Κυριακή 11 Δεκεμβρίου 2011

Αρχαιρεσίες ΠΕΑΛΣ

Σήμερα Σάββατο 10-12-2011 διεξήχθησαν οι αρχαιρεσίες της ΠΕΑΛΣ στην έδρα της ΠΕΑΛΣ (ΙΙας Μεραρχίας 18) και από ώρα 09.00 - 16.00, με τα παρακάτω αποτελέσματα:
Για το Διοικητικό Συμβούλιο (Δ.Σ.)

1. ΓΟΥΣΙΑΣ Χρήστος 70
2. ΔΑΡΑΣ Γεώργιος 47
3. ΕΥΑΓΓΕΛΙΔΗΣ Σπυρίδων 84
4. ΜΑΡΙΔΑΚΗΣ Παναγιώτης 21
5. ΜΕΛΑΣ Δημήτριος 61
6. ΜΠΑΣΤΑΣ Νικόλαος 61
7. ΞΥΠΝΗΤΟΣ Φραγκίσκος 48
8. ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ Ελευθέριος 52
9. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ Ιωάννης 75
10. ΠΑΣΣΑΚΟΣ Σπυρίδων 98
11. ΠΟΛΥΖΩΪΔΗΣ Παναγιώτης 44
12. ΣΑΪΤΑΚΗΣ Δημήτριος 127
13. ΤΣΑΡΙΔΗΣ Μιχαήλ 54


Για την Ελεγκτική Επιτροπή (ΕΕ)

1. ΘΕΟΔΩΡΗΣ Γεώργιος 41
2. ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ Νικόλαος 47
3. ΛΥΚΟΥΔΗΣ Γεώργιος 63
4. ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ Γεώργιος 99
5. ΧΡΥΣΙΝΑΣ Γεώργιος 79
6. ΨΥΧΟΓΥΙΟΣ Χαράλαμπος 47

Εκλέγονται:
Για το Διοικητικό Συμβούλιο (Δ.Σ.) Τακτικό μέλος – Αναπληρωματικό μέλος
1. ΣΑΪΤΑΚΗΣ Δημήτριος - Τακτικό μέλος
2. ΠΑΣΣΑΚΟΣ Σπυρίδων - Τακτικό μέλος
3. ΕΥΑΓΓΕΛΙΔΗΣ Σπυρίδων - Τακτικό μέλος
4. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ Ιωάννης - Τακτικό μέλος
5. ΓΟΥΣΙΑΣ Χρήστος - Τακτικό μέλος
6. ΜΕΛΑΣ Δημήτριος - Τακτικό μέλος
7. ΜΠΑΣΤΑΣ Νικόλαος - Τακτικό μέλος
8. ΤΣΑΡΙΔΗΣ Μιχαήλ - Τακτικό μέλος
9. ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ Ελευθέριος - Τακτικό μέλος
10. ΞΥΠΝΗΤΟΣ Φραγκίσκος – Αναπληρωματικό Μέλος
11. ΔΑΡΑΣ Γεώργιος – Αναπληρωματικό Μέλος
12. ΠΟΛΥΖΩΪΔΗΣ Παναγιώτης – Αναπληρωματικό Μέλος
13. ΜΑΡΙΔΑΚΗΣ Παναγιώτης – Αναπληρωματικό Μέλος

Για την Ελεγκτική Επιτροπή (ΕΕ) Τακτικό μέλος – Αναπληρωματικό μέλος
1. ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ Γεώργιος – Τακτικό Μέλος

2. ΧΡΥΣΙΝΑΣ Γεώργιος – Τακτικό Μέλος

3. ΛΥΚΟΥΔΗΣ Γεώργιος – Τακτικό Μέλος

4. ΚΑΛΟΓΗΡΟΥ Νικόλαος – Αναπληρωματικό Μέλος

5. ΨΥΧΟΓΥΙΟΣ Χαράλαμπος – Αναπληρωματικό Μέλος

6. ΘΕΟΔΩΡΗΣ Γεώργιος – Αναπληρωματικό Μέλος



Για την Εφορευτική Επιτροπή
ΜΠΟΥΝΤΟΥΡΑΚΗΣ Σταύρος – Πρόεδρος
ΦΥΚΑΣ Γεώργιος - Τακτικό Μέλος
ΔΑΝΟΠΟΥΠΟΥΛΟΣ Ευάγγελος - Αναπληρωματικό Μέλος
ΜΟΥΤΖΟΥΒΗΣ Κωνσταντίνος - Αναπληρωματικό Μέλος

33 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Το σχολείο 31 έσκισε .Μας προτείνατε και πρόεδρο τρομάρα σας ......

Ανώνυμος είπε...

ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΕΣ , δεν βλέπουμε να σχολιάζεται τα αποτελέσματα !!
Τόσο καιρό προβάλλατε την ΠΕΑΛΣ ή καλύτερα τον γαλαζοαίματο της ΠΕΑΛΣ και τώρα που έβαλε και άλλους 3 γαλαζοαίματους στην ΠΕΑΛΣ εξαφανιστήκατε ?????
.............

Ανώνυμος είπε...

ΒΛΕΠΩ ΖΗΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ 31 ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΟΝΟ ΖΗΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΛΟΓΟ.

Ανώνυμος είπε...

ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΙ ΣΝΔ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ 9 ΤΟΥ ΔΣ 5 ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΠΟ ΥΠΑΞ ΚΑΙ 1 ΤΕΧΝΙΚΟ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟ .ΟΙ 3 ΣΝΔ ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ???? ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΎΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙ 4 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ 5......

Ανώνυμος είπε...

ποσοι απο τους ΔΥΛΣ της ΠΕΑΛΣ είστε μέλη και της τοπικης ΕΠΛΣ ???

