Δευτέρα 10 Μαΐου 2010

Η επανασύσταση του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, καθώς και η σύνδεσή του με το Λιμενικό Σώμα, αποτελεί μονόδρομο».

«Η Ελληνική Εμπορική Ναυτιλία βρίσκεται σε πραγματικό αδιέξοδο λόγω της ανεύθυνης και ακατανόητης πολιτικής της Κυβέρνησης του Πα.Σο.Κ. Το ζήτημα της σύνταξης και έκδοσης του νέου Προεδρικού Διατάγματος έχει πλέον καταντήσει ανέκδοτο, ενώ έχουν περάσει πάνω από επτά (7) μήνες καθυστερήσεων, αβουλίας και παλινωδιών. 
Η διάλυση του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, η διχοτόμηση του Λιμενικού Σώματος, καθώς και η προώθηση λανθασμένων, δίχως αναπτυξιακό χαρακτήρα, επιλογών οδήγησαν στην ύφεση, στην ανασφάλεια και στην ολοένα αυξανόμενη μείωση του αριθμού των πλοίων υπό Ελληνική σημαία. Ενδεικτικά, προ διετίας τα πλοία υπό τη γαλανόλευκη ήταν 1.197, ενώ τώρα ανέρχονται σε 969. 
Υπάρχει μία πτωτική τάση που αναμένεται να συνεχιστεί και ουδόλως αποτελεί συνέπεια της οικονομικής κρίσης.Πραγματικά είναι ακατανόητη η επιλογή και επιμονή της κυβέρνησης να πλήξει -και να συνεχίζει να πλήττει- έναν από τους βασικότερους πυλώνες της Εθνικής μας οικονομίας, ενώ διανύουμε μια ιδιαίτερα δυσχερή περίοδο, και να μην επενδύει σε τομείς, όπου έχουμε το συγκριτικό πλεονέκτημα.Διότι η Ελληνική Εμπορική Ναυτιλία αποφέρει στην Πατρίδα μας 23 δις δολάρια ( USD ) το χρόνο σε συνάλλαγμα και εξασφαλίζει 200.000 θέσεις εργασίας, ενώ αποτελεί βασικό πολλαπλασιαστή της διπλωματικής μας διαπραγματευτικής δύναμης.
Από τη μια, λοιπόν, δανειζόμαστε χρήματα και από την άλλη χαρίζουμε ένα Εθνικό μας κεφάλαιο. Πραγματικά δεν υπάρχει λόγος να πειραματιζόμαστε με ζωτικούς τομείς της οικονομίας μας σε «πονηρούς», μάλιστα, καιρούς. Η επανασύσταση του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, καθώς και η σύνδεσή του με το Λιμενικό Σώμα, αποτελεί μονόδρομο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: