Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

Τα πλοία δεν πεθαίνουν στα λιμάνια

Γράφει η Μάγδα Τούφου
Αυτό που έγινε σήμερα το πρωί στο λιμάνι της Μύρινας απέδειξε για άλλη μια φορά κάτι που τουλάχιστον στη Λήμνο έχει συμβεί πολλές φορές:
Ο κρατικός μηχανισμός κινήθηκε ενάντια στη θέληση και στην απόφαση των πολιτών.
Έκπληκτοι οι συγκεντρωμένοι Λημνιοί στο λιμάνι του Αγ. Νικόλααου είδαμε το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ να πετυχαίνει προσέγγιση στο παλιό λιμάνι που θύμιζε κινητογραφική ταινία!!!!!!!!! σε ενα κυριολεκτικά λεπτό έκανε όπισθεν, πλησίασε, μισοκατέβασε τον καταπέλτη, πετάχτηκαν οι μισοκρυμμένοι λιμενικοί,(αφού τέτοια εντολή είχαν) επέβλεψαν γρήγορα-γρήγορα την "απόβαση" 5-6 καημένων παιδιών φαντάρων( που αν ήμουν μάνα τέτοιου παιδιού, που τόσο άσκεφτα κάποιοι το έβαλαν σε τέτοιο κινδυνο κι εγώ δεν ξέρω ποιος διάολος θα τους είχε πάρει τον πατέρα!!!!) και μας κούνησε το μαντήλι, εκτοξεύοντας κι εκείνον τον υγιεινότατο κατάμαυρο καπνό του κι αφού δεν μας σφύριξε και ειρωνικά φεύγοντας, κι ευχαριστημένοι να είμαστε!!!
Την ίδια ώρα στο Άγιο Νικόλαο, προσπαθούσαμε να καταλάβουμε τι συμβαίνει.Ο Λιμενάρχης ισχυριζόταν πως δεν μπορεί να επικοινωνήσει ενώ πριν δυο- τρία λεπτά διαβεβαίωνε τη Δημοτική αρχή ότι το πλοίο δεν θα προσεγγίσει απέναντι.

Κι ας έρθουμε τώρα στην ουσία: Μια κρατική υπηρεσία, το Λιμενικό,που παρεμπιπτόντως πληρώνεται από τα δικά μας λεφτά για να εξυπηρετεί όλη την κοινωνία και όχι μόνο τις ναυτιλιακές εταιρείες αλλά και να διασφαλίζει την ασφαλή αποβίβαση-επιβίβαση των ταξιδιωτών, προχώρησε σε μια μυστική συνεννόηση με τον καπετάνιο του ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ για να παιχτεί αυτό το παιχνίδι.
Ο καπετάνιος πάλι, καταστρατηγώντας κάθε έννοια νομιμότητας και ασφάλειας, τουλάχιστον όσων γνωρίζαμε μέχρι τώρα-όλοι έχουμε ταξιδέψει και ξέρουμε με πόση αυστηρότητα τηρούνται αυτοί οι κανόνες- επέλεξε να παρανομήσει.
Είναι και οι δυο τους συνυπεύθυνοι άρα και ένοχοι.
Μένει να απαντηθεί ποιος έδωσε την τελική εντολή! Αν είναι μόνο του καπετάνιου η απόφαση πρέπει να συλληφθεί αμέσως ως: " εκτελών επικίνδυνο κατάπλου" κι έπρεπε το Λιμεναρχείο να μην το επιτρέψει, αφού όμως το άφησε να εξελιχθεί έτσΙ, έπρεπε αμέσως να δώσει εντολή για το αυτονόητο: να κρατηθεί ο καπετάνιος στο επόμενο λιμάνι! Αυτά για την περίπτωση που ήταν αμέτοχο το Λιμεναρχείο! (Λέμε τώρα!!)
Αν υπήρξε συννενόηση, να μας απαντήσουν αμέσως : Ήταν απόφαση μόνο της Προϊσταμένης Λιμενικής Αρχής της Λήμνου ή γνώριζαν και οι ανώτεροι; Αν δε γνώριζαν, ειλικρινά, περιμένω να δω τις συνέπειες που επιφυλάσσουν στο Λιμεναρχείο για τις πράξεις του.
Αν το πλοίο προσέγγισε μόνο και μόνο για να αποβιβάσει τους λίγους στρατιώτες,ποιος είναι ο ρόλος της 88ΣΔΙ, που σε αγαστή συνεργασία με το Λιμεναρχείο και την πλοιοκτήτρια εταιρεία ανέλαβε την ευθύνη να εναντιωθεί στο αίσθημα του Λημνιακού λαού, κάτι που μέχρι τώρα ο Στρατός στη Λήμνο δεν μας έχει συνηθίσει. Ας κατέβαιναν κι αυτοί στον Άι-Στράτη!
Και να έρθουμε και στις ευθύνες της Δημοτικής Αρχής. Όταν ξεκινάς μια μάχη προσπαθείς να προβλέψεις όλα τα ενδεχόμενα.Δυο απορριμματοφόρα του Δήμου, τοποθετημένα στο κατάλληλο σημείο θα είχαν αποτρέψει όλο το συμβάν! Έτσι απλά! Δεν είναι ούτε η πρώτη φορά που κάνουμε κινητοποιήσεις,ούτε η τελευταία απ΄ότι φαίνεται θα είναι! Το πάθημα, μάθημα.
Και τι γίνεται τώρα : Αύριο το απόγευμα (Κυριακή 15-1-2012) ΟΛΟΙ ΚΑΤΩ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ !!! Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ!


