΟΤΕ ΟΛΩΝ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΕΒΑΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΜΙΣΕΣ ................

Ανώνυμος είπε...

Συνάδελφε βιάζεσαι πολύ, μόλις το 2003 ιδρύθηκε η Π.Ε.Α.Λ.Σ. Φέτος συμπλήρωσε 8 χρόνια ζωής. Άρα όπως τα λες, για τα πρώτα 7 χρόνια της δημιουργίας της, ήταν άφαντη.
Δώσε ένα ελαφρυντικό λόγω έλλειψης εμπειρίας στο χώρο.
Ίσως και να άργησε να συνειδητοποιήσει το ρόλο της...
Όσο, όμως, βλέπεις νέα άτομα να θέλουν να ασχοληθούν με την ένωση και άλλους να προσπαθούν να μειώσουν το έργο της, να ξέρεις ότι κάτι καλό γίνεται...

Ανώνυμος είπε...

καποιος καπου καποτε ειπε

συναδελφοι .... ο συνδικαλισμος ξεκινησε .... δεν φτιαχνουμε ενωση οσο ειναι καιρος να την ελεγχουμε πως θα κινειται και ποιος θα μπαινει πριν την φτιαξουν αλλοι και χασουμε τη μπαλα ????

Ανώνυμος είπε...

συνάδελφε 11:42:00 μμ Το έτος ίδρυσης είναι το 2002 και δε νομιζω να ηταν τοσο αθωα τα πραγματα .
Η ΠΕΑΛΣ ηταν παντα κατα το μεγαλυτερο ποσοστο ....ελεγχομενη απο την ΠΟΕΠΛΣ ειτε κατα τις εκλογες -επιλογη υποψηφιων ειτε κατα την συνδικαλιστικη της δραση αν και δεν ειχε .Αυτος ηταν και ενας λογος που οι πιο πολλοι αξιωματικοι δεν ηθελαν καν να ακουσουν για την ΠΕΑΛΣ ..... επισης 7 χρονια ειναι ενα διαστημα που δεν δικαιολογει ελλειψη εμπειριας σε καμια περιπτωση
συμφωνω με το συναδελφο που θετει τα ερωτηματα οπως
"ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΑΦΑΝΤΗ ????
ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ???,ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ????
ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΩΣΤΗ ΑΠΟΨΗ ΕΩΣ ΤΟΤΕ ΟΛΩΝ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΕΒΑΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΜΙΣΕΣ .
Οσον αφορα αυτο που λες " Όσο, όμως, βλέπεις νέα άτομα να θέλουν να ασχοληθούν με την ένωση και άλλους να προσπαθούν να μειώσουν το έργο της, να ξέρεις ότι κάτι καλό γίνεται..." συμφωνω αλλα ακομα και αυτο πρωτη φορα συμβαινει φετος πραγμα που ενισχυει τις παραπανω ερωτησεις .Δεν μπορω ευκολα να δεχτω οτι Ξαφνικα οι μισοι υποψηφιοι ειναι ΣΝΔ ....... ουτε οτι ειδαμε ξαφνικα συμμετοχη ΣΝΔ αξιωματικων σε πορειες ........ουτε οτι ξαφνικα η ΠΕΑΛΣ εχει περιοδικο ,ιστοσελιδα ,μπλοκ, κοπη πιτας , συνεδρειο, συμμετοχη σε ολες τις επιτροπες ,και πανω απο ολα λογο για ολα, οπου αν μπεις στην ιστοσελιδα της θα δεις οτι πριν απο 2 χρονια δεν υπαρχει ουτε μια ανακοινωση .
το σιγουρο ειναι οτι η ΠΕΑΛΣ ειναι σε καποια ανοδο .τωρα αν αυτο βγει τελικα σε καλο η οχι θα το δουμε και το λεω αυτο γιατι τα ερωτηματα παραμενουν ......??????????
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΚΟΠΡΟΑΊΡΕΤΟΣ ΟΜΩΣ ΦΥΛΑΩ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ ΤΑ ΜΙΣΑ.....................

Ανώνυμος είπε...

που το ειπε συναδελφε ???στο γραφειακι του στην ωραια ζεστη καρεκλα του με το κλιματιστικό ανοικτο και κανα 2 ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ του ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΟΡΜΗΤΙΚΑ ΚΛΕΙΣΜΕΝΗ...

Ανώνυμος είπε...

Συνάδελφε 6:47:00 πμ, η Π.Ε.Α.Λ.Σ. ιδρύθηκε το 2003
(Αριθμ. Απόφ. 384/2003 Μονομελούς Πρωτοδικείου Πειραιά και
Αριθμ. 1309/2003 Βιβλίου Σωματείων Πρωτοδικείου Πειραιά)
Και το σήμα της ένωσης αν δεις 2003 γράφει...

Ανώνυμος είπε...

ειμαι ο Πέμπτη, Νοέμβριος 24, 2011 12:04:00 πμ και απευθυνομαι στον Πέμπτη, Νοέμβριος 24, 2011 7:15:00 πμ .... συναδελφε αν απευθυνεσαι σε εμενα σου απανταω ευθεως .... ναι απο εκει το ειπε ..... ο νοων νοειτω που λενε και οι πειρατικοι

Ανώνυμος είπε...

το προβλημα σας ειναι αν ειναι 2002 η 2003 η ιδρυση της ΠΕΑΛΣ και αν ειναι 7 και οχι 8 τα χρονια που δεν ειχαν εμπειρια τα προεδρεια και για αυτο η ενωση ηταν ανυπαρκτη???? ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ .!!!!!!
να εβαζαν τον ποπό του κατω και οπου μπορεσαν ας ετρεχαν και οτι μπορεσαν ας εκαναν .ΘΕΛΗΣΗ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ- ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΟΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ,ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ........

Ανώνυμος είπε...

συναδελφε 12:38:00 μμ συμφωνω μαζι σου .επιπροσθετα λεω οτι ολη η συζητηση αυτη ,κοντα στα 20 σχολια , γινεται με πολυ περιεργο τροπο και με μισολογα ......
ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΕΑΛΣ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΒΟΛΕΥΕΙ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΗ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ 2 ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ......!!!!!!!