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΗ .
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΡΩΤΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ

Ανώνυμος είπε...

συνάδελφοι και το ΣΑΙΤΑΚΗ και τον ΠΑΣΣΑΚΟ έπρεπε να τους εκλέξουν τα στελέχη και ειναι πολυ καλο τοσο για αυτους ,που μπορουν να πουν οτι ειναι μια δικαiωση- επιβεβαίωση , οσο και για εμας τα μελη που βγηκαν παλι και μαλιστα στις 2 πρωτες θεσεις γιατι η αναγκη υπαρξης εκπροσώπων μας που λειτουργούν με γνώμονα το συμφέρον της ενωσης ειναι αναγκαία οσο ποτε .Ελπιζω οτι θα είναι ξανα στην κορυφή του ΔΣ σε θέση πρόεδρου και Γ.Γ . Ειμαι σιγουρη οτι και οι δυο γνωριζαν και γνωριζουν την ευθυνη που εχουν ιδιαιτερα τωρα με την νεα εντολη εκπροσωπης μας που ελαβαν .
Το να αρχισουμε παλι την κοντρα μεταξυ ΣΝΔ και ΔΥΛΣ , ΠΕΑΛΣ και ΠΟΕΠΛΣ δεν εχει κανενα νοημα . Αυτο που ολοι και ολες πρεπει να κανουμε ειναι να στηριξουμε την ενωση οπως μπορουμε γιατι ειμαι σιγουρη οτι ερχονται πολλα δυσαρεστα .........για ολους μας και θα πρεπει να μας βρουν δυνατούς και ενωμένους ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ .... Παραδειγμα ειναι η σχεση που φαίνεται οτι εχουν μεταξυ τους ο ΠΑΣΣΑΚΟΣ και ΣΑΙΤΑΚΗΣ, ο ενας απο ΣΝΔ ΑΕΝ ,ο αλλος απο ΔΥΛΣ , Ο ενας νεος αξιωματικος ο αλλος παλιος ,Ο ενας κρατα το επιτελικΟ γραφειο.... ο αλλος τΟ επιχειρησιακο.......
,το αποτελεσμα αυτης της μεταξυ τους σχεσης φανηκε στην πραξη 2 χρονια και πιστευω οτι θα συνεχισει να φαίνεται..... , αυτο και μονο φανερωνει οτι μπορουμε και ολοι εμεις να πραξουμε το ιδιο ωστε η ενωση να ειναι δυνατη .
Απο την ΠΕΑΛΣ πρεπει να εχουμε απαιτησεις και μαλιστα τωρα ακομα πιο πολλες αλλα θα πρεπει και να την στηριζουμε .......
ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΣ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ.
[Y.Γ ελπιζω την αλλη φορα να υπαρχει και γυναικα στο ΔΣ ]

ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΕΣ είπε...

Ανώνυμε @Κυριακή, Δεκέμβριος 11, 2011 1:45:00 μμ

Τι ακριβώς θέλεις να σχολιάσουμε στα αποτελέσματα???Και για ποιά προβολή μιλάς και μάλιστα συγκεκριμένου ατόμου???Δεν έχετε καταλάβει ακόμα ότι δεν μας ενδιαφέρουν τα πρόσωπα αλλά οι τυχόν ενέργειες και παραλείψεις τους???

Παρεπιμπτόντως θα θέλαμε να ευχηθούμε καλή επιτυχία σε όλους τους εκλεγμένους και νεοεκλεγμένους Συναδέλφους του νέου ΔΣ της ΠΕΑΛΣ και μακάρι να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και να τιμήσουν τις ψήφους που έλαβαν από τους Συναδέλφους τους...
Καλή σας επιτυχία!!!

Ανώνυμος είπε...

ΓΙΑΤΙ ΚΛΑΙΝΕ ΟΙ ΣΝΔ? ΤΣΟΥΖΕΙ? ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ?ΠΟΣΟΥΣ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟ 31 ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΕΙΡΩΝΕΥΕΣΤΕ?

Ανώνυμος είπε...

Κυριακή, Δεκέμβριος 11, 2011 6:04:00 μμ

το ξερεις οτι ειναι παρανομο αυτο ? το ξερεις οτι ολοι οσοι ειστε εκλεγμενοι δεν δικαιουστε να ειστε μελη σε αλλο σωματειο για ολη τη διαρκεια της θητειας σας?

@@ συνδικαλισμο ουτε τα προσχηματα δεν κρατατε

Ανώνυμος είπε...

υπαρχουν ΣΝΔ ΚΑΙ ΔΥΛΣ που ψηφισαν ΤΕΧΝΙΚΟ αξιωματικο ρε παιδια ..????? οι τεχνικοι -οικονομικοι ψηφισαν μονο τον τεχνικου και ειναι πανω απο 25 ατομα αυτοι ,οι αλλοι 40 ειναι σιγουρα ΚΑΜΙΑ 15αρια ΔΥΛΣ και οι αλλοι περιπου 25 ΣΝΔ. αφησατε εξω τον ΞΥΠΝΗΤΟ- ΜΑΡΙΔΑΚΗ -ΠΟΛΥΖΩΙΔΗ που ειναι και πλωτατζηδες και ψηφισατε καποιοι ΤΕΧΝΙΚΟ??? .

Ανώνυμος είπε...

τεχνικος ειναι ξερει αυτος απο εκλογες !!!!!!!!
στα Πανεπιστημια ολο με εκλογες ασχολουνται για αυτο τους επιασε οχι μονο στον υπνο αλλα και κοτσους . !!!!!
κριμα και για τον ΞΥΠΝΗΤΟ και τον ΠΟΛΥΖΩΙΔΗ που ειναι και πλωτατζηδες και μαχιμοι αξιωματικοι......

Ανώνυμος είπε...

Συνάδελφοι Δευτέρα, Δεκέμβριος 12, 2011 7:32:00 πμ και Δευτέρα, Δεκέμβριος 12, 2011 7:41:00 πμ (αν δεν είσαι ο ίδιος βέβαια, ώστε να φαίνεσαι ότι είστε και πολλοί) πολύ εμπάθεια βλέπω στα σχόλια σας...
1ον ο τεχνικός τον οποίο κατηγορείτε ήταν μέλος και του προηγούμενου Δ.Σ. οπότε αυτό που λέτε είναι άκαιρο. Κρίθηκε στην πράξη και επανεκλέχθηκε.
2ον Πλωτατζήδες στο Δ.Σ. έχουν εκλεχτεί ήδη 5 (στους 9 άρα η πλειοψηφία)
3ον υπάρχουν ΣΝΔ και ΔΥΛΣ που ψήφισαν Τεχνικό, όπως υπάρχουν και Τεχνικοί και Οικονομικοί που ψήφισαν ΣΝΔ και ΔΥΛΣ, μη χαλιέστε. Στο Λ.Σ. δεν υπάρχουν κλίκες μην προσπαθείτε να δημιουργήσετε εσείς με το ζόρι
4ον Τον συνάδελφο Τεχνικό τον ξέρετε προσωπικά και λέτε "τεχνικος ειναι ξερει αυτος απο εκλογες !!!!!!!!
στα Πανεπιστημια ολο με εκλογες ασχολουνται για αυτο τους επιασε οχι μονο στον υπνο αλλα και κοτσους . !!!!!";;;; Ή είστε απλά φασίστες τσουβαλιάζοντας άτομα που δεν ξέρετε;;;

Πάντα θα υπάρχει κάποιος που θα προσπαθήσει να διασπάσει το ενωμένο μέτωπο της ΠΕΑΛΣ. Να ξέρετε ότι σχόλια τέτοιου τύπου στα υπάρχοντα μέλη του Δ.Σ. από το ένα αυτί μπαίνουν και από το άλλο βγαίνουν. Δεν υπάρχουν έχθρες μεταξύ τους, όλοι γνωρίζονται και όλοι έχουν φιλικές σχέσεις με όλους. Φαίνεται κάτι να αλλάζει στο σάπιο που υπάρχει στο Βασίλειο της Δανιμαρκίας και αυτό μάλλον σας χαλάει!!!!

Ανώνυμος είπε...

10:12:00 πμ simfono mazi sou..polloitha vrethoun na diaspasoun tin enosi .prosoxi pedia mi parasireste

Ανώνυμος είπε...

Ο κ.ΞΥΠΝΗΤΟΣ επρεπε να βγει και να στηριχτει.Ο κ. ΠΑΣΣΑΚΟΣ επρεπε μα2ι με τον ΜΕΛΑ -ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ -ΕΥΑΓΓΕΛΙΔΗ -ΓΟΥΣΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ κ.ΞΥΠΝΗΤΟ.

Ανώνυμος είπε...

Συνάδελφε Δευτέρα, Δεκέμβριος 12, 2011 2:44:00 μμ, ξέρεις κάτι που δεν ξέρουμε εμείς; Ξέρεις εσύ ποιος στήριξε ποιόν; Πες μας λοιπόν ποιός είσαι, ώστε να ξέρουμε με ποιόν μιλάμε και ποιός κάνει την καταγγελία. Δεν μπορείς να διασπείρεις ψευδείς φήμες και να σπηλώνεις ανθρώπους, πόσο μάλλον ανώνυμα... Απορώ πότε θα σταματήσετε εδώ μέσα να λέτε ψέματα και ανακρίβειες για την ΠΕΑΛΣ. Τόσο πολύ σας ενοχλεί που έχει αρχίσει να αποκτά φωνή και να κάνει όλο και περισσότερο αισθητή την παρουσία της. Να ξέρετε, τα καλύτερα (για την Ένωση) έρχονται...

υ.γ. Παρακαλώ τους διαχειριστές να διαγράφουν όσα μηνύματα σπηλώνουν ανώνυμα συναδέλφους

Ανώνυμος είπε...

Synadelfe Δευτέρα, Δεκέμβριος 12, 2011 7:41:00 πμ pou les oti: "τεχνικος ειναι ξερει αυτος απο εκλογες !!!!!!!!
στα Πανεπιστημια ολο με εκλογες ασχολουνται για αυτο τους επιασε οχι μονο στον υπνο αλλα και κοτσους . !!!!!" oloi oi SND einai apofoitoi Panepistimiou, polytexneiou kai AEN. Episis apo tous DYLS pou eklextikan den einai oloi apofoitoi lykeiou. Kapoioi exoun teleiosei kai AEN toulaxiston. Se oles tis parapano sxoles kanoun ekolges ap'oso ksero. Synepos sxedon oloi kseroun apo ekloges. Ara pera apo kakia ti allo mporei na prosferei to sxolio sou.
Oloi na stiriksoume tin PEALS kai na min dinoume pisoplates maxairies. Akous synadelfe????

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ με το συνάδελφο 4:28:00 μμ.
Ιδιαίτερα απο τη μέρα που άρχισε η προεκλογική περίοδος της ΠΕΑΛΣ έχουν γραφτεί δεκάδες ανακρίβειες. Τη μια περί κόντρας ΣΝΔ - ΔΥΛΣ μεταξυ μελών ΑΞ της ενωσης και μεταξυ των μελων του ΔΣ , την άλλη για κόντρα μεταξύ συγκεκριμένων ΑΞ της ΠΕΑΛΣ με το ΔΣ της ΠΟΕΠΛΣ κάποιοι μαλιστα έγραψαν με θράσος οτι συγκεκριμένος ΑΞ γαλαζοαίματος της ΠΕΑΛΣ [τι κάνει νιάου στα κεραμίδια ] ευθύνεται καθώς εμποδίζει την μισθολογική και βαθμολογική άνοδο των ΛΦ ενώ κάποιοι ΛΦ ΠΑΡΑΣΥΡΌΜΕΝΟΙ ΑΠΟ Τις Ανακρίβειες ΠΟΥ ΚΆΠΟΙΟΙ ΕΣΚΕΜΜΈΝΑ ΈΓΡΑΦΑΝ τον απείλησαν ευθέως στα σχόλια τους και με γιαούρτωμα.....και πολλά άλλα τοσο για τον κ. ΣΑΙΤΑΚΗ οσο και για τον κ. ΠΑΣΣΑΚΟ , τώρα κάποιοι προσπαθούν να ρίξουν ευθύνες σε κάποιους για το οτι έμειναν αξιωματικοί ΣΝΔ εκτός ΔΣ ΠΕΑΛΣ
καθως και έντεχνα προσπαθούν να δημιουργήσουν κλίμα ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΠΕΑΛΣ πριν καν να εχει δημιουργηθεί το προεδρείο και αναλάβουν τα μελη τις αρμοδιότητες τους για να δημιουργηθούν μεταξυ τους κόντρες .
Η ΠΕΑΛΣ ΒΓΗΚΕ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΧΑΡΗ ΣΕ ΕΜΑΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΕΣ ΔΙΕΚΔΊΚΗΣΕΙΣ . ΟΛΟ ΤΟ ΔΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΔΡΑΣΗ .................

Ανώνυμος είπε...

ΣΠΥΡΟ ΚΑΙ ΣΠΥΡΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΣΑΣ ΕΟΡΤΉ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΣΑΣ .

Ανώνυμος είπε...

οταν λέτε ρε παιδια βοήθησε .....η δεν βοήθησε .....τι εννοείται ?????
Δεν θα πω ποιος είμαι άλλα θα σας πω οτι ήμουν συνυποψήφιος του και οτι δεν έκανε προεκλογικό αγώνα ούτε τον εαυτό του , τώρα τι εννοείται εσείς η τι αγώνα έκαναν οι άλλοι συνυποψήφιοι μας δεν ξέρω...!!!!!!!! εγώ πάντως πήρα και 40 τηλέφωνα για να βοηθηθώ να βγω και δεν νομίζω να είναι ντροπή .τωρα αν με ρωτήσετε αν στα τηλεφωνα ζήτησα να ψηφισουν και τον ΔΑΣΚΑΛΟ θα πω ψεματα αν πω ναι ,σε πολυ λιγα ειπα το ονομα του οχι απο κακια αλλα ηταν σίγουρο οτι θα έβγαινε ξανα και μαλιστα με διαφορά και μαλιστα πρωτος και δεν νομίζω να χρειαζόταν βοηθεια .Αλλωστε αυτος ο ιδιος μου ειπε να κανω προεκλογικο αγωνα για τον εαυτο μου για μπορεσω να μπω και να μην περιμενω την τυχη η την καλη διαθεση του καθενος .
επισης επιβεβαιωνω και εγω οτι οι σχεση μας ως ΔΣ ειναι αριστη .Οι εκλογες τελειωσαν και ενωμενοι θα κανουμε το καθηκον μας ........ .

Ανώνυμος είπε...

τι εγινε ξαφνικα ???? ολοι αγαπημενοι και ενωμενοι στο ΔΣ ????
Η ΜΗΠΩς αυριο συνεδριαζεται και καποιοι αρχισατε τα γλύψιματα.......... για μια καλη θεση στο ΔΣ . κανατε τις πουστιες σας ενα μηνα τωρα καποιοι και τωρα τις βαπτιζεται καλοπροαίρετο προεκλογικό αγώνα και ολα καλα ???
ΔΑΣΚΑΛΕ ΟΧΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΛΕΓΑΝ ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΘΑΒΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ..........ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΠΙΣΤΕΥΕΣ ......
Aπο ΙΟΝΙΟ φιλικά .....

ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΕΣ είπε...

Προς Συνάδελφο @Δευτέρα, Δεκέμβριος 12, 2011 4:28:00 μμ

Αυτό που μας ζητάς Συνάδελφε, να λογοκρίνουμε δηλαδή και να διαγράφουμε εμείς τα σχόλια που εμείς θεωρούμε ότι θίγουν κάποιους Συναδέλφους, είναι και δύσκολο στην εφαρμογή του λόγω της υποκειμενικότητας του τι θεωρεί κάποιος προσβλητικό αλλά και δίκοπο μαχαίρι για την δημοκρατικότητα του blog και της ελευθερίας του διαλόγου και των απόψεων που εκφράζονται στο Blog μας...

Παρόλα αυτά όμως ,και μπορούν να σε διαβεβαιώσουν και οι Συνάδελφοι γι αυτό,όποιος μας ζητάει την διαγραφή συγκεκριμένων σχολίων γιατί προσβάλουν είτε αυτούς είτε τις οικογένειες τους, τα έχουμε διαγράψει μετά από αίτημα τους στο email του blog μας και μετά τον έλεγχο και την διαπίστωση των παραπόνων αυτών...

Πιστεύουμε λοιπόν ότι η λύση που εφαρμόζουμε ήδη είναι η χρυσή τομή ανάμεσα στην ελευθερία του λόγου και της προστασίας των Συναδέλφων...

