Σάββατο 26 Μαρτίου 2011

Η ελληνική σημαία χάνει συνεχώς τη δύναμή της!

email προς ellhnikhaktofylakh@gmail.com
Η ελληνικών συμφερόντων ναυτιλία μπορεί να πρωταγωνιστεί σε παγκόσμιο επίπεδο, όμως η ελληνική σημαία χάνει συνεχώς τη δύναμή της. Ειδικότερα την τελευταία διετία έχει μειωθεί η δύναμη του ελληνικού νηολογίου κατά 19%, αφού έχουν φύγει 204 πλοία, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Ελληνική Επιτροπή Ναυτιλιακής Συνεργασίας Λονδίνου (Committee).

Μόνο το 2011 ο υπό ελληνική σημαία ποντοπόρος στόλος μειώθηκε κατά 52 πλοία και σήμερα αποτελείται πλέον από 917 έναντι 969 το 2010. Το 2009 στην ελληνική σημαία υπήρχαν 1.121 ποντοπόρα. Η δυσμενής αυτή εξέλιξη οφείλεται και στην κόντρα που υπάρχει μεταξύ κυβέρνησης και Ελλήνων εφοπλιστών, όπως αυτή αποτυπώθηκε με την κατάργηση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και την απομάκρυνση του Λιμενικού Σώματος από τη Ναυτιλία με την υπαγωγή του στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.

Ο ελληνόκτητος στόλος περιλαμβάνει σήμερα 3.848 πλοία έναντι 3.996 το 2010, ενώ για λογαριασμό των Ελλήνων εφοπλιστών κατασκευάζονται σε διάφορα ναυπηγεία 621 πλοία έναντι 826 το 2010.

Είναι νηολογημένος σε 40 σημαίες συνολικά, έναντι 47 σημαιών το 2010, σύμφωνα με τα στοιχεία του Lloyd's Register - Fairplay που επεξεργάστηκε το Committee.

Στην ελληνική σημαία είναι εγγεγραμμένα 917 πλοία, 79.712.050 dwt έναντι 969 πλοίων πέρυσι (80.502.206 dwt) και 1.121 πλοίων το 2009.

Ακολουθούν οι σημαίες:
- της Λιβερίας με 592 πλοία (41.217.018 dwt) έναντι 581 πλοίων (38.700.989 dwt) το 2010,
- των Marshall Islands με 476 πλοία (32.996.280 dwt) έναντι 470 πλοίων (29.933.099 dwt) το 2010,
- της Μάλτας με 518 πλοία (31.564.003 dwt) έναντι 524 πλοίων (30.529.238 dwt) την προηγούμενη χρονιά,
- του Παναμά με 441 πλοία (23.207.685 dwt) έναντι 558 πλοίων (28.914.005 dwt) το 2010,
- της Κύπρου με 258 πλοία (16.031.432 dwt) έναντι 271 πλοίων (17.016.688 dwt) το 2010 και
- των Bahamas με 286 πλοία (15.953.287 dwt) έναντι 279 πλοία (15.408.842 dwt) τον προηγούμενο χρόνο.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ωραία , ο "ανώτερος" σκοπός των λαμογιών δημοσιογράφων και των συμφερόντων που κρύβονται απο πίσω φαίνεται να επιτυγχάνεται . Η τελευταία ελπίδα της ανάκαμψης της Ελληνικής Ναυτιλίας θα καταπνιγεί απο το συφερτό των δημοσιογράφων που προσπαθούν να επιβάλλουν την Ακτοφυλακή και του ΠΑΜΕ που θα σαμποτάρει την εγχώρια ναυτιλία .
Μπράβο σας ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΕΣ

ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΕΣ είπε...

Στυγνός εκβιασμός της Ελληνικής κυβέρνησης από τους εφοπλιστές είναι αυτό και τίποτα παραπάνω... Στυγνός εκβιασμός είναι γιατί έχασαν τους είλωτες τους και τους θέλουν πίσω.
Και για όσους διαφωνούν έχουμε να τους ρωτήσουμε το εξής...
Η χώρα της σημαίας που πηγαίνουν μετά την απομάκρυνση τους από το Ελληνικό νηολόγιο έχει Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας στελεχωμένο από Λιμενικούς???
ΟΧΙ...
Οπότε γιατί αλλάζουν νηολόγιο και δεν παραμένουν στο Ελληνικό???
Η απάντηση είναι απλή Συνάδελφοι...
Because money makes the world turn arround!!!