Νέες αναταράξεις συνταράσσουν το Πυροσβεστικό Σώμα, το οποίο αρχίζει τώρα ουσιαστικά να μπαίνει στην αντιπυρική περίοδο με τρομακτικές όσο και δραματικές ελλείψεις, αλλά και την ψυχολογία στο ναδίρ του απίσχναντου σε ότι αφορά τη στελέχωση των υπηρεσιών προσωπικού.
Αιτία, η νέα μηνυτήρια αναφορά που κατέθεσε ο αντιστράτηγος ε.α. Ανδριανός Γκουρμπάτσης σε βάρος του αρχηγού της Πυροσβεστικής Στέλιου στεφανίδη και κατά παντός άλλου υπευθύνου, η οποία διαβιβάσθηκε από τον αντ/λέα Α.Π κ. Ν. Παντελή, στην εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών και ήδη την χρεώθηκε ο αντ/λέας του Οικονομικού Τμήματος κ. Αντώνης Ελευθεριάνος.
Συμπληρωματικά στην μηνυτήρια αναφορά κατατέθηκαν...
και 2 Υπομνήματα (συνολικά 30 σελίδων) με στοιχεία που όπως υποστηρίζεται, καταδεικνύεται πως το δημόσιο ζημιώθηκε με πολλά εκατομμύρια ευρώ.
Ολόκληρη η μηνυτήρια αναφδορά έχει ως εξής:
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ Κου ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ
Μ Η Ν Υ Τ Η Ρ Ι Α Α Ν Α Φ Ο Ρ Α
ΓΚΟΥΡΜΠΑΤΣΗ Ανδριανού του Γεωργίου, Αντιστρατήγου ΠΣ, ε.α, κατοίκου Αιγάλεω Αττικής, οδός Ν....
ΘΕΜΑ: '' Αξιόποινες πράξεις της Ηγεσίας Π.Σ. ''
Αξιότιμε Κύριε Εισαγγελέα,
Το Πυροσβεστικό Σώμα, μετά την ανάληψη της δασοπυρόσβεσης, δυνάμει του Ν. 2612/1998, για την εκπλήρωση των επιχειρησιακών του αποστολών και αρμοδιοτήτων, - και όχι μόνον - έχει στην ιδιοκτησία και κατοχή του πέντε (5) ελικόπτερα (τρία (3) Ε/Π τύπου ΒΚ-117 C1 και δύο (2) Ε/Π πολλαπλών πόλων τύπου AS-332 L1 SUPER PUMA), από τα οποία, τα τρία (3) ΒΚ-117, αγοράσθηκαν από το Ελληνικό Δημόσιο με χρήματα των φορολογούμενων πολιτών, το ένα (1) εκ των δύο SUPER PUMA, αγοράσθηκε από ευρωπαϊκά κονδύλια και το δεύτερο (2) εξ αυτών τύπου SUPER PUMA, είναι δωρεά του ''ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥ ΝΙΑΡΧΟΥ''. Επίσης, με το άρθρο 25 του Ν. 2800/2000, συστάθηκε στο Πυροσβεστικό Σώμα, Υπηρεσία Εναερίων Μέσων, έχει σκοπό την από αέρος υποστήριξη και ενίσχυση των Υπηρεσιών του Π.Σ και στην οποία ανήκουν επιχειρησιακά και διοικητικά τα εν λόγω ιδιόκτητα πέντε (5) Ε/Π και στην αποστολή της οποίας υπάγονται αναλυτικότερα ιδίως:
α) Ο συντονισμός των επίγειων πυροσβεστικών και άλλων δυνάμεων σε συμβάντα αρμοδιότητας του Π.Σ και η διαβίβαση στις δυνάμεις αυτές εντολών και πληροφοριών για την αντιμετώπισή τους.
β) Η συμβολή στην καταστολή πυρκαγιών και στη διάσωση θυμάτων από πυρκαγιές, πλημμύρες, σεισμούς και ατυχήματα, στην αναζήτηση εξαφανισμένων προσώπων και τη μεταφορά τραυματιών από τις αιτίες αυτές.
γ) Η επιτήρηση ευπαθών δασών και δασικών εκτάσεων και η συμβολή στην ανακάλυψη και σύλληψη των εμπρηστών.
