Τρίτη 6 Απριλίου 2010

Ερωτήματα και σχόλια από τον δικηγόρο μελών του αγήματος

email στην ellhnikhaktofylakh@gmail.com

Χριστός Ανέστη - Χρόνια Πολλά!

Αναφερόμενος στην σημερινή ανάρτηση ενός Δελτίου Τύπου κάποιας αυτο-αποκαλούμενης "Ομάδας Δικηγόρων για τα δικαιώματα των μεταναστών και των προσφύγων", σχετικά με το πρόσφατο ζήτημα του Αγήματος της ΜΥΑ/ΛΣ και υπό την ιδιότητά μου ως Πληρεξούσιος Δικηγόρος σχεδόν του συνόλου των ανδρών του Αγήματος, σας παρακαλώ να σημειώσετε και τα ακόλουθα ερωτήματα και σχόλια:

(1). Έχουν εδραία γνώση και, κυρίως, αποδείξεις περί των πραγματικών περιστατικών και των κρίσιμων παραμέτρων του συγκεκριμένου ζητήματος; Έχει περάσει από το μυαλό τους η περίπτωση της προβοκάτσιας;

(2). Γνωρίζουν αν, πόσα και ποιά ακριβώς από τα μέλη του συγκεκριμένου Αγήματος είχαν συμμετοχή στο συγκεκριμένο περιστατικό και πώς ακριβώς έχουν τα πράγματα;

(3). Γνωρίζουν τις πραγματικές συνθήκες, που επικρατούσαν γύρω από το Άγημα κατά την συγκεκριμένη χρονική στιγμή και στο συγκεκριμένο σημείο;

(4). Ομιλούν για έλλειψη "θεσμικής παρέμβασης". Όμως, στον Τύπο (και στο blog αυτό) έχει ήδη αναφερθεί ότι, κατόπιν σχετικής διαταγής του Αρχηγού Λ.Σ., διενεργείται ήδη ΕΔΕ (άρχισε την Τρίτη, 30.4.2010) από Υποναύαρχο του Λ.Σ. Αυτό δεν είναι "θεσμική παρέμβαση" κατά την Ομάδα; Δεν γνωρίζουν άραγε, ότι, μετά την ολοκλήρωσή της, η ΕΔΕ θα διαβιβασθεί υποχρεωτικά στον καθ' ύλη και κατά τόπον αρμόδιο Εισαγγελέα του Ναυτοδικείου Πειραιώς, για την ποινική εκτίμηση και αξιολόγηση των ευρημάτων της;

(5). Συνεπώς, δεν θα μπορούσε να ερμηνευθεί η παρέμβασή τους ως άκομψη και επικοινωνιακή προσπάθεια, αν όχι παρεμβάσεως, τουλάχιστον δημιουργίας αρνητικών εντυπώσεων και μόνο, αφού η υπόθεση έχει πάρει ήδη τον δρόμο της και από πειθαρχικής και από ποινικής πλευράς;

(6). Έχουν εφαρμογή στην συγκεκριμένη περίπτωση οι σχετικές διατάξεις του Ν. 927/1979; Ας σημειωθεί, ότι ο Νόμος αυτός, πράγματι, έχει παραμείνει μέχρι σήμερα και, ασφαλώς, θα εξακολουθήσει να παραμένει ανενεργός και στο μέλλον, αφού είναι δεδομένα γνωστό και αποδεκτό, ότι δεν υπάρχουν προβλήματα ρατσισμού στην ευρύτερη Ελληνική κοινωνία, η οποία, από το υστέρημά της, υποδέχεται, περιθάλπει και συντηρεί εκατοντάδες χιλιάδες μη νόμιμους μετανάστες.

