Ένα σκάφος στο οποίο επιβαίνουν περίπου 90 μετανάστες από την Βόρεια Αφρική που είχε αρχικό προορισμό την Μάλτα ή την Ιταλια , αλλά λόγω μηχανικής βλάβης δεν έγινε δυνατό να προσεγγίσει τις ακτές τους με αποτέλεσμα από το πλήρωμα του σκάφους να δηλωθεί ακυβερνησία ενώ έπλεε εντός του FIR της Μάλτας ευτυχώς με καλές καιρικές συνθήκες 5-6 bf ..Σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες - οι αρχές της Μάλτας είχαν την υποχρέωση να αναλάβουν την διαχείριση του συμβάντος με ρυμούλκηση -διάσωση τ με δικά τους μέσα ή με την βοήθεια των 3 παραπλεόντων που βρίσκονταν διπλά στο 40 μέτρων σκάφος , όλως περιέργως, προθυμοποιήθηκαν οι Ελληνικές αρχές να διαχειριστούν από κοινού το περιστατικό και μάλιστα να ρυμουλκήσουν το σκάφος ή να παραλάβουν τους επιβαίνοντες και να το οδηγήσουν στην....Κρήτη παρά το γεγονός ότι η ΜΑΛΤΑ δεν αποποιήθηκε την διαχείριση του συμβάντος αλλά ζήτησε μόνο να τους διαθέσει εάν ηταν εφικτό η Ελλάδα πλωτό μέσο μιας και οι ελληνικές ακτές ήταν πιο κοντά στο ακυβέρνητο σκάφος ,προκειμένου τους βοηθήσει στη διαχείριση του συμβάντος !!!
Το σκάφος βρισκόταν σε απόσταση περίπου 85 ναυτικών μιλίων Δυτικά ΧΑΝΙΩΝ της Κρήτης, και τελικά με το έτσι θέλω,,,, το περιστατικό το διαχειρίστηκε το κέντρο επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος απο το όποιο δόθηκε εντολή και στο 90 μέτρων σκάφος της FRONTEX που βρισκόταν νότια της ΚΡΗΤΗΣ ,120 Ν.Μ από το συμβάν να πάει να τους φέρει αδιαπραγμάτευτα στην Ελλάδα . .
Σύμφωνα πάντα με πληροφορίες τις επόμενες ώρες αναμένεται να οδηγηθούν οι 93 επιβαίνοντες του στον ΠΕΙΡΑΙΑ [250 ν.μ απόσταση] και όχι στην Κρήτη και συγκεκριμένα στα Χανιά όπως αρχικά σχεδιάστηκε λαμβάνοντας υπόψη την τουριστική περίοδο και τις τεράστιες ελλείψεις σε ανθρώπινο δυναμικό των αστυνομικών και λιμενικών αρχών- και την έντονη δυσφορία των τοπικών αρχών.
"Είναι πρωτοφανές να συμβαίνει τέτοιο περιστατικό στα όρια έρευνας -διάσωσης ενός άλλου κράτους και να προθυμοποιείται το δικό μας κράτος να πάρει τους μετανάστες και να μας τους φέρει πεσκέσι" είπε στο Flashnews.gr, ένστολο στέλεχος, ενώ τόνισε πως "με αυτά τα καμώματα είναι σαν να καλούν όλους τους μετανάστες να μας έρθουν εδώ λες και δεν μας φτάνουν αυτοί που έχουμε".
Να σημειωθεί πως παραμένουν πολλά ερωτηματικά τόσο για την ελαφρότητα με την οποία ελήφθη η τελική απόφαση να προτείνουμε-προθυμοποιηθούμε από μόνοι μας για την μεταφορά του σκάφους –επιβαινόντων από την αρμοδιότητα της Μάλτας στην ΕΛΛΑΔΑ εις βάρος τελικά του Έλληνα πολίτη ,όσο και για την πρωτόγνωρη απόφαση των υπηρετούντων στη FRONTEX, της εταιρείας ελέγχου θαλασσίων συνόρων να πείσει το Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ προς αυτή την κατεύθυνση-εξέλιξη……………. την στιγμή που θα μπορούσαν τα παραπλέοντα να δώσουν τη λύση στη ΜΑΛΤΑ ή το σκάφος της FRONTEX που τελικά τους παρέλαβε να τους μεταφέρει στη ΜΑΛΤΑ ή προς τη Μάλτα η όποια θα μπορούσε να στείλει δικά της μέσα στην ενδιάμεση απόσταση προς παραλαβή τους.
Η ΕΛΛΑΔΑ ΒΟΥΛΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΣΑΜΑΡΕΙΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ …….
ΓΙΑΤΙ??????
ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥΣ ……….????
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ????
ΚΑΠΟΙΟΙ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΕΣ ΣΤΗΝ FRONTEX ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΜΠΡΑΒΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ FRONTEX …..ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΟΡΤΩΘΗΚΑΝ ΣΤΗ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ 100 ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ……
ΤΕΛΙΚΑ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ FRONTEX ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΟ Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ ???
Η ΑΠΟΤΡΟΠΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ??
Η ΑΣΦΑΛΗΣ ΕΙΣΟΔΟΣ ΑΥΤΩΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΤΑ ΣΥΝΟΔΕΙΑΣ ….??
ΠΟΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΗΣ FRONTEX ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΑΛΑΣΣΑ????
ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΕΤΡΕΧΑΝ ΝΥΧΤΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΝΑ ΚΥΝΗΓΟΥΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΥΝΟΔΕΙΑ .ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΥ ΓΙΝΟΤΑΝ ΕΠΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΠΟΥ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΟΡΟΙΔΑ ΕΤΡΕΧΑΝ ΝΑ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΥΣ ΚΟΥΝΑΜΕ ΤΟ ΜΑΝΤΗΛΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΒΛΑΒΟΥΣ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ …………..
ΤΑ ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ …………
ΕΓΩ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΤΙ ΘΑ ΠΩ ΣΤΟΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗ ΜΟΥ Η ΣΤΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΟΤΑΝ ΘΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΙ ΤΟ ΓΙΑΤΙ ….….. ΚΥΡΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΕΣ …………..ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΧΕΤΕ ΑΡΧΗΓΕΙΟ …………ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΡΓΑ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ …..ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΚΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ……….ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΕ……………….

4 σχόλια:
ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΣΤΗ ΝΕΤ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΤΗΣ ΦΡΟΝΤΕΧ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΦΟΡΤΩΝΕΙ 100 ΑΙΓΥΠΤΙΟΥΣ ΣΤΟ ΣΒΕΡΚΟ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΑΡΕΣ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΥΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΌΡΘΩΜΑ ΤΟΥΣ .........ΝΑ ΑΓΝΩΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΦΡΟΝΤΕΧ.
Α ΝΑ ΧΑΘΕΙΤΕ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ....ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΑΣ ............
email προς ellhnikhaktofylakh@gmail.com
ΒΑΛΕΡΓΑΚΗΣ : Η θέση του και η άποψη του όσον αφορά τη διαχείριση του περιστατικού του σκάφους με μετανάστες στο FIR Μάλτας, είναι τηλεφωνική και υπάρχει μαγνητοφωνημένη στο ΕΚΣΕΔ - ΚΕΠΙΧ.
Στην Αθήνα καταλήγουν τελικά οι 100 μετανάστες από τη Λιβύη που εντόπισε η ακτοφυλακή της Μάλτας
Στην Αθήνα καταλήγουν τελικά οι 100 περίπου μετανάστες που εντοπίσθηακαν μετά από σήμα κινδύνου που εξέπεμψαν, πριν μια βδομάδα από την ακτοφυλακή της Μάλτας.
Επειδή οι επιβάτες δεν είχαν νομιμοποιητικά έγγραφα την επιχείρηση διάσωσης, σύμφωνα με πληροφορίες του Antipolon, ανέλαβε η Frontex στα πλαίσια του σχεδίου «Ποσειδών» το οποίο, όπως ανακοίνωσε με τυμπανοκρουσίες τον περασμένο Απρίλιο ο κ. Παπουτσής και υποτίθεται ότι αποσκοπεί .στην προστασία της νότιας Ελλάδας από πιθανή είσοδο μεταναστών χωρίς ταξιδιωτικά έγγραφε από τη βόρειο Αφρική.
To περιστατικό συνέβη, είτε τα μεσάνυχτα της 10ης είτε τα ξημερώματα της 11ης Ιουνίου στο χώρο ευθύνης της ακτοφυλακής της Μάλτας αλλά το διαχειρίστικε η δύναμη της Frontex στη νότια Ελλάδα.
Στις επιχειρήσεις της Frontex στην Κρήτη συμμετέχουν ένα πλωτό της πολωνικής ακτοφυλακής και ένα πορτογαλικό αεροσκάφος.
Παρ’ όλα αυτά η διάσωση έγινε από άλλο σκάφος πιθανότατα Ισλανδικό και οι επιβαίνοντες μεταφέρθηκαν στην Κρήτη.
Ας ξεκινήσουμε με, σχεδόν αυτονόητα, ερωτήματα και θα επανέλθουμε.
Πότε ακριβώς συνέβη το περιστατικό;
Όταν έγινε ο εντοπισμός του σκάφους, σε ποιας χώρας την περιοχή ευθύνης βρισκόταν και πόσο απείχε από τις ελληνικές τις ιταλικές ακτές και τις ακτές της Μάλτας;
Από ποιον ζητήθηκε η συνδρομή του σκάφους της ισλανδικής ακτοφυλακής;
Ποιος και γιατί επέλεξε τη μεταφορά των μεταναστών στην Κρήτη;
Γιατί δεν εφαρμόσθηκε η συμφωνία επαναπροώθησης μεταξύ Ελλάδος – Αιγύπτου που προβλέπεται στο σχέδιο της επιχείρησης Ποσειδών;
Ποιος και γιατί αποφάσισε εν συνεχεία την μεταφορά τους στην Αθήνα;
Γιατί το αρχηγείο του Λιμενικού Σώματος ή οποιαδήποτε άλλη αρμόδια αρχή δεν ανακοίνωσε, δηλαδή απέκρυψε, μέχρι και σήμερα το περιστατικό;
Και τι θα γίνει στην Αθήνα;
Θα υποβάλλουν αίτηση για άσυλο που θα εξετασθεί μετά δυο χρόνια, θα πάρουν ένα πρόχειρο χαρτί και εν των μεταξύ θα εγκατασταθούν και αυτοί στην Ομόνοια;
Αυτό είναι η ευρωπαϊκή πολιτική για τη μετανάστευση;
Γι' αυτό το λόγο επενδύθηκαν τόσα χρήματα στη Frontex και η Ελληνίδα Υπουργός η κ. Νταλάρα έκανε τέσσερα ταξίδια μέσα σε δυο μήνες, (τρία στην Ευρώπη και ένα στην Αμερική) υποτίθεται για την διαχείρηση "των μεταναστευτικών ροών από τη Ν.Αφρική;
http://antipolon.blogspot.com/2011/06/100.html
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΙΡΑΤΙΚΟ............................
Σε απάντηση του αιτήματός σας σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα:
ΓΕΜΜΕ-ΑΡΧΗΓΕΙΟ Λ.Σ-ΥΠτΠ
ΔΙΑΣΩΣΗ 93 ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΔΥΤΙΚΑ Ν. ΚΡΗΤΗΣ
Την 11-06-2011 και περί ώρα 02:10π.μ., ελήφθη η αρχική πληροφορία από MRCC ROMA για ύπαρξη σκάφους σε κίνδυνο, μεταξύ Eλλάδας και Ιταλίας, στο οποίο επέβαινε μεγάλος αριθμός προσώπων. Από διερεύνηση στοιχείων και με την συνεργασία των MRCC ROMA, RCC CAIRO, RCC MALTA, εξακριβώθηκε η ύπαρξη σκάφους με περίπου 100 επιβαίνοντες, στα όρια του SRR – Search and Rescue Region (περιοχή ευθύνης για έρευνα-διάσωση) της Μάλτας και της Ελλάδας.
Όταν έγινε ο εντοπισμός του σκάφους, διαπιστώθηκε ότι η περιοχή ήταν εντός της περιοχής ευθύνης της Μάλτας και το στίγμα του απείχε 80ν.μ. περίπου από τις ακτές της Κρήτης και 370ν.μ., από τις ακτές τις Μάλτας.
Για τον ανωτέρω λόγο και επειδή το ΕΚΣΕΔ διαθέτει καλύτερες υποδομές θαλάσσιας επιτήρησης (LRIT, AIS, επικοινωνίες GMDSS), το RCC της Μάλτας ζήτησε αρχικά τη συνδρομή του ΕΚΣΕΔ σε θέματα επικοινωνιών.
Κατόπιν λόγω του ότι το στίγμα του κινδυνεύοντος βρισκόταν πλησιέστερα στην Ελλάδα και δεδομένου ότι τα δύο παραπλέοντα πλοία που παρέμεναν πλησίον του κινδυνεύοντος δεν ήταν δυνατό λόγω μεγέθους και καιρικών συνθηκών να παραλάβουν με ασφάλεια τους επιβαίνοντες, ζητήθηκε από το RCC της Μάλτας η συνδρομή της χώρας μας με πλωτά μέσα, με σκοπό την κατά το δυνατόν ταχύτερη παροχή συνδρομής στους κινδυνεύοντες.
Για το λόγο αυτό ζητήθηκε από σκάφος που συμμετέχει σε επιχείρηση της FRONTEX να συνδράμει σύμφωνα με τον ισχύοντα επιχειρησιακό σχεδιασμό της Μικτής Ευρωπαϊκής Επιχείρησης «ΠΟΣΕΙΔΩΝ», με αποτέλεσμα οι επιβαίνοντες του κινδυνεύοντος Α/Κ να διασωθούν από το σκάφος της Ισλανδικής Ακτοφυλακής.
Σύμφωνα και πάλι με τις διαδικασίες που διέπουν τις επιχειρήσεις ΠΟΣΕΙΔΩΝ και δεδομένου ότι οι επιβαίνοντες αλλοδαποί δεν κατείχαν ταξιδιωτικά έγγραφα, υπάρχει υποχρέωση της Ελλάδας (ως φιλοξενούσας την Επιχείρηση «ΠΟΣΕΙΔΩΝ») να αναλάβει την ευθύνη των διασωθέντων/συλληφθέντων και να τους αποβιβάσει σε ασφαλή λιμένα της.
Στο πλαίσιο αυτό και συνεκτιμώντας στοιχεία όπως η κατάσταση και η υγεία διασωθέντων, η συμφωνία επαναπροώθησης μεταξύ Ελλάδος – Αιγύπτου, οι διαδικασίες καταγραφής των διασωθέντων αλλοδαπών, αποφασίσθηκε τελικά σε συνεργασία και με ΕΛ.ΑΣ., η προώθησή τους στον Πειραιά.
Δημοσίευση σχολίου