Σε ευχαριστούμε για την παρατήρηση σου όμως γιατί μέσα από υποδείξεις σας βελτιωνόμαστε καθημερινά και διορθώνουμε τα όποια λάθη μας...

Υ.Γ.Ελπίζουμε οι Συνάδελφοι που παραπονέθηκαν για την καθυστέρηση των αναρτήσεων των σχολίων τους, να ευχαριστήθηκαν από την βελτίωση από μέρους μας στο θέμα αυτό και τους υποσχόμαστε ότι κάνουμε ότι είναι ανθρωπίνως δυνατόν για να εξαλείψουμε τις όποιες καθυστερήσεις...

Καλές Γιορτές να έχουμε Συνάδελφοι...
Και πάνω από όλα ευχόμαστε σε όλους σας ΥΓΕΙΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

Δευτέρα, Δεκέμβριος 12, 2011 6:03:00 μμ, πρώτα πρώτα πρόσεχε την ορθογραφία σου, είσαι και ΑΞ απο ΣΝΔ!!! Για να γνωρίζεις, δε θα συνεδριάσουν αύριο, αλλά μεθαύριο Τετάρτη. Επίσης 7 στους 9 είναι από το παλιό Δ.Σ. όπου οι σχέσεις όλων μεταξύ τους ήταν και είναι εξαιρετικές. Αλλά εσύ από ΙΟΝΙΟ μεριά μάλλον θα ξέρεις καλύτερα! Τι να πω;
Επιπλέον οι 2 καινούργιοι που μπήκαν είναι εξαιρετικοί (εξαιρετικότατοι) συνάδελφοι. Ακόμη, όπως έγραψαν και κάποιοι συνάδελφοι παραπάνω, ΟΛΟΙ είναι ΦΙΛΟΙ με ΟΛΟΥΣ, όσο και αν σε χαλάει. Τώρα που είδες εσύ γλειψίματα που λες (βέβαια εσύ λες "γλυψίματα" του ρήματος γλύφω -> λαξεύω, επεξεργάζομαι την πέτρα ή άλλο σκληρό υλικό με σκοπό την παραγωγή ενός γλυπτού,
τουλάχιστον βρίσε μας σωστά) ένας Θεός ξέρει!!! Όποτε σε φέρει ο δρόμος σου Πειραιά πέρνα μια βόλτα από την Ένωση να διαπιστώσεις και ο ίδιος τι κλίμα επικρατεί...
Βρε μανία που έχει πιάσει μερικούς, σώνει και καλά να βγάλουν όλο το Δ.Σ. τσακωμένο... Συνάδελφοι του Δ.Σ. αν διαβάζετε το μπλοκ (που πιστεύω ότι κάποιοι από σας -αν όχι οι περισσότεροι- το διαβάζετε) συνεχίστε το έργο σας. Φαίνεται ότι χαλάει πολλούς... Άρα κάτι σωστό κάνετε!

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΑΜΈΝΕΤΑΙ ΣΦΑΓΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΣΝΔ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΔΣ..... . ΒΑΛΤΕ ΜΠΑΣΤΑ ΠΡΟΕΔΡΟ , ΓΟΥΣΙΑ Γ.Γ ΚΑΙ ΜΕΛΑ ΤΑΜΙΑ ΝΑ ΑΝΑΝΕΩΘΕΊ Η ΕΝΩΣΗ .ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΑΝΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ,ΜΕ ΝΕΑ ΜΥΑΛΆ.
ΚΑΛΟΣ Ο ΠΡΩΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΤΑΣΗ ΝΑ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΤΟ ΥΕΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΜΥΑΛΑ .......ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΟΝ ΣΠΚ ...ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΗΝ Γ.Γ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΜΕ ΥΕΝ , ΣΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΖΩ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΕΙ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΑΞ ΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΣΧΟΛΗΣ ΝΑΥΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΡΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΕ ΑΛΛΗ ΟΠΤΙΚΗ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥΣ..........

Ανώνυμος είπε...

συνάδελφοι να κάνετε καμιά εγγραφή στην ΠΕΑΛΣ να δυναμώσει η ένωση και αφήστε κάποιοι την αμπελοφιλοσοφία .................
Αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν να υπάρχουν ακόμα αξιωματικοί που είναι μέλη της ΠΟΕΠΛΣ μετά απο το τελευταίο ΠΔ και δεν είναι μέλη της ΠΕΑΛΣ καθώς και αξιωματικοί που δεν είναι μέλη όταν ολα αλλάζουν σιγα σιγά κατά των αξιωματικών .
Μετα απο οσα μας κάνουν και μετά την προσπάθεια που έκανε η ΠΕΑΛΣ τα τελευταία δυο χρονια να ανέβει η ένωση, αν και εμείς τα μέλη δεν την στηρίξαμε οσο έπρεπε , ήρθε τώρα η σειρά μας να βοηθήσουμε την ένωση με την εγγραφή μας και να γίνει πιο δυνατό το νεο ΔΣ και η ενωση ,πράγμα που ήδη οι συνάδελφοι μέλη της ένωσης έκαναν με τη συμμετοχή τους στις εκλογές αλλά και με την υποψηφιότητα συναδέλφων μας για το ΔΣ ενισχύοντας ομως μονο κατά το ήμισυ την ένωση λόγο ότι πολλοί απο εμάς δεν είμαστε μελή ..
θΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΟΣΑΣΤΕ ΜΕΛΗ , ΜΗΠΩΣ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΜΑΣ ΩΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ? , ΜΗΠΩΣ ΤΗΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ΜΑΣ ΩΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ?
ΜΗΠΩΣ ΑΦΗΝΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΟ ΦΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΣΑΣ ?
ΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΤΟΥ ΔΣ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΉΣΕΙ ΚΑΤΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΩΝ ΤΟΥ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ?
ΣΑΣ ΛΕΩ ΛΟΙΠΟΝ ,ΚΑΝΕΙΣ . ΑΝ ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΤΕ ΤΟΤΕ ΚΑΛΩΣ ΚΑΝΕΤΕ ΑΝ ΟΧΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΓΓΕΓΡΑΜΕΝΑ 550 ΜΕΛΗ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΥΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΔΣ ΝΑ ΜΙΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΗΚΕΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ .
ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΘΙΓΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΟΣΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΜΕΛΗ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΡΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΤΟΥΣ ,ΤΟ ΕΦΑΠΑΞ , ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥΣ , ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙΟΙ ΠΛΟΙΑΡΧΟΙ, ΑΡΧΙΠΛΟΙΑΡΧΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΤΗΝ ΆΜΜΟ .
ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ Η ΦΑΓΩΜΑΡΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΕΤΙΚΑ ΚΑΘΕ ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ .....ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΠΙΠΛΈΟΝ ΜΕΙΩΣΗ 15% ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΜΑΣ ......

Ανώνυμος είπε...

MHN ΠΑΡΑΠΛΑΝΙΕΣΤΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΦΑΓΩΜΑΡΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ, ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΨΕΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΤΑΜΑΤΗΜΟ,ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ, ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΜΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΜΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

αύριο 12 η ώρα συνεδριάζει το νέο ΔΣ και αναμένεται σφαγή μεταξύ τους , για την επιλογή των θεσεων του ΔΣ .

Ανώνυμος είπε...

Όχι 12, αλλά 11 θα γίνει η σφαγή (ρύθμισε σωστά το ρολογάκι σου μην το χάσεις). Μέχρι τις 12 που λες εσύ, δε θα έχει μείνει κανένας ή θα γίνει όπως στο Highlander "There can be only one".
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! Ευτυχώς φίλε είσαι και συ που γράφεις και ξεχνιόμαστε απ'την καθημερινότητα (μειώσεις μισθών, Π.Δ. που αφορούν το μέλλον όλων μας που γράφονται σε κάποια σκοτεινά δωμάτια και βλέπουμε μόνο το αποτέλεσμα, πάει και η διαύγεια και το opengov...)
Για να συνεχίσω την σκέψη σου λοιπόν, εγώ θα πάρω χατζάρα, ο άλλος γιαταγάνι, ο τρίτος ξιφολόγχη, ο τέταρτος σπαθί, ο πέμπτος το μαχαίρι της κουζίνας, ο επόμενος τον μπαλτά, ένας δε θα έρθει γιατί δε βρήκε τι να φέρει (ίσως του δανείσεις εσύ κάτι) κλπ. κλπ. Η καταστροφή του Δράμαλη κοινώς...
Ρε δε γράφετε ένα μυθιστόρημα όλοι σας μαζί. Όχι ότι θα πουλήσει, αλλά απ'το να πληρώνετε λεφτά σε ψυχολόγους και ψυχιάτρους θα σας έρθει φθηνότερα. Α, μην το ξεχάσω, περαστικά γατάκια!!!!
Ρε τι ζόρι τραβάνε ορισμένοι εδώ μέσα με την ΠΕΑΛΣ... Ρε παιδιά, ξύδι...

Ανώνυμος είπε...

http://pealsblog.blogspot.com/2011/12/blog-post_771.html
http://pealsblog.blogspot.com/2011/12/blog-post_13.html

Ανώνυμος είπε...

ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ

-ΠΡΟΕΔΡΟ ΒΛΕΠΩ ΣΑΙΤΑΚΗ [ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΠΑΣΣΑΚΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ 4 ΔΥΛΣ ΣΥΝΟΛΟ 5 ].
-Γ.Γ ΠΑΣΣΑΚΟ [ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΑΙΤΑΚΗ ΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΕΝΟΣ ΔΥΛΣ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΩΝ 3 ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΣΝΔ ΑΡΑ5
-ΤΑΜΙΑ ΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΕΡΟ ΤΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΔΗ
ΑΥΤΑ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΓΙΑΤΙ
Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΔΣ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣΜΕΝΗ ΣΕ ΣΝΔ ΚΑΙ ΣΕ ΔΥΛΣ .
ΟΙ ΣΝΔ ΕΙΝΑΙ 4 ΜΑΖΙ ΚΑΙ Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ.
ΟΙ ΔΥΛΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ 4 . ΑΡΑ 4-4 . Ο ΜΠΑΛΑΝΤΕΡ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΙΤΑΚΗΣ ΠΟΥ ΝΑΙ ΜΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΛΣ ΑΛΛΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΣΟΦΙΑ ΤΩΝ ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΤΆΣΣΩ ΞΕΡΑ ΣΤΟΥΣ ΔΥΛΣ ΜΟΝΟ ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΛΕΩ ΜΠΑΛΑΝΤΕΡ ΓΙΑΤΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΛΟΙΟΨΗΦΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΤΟΥΣ ΣΝΔ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΤΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΥΛΣ ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΑΝ ΚΕΡΔΟΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΣΝΔ ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΕΙ .

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΕΡΔΕΜΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΑΝ ΦΥΓΕΙ Ο ΣΑΙΤΑΚΗΣ ΚΑΙ ΜΠΕΙ Ο ΞΥΠΝΗΤΟΣ ΟΠΟΤΕ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 5 ΣΝΔ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΧΝΙΚΟ ΚΑΙ 4 ΔΥΛΣ .....ΟΠΟΤΕ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΚΑΝΑΜΕ ΟΙ ΔΥΛΣ .................ΜΑΣ ΕΞΌΝΤΩΣΑΝ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ Ο ΠΑΣΣΑΚΟΣ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΠΟΥ ΚΑΠΟΥ ΤΟ ΡΟΛΟ ΔΙΑΙΤΗΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ Η ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΤΟ ΣΝΔΗΤΙΚΟ.......
ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΕΑΛΣ ΠΟΥ Η ΕΝΩΣΗ ΠΕΡΝΑ ΠΛΟΙΟΨΗΦΙΚΑ ,ΚΑΘΑΡΑ, ΣΕ ΧΕΡΙΑ ΣΝΔ . ΑΡΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΦΕΡΕ ΣΤΟΥΣ ΔΥΛΣ Ο ΠΑΣΣΑΚΟΣ ΜΕ ΤΟ ΒΑΜΒΆΚΙ ...........ΚΑΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑΜΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΡΕΩΘΗΚΕ ΕΝΤΕΧΝΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΗΣ ΑΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΑΥΤΑ ΤΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΧΡΕΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΊΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΩΣ ΣΝΔ ΑΞ ΣΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΕΝΩΣΗ 4 ΣΝΔ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ 1ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΠΑΛΙ ΣΝΔ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΤΡΕΛΑ ΤΟΥΣ ΟΝΕΙΡΑ ΟΙ ΣΝΔ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ . ΦΤΑΙΜΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΛΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ Η ΠΟΕΠΛΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΞΕ ΟΣΟ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΥΠΟΤΊΜΗΣΕ ΤΟΝ ΠΑΣΣΑΚΟ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΤΟΥΣ ΣΝΔ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ .
ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΤΕ ΜΕ ΣΑΙΤΑΚΗ ΕΙΤΕ ΜΕ ΞΥΠΝΗΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΟΙ ΣΝΔ .....ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ .............
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ Η ΠΟΕΠΛΣ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΕΙ Η ΠΕΑΛΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ........ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΞΕ ΤΟΥΣ ΔΥΛΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΜΗ ΒΓΟΥΜΕ ...........

Ανώνυμος είπε...

συμφωνω με το συναδελφο 6:08:00 πμ εκτος την αποψη του περι ΣΑΙΤΑΚΗ . Ο Δημήτρης ειναι και αυτος πανεξυπνος και σιγουρα δεν θα αφησει εκτεθειμένους τους ΔΥΛΣ και θα βρει τροπο να περασει αν χρειαστει αυτο που θελει με το βαμβακι χωρις οι ΣΝΔ να φερουν εμποδιο.O ΣΑΙΤΑΚΗΣ ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ .
Το καλο ειναι οτι σχεση ΣΑΙΤΑΚΗ και ΠΑΣΣΑΚΟΥ ειναι αριστη και πρυτανεύει η λογικη και το καλο της ενωσης και αυτο φανηκε .το κακο θα ηταν να μη τα βρισκουν μεταξυ τους οποτε τοτε λογο και των χαρακτηρων που εχουν θα γινοταν της π@#@#ας .
αυτη τη στιγμη η ενωση ειναι παρα πολυ δυνατη ως ενωση και σχετικα ψηλα στα ματια των μελων και ετσι πρεπει να μεινει για το συμφερον ολων μας οποτε καλο ειναι να μη λεμε μα@#@#@ες που φερνουν διχονοια ....o saitakhs
Ας αφησουμε την ενωση να λειτουργησει και να συνεχισει το εργο της και ας φροντισουμε ολοι να γινουν εγγραφες πραγμα που θα ενισχυσει την ενωση στο τραπεζι των διεκδηκησεων . το να μαλωνουμε μεταξυ μας η να παραπονούμαστε και ζηταμε χωρις να προσφερουμε εστω την εγγραφη μας ειναι απαραδεκτο και ξεφτιλα.
ειμαι σιγουρος οτι το ΔΣ σημερα θα αποφασισει με γνώμονα το καλο μας και το καλο της ενωσης ...........

Υ.Γ-ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΗΣ ΠΕΑΛΣ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΊΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟ ΑΙΓΑΙΟ ........ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ .......ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ .

Ανώνυμος είπε...

Δειτε τι γραφει το κοστα γκαρντα για την πεαλσ

"Η αποχή φέρνει κρίση στην ΠΕΑΛΣ"

Η απάντηση στις τακτικές που ακολουθούνται τα τελευταία χρόνια από την Πανελλήνια Ένωση Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος (ΠΕΑΛΣ), ήρθε από τα ίδια της τα μέλη.

Το περασμένο Σάββατο έγιναν οι εκλογές στην ΠΕΑΛΣ, με συμμετοχή πραγματικά απογοητευτική.

Συγκεκριμένα σε 452 εγγεγραμμένα μέλη, ψήφισαν 196, εκ των οποίων 158 δια επιστολής και 38 αυτοπροσώπως… την στιγμή που όσοι εμπλέκονταν στις αρχαιρεσίες (υποψήφιοι και Εφορευτική Επιτροπή) ήταν 22... δηλαδή μόνο 16 μέλη ξεκίνησαν το Σάββατο να πάνε να ψηφίσουν στα γραφεία της ΠΕΑΛΣ...

Είναι σαφές πλέον ότι η ΠΕΑΛΣ θα αδυνατεί από σήμερα κιόλας να πείσει για το ποιους τελικά εκπροσωπεί.