ΠΗΓΗ: Τα πλοία δεν πεθαίνουν στα λιμάνια http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2012/01/blog-post_3417.html#ixzz1jVzXETz9

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αφου δεν σας αρέσει αυτο το πλοίο γιατί δεν αγοράζετε ένα αλλο που να σας αρέσει;;;;

Ανώνυμος είπε...

Ολα τα περιμενουμε απο το κράτος...Θελουμε το κράτος να διατηρησει ακτοπλοϊκες υπηρεσίες, άμεσες, ασφαλείς και ικανοποιητικές προς τον Πολίτη????Τοτε πρέπει να αγορασει πλοίο και να δημιουργήσει κρατικό στόλο...Δεν το θέλουμε αυτό γιατι μοιαζει κάπως σοσιαλιστικό..Η άλλη λύση ειναι οι ιδιώτες να συμμετάσχουν στην ακτοπλοϊα και η Λήμνος να μην έχει πλοίο, δεδομένου της γεωγραφικής ιδιαιτερότητας της (δεν είναι νησί άγονης γραμμής, αλλά σε μια δυτική κοινωνία θα ονομαζόνταν ειδικής προτεραιότητας). Για αυτό το λόγο πλοίο τύπου Aqua Maria δεν είναι ευπρόσδεκτα, διοτι είναι μεγαλης ηλικίας και θυμίζουν μια άλλη εποχή. Πως όμως θα αποκτησει η Λήμνος πλοίο του εικοστού πρώτου αιώνα.Μόνο έαν οι ιδιοι οι κατοικοι ενδιαφερθούν και ιδιαίτερα οι αρχές σας κυριο. Τόσο χρήματα κυκλοφορούν από κοινοτικά πλαίσια στήριξης, γιατί δεν πραγματοποιείται προτάσεις και πρωτοβουλίες για την κατασκευή πλοίων που θα εξυπηρετούν το νησί σας με την ηπειρωτική χώρα, αλλά και με την υπόλοιπη νησιωτική χώρα. Μην περιμένετε το κράτος να πραγματοποιήσει αυτά που δεν έχει κάνει εδώ και τριάντα χρόνια, ειναι αναποτελεσματικό και ανικάνο.Υλοιποιστε έργα και πρωτοβουλίες μέσω κοινοτικών πλαισίων στήριξης για να αποκτείσετε τις θαλασσιες μεταφορές που θέλετε..Το Πανεπστήμιο Αιγαίου το οποιο εχετε στη διοικητική σας αρμοδιότητα, γιατί δεν το χρησιμοποιείται...Εάν περιμένετε από το κράτος με τα χίλια προβλήματα, θα παραμείνετε ακόμα περισσότερο απομωνομένοι. Ευχαριστώ ένας επισκέπτης του νησίου σας.

