Τρίτη 13 Ιουλίου 2010

Στην Μύκονο όλα είναι δυνατά !!!Παρακαλάνε για έλεγχο...

Στο Γυαλό, στο Παλιό & το Νέο Λιμάνι, στις παραλίες, παντού στη θάλασσα. Η ομάδα του Λιμεναρχείου τραβάει τα βλέμματα περισσότερο από ποτέ (όχι άδικα!), καραδοκεί σε κάθε γωνιά και...

...ναι είναι η πρώτη φορά που απλά θα υπακούς. Και θα σου αρέσει!


Έφη Καφίρη, Λιμενοφύλακας
«Ήρθα από την Καλαμάτα, έχοντας στο νου μου όλη αυτό το glam του νησιού και δεν σου κρύβω πως είχα αγχωθεί αρχικά, ήμουν σίγουρη πως δεν θα περνούσα καλά. Είμαι εδώ μόλις 2 μήνες, συναναστρέφομαι κυρίως με άνδρες στη δουλειά κι όμως όλοι τους με σέβονται. Στην καθημερινότητά μου το κλίμα είναι το ίδιο οικείο και φιλικό με αυτό της επαρχιακής πόλης που μεγάλωσα και λατρεύω... απλώς εδώ δεν είναι το σπίτι μου. Αυτή είναι η διαφορά.»

Γιώργος Μάργαρης, Λιμενοφύλακας
«Δεν είμαι από εδώ, αλλά νομίζω ότι η προσπάθεια προσαρμογής για μένα κράτησε δευτερόλεπτα. Ξέρεις κάτι; Υπάρχει κάτι καλύτερο από το να συνδυάζεις δουλειά και διασκέδαση; Εγώ αυτό ακριβώς βιώνω, οπότε γιατί να μην μου αρέσει; Κι αυτό δεν ισχύει μόνο το καλοκαίρι... Ο χειμώνας εδώ είναι απόλυτα ήρεμος. Ακριβώς το αντίθετο από τώρα.»

Βάσια Μενουδάκη, Λιμενοφύλακας
«Είμαι ενθουσιασμένη που δουλεύω εδώ! Τα ωράρια και οι ρυθμοί είναι φυσιολογικά, το κλίμα στη δουλειά φιλικό, το κόστος ζωής είναι λίγο υψηλό, αλλά... είσαι στη Μύκονο! Ακόμη κι όταν κάποιος θα με «πειράξει» όσο έχω βάρδια, πάντα το αντιμετωπίζω σοβαρά και το ξεκόβω, οπότε δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα ως σήμερα.»

Μαρία-Ιουλία Έδεν, Υπαξιωματικός
«Για εμένα είναι πολύ περίεργο που βρίσκομαι εδώ... Είμαι απόφοιτος της Γυμναστικής Ακαδημίας, έχω εργαστεί ως μοντέλο και όλη αυτή η αβεβαιότητα που επικρατεί με έκανε να πάρω την απόφαση να μπω στο Λιμενικό. Αν μου ταιριάζει; Δεν έχω καταλήξει ακόμα. Ξέρω ότι το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι το καλό περιβάλλον, ενώ ένα μεγάλο μειονέκτημα είναι το κόστος ζωής στο νησί. Κάποιες φορές έχει πολύ πλάκα το πώς μας αντιμετωπίζουν οι περαστικοί... Για παράδειγμα, όταν ακούς φράσεις του τύπου «Συνέλαβέ με», παρότι θες να βάλεις τα γέλια, πρέπει να στέκεσαι σοβαρός...!»

Νικόλας Ζυγούρης, Σημαιοφόρος
«Είμαι στο Σώμα 2 χρόνια κι έχω ήδη αποφασίσει πως θέλω να μείνω εδώ μια ζωή. Κατ' αρχήν δεν έχω το άγχος που είχα στην Αθήνα. Η ποιότητα ζωής εδώ δεν συγκρίνεται και υπάρχουν αξιόλογοι άνθρωποι. Όσον αφορά στη δουλειά μου πρέπει να είμαι μονίμως σε ετοιμότητα, κοινώς stand by, αλλά μου αρέσει! Ένα περιστατικό που δεν θα ξεχάσω ποτέ ήταν όταν σταμάτησα έναν ψαρά για έλεγχο και μέχρι να τραβήξει πετονιά είχε πιάσει ένα τεράστιο ψάρι! Περιττό να σου πω ότι δεν με άφηνε να φύγω. Ακόμη με θεωρεί γούρι του...»

Σε τι θα σου φανεί χρήσιμη η ομάδα του Λιμεναρχείου Μυκόνου; Ο Πλωτάρχης Παύλος Τιφτικίδης λύνει κάθε μας απορία και μας ενημερώνει για τα πεδία αρμοδιοτήτων του σώματος:

Τροχονομία χερσαίας ζώνης λιμένα

* Κλήσεις για παράνομη στάθμευση.
* Διευθέτηση τροχαίων μεταξύ Νέου και Παλιού λιμανιού και στον Γιαλό.
* Ρύθμιση κυκλοφορίας στα ίδια σημεία.

Έλεγχος για ρυπάνσεις.

Έλεγχος για παραχώρηση χώρων από το λιμενικό ταμείο.

Ασφαλής από-επιβίβαση επιβατών και οχημάτων στα πλοία.

Έλεγχος άγρας πελατών.

Αστυνόμευση όρμων και περιοχών, όπου δραστηριοποιούνται εκμισθωτές θαλάσσιων μέσων αναψυχής.

Ατυχήματα ναυτικά, και κολυμβητών-διακομιδές ασθενών.

Προσαράξεις πλοίων.

Έλεγχος αλιείας.

Έλεγχος εναλίων αρχαιοτήτων Δήλου.

www.travelstyle.gr

4 σχόλια:

Captain Basilis είπε...

mia fotografia xilies lexis

Ανώνυμος είπε...

Μεσα στη μαυριλα μας μια νοτα αισιοδοξιας παντα ευπροσδεκτη. Μπράβο στα παιδια!!

Ανώνυμος είπε...

kati teties ma@@@@@@@@ grafete ke mas pigenoyn gam@@@@@

Ανώνυμος είπε...

Φίλοι μας,
μετά τους χορηγούς στα Λιμεναρχεία, ΠΛΣ @ λοιπές υπηρεσίες, θα περιμένουμε @ χορηγούς για ρολόγια, μπλουζάκια, κρέμες σώματος @ αντιηλιακά για το μαύρισμα στα λιμένια;
Πολλά μοντελάκια συγκεντρώθηκαν στο Λ.Σ πλέον! Μετά τον σχεδιαστή ΤΣΕΚΛΕΝΗ, θα περιμένουμε & άλλους χορηγούς για να λανσάρουμε τα προϊόντα τους;
Βρείτε ποιός πραγματικά αστυνομεύει την χερσαία ζώνη @ τις παραλίες @ συγκρατείστε τους λαλίστατους νέους " συναδέλφους" από το να εκτίθενται.
ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ ..................

ΤOP MODEL