Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΛΟΥΜΕΝΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ




4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλα ολους θα μας καλεσουν?δεν υπαρχει καποιος συγκεκριμενος αριθμος καλουμενων βασει της σειρας καταταξης οπως στις υπολοιπες προκυρηξεις?

Ανώνυμος είπε...

Τί ψάχνουμε να βρούμε..!!Θα πέσει τρελό μαγείρεμα-κόψιμο για να "βολευτούν αυτοί που πρέπει".
Χαμός θα γίνει...υπομονή...& καλή επιτυχία!!

Ανώνυμος είπε...

Ήμουν στους επιτυχόντες και δεν ήμουν στους καλούμενους με 8800 μόρια στην κατηγορία Π.Ε.. Κόψανε παραπάνω από τους μισούς και δυστυχώς ήμουν μέσα σε αυτούς. Είναι κρίμα γιατί προπονούμαι εδώ και 3 μήνες. Καλέσαν φυσικά όλους τους συμμετέχοντες με ευεργετικές διατάξεις ανεξαρτήτως αριθμού μορίων. Λυπάμαι πολύ και κυρίως γιατί νόμιζα ότι ήταν από τους πρώτους αξιοκρατικούς διαγωνισμούς.

Ανώνυμος είπε...

Φίλε ήμουν και εγώ στους επιτυχόντες,κατηγορία ΤΕ με 6770 μόρια και πολύτεκνη και δεν με κάλεσαν..ΔΕΝ μας κάλεσαν όλους στις ευεργετικές διατάξεις!!Προπονούμαι απο 20 Αυγούστου και όντως είναι κρίμα...μακάρι αυτοί που θα περάσουν να τα αξίζουν πραγματικά...