Ανώνυμος είπε...

Είχαν φτιάξει οι Σαμιώτες πριν χρόνια μια ναυτιλιακή εταιρεία λαικής βάσης , αλλά την έριξαν έξω διότι : Ταξίδευαν όλοι τζάμπα και στο τέλος του ταξιδιού έπερναν σεντόνια , πετσέτες , κουτάλια, πηρούνια........ χαχχααχαχαχαα

Ανώνυμος είπε...

Ο λιμενάρχης Μύρινας Λήμνου , πλωτάρχης Ψύρρας-κράτος εν κράτει είναι ο άνθρωπος, αγνοούμε -κάνει, μου λένε , ο ίδιος προανάκριση να βρεί, γιατί δεν έδεσε το "Ακουα Μαρία" ........................
Ελάτε να σας πούμε εμείς , κ. πλωτάρχα !
Ελεος, αρχηγέ, που φοράς πλάκα τα χρυσά κι εσυ
κι ο Φουστάνος.
Ελεος, αρχιχρυσοκαρεκλοκένταυροι ..............................................
Ο λιμενάρχης , το δείχνει , το βίντεο, σαφώς, προτίμησε να μισοκατεβάσει καταπέλτη στην παλιά προβλήτα το πλοίο και να την ...κάνουν , όπως-όπως τα έρμα τα φανταράκια.
Ενώπιον λιμενικών !!!
ΔΗΛΑΔΗ,
ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΚΟΣΜΟ ΚΙ ΑΣ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ...
ΓΙΑΤΙ;;;
ΠΟΙΟΣ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΝΤΟΛΗ ;
ΕΣΥ, Κ.ΣΟΥΛΗ ;
ΕΣΥ, Θ.ΦΟΥΣΤΑΝΟ;
ΓΙΑ ΨΑΧΤΕΙΤΕ.ΛΙΓΟ.
ΚΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΡΕΥΝΑΤΕ, ΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ,
ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΑΝΑΚΡΙΣΗ Ο ΙΔΙΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ....

Ανώνυμος είπε...

Mia χαρά προσέγγισε το πλοίο στην προβλήτα , μια χαρά κατέβασε τον καταπέλτη και μια χαρά βγήκαν οι φαντάροι και μια χαρά έφυγε το πλοίο . Το βίντεο αυτό δείχνει τώρα τα άλλα που λένε.... είναι κουραφέξαλα.

Ανώνυμος είπε...

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ !!!
Αυτή ήταν η απόφαση του «διευρυμένου» Δημοτικού Συμβουλίου, καθώς σε αυτό έλαβαν μέρος και οι Περιφερειακοί Σύμβουλοι, εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου, του Εμπορικού Συλλόγου και των Φορτηγατζήδων.

Το βαπόρι θα εμποδιστεί, και πάλι, να «πιάσει» τη Λήμνο στο πρώτο του ταξίδι μετά τον «δεξαμενισμό» στον οποίο βρίσκεται, δηλαδή το (πολύ) πρωί της Τρίτης 24/1 (Αναχώρηση από Λαύριο Δευτέρα βράδυ).Αποφασίστηκε ακόμη: τη Δεύτερα να μεταβεί στη Αθήνα Αντιπροσωπεία με επικεφαλής τον Δήμαρχο και, απαίτηση είναι, με τους Βουλευτές του Νομού για να πιέσει σε πολίτικο επίπεδο τους αρμοδίους με βασικό (τωρινό - ενδιάμεσο) αίτημα : ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ από τη γραμμή της Λήμνου του ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ και ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ – ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ.

Στη 2,5ωρη συζήτηση, όσοι πήραν το λόγο, είπαν ότι θεωρούν επιτυχημένες τις κινητοποιήσεις που έγιναν, αρκετοί καυτηρίασαν τη στάση του Λιμενάρχη και της ΝΕΛ για την επιλογή της απόβασης σε άλλο σημείο του λιμανιού της Μύρινας..