δ) Η μεταφορά πυροσβεστικού προσωπικού για ανάληψη επείγουσας και σοβαρής πυροσβεστικής επιχείρησης.
ε) Η συμβολή στο έργο της εθνικής και πολιτικής άμυνας της χώρας καθώς και στο έργο των λοιπών Σωμάτων Ασφαλείας ή άλλων Κρατικών Υπηρεσιών σε σοβαρές και επείγουσες περιπτώσεις κ.α. (Σχετικό 1)
Από το έτος 2005 μέχρι και την 30 Σεπτεμβρίου 2009, η τεχνική υποστήριξη των ιδιόκτητων Ε/Π του Π.Σ είχε ανατεθεί με τη διαδικασία της απ΄ ευθείας ανάθεσης στην ''ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΕΡΟΠΛΟΪΑ Α.Ε'', όμως, επειδή άλλαξε ιδιοκτησιακό καθεστώς και ετέθη σε εκκαθάριση, έπρεπε να βρεθεί άλλη ικανή τεχνική λύση. Από 29 Σεπτεμβρίου 2009 τα Ε/Π του Π.Σ έπαυσαν να εκτελούν πτήσεις και να συντηρούνται τεχνικά, λόγω έλειψης τεχνικής υποστήριξης. Έτσι λοιπόν με την υπ΄αριθ. 10062 Φ.Δ. 05/2008 από 4 Μαρτίου 2008 απόφαση Υπουργού Εσωτερικών (Αριθμός Διακήρυξης 05/2008), και προκειμένου να είναι πλόϊμα και επιχειρησιακά διαθέσιμα, προκηρύχθηκε ανοιχτός διαγωνισμός για παροχή υπηρεσιών τεχνικής – εφοδιαστικής υποστήριξης των πέντε (5) εν λόγω ελικοπτέρων, με ημερομηνία διαγωνισμού την 22-04-2008 και προϋπολογισθείσα δαπάνη 3.400.000,00 €, σε βάρος του προϋπολογισμού του Πυροσβεστικού Σώματος (Σχετικό 2). Ο εν λόγω διαγωνισμός ακολούθως με την υπ΄ αριθ. 34103 Φ.Δ 05/2008 από 07-07-2008 απόφαση Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών ματαιώθηκε και αποφασίσθηκε η επαναπροκήρυξή του με τις ίδιες Τεχνικές Προδιαγραφές.
Στη συνέχεια, με την υπ΄ αριθ. 34951 Φ.Δ. 11/2009 από 8 Ιουλίου 2009 απόφαση Αναπληρωτή Υπουργού Εσωτερικών (Αριθμός Διακήρυξης 11/2009), επαναπροκηρύσσεται διαγωνισμός με το ίδιο αντικείμενο και δαπάνη, με ημερομηνία διαγωνισμού την 01-09-2009 (Σχετικό 3). Στον διαγωνισμό συμμετέχουν, υποβάλλοντας τα απαραίτητα διακαιολογητικά και τεχνικές προσφορές οι εξής εταιρείες:
α) <>, β) <> και γ) η ένωση προμηθευτών <>, από τις οποίες παρέμειναν και έλαβαν μέρος στη τελική διαγωνιστική διαδικασία, οι δύο πρώτες εξ αυτών, οι οποίες επιδώθηκαν σε έναν ιδιότυπο πόλεμο προσφυγών και δικαστικών ενεργειών, που είχε απότελεσμα να χαθεί πολύτιμος χρόνος και να ματαιωθεί και πάλι ο διαγωνισμός. Η Ηγεσία του Π.Σ, εισηγήθηκε και το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη την 9 Ιουνίου 2010, με την 1241/2010 Σύμβαση, ανέθεσε απ΄ευθείας στην εταιρεία ''I.C.S.S S.A'' την τεχνική - εφοδιαστική υποστήριξη των (5) Ε/Π, για την οποία, ως γνωστόν έχει ασκηθεί από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών τον Μάρτιο 2011 ποινική δίωξη για ηθική αυτουργία σε κακουργηματική απιστία. Η εν λόγω Σύμβαση κατατμήθηκε σκόπιμα και δόλια από την Ηγεσία Π.