Τα σκάφη του Λιμενικού έχουν εντείνει τις περιπολίες τους λόγω καλοκαιριού, ενώ πέραν ων αλκοτέστ ελέγχουν τους καπετάνιους για το εάν έχουν όλα τα απαραίτητα χαρτιά μαζί (π.χ άδεια, ασφάλεια) αλλά και κάποια βασικά θέματα ασφάλειας, όπως είναι η τήρηση των αποστάσεων από λουόμενους και η ύπαρξη πυροσβεστήρα.
Ιδιαίτερα ενθαρρυντικό είναι το γεγονός ότι για την συντριπτική πλειοψηφία των ελεγχομένων (90%) δεν διαπιστώνεται κάποια παράβαση καθώς οι καπετάνιο έχουν λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια τόσο των ίδιων και των συνανθρώπων τους αλλά και της τσέπης τους αφού τα πρόστιμα είναι τσουχτερά μερικά εκ των οποίων ξεπερνούν ακόμη και τις 2.000 ευρώ.
Κώδικας Θαλάσσιας Κυκλοφορίας
*Απαγορεύεται η χρήση ταχύπλοου όταν επικρατούν δυσμενείς καιρικές συνθήκες, πριν από την ανατολή και μετά τη δύση του ήλιου και εάν ο χειριστής δεν ξέρει καλό κολύμπι.
*Απαγορεύεται να πλησιάζει σε απόσταση μικρότερη των 200 μέτρων από το σημείο, που συνήθως φτάνουν οι κολυμβητές.
*Απαγορεύεται να παραβιάζει τις πλωτές σημαδούρες με το πορτοκαλί χρώμα, που δείχνουν την περιοχή λουομένων.
*Πρέπει πάντα να φορά ειδικό σωσίβιο ή σωσίβια ζώνη ανάλογα με το μέσο που χρησιμοποιεί.
*Πρέπει ο χειριστής ταχύπλοου να ακολουθεί διαδρομή χωρίς υφάλους, νησίδες, βράχια, αγκυροβολημένα σκάφη και δεν πρέπει να διασταυρώνει την πορεία του με παραπλέοντα σκάφη, γιατί υπάρχει κίνδυνος για ατύχημα.
της Μαρίνας Χατζηδημητρίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου