Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Ευθύνες για τη ναυτολόγηση Βεντούρη

NEXTOK 

Σημαντικές ευθύνες για τη ναυτολόγηση αλλά και τη τελευταία περίεργη «απόλυση» του Απόστολου Βεντούρη, φαίνεται να αποδίδουν στον υπολιμενάρχη Θεμέλαρο αρκετοί συνάδελφοί του, καθώς ο ίδιος εκτιμάται ότι έχει μεγάλη εμπειρία και «εξειδίκευση» στα θέματα περί Ναυτολογίας. Το γεγονός όμως ότι ενώ ξεκίνησαν δύο έρευνες, παραμένει στη θέση του ο Ναυτολόγος, δημιουργεί σε όλους στην υποψία ότι και ο Αρχηγός του Λιμενικού δεν έχει και πολύ καθαρή τη …φωλιά του!
Όπως είναι γνωστό, ο σημερινός υπολιμενάρχης του ΚΛΠ, υπηρέτησε για περίπου δέκα χρόνια ως προϊστάμενος του Τμήματος Ναυτολογίας στην Ελευσίνα ενώ την ίδια θέση κατέχει και τα τελευταία χρόνια στο ΚΛΠ. Γι αυτό και συνάδελφοι του αρχιπλοίαρχου, του αποδίδουν σημαντικές ευθύνες για όσα αποκαλύφθηκαν πρόσφατα σε σχέση με το «σκάνδαλο Βεντούρη», αφού είναι ό άμεσος προϊστάμενος του Ναυτολόγου, πλωτάρχη Τριαντάφυλου Λάμπρου..
Στο «δίδυμο» αποδίδονται επίσης ευθύνες και για την ποδοπάτηση του νόμου περί «ειδικών συνθέσεων» των πλοίων. Στοιχεία υπάρχουν, ωστόσο εναπόκειται στον Αρχηγό του Λ.Σ. και φυσικά στον αρμόδιο υπουργό(;) να διατάξουν τη διενέργεια έρευνας και για το θέμα αυτό.

Ερωτηματικά προκύπτουν επίσης και για υποθέσεις τύπου «Κολοσσός». Όπως είναι γνωστό το πλοίο «Κολοσσός» είχε προσαράξει πρόσφατα σε βραχώδη ακτή στη Κέρκυρα. Αν και υπάρχει νόμος που επιτρέπει στα ρυμουλκά να αποπλέουν χωρίς άδεια απόπλου, όταν πρόκειται να συνδράμουν πλοίο που κινδυνεύει, ωστόσο ο ναυτολόγος του ΚΛΠ δεν επέτρεψε – σύμφωνα με πληροφορίες – τον απόπλου σε ρυμουλκό της εταιρίας Τσαβλίρη. Λίγο αργότερα όμως, απέπλευσε πλοίο της εταιρίας Βερνίκου χ ω ρ ί ς ά δ ε ι α α π ό π λ ο υ!

* Τι το διαφορετικό υπήρξε μεταξύ των δύο εταιριών;
* Έγινε διάκριση από πλευράς του Ναυτολόγου;
* Υπήρχε λόγος που τηρήθηκαν δύο μέτρα και δύο σταθμά;
* Τι λέει γι αυτό η ηγεσία του Λιμενικού;
* Γνωρίζει αυτές τις …τακτοποιήσεις ο αρμόδιος (;) υπουργός; (σ.σ. όποιος κι αν είναι ο αρμόδιος Υπουργός).

Δικό του …παιδί

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο σημερινός Ναυτολόγος του ΚΛΠ τοποθετήθηκε στη Υπηρεσία αυτή, την εποχή που Τμηματάρχης Ναυτολογίας ήταν ο σημερινός αρχιπλοίαρχος Πουλιάκας. Ο κ. Πουλιάκας ήταν επίσης εκείνος που επέτρεψε τον απόπλου του πλοίου «ΕΞ. ΣΑΜΙΝΑ» παρά το γεγονός ότι το πλοίο παρουσίαζε κάποια «θέματα» που επισημαίνονταν με παρατηρήσεις.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις αξιωματικών του Λιμενικού, από την εποχή εκείνη, άρχισε η χαλάρωση των μέτρων στην Υπηρεσία αυτή. Και φυσικά είναι γνωστοί οι φιλικοί δεσμοί Αθ. Μπούσιου, Πουλιάκα. Και πώς τώρα ο σημερινός αρχηγός να μετακινήσει τον Ναυτολόγο του ΚΛΠ όταν αυτό είναι παιδί δικό του και του «αδελφοποιητού» του κ. Πουλιάκα!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλά μιλάμε για ΠΟΛΥ ΛΑΣΠΗ !!!

Μάλλον κάποιος που θέλει να γίνει Αρχηγός φοβάται τον Θεμέλαρο !!!

ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΕΣ είπε...

Αυτό μάλλον είναι η αρχή Συνάδελφε...
Θα πέσουν πολλα συναδελφικα πισωμαχαιρωματα και ακόμα περισσότερα κιλά λάσπης...
Ποιος θα ειναι ο πιο αδυναμος κρικος και αυτος που θα την πληρωσει ΑΝ υπάρξει τελικά καταδικαστική απόφαση θα το δειξει ο χρονος.
Προς το παρόν οι έρευνες συνεχίζονται...