Σ σε τετρμάμηνης ισχύος διαστήματα (αρχής γενομένης από 16 Ιουνίου 2010 μέχρι και 15 Οκτωβρίου 2010) και δαπάνη για κάθε χρονική περίοδο (922.500 €), προκειμένου να μην υποστεί τον προβλεπόμενο από το νόμο έλεγχο νομιμότητας από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Και ενώ η Ηγεσία Π.Σ εισηγήθηκε την 22 Οκτωβρίου 2010 στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη την επέκταση της ανωτέρω Σύμβασης και άλλο ένα τετράμηνο, το Ζ΄ Κλιμάκιο του Ελεγκτικού Συνεδρίου με την 264/2010 πράξη του έκρινε παράνομη την προαναφερόμενη Σύμβαση. Μετά την από 10-12-2010 έγγραφη εισήγηση της Διεύθυνσης Οικονομικών / Τμήμα 4ο Προμηθειών / Αρχηγείου Π.Σ. προς την Μόνιμη Επιτροπή Προμηθειών του Πυροσβεστικού Σώματος και κατόπιν της σχετικής γνωμοδότησης αυτής, αποφασίσθηκε με την υπ΄αριθ΄ 56773 Φ.Δ 11/2009 από 10 Δεκεμβρίου 2010 απόφαση Υφυπουργού Προστασίας του Πολίτη, η οριστική ματαίωση της διαδικασίας του διαγωνισμού αυτού. (Σχετικό 4).
Επειδή λοιπόν παρήλθε ήδη πολύ μεγάλο διάστημα (σχεδόν 20 μήνες) από 30 Σεπτεμβρίου 2009 και ακόμη μέχρι και σήμερα, όπου ήδη, από 1 Μαΐου 2011, έχει αρχίσει η προβλεπόμενη από το νόμο αντιπυρική περίοδος, τα προαναφερόμενα πέντε (5) ιδιόκτητα ελικόπτερα του Πυροσβεστικού Σώματος, που τόσο πολύ χρήσιμα και αναγκαία είναι και συμβάλλουν αποτελεσματικά στις επιχειρησιακές αποστολές του Π.Σ, προς χάρη του κοινωνικού συνόλου και της κοινωνικής ασφάλειας, από πράξεις και παραλείψεις της Ηγεσίας του Π.Σ., δεν είναι - και δεν αναμένεται να είναι καθ΄όλη την αντιπυρική περίοδο και είναι αβέβαιο το πότε θα είναι, δεδομένου ότι έξι (6) κινητήρες αυτών έχουν αποσταλεί στο Εξωτερικό για επισκευή κι αυτή δεν πραγματοποιείται λόγω μη ύπαρξης Σύμβασης υποστήριξής τους - πλόΐμα και επιχειρησιακά ικανά για τις επιχειρησιακές αποστολές τους, σύμφωνα με το άρθρο 1 του Ν. 3511/2006 και άρθρο 25 Ν.2800/2000, και ειδικότερα για την ασφάλεια και προστασία των έννομων αγαθών της ζωής και της περιουσίας των πολιτών και του Κράτους καθώς και του φυσικού περιβάλλοντος της χώρας μας και ιδίως του δασικού από τους κινδύνους των πυρκαγιών, θεομηνιών και άλλων καταστροφών. Συγκεκριμένα η επιχειρησιακή δράση των προαναφέρομενων πέντε (5) Ε/Π του Π.Σ. και προσφορά στο κοινωνικό σύνολο συνοψίζεται στις εξής αποστολές: α) Έχουν καταγράψει (910) ώρες για το συντονισμό επίγειων και εναέριων μέσων καταστολής πυρκαγιών, β) Έχουν καταγράψει (1.150) ώρες για μεταφορά πυροσβεστικού προσωπικού σε σοβαρές επιχειρήσεις (πυρκαγιές-θεομηνίες), γ) για εναέρια επιτήρηση σε αντιπυρικές περιόδους έχουν στο ενεργητικό τους (650) ώρες, δ) έχουν στο ενεργητικό τους συμμετοχή σε δασοπυρόσβεση με τη χρήση αναρτημένου κάδου (65) ώρες και ε) επίσης έχουν (5) ώρες για μεταφορά φορτίων. Ειδικότερα η αποστολή των συγκεκριμένων τύπων Ε/Π είναι: 1) Τα δύο (2) SUPER PUMA, προορίζονται για να συμβάλουν τόσο στην από αέρος καταστολή δασικών πυρκαγιών της χώρας μας, όπως για παράδειγμα χρησιμοποιήθηκαν με θετικά αποτελέσματα το καλοκαίρι του 2007 στην πυρκαγιά της Πάρνηθας κ.α, και κατά συνέπεια στην προστασία της ζωής και περιουσίας των πολιτών και του Κράτους, που τυχόν κινδυνεύουν από αυτές (είναι ακόμη ζωντανή στη μνήμη κάθε πολίτη η εικόνα όσων κινδύνευσαν σε διάφορες περιοχές της χώρας μας, όπως Ηλεία, Μεσσηνία, Λακωνία και Εύβοια, από τις θανατηφόρες και καταστρεπτικές πυρκαγιές το καλοκαίρι του έτους 2007, με 86 θάνατους και 146 τραυματισθέντες και κατεστραμμένη έκταση περίπου 2.600.000 στρέμματα), όσο και σε τυχόν άλλες επιχειρησιακές αποστολές, όπως έρευνες – διασώσεις με τη χρήση βαρούλκου, πυρόσβεση με τη χρήση κάδου χωρητικότητας 3.500 λίτρων νερού, μεταφορά πυροσβεστικού προσωπικού (20 ατόμων ή 15 με πλήρη πυροσβεστικό εξοπλισμό) σε σοβαρές αποστολές π.χ σεισμούς, μεγάλης έκτασης δασικές πυρκαγιές κ.α., μεταφορά εξωτερικών φορτίων για σοβαρές αποστολές, κ.α, 2) Τα τρία (3) ΒΚ-117, χρησιμοποιούνται, σε περιπολίες για επιτήρηση δασών, δυνατότητα μεταφοράς έξι (6) ατόμων, πυρόσβεση με κάδο 910 λίτρων νερού, διάσωση με τη χρήση βαρούλκου αλλά και για τον από αέρος συντονισμό των επίγειων πυροσβεστικών δυνάμεων, καθώς και το συντονισμό των εναέριων άλλων πυροσβεστικών μέσων (Α/Φ τύπου CL-215, CL-415, PZL, GRUMMAN, και των μισθωμένων από το Πυροσβεστικό Σώμα διαφόρων τύπων Ε/Π). Η έλλειψη λοιπόν της τεχνικής υποστήριξης των πέντε (5) Ε/Π του Π.Σ επιφέρει την καθήλωσή τους αλλά και μια σειρά από παρεπόμενες συνέπειες και προβλήματα, όπως:
Την παύση πτητικής λειτουργίας της Υπηρεσίας Εναερίων Μέσων Π.Σ.
Την παράταση των εκκρεμοτήτων, σχετικά με τους κινητήρες και τις μονάδες των E/Π, που βρίσκονται σε επισκευαστικά κέντρα στο εξωτερικό.
Την άμεση ανάγκη εξεύρεσης κατάλληλων χώρων ελλιμενισμού-στέγασης, μεταφοράς, αποθήκευσης και φύλαξης των ανταλλακτικών, μονάδων και εργαλείων, σε κατάλληλα πιστοποιημένο χώρο φύλαξης.
Την ανάδειξη ειδικότερων προβλημάτων τεχνικής φύσεως των Ε/Π και συστημάτων αυτών, λόγω μη συντήρησής τους με πρόσθετες της τεχνικής υποστήριξής τους δαπάνες και
Την αναγκαιότητα επαναδιαθέσεων των χειριστών (πυροσβεστών και συμβασιούχων ιδιωτών), ως προς την επάρκεια και διατήρηση της ικανότητά τους για διαθεσιμότητα σε αποστολές, που έχουν με μεγάλες δαπάνες του Δημοσίου εκπαιδευθεί.
Επειδή τα πέντε (5) ιδιόκτητα Ε/Π, μία περιουσία του Εληνικού Λαού, που κατά τρόπον απίστευτα αδικαιολόγητο και από σωρεία ολιγωριών και παραλείψεων της Ηγεσίας Π.Σ παραμένει για μεγάλο διάστημα ανεκμετάλλευτη, παρόλο που είναι ιδιαιτέρως πολύτιμη και ανεκτίμητης προσφοράς, εκ της αποστολής τους και του πολλαπλού ρόλου και ευρείας χρησιμότητάς τους για την ασφάλεια και προστασία των πολιτών και του Κράτους, αξίας πάνω από 45.000.000,00 €, από πράξεις και παραλείψεις της Ηγεσίας του Πυροσβεστικού Σώματος, και μάλιστα του θεσμικού εκ του νόμου αρμοδίου οργάνου του Π.Σ, του Αρχηγού του, Αντιστρατήγου, κ. Στέλιου Στεφανίδη, αφού αυτός ασκεί, κατά νόμο (άρθρο 6 Ν. 3511/2006), τη Διοίκηση του Σώματος, και συνεπώς είναι υπεύθυνος και υπόλογος στην Πολιτική Ηγεσία και τον Ελληνικό Λαό δια τη διαχείριση, συντήρηση και καλή λειτουργία ολόκληρου του μηχανολογικού και λοιπού εξοπλισμού και των μέσων και υλικών που ανήκουν με κάθε τρόπο στην περιουσία του Π.Σ, ο οποίος όφειλε εκ των υπηρεσιακών καθηκόντων του και αρμοδιοτήτων του και στο πλαίσιο αυτών, να μεριμνήσει έγκαιρα και κατά τρόπο νόμιμο, αποτελεσματικό και πρόσφορο, έτσι ώστε να είναι όλα τα μέσα, και εν προκειμένω τα ιδιόκτητα πέντε (5) Ε/Π πλόΐμα και επιχειρησιακά ικανά για αποστολές, που η Πολιτεία με τον Ν. 3511/2006 έχει αναθέσει στο Πυροσβεστικό Σώμα, τη Διοίκηση του οποίου η Κυβέρνηση του εμπιστεύθηκε και του ανέθεσε από τον Δεκέμβριο του 2009 και μισθοδοτείται από τους φορολογούμενους πολίτες της χώρας, είναι ακόμη καθηλωμένα, ασυντήρητα, με τον κίνδυνο φθορών και καταστροφών, έκθετα σε πολλούς κινδύνους, αφού εξακολουθούν και παραμένουν μέχρι και σήμερα έγκλειστα στα υπόστεγα της εταιρείας ''I.C.S.S S.A'', στην έδρα της στην Πάχη Μεγάρων. Μάλιστα, προκειμένου να απεμπωλήσει από επάνω του τυχόν ευθύνες, όταν κι αν αναζητηθούν, με ενέργειες του άσκοπες, αναποτελεσματικάς και απρόσφορες για τον επιδιωκόμενο σκοπό, που είναι το πλόΐμο και η επιχειρησιακή διαθεσιμότητά τους ανά πάσα στιγμή, εντός του Απριλίου 2011 επεχείρησε τα δύο (2) SUPER PUMA να απονηολογήσει μέσω Υ.ΠΑ. (Σχετικό 5) και να τα μετεφέρει παρανόμως στην ιδιοκτησία της Πολεμικής Αεροπορίας, όμως η ενέργειά του αυτή προσέκρουσε σε διάφορα κωλύματα, που όφειλε να γνωρίζει πριν προβεί σε ενέργειες, όπως ο σχετικός όρος στη Σύμβαση Δωρεάς του ''ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΥ ΝΙΑΡΧΟΥ'', που απαγορεύει τη μεταφορά του σε άλλην εκτός Π.Σ. Υπηρεσία χωρίς τη συναίνεση και έκριση των νομίμων εκπροσώπων του (Σχετικό 6). Έτσι κατέστη ατελέσφορη και άστοχη η προσπάθειά του αυτή και χάθηκε κι άλλος πολύτιμος χρόνος για την συντήρησή τους. Περαιτέρω το πολιτικό προσωπικό των οκτώ (8) συμβασιούχων χειριστών της Υ.Ε.Μ,Π.Σ, που προσλήφθηκε το 1-3-2007, και που αμοίβεται με 4.000 € μηνιαίως έκαστος, το διάστημα που βρίσκονται καθηλωμένα λόγω έλλειψης τεχνικής υποστήρικης των ιδιόκτητων Ε/Π ζημίωσαν μέχρι σήμερα – και εξακολουθούν να ζημιώνουν - το Δημόσιο συνολικά για τους (20) μήνες καθήλωσης, το ποσό των 640.000 €, αφού πληρώνονται και δεν παρέχουν καμία από τις υπηρεσίες, για τις οποίες προσλήφθηκαν. Εξάλλου και οι οκτώ (8) από τους δέκα (10) χειριστές (αξιωματικοί και υπαξιωματικοί) των εν λόγω Ε/Π της Υ.Ε.Μ.Π.Σ, που για κάθε έναν από αυτούς δαπάνησε το Δημόσιο για την γενική και ειδική εκπαίδευσή του ,όπως στη διάσωση, πυρόσβεση, κ.α. τουλάχιστον (900.000 €), έχουν αποσπασθεί σε άλλες Υπηρεσίες του Σώματος.
