Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Νομικές συνθήκες του 1920 στο Λιμάνι Πόρου-Γαλατά

email προς ellhnikhaktofylakh@gmail.com
Τι θα γίνει με τα «νυκτερινά δρομολόγια» των λέμβων Πόρου - Γαλατά από 1ης Απριλίου 2011; Αγνωστο ακόμη!
Γεγονός πάντως, όπως φαίνεται, είναι ότι η μέχρι τέλους Φεβρουαρίου επιδότηση από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πόρου κρίθηκε παράνομη, ή παράτυπη. Με τον ερχομό του ο νέος Λιμενάρχης Πόρου πλωτάρχης ΛΣ Παύλος Ρέντας, ο οποίος συμμετέχει στο ΔΣ του ΔΛΤΠ, όπως λέγεται, επεσήμανε το γεγονός- αν δεν είναι έτσι ας μας πληροφορήσει για την πραγματικότητα-, και δε συμφώνησε μέχρι να ελέγξει το θέμα. Γι αυτό και δεν έγινε νέα σύμβαση μεταξύ ΔΛΤΠ και Λεμβούχων.
Παράλληλα όπως λέγεται και γράφεται, ο κ. Ρέντας, ζήτησε οδηγίες από τα Υπουργεία στα οποία υπάγεται το Λιμεναρχείο, για να πάρει την απάντηση ότι η επιδότηση δεν είναι θέμα των ΥΘΥΝΑΛ και ΥΠΡΟΠΟ, αλλά της Περιφέρειας Αττικής, η οποία θα εγκρίνει τη δαπάνη.

Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με το Γενικό Κανονισμό Λιμένων αριθ. 17, οι «Λάντζες» όπως ονομάζονται οι βάρκες, τη μόνη νυκτερινή υποχρέωση που έχουν είναι να υπάρχει τη νύχτα «λάντζα» επιφυλακής για έκτακτα περιστατικά και όχι για μεταφορά επιβατών.
Οσο αφορά το «καθεστώς δρομολογίων» και κατά τη διάρκεια της ημέρας αναφέρεται από αρμόδιους κύκλους, ότι δεν είναι ακριβώς αποσαφηνισμένο, και ότι «η λειτουργία» αυτή γίνεται με βάση τον κανονισμό που «προβλέπει μεταφορά ατόμων και εμπορευμάτων» από πλοίο στην προκυμαία ή το αντίστροφο, όπως γινόταν πριν από 90 χρόνια, τουλάχιστον. Κι ότι όλοι οι οικονομικοί διακανονισμοί γίνονται με οποιοδήποτε άλλο φορέα, εκτός των ΥΘΥΝΑΛ και ΥΠΡΟΠΟ.
Με λίγα λόγια: Η συγκοινωνία Πόρου- Γαλατά και αντίστροφα, διεξάγεται κάτω από παμπάλαιες νομικές προϋποθέσεις, γι αυτό και υπάρχουν μπερδέματα. Που είναι καιρός να ρυθμιστούν ταχύτατα, με βάσει τις σημερινές συνθήκες, για να μην ταλαιπωρείται το κοινό, και να ξέρουν πως εργάζονται οι λεμβούχοι!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

ΒΑΛΕ ΤΑΞΗ ΝΕΕ ΛΙΜΕΝΑΡΧΗ ΣΤΟΝ ΠΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΕΙΧΑΝ ΤΕΛΜΑΤΩΘΕΙ