(7). Είναι τουλάχιστον απαράδεκτη και κατακριτέα η αναφορά της Ομάδας σε ΔΗΘΕΝ κακομεταχείριση ακόμη και ΔΗΘΕΝ βασανισμούς μη νόμιμων μεταναστών εκ μέρους μελών του Λιμενικού Σώματος, αφού ουδέποτε έχει αποδειχθεί το βάσιμο και αληθές των ΔΗΘΕΝ "καταγγελιών" αυτών. Σε συνδυασμό δε με την παντελή απουσία κάθε, έστω και της ελάχιστης, αναφοράς στο πραγματικό και καθημερινό, σκληρό και επίπονο έργο των ανδρών και γυναικών του Λ.Σ. και, μάλιστα, υπό αντίξοες συνθήκες, ιδίως δε στην αυταπάρνηση και αυτοθυσία με την οποία εκτελούν το καθήκον τους και διασώζουν καθημερινά εκατοντάδες ανθρώπινες ψυχές, μεταξύ των οποίων και πολλά παιδιά, καθιστά την συγκεκριμένη παρέμβαση της συγκεκριμένης Ομάδας αφ' ενός μεν εμπαθή και ανερμάτιστη, αφ' ετέρου δε άδικη και προσβλητική για το σύνολο, όχι μόνο του προσωπικού του Λιμενικού Σώματος, αλλά και του ίδιου του φιλόξενου και συμπονετικού Ελληνικού Λαού.

Με τιμή,

Στυλιανός Αντ. Πυλιώτης

Δικηγόρος

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

μπράβο σας που απαντήσατε.
μην αφήσετε να πάρουν αέρα τα μυαλά τους αρκετά μας έχουν κάνει . τη μια τους δερνουμε την αλλη τους βριζουμε την αλλη παιρνουν τηλεφωνο στα λ/χ και απαιτουν οτι τους κατεβει στο κεφαλι.
40 αλβανοι στο λ/χ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑς σκορπούσαν μηνυσεις εχθες και απειλες .μεχρι τον καπετανιο του δρομολογιακου απο το οποίο επεσε στη θαλασσα ο σουρωμένος αλβανος μηνυσαν .......
ελεος ...............
νομιζω δεν ξερουν τι θα γινει μολις οι πολιτες αναλαβουν μονοι τους να τους στειλουν σπιτια τους ......
και πλησιαζει η ωρα ............

Ανώνυμος είπε...

Νομικός δεν είμαι αλλά το συγκεκριμένο περιστατικό εμπίπτει στις διατάξεις του συγκεκριμένου νόμου ? πληρούται η αντικειμενική και η υποκειμενική υπόσταση των εγκλημάτων του συγκεκριμένου νόμου ?

Αρθρον 1.
1. Οστις δημοσίως, είτε προφορικώς είτε διά του τύπου ή διά γραπτών
κειμένων ή εικονογραφήσεων ή παντός ετέρου μέσου εκ προθέσεως προτρέπει εις πράξεις ή ενεργείας δυναμένας να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βίαν κατά προσώπων ή ομάδος προσώπων εκ μόνου του λόγου της φυλετικής ή
εθνικής καταγωγής των, τιμωρείται με φυλάκισιν μέχρι δύο ετών ή με
χρηματικήν ποινήν ή και δια αμφοτέρων των ποινών τούτων.

2. Διά των εν παρ. 1 ποινών τιμωρείται και όστις συνιστά ή συμμετέχει εις οργανώσεις, αι οποίαι επιδιώκουν ωργανωμένην προπαγάνδαν ή δραστηριότητας πάσης μορφής τεινούσας εις φυλετικάς διακρίσεις.

Αρθρον 2.
Οστις δημοσίως, είτε προφορικώς είτε διά του τύπου ή διά γραπτών
κειμένων ή εικονογραφήσεων ή παντός ετέρου μέσου, εκφράζει ιδέας
προσβλητικάς κατά προσώπου ή ομάδος προσώπων λόγω της φυλετικής ή εθνικής καταγωγής των, τιμωρείται με φυλάκισιν μέχρις ενός έτους ή χρηματικήν ποινήν ή και διύ αμφοτέρων των ποινών τούτων


Αρθρον 3.
Το άρθρο 3 ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ με το άρθρο 16 παρ.2 Ν.3304/2005,

Αρθρον 4.
Επί των κατά τον παρόντα νόμον εγκλημάτων ή δίωξις χωρεί μόνον επί
εγκλήσει.