Επειδή περαιτέρω, το Δημόσιο θα ζημιωθεί, κατά την τρέχουσα αντιπυρική περίοδο και από την μίσθωση ανάλογου αριθμού και μεταφορικής ικανότητας νερού Ε/Π ''μεσαίου τύπου'', τα οποία θα κοστίσουν στους φορολογούμενους της χώρας, τη δύσκολη αυτή συγκυρία που βιώνουμε όλοι μας, τουλάχιστον το συνολικό ποσό των 1.500.000,00 €, για τη μίσθωση διάρκειας 3 μηνών, όπως συνέβη το έτος 2010, με διαγωνισμό που προκηρύχθηκε για 2 Ε/Π (μεσαίου τύπου) με αναρτημένο κάδο χωρητικότητας 3.000 λίτρων νερού, αντίστοιχων δυνατοτήτων με τα δύο (2) ιδιόκτητα SUPER PUMA του Π.Σ., σύμφωνα με την με Αριθμό Δικήρυξης 4/2010, (Σχετικό 7).
Επειδή τουλάχιστον ο Αρχηγός Π.Σ, Αντιστράτηγος κ. Στέλιος Στεφανίδης, ως υπάλληλος του Κράτους:
α) (Παράβαση Καθήκοντος - άρθρο 259 Π.Κ).
Έχει παραβεί, με τις πράξεις και παραλείψεις του, με πρόθεση τα υπηρεσιακά του καθήκοντα και έχει ζημιώσει, κατά τα ανωτέρω αναφερόμενα, με αρκετά εκατομμύρια ευρώ το Κράτος.
β) (Έκθεση - άρθρο 306 παρ. 1 Π.Κ.)
Περαιτέρω δε, αν και έχει, λόγω της θέσεώς του, από την κείμενη νομοθεσία ανειλημμένη και αδειαλήπτως την υποχρέωση της ασφάλειας και προστασίας της ζωής και της περιουσίας των πολιτών της χώρας μας και του Κράτους, από τις ανωτέρω πράξεις και παραλείψεις του (Α.Π 332/2000, Μπουρόπουλου Β΄ σ. 495, Γάφος Δ΄ σ. 83) γνωρίζει πολύ καλά, ότι είναι πολύ πιθανό από τους κινδύνους των πυρκαγιών και άλλων φυσικών καταστροφών και ιδίως των δασικών πυρκαγιών, να δημιουργηθεί (διακινδύνευση της ζωής) άμεσος κίνδυνος της ζωής τους, όπως συνέβη σε πολλές πυρκαγιές στο παρελθόν π.χ την 21 Αυγούστου του 2009 στην Β/Α Αττική, τον Αύγουστο του 2007 στην Ηλεία, Μεσσηνία, Λακωνία, Εύβοια κ.α, οι οποίοι, κατά τη συνήθη πορεία των πραγμάτων σε συνθήκες δασικών πυρκαγιών, καθώς και άλλων καταστροφών, αδιάφορα αν θα επέλθει όντως ο κίνδυνος (Α.Π 300/98, Α.Π 467/91 κ.α), θα έχουν ανάγκη βοήθειας για να διασωθούν και εκείνη την πλέον κατάληλη για τη ζωή τους χρονική στιγμή, δεν θα έχουν την πολύτιμη προσφορά των παρεχομένων υπηρεσιών των πλέον κατάλληλων για το σκοπό αυτό ιδιόκτητων ελικοπτέρων του Δημοσίου, τα μόνα ειδικά, κατάλληλα και προοριζόμενα – πέραν των άλλων πολλαπλών ρόλων και αποστολών - και για τη διάσωση των κινδυνευόντων ατόμων. Συνεπώς εκτίθεται σε διακινδύνευση η ζωή των πολιτών από τους κινδύνους των πυρκαγιών κ.