Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Αδ.Γεωργιάδης: "Είναι θέμα του πρωθυπουργού η επανασύσταση του ΥΕΝ"

email προς ellhnikhaktofylakh@gmail.com
- "Να μας εξηγήσουν γιατί με τη νέα δομή χάνονται πλοία" τόνισε ο υφυπουργός.

"Άμεση επανασύσταση του ΥΕΝ και με το Λιμενικό μέσα ζήτησαν οι έλληνες εφοπλιστές του Λονδίνου". Το είπε ο υφυπουργός Αδ.Γεωργιάδης στη διάρκεια συνέντευξης τύπου που βρίσκεται σε εξέλιξη.

" Το ζητούν ως άμεσο μέτρο αποκατάστασης εμπιστοσύνης του εφοπλιστικού κόσμου με την Ελλάδα. Είναι δύσκολο να το εξηγήσω στους συναδέλφους μου στη Βουλή που δεν έχουμε δουλέψει ούτε μία ημέρα στη ζωή τους ότι η επανασύσταση λειτουργεί ως One stop shop." και προσέθεσε:

" Εάν η νέα εποχή είναι να έχουμε μείωση 4% τςη δυναμηςτου ελληνικούστόλου ας γυρίσαμε στα παλαιά. Είμαστε εδώ να λύνουμε τα προβλήματα. Να μας εξηγήσουν γιατί με τη νέα δομή χάνονται πλοία".


Είναι θέμα του πρωθυπουργού η επανασύσταση του ΥΕΝ. Είμαστε και ως κόμμα προς αυτή την κατεύθυνση. Θα έπρεπε να γίνει χθες. Ήταν ένα λάθος.
Στο χώρο της Ναυτιλίας η προηγούμενη κυβέρνηση έχει ξεπεράσει τον κακό της εαυτό όσο αφορά στο θέμα των διοικητικών αλλαγών. Αυτό το λάθος πρέπει να διορθωθεί.
http://www.marinews.gr/pub/Category.asp?lang=gr&page=1&catid=6&contentid=16591

Α. Γεωργιάδης: Υπέρ πάντων η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής σημαίας

Η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής σημαίας ήταν, είναι και θα πρέπει να παραμείνει προτεραιότητα.

Την επισήμανση αυτή έκανε νωρίτερα ο υφυπουργός αρμόδιος για θέματα Ναυτιλίας Ά. Γεωργιάδης, ο οποίος αναφέρθηκε σε ζητήματα μείζονος σημασίας, εξ αφορμής της πρόσφατης επίσκεψης του στο Λονδίνο.

Ο κ. Γεωργιάδης ειδικότερα, αναφέρθηκε στο νομοθέτημα που θα αφορά στην πάταξη της πειρατείας, σημείωσε τη σημασία του, ενώ τόνισε ότι και αυτό εφόσον ψηφιστεί θα συμβάλλει στην ανταγωνιστικότητα του υπό ελληνική σημαία στόλου, για λόγους που είναι πρόδηλοι.

Μάλιστα τόνισε επειδή στην υπόθεση συνεμπλέκονται και άλλα υπουργεία, ότι θα πρέπει να υπάρχει άμεση γνωμοδότηση του, γιατί σε διαφορετική περίπτωση η χρονική καθυστέρηση δεν θα συμβάλλει στο ζητούμενο, αλλά θα είναι εις βάρος, καθώς όπως ανέφερε ο ανταγωνισμός ήδη έχει λάβει μέτρα.

Στο σημείο αυτό, είπε, ότι υπήρξαν ευνοϊκά σχόλια σε επίπεδο ΙΜΟ με τη γνωστοποίηση της πρόθεσης για την κατάθεση του ν/σ για τη πειρατεία, λέγοντας ότι και η Μ. Βρετανία ανακοίνωσε και αυτή τη λήψη σχετικών μέτρων.