Αρθρον 5.
Η ισχύς του παρόντος άρχεται από της δημοσιεύσεώς του διά της
Εφημερίδος της Κυβερνήσεως.



Αρχικά τα εγκλήματα του νόμου διώκονταν με έγκληση παθόντος σύμφωνα με το άρθρο 4 το οποίο όμως καταργήθηκε από το άρθρο 72 του Ν.2910/2001 το οποίο ορίζει ότι

Από την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου καταργούνται:

ε. το άρθρο 4 του Ν. 927/1979 (ΦΕΚ 139 Α`),

ενώ σύμφωνα με την παρ 4 του άρθρου 39 του ιδιου νόμου

4. Οι πράξεις που περιγράφονται στα άρθρα 1 έως 3 του Ν. 927/1979
(ΦΕΚ 139 Α) διώκονται αυτεπαγγέλτως.

Γιάπρος Σπύρος

Ανώνυμος είπε...

Για να αναλύσουμε λίγο την αντικειμενική και υποκειμενική υπόσταση των εγκλημάτων

1. Οστις δημοσίως, είτε προφορικώς είτε διά του τύπου ή διά γραπτών
κειμένων ή εικονογραφήσεων ή παντός ετέρου μέσου εκ προθέσεως προτρέπει εις πράξεις ή ενεργείας δυναμένας να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βίαν κατά προσώπων ή ομάδος προσώπων εκ μόνου του λόγου της φυλετικής ή εθνικής καταγωγής των, τιμωρείται με φυλάκισιν μέχρι δύο ετών ή με χρηματικήν ποινήν ή και διύ αμφοτέρων των ποινών τούτων.


Για να τύχει εφαρμογής η παρ 1 θα πρέπει να συντρέχουν οι εξής προυποθέσεις
Α. προτροπή σε πράξεις η ενέργειες δυνάμενες να προκαλέσουν διακρίσεις μίσος η βία κατά προσώπων η ομάδας προσώπων
Β. να υπάρχει προτροπή δημόσια
Γ. να είναι εκ προθέσεως
Δ. να είναι εκ του λόγου της φυλετικής η εθνικής καταγωγής

Απορία νο 1
Προυπόθεση Α. προτροπή σε πράξεις η ενέργειες δυνάμενες να προκαλέσουν διακρίσεις μίσος η βία κατά προσώπων η ομάδας προσώπων

Συνθήματα που τραγουδούν οι ειδικές δυνάμεις από την δεκαετία του 40 που δημιουργήθηκαν δύνανται να προκαλέσουν διακρίσεις μίσος η βία κατά προσώπων η ομάδας προσώπων ? αν ναι τότε γιατί τα συνθήματα μου τα δίδαξε το ίδιο το κράτος ? γιατί με διέταξε να τα τραγουδώ το ίδιο το κράτος ?


Απορία νο 2
Προυπόθεση Δ. να είναι εκ του λόγου της φυλετικής η εθνικής καταγωγής
Το σύνθημα αναφέρεται σε όλη τη φυλή η όλο το έθνος ? ή σε αυτούς που εχουν επεκτατικές βλέψεις εναντίον της χώρας ?

Απορία νο 3
Προυπόθεση Γ. να είναι εκ προθέσεως

Φώναξαν εκ προθέσεως ? η εκτέλεσαν παράγγελμα ? και μην μου πείτε ότι εν μέσω παρελάσεως θα εξετάσεις νομιμότητα διαταγής ?

Φταίει ο επικεφαλής ? έδωσε αυτός την διαταγή ? είμαστε σίγουροι ? εγώ στο βίντεο και στα άρθρα άλλα βλέπω και διαβάζω

Πότε έχουμε δόλο ?
πρόθεση του δράστη όταν γνωρίζει το αποτέλεσμα της πράξης του και το επιδιώκει
ή

πρόθεση του δράστη όταν γνωρίζει το αποτέλεσμα της πράξης του και το αποδέχεται πλήρως ως αναγκαίο για την επίτευξη του αποτελέσματος χωρίς όμως να το επιδιώκει
ή
πρόθεση του δράστη όταν προβλέπει το ενδεχόμενο αποτέλεσμα της πράξης του, δεν το επιδιώκει αλλά το αποδέχεται ή ελπίζει απλώς ότι δε θα συμβεί

υπήρχε πρόθεση του εγκληματικού αποτελέσματος ?
υπήρχε επιδίωξη να επέλθει το συγκεκριμένο αποτέλεσμα του νόμου ?
υπήρχε αποδοχή ?

η απλά ένα έθιμο μισού αιώνα των ειδικών δυνάμεων ?

Ανώνυμος είπε...

Αρθρον 2.

Οστις δημοσίως, είτε προφορικώς είτε διά του τύπου ή διά γραπτών
κειμένων ή εικονογραφήσεων ή παντός ετέρου μέσου, εκφράζει ιδέας
προσβλητικάς κατά προσώπου ή ομάδος προσώπων λόγω της φυλετικής ή
εθνικής καταγωγής των, τιμωρείται με φυλάκισιν μέχρις ενός έτους ή
χρηματικήν ποινήν ή και δια αμφοτέρων των ποινών τούτων

Για να τύχει εφαρμογής το άρθρο 2 θα πρέπει να συντρέχουν οι εξής προυποθέσεις
Α. ιδέες προσβλητικές
Β. να εκφράζονται λόγω φυλετικής ή εθνικής καταγωγής


βλέπε προηγούμενες απορίες

Απορία νο 5

Το σύνθημα εμπίπτει στον ορισμό της προσβλητικής ιδέας ?
Αν ναι :

Απορία νο 6
γιατί μου τα δίδαξε το ίδιο το κράτος ? γιατί με διέταξε να τα τραγουδώ το ίδιο το κράτος ?

Απορία νο 7
Εκφράστηκε λόγω φυλετικής ή εθνικής καταγωγής ?
ή λόγω εθίμου ενάντια στις επεκτατικές βλέψεις ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ εναντίον της χώρας ΜΟΥ και ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ από την φυλετική ή εθνική του καταγωγή ?

Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με κανέναν λαό αλλά ο συναγερμός μου ενεργοποιείται με ανθρώπους [και όχι λαούς] ανεξαρτήτως εθνικότητας η καταγωγής που έχουν επεκτατικές βλέψεις εναντίον της χώρας μου και ειδικά εναντίον του χωριού μου που είναι στο στόχαστρο της πέμπτης φάλαγγας

Ανώνυμος είπε...

2. Διά των εν παρ. 1 ποινών τιμωρείται και όστις συνιστά ή συμμετέχει εις οργανώσεις, αι οποίαι επιδιώκουν ωργανωμένην προπαγάνδαν ή δραστηριότητας πάσης μορφής τεινούσας εις φυλετικάς διακρίσεις.


Για να τύχει εφαρμογής η παρ 2 θα πρέπει να συντρέχουν οι εξής προυποθέσεις
Α. σύσταση ή συμμετοχή σε οργάνωση
Β. σκοπός της οργάνωσης η οργανωμένη προπαγάνδα η η δραστηριότητα που τείνει σε φυλετική διάκριση

Απορία νο 5
Έχουμε σύσταση ή συμμετοχή σε οργάνωση ?
Η δραστηριότητα του αγήματος τείνει σε φυλετική διάκριση ?