α καταστροφών και κατά τον τρόπο αυτόν η προστασία τους παρουσιάζει έλλειμα αποτελεσματικότητας. Είμαστε ήδη στην αρχή της αντιπυρικής περιόδου και μέχρι σήμερα από την 1 Ιανουαρίου τρέχοντος έτους έχουν εκδηλωθεί, βάσει των στατιστικών στοιχείων του Π.Σ, συνολικά (1410) αγροτοδασικές πυρκαγιές στη χώρα. Ως γνωστόν, ο μέσος αριθμός, ανά έτος, αγροτοδασικών πυρκαγιών στη χώρα μας, από το 2000 μέχρι και το 2010 είναι (10.147) πυρκαγιές.
Επειδή, οι ως άνω εγκληματικές πράξεις και παραλείψεις του Αρχηγού Π.Σ, καθώς και κάθε άλλου προσώπου συμμετόχου, είτε ως αυτουργού, ηθικού αυτουργού ή απλού ή αμέσου συνεργού, ως έχοντος το έννομον (άρθρο 1 Ν. 3511/2006) καθήκον της προστασίας της ζωής της περιουσίας των πολιτών της χώρας από κινδύνους προερχόμενους από πυρκαγιές, πλημμύρες, σεισμούς και άλλες καταστροφές, στοιχειοθετούν την ποινική υπόσταση αξιόποινων πράξεων, που προβλέπονται και τιμωρούνται από τον νόμο.
Γ Ι Α Τ Ο Υ Σ Λ Ο Γ Ο Υ Σ Α Υ Τ Ο Υ Σ
1)Καταμηνύω Ενώπιόν Σας τον Αρχηγό Π.Σ, Αντιστράτηγο κ. Στέλιο Στεφανίδη και κάθε άλλον υπεύθυνο, για τις προαναφερόμενες αξιόποινες πράξεις και παραλείψεις σε βάρος της ζωής και της περιουσίας των πολιτών της χώρας και του Κράτους και
2) Ζητώ την ποινική τους δίωξη και τιμωρία.
Μάρτυρα προτείνω
Τον Βλαχαντώνη Παναγιώτη, Αρχιπύραρχο ε.α (πρώην Διοικητής της Υ.Ε.Μ.Π.Σ), κάτοικο Π. Φαλήρου, οδός Α...
Συνημμένα αποδεικτικά έγγραφα
Δημόσια έγγραφα (συν. 11 φύλ. 37 )
Δημοσιεύματα σχετικά ( συ. 17 )
Αθήνα, 16 Μαΐου 2011
Ο Μηνυτής
Ανδριανός Γκουρμπάτσης
Αντιστράτηγος Π.Σ,ε.α

3 σχόλια:
Τον άρχοντα τριών δη μέμνησθω:
Πρώτον μεν ανθρώπων άρχει.
Δεύτερον κατά Νόμον Άρχει.
Τρίτον δε... ούκ αεί Άρχει...
Μπράβο λεβέντη Ανδριανέ Κουρμπάση.!!!!!!
Τον άρχοντα τριών δη μέμνησθω:
Πρώτον μεν ανθρώπων άρχει.
Δεύτερον κατά Νόμον Άρχει.
Τρίτον δε... ούκ αεί Άρχει...
Μπράβο λεβέντη Ανδριανέ Κουρμπάση.!!!!!!
Οι περισσότεροι από εσάς, όταν είστε εν ενεργεία βλέπετε τις παρανομίες και κάνετε κοκοκο. Όταν αποστρατευτείτε, ξεσπαθώνετε για τα καλά...
Δημοσίευση σχολίου