Εστιάζοντας στα της ανταγωνιστικότητας, ο κ. Γεωργιάδης υπήρξε καυστικός για τις δυσλειτουργίες που έχουν παρατηρηθεί από της διαλύσεως του τέως αμιγούς ΥΕΝ και της αποψίλωσης του από το Λιμενικό, σημειώνοντας ότι είναι μόνιμο αίτημα του συνόλου των φορέων της ναυτιλίας, η ανασύσταση του υπουργείου με την δομή που υπήρχε πριν τη κατάργηση του.

Πρέπει να δούμε, είπε, τα στοιχεία και ποιες είναι οι αιτίες που φεύγουν από την ελληνική σημαία πλοία ή δεν εντάσσονται άλλα, για να σημειώσει ότι είναι αντικίνητρο ακόμα και η γραφειοκρατία που έχει υπεραυξηθεί, αφού σε άλλες περιπτώσεις απαιτούνται μόνο λίγες ώρες για να ολοκληρωθούν οι δέουσες ενέργειες ύψωσης σημαίας στον ανταγωνισμό, όταν στην ελληνική πραγματικότητα το χρονικό εύρος αγγίζει και τους τρεις μήνες.

Θα μείνετε εδώ, είπε ο κ. Γεωργιάδης απευθυνόμενους στους ναυτιλιακούς συντάκτες και θα έχετε τη “ατυχία” να καταγράφετε τη ζημία που θα συμβαίνει στην ελληνική ναυτιλία αν δεν επέλθει η ανασύσταση του υπουργείου με την παλαιά δομή, για να προβεί σε ένα έμμεσο σχόλιο ότι θα πρέπει να εξηγηθεί γιατί μειώνεται ο στόλος, με τη παρούσα δομή έναντι του παρελθόντος όπου υπήρχε αύξηση, για να καταλήξει συμπερασματικά ότι η παλαιά δομή πληρούσε αυτό το οποίο επιχειρεί τώρα ο ανταγωνισμός.

Δηλαδή, του ones stop shop, το οποίο ως γνωστόν επεδίωκε και επιδιώκει ο εφοπλιστικός κόσμος και υποστηρίζουν απόλυτα οι δύο εκ των τριών εταίρων της κυβέρνησης.

Ο κ. Γεωργιάδης αποκάλυψε ότι είναι στην πρόθεση του να ενημερώσει τους συναρμόδιους υπουργούς αλλά και την κυβέρνηση για τα αποτελέσματα των επαφών που είχε στο Λονδίνο και ιδιαίτερα με το Committee, όπου το θέμα που κυριάρχησε ήταν η επανασύσταση του ΥΕΝ και η δημιουργία του οne stop shop, ως εκ των βασικών στοιχείων που θα μπορούσαν να φέρουν πλοία την ελληνική σημαία.

Στο σημείο αυτό αναφέρθηκε και στις δηλώσεις που έκανε στο Λονδίνο περί μη αλλαγής του καθεστώτος φορολόγησης των εφοπλιστών.

Ο κ . Γεωργιάδης επίσης αποκάλυψε την πρόθεση του να υποστηρίξει πρόταση να αξιοποιηθεί μετά το πέρας της θητείας του στον ΙΜΟ ο Ε. Μητρόπουλος για το καλό της ναυτιλίας, πρόταση την οποία θα προωθήσει στον Πρωθυπουργό, ενώ όσον αφορά τον Κώστα Γραμμένο, ο ρόλος του οποίου στην εκπαίδευση, στα οικονομικά της ναυτιλίας είναι γνωστός, ο κ. Γεωργιάδης είπε ότι με τη σύμφωνη γνώμη της ΕΕΕ με την οποία είχε τηλεφωνική συνομιλία θα προτείνει να συμβάλλει στην αναβάθμιση της ναυτικής εκπαίδευσης.

Ο κ. Γεωργιάδης είχε και άλλη μια “έκπληξη”. Είπε ότι θα καταβληθούν προσπάθειες να λυθεί μια δύσκολη εξίσωση που δεν είναι άλλη όπως είπε, από αυτή της επισκευαστικής ζώνης, καθώς όπως αποκάλυψε στη συνέχεια, διέγνωσε τη διάθεση του εφοπλισμού να χρησιμοποιήσει τη ζώνη απαριθμώντας τα θετικά στοιχεία που έχει αυτή έναντι του ανταγωνισμού υπό προϋποθέσεις, οι οποίες προφανώς και αποτελούν στοιχεία της δύσκολης όπως προανέφερε επίλυση της εξίσωσης.

Αναφορικά με την κρουαζιέρα είπε ότι πρέπει να το δούμε σαν εθνική υπόθεση, είναι εθνική υπόθεση να αναπτυχθεί το home porting ενώ με αφορμή ερώτηση του TheSeaNation για το κόστος των μέτρων ασφαλείας είπε ότι ανεξαρτήτως του ποιος έχει την ευθύνη όλα τα υπουργεία θα πρέπει να συνεργαστούν τάχιστα, γιατί η υπόθεση είναι εθνική και οι εισροές που θα προκύψουν στην περίπτωση της αυξήσεως του home porting είναι σε αναλογία περισσότερη του 1:10 σε σχέση και σύγκριση με τις απλές προσεγγίσεις

Τέλος ανέφερε ότι η ακτοπλοΐα τον απασχολεί ιδιαίτερα καθώς όπως τόνισε αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα τα οποία ήρθαν σε γνώση του κατά τη πρόσφατη συνάντηση με τον ΣΕΕΝ, για να αποκαλύψει στη συνέχεια ότι στις προθέσεις του είναι να διερευνηθεί εάν είναι δυνατή η εύρεση μιας φόρμουλας μεταξύ κυβέρνησης και διυλιστηρίων ώστε το 50% του κόστους των καυσίμων να εξυπηρετηθεί δια άλλης μεθόδου, ώστε να παρασχεθεί η δυνατότητα cash flow στις επιχειρήσεις οι οποίες ως γνωστό αντιμετωπίζουν οξυμένα οικονομικά προβλήματα.

Τέλος επανερχόμενος στα των δυσλειτουργιών από την πολυδιάσπαση του τέως ΥΕΝ και την σημερινή δομή, αποκάλυψε πως θα πρέπει να υπάρξει νομοθέτημα καθώς μετά τις 20/12 δεν θα μπορεί να λειτουργήσει το υφυπουργείο λόγω δυσλειτουργιών στο μηχανισμό που αφορά στα οικονομικά.
http://www.theseanation.gr/news/shipping/iper-padon.htm

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αυτα τα λέει ο φασίστας Αδωνις . Οι πράσινοι Ακτοφύλακες και οι κόκκινοι δημοσιογράφοαι λένε Ακτοφυλακή και ξερό ψωμί....αλλά με νέο μισθολόγιο πεινας και αλλοδαπούς "εθελοντές"

ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΕΣ είπε...

"ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΕΣ"...Το διαβάσαμε κι αυτό...Τέλοσπαντων...Τόσα και τόσα ακούσαμε ας το αντιπαρέλθουμε και αυτό...

Υπενθυμίζουμε τις απόψεις μας στον αγαπητό επικριτή μας και στους λοιπούς αναγνώστες μας...
1)ΝΑΙ στην επανασύσταση του ΥΕΝ...
2)ΟΧΙ στην εμπλοκή των Λιμενικών...
3)Για το μισθολόγιο πείνας δεν ευθύνεται η κατάργηση του ΥΕΝ και η Ακτοφυλακή...
4)Ουδέποτε οι εφοπλιστές αναγνώρισαν-ξεχώρισαν εμπράκτως την συμβολή των Λιμενικών στην Ναυτιλία...
5)