Τα μέλη της απείχαν από τις εκλογές και τίθεται πλέον ανοιχτά το θέμα της αντιπροσώπευσης της ΠΕΑΛΣ, σε ζητήματα που έχουν να κάνουν με το Σώμα. Μην ξεχνάμε ότι η ΠΕΑΛΣ εκπροσωπείται στα συμβούλια μεταθέσεων και προσφυγών με ψήφο, στο ΤΑΛΣ επίσης με ψήφο και στην επιτροπή για το μισθολόγιο, ισότιμα με άλλους συνδικαλιστικούς φορείς τεραστίου μεγέθους όπως της ΠΟΕΠΛΣ και της ΠΟΑΣΥ, οι οποίες έχουν κατορθώσει να έχουν τα μέλη τους ενεργά και "ετοιμοπόλεμα" περισσότερο από κάθε άλλη φορά.

Η αποχή των μελών μπορεί να μοιάζει σε αρκετούς ανεξήγητη, ωστόσο σε όσους γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα, ήταν κάτι το αναμενόμενο. Χαρακτηριστική είναι η κουβέντα που είχα πρόσφατα με Αξιωματικό και ο οποίος μεταξύ άλλων μου είπε: «Δεν τιμά τους Αξιωματικούς Λ.Σ. αλλά και τον συνδικαλισμό στα Σώματα Ασφαλείας, η στάση και η τακτική που ακολούθησε η ΠΕΑΛΣ τα τελευταία χρόνια».

Εύχομαι πραγματικά η ΠΕΑΛΣ να μπορέσει να χαράξει ένα δρόμο καθαρό, τίμιο και ειλικρινή, στηριζόμενη σε δυνάμεις που μπορεί να αντλήσει καταρχήν μέσα από την αυτοκριτική, αλλά και μέσα από την συνεργασία.

Από grifos?

Ανώνυμος είπε...

Απάντηση στο "Η αποχή φέρνει κρίση στην ΠΕΑΛΣ" (την γράφω εδώ γιατί όσες φορές απάντησα στο κόστα γκάρντα, μετά από λίγο τα σβήνουν).

Από τα γραφόμενα του συναδέλφου (;), που δεν ξέρω αν είναι και τα αληθή ψήφισε το 45% των μελών. Πάρα πολύ καλό ποσοστό (στις άλλες ενώσεις τι ποσοστό ψηφίζει και μάλιστα ημέρα μη εργάσιμη;)

Επίσης αναφέρει ότι επειδή ήταν 22 υποψήφιοι και ψήφισαν 38 αυτοπροσώπως (αυτό πάλι από που προκύπτει δεν ξέρω) μόνο 16 μέλη ξεκίνησαν το Σάββατο να πάνε να ψηφίσουν στα γραφεία της ΠΕΑΛΣ... Οπότε όπως τα λέει, ο συνάδελφος υποψήφιος από τη Θεσ/νίκη κατέβηκε να ψηφίσει αυθημερόν, το ίδιο και οι δύο υποψήφιοι από την Κρήτη κλπ. κλπ. Πολλές φορές τα μαθηματικά, δεν είναι μόνο πρόσθεση-αφαίρεση. Η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα από τα μισά υποψήφια μέλη ψήφισαν με επιστολή (άλλος γιατί είχε βάρδια-ναι τα μέλη της ΠΕΑΛΣ δεν καβατζώνονται, αλλά εκτελούν τα καθήκοντά τους κανονικά, άλλος δεν μπορούσε να έρθει αυθημερόν από την επαρχία μόνο για να ψηφίσει, κάποιοι είχαν κανονική άδεια κλπ.). Άρα πολλά περισσότερα μέλη ψήφισαν αυτοπροσώπως ανάμεσά τους και ο ίδιος ο κ. Υπαρχηγός και άλλοι ανώτεροι και ανώτατοι.

Τέλος να σας κάνω γνωστό ότι αυτή τη στιγμή στο Σώμα υπηρετούν περίπου 1000 ΑΞ εκ των οποίων περίπου οι 500 είναι μέλη της ΠΕΑΛΣ, και η πλειοψηφία αυτών εκ ΣΝΔ (το ποσοστό, όσο και αν δεν αρέσει σε πολλούς είναι ικανοποιητικότατο, με μέλη όπως ο κ. Υπαρχηγός, ο κ. Επιτελάρχης, η πλειοψηφία των Ανωτάτων ΑΞ-Διευθυντών-Λιμεναρχών, πολλούς κατώτερους ΑΞ ΣΝΔ-Τ-Ο-ΔΥΛΣ κ.α.)
Οπότε είναι σαφές ποιους τελικά εκπροσωπεί η ΠΕΑΛΣ. Τους ΑΞ του Λ.Σ. και καλώς εκπροσωπείται στα συμβούλια μεταθέσεων και προσφυγών με ψήφο, στο ΤΑΛΣ επίσης με ψήφο και στην επιτροπή για το μισθολόγιο, ισότιμα με άλλους συνδικαλιστικούς φορείς. Με την ίδια λογική συνάδελφε επειδή και οι Πυροσβέστες είναι λίγοι και ακόμη λιγότεροι οι ΑΞ τους να μη συμμετέχουν πουθενά;;;
Λίγη σοβαρότητα και λιγότερη εμπάθεια δε θα έβλαπτε κανέναν. Εξακολουθεί η Ένωση να μπαίνει στη μύτη πολλών, να ταρακουνά τα νερά και δεν αρέσει. Αν τα λέγανε αυτά παλαιότερα που δε φαινόταν η Ένωση πουθενά, που δε συμμετείχε πουθενά, που στις εκλογές της συμμετείχαν ακόμη λιγότερα άτομα, θα το δεχόμουν. Όχι όμως τώρα.