email προς ellhnikhaktofylakh@gmail.com
Για τον αναγνώστη που μπλοκάρει το τηλεφωνικό κέντρο του Λιμεναρχείου:
Να ρωτήσω πρώτα τρία πράματα...
1) Για το αν θα πετάξει, τώρα που υπάρχει κακοκαιρία, η πτήση του καλεί την Αστυνομική Διεύθυνση του Αερολιμένα ή την εταιρία;
2) Για το ΚΤΕΛ θα ακυρώσει δρομολόγια από τον χιονιά ή θα υπάρξει καθυστέρηση καλεί το 100;
3) Για τα δρομολόγια του ΟΣΕ έχει απαίτηση να μαθαίνει από το οικείο ΑΤ;
Και τώρα μία μικρή ενημέρωση:
1) Το δελτίο καιρού το βγάζει η ΕΜΥ κι όχι το Λιμεναρχείο, αναλόγως λοιπόν της δύναμης του ανέμου και του τύπου και μεγέθους του πλοίου είναι δυνατή ή όχι η πλεύση.
2) Ο καπετάνιος και η εταιρία έχουν την δυνατότητα (και το κάνουν όποτε τους βολεύει) να αλλάξουν ρότα του πλοίου και να περάσουν από περιοχές (κάνοντας κύκλο, ουσιαστικά) όπου είναι δυνατή η πλεύση του συγκεκριμένου πλοίου.
3) Θα ήταν λογικότερο λοιπόν οι 7.000 περίπου επιβάτες που ταξιδεύουν μία τέτοια μέρα από Ηράκλειο για Πειραιά να μην μπλοκάρουν το τηλεφωνικό κέντρο του Λιμεναρχείου. Είναι πολύ σημαντικό κάποιος που είναι σε κίνδυνο στην θάλασσα να μπορεί να επικοινωνήσει. Από την άλλη μοιάζει να είναι πιο λογικό να καλεί κάποιος την συγκεκριμένη (από τις τρεις) εταιρία την οποία κι έχει πληρώσει για να μάθει αν το συγκεκριμένο πλοίο της μπορεί να ταξιδέψει ή όχι με τις επικρατούσες καιρικές συνθήκες. Τέλος μόνο από την εταιρία θα πληροφορηθεί άμεσα αν είναι στην πρόθεση της ή όχι να εκτελέσει το δρομολόγιο διαμέσου άλλης περιοχής (όταν είναι εφικτό βέβαια).
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/03/blog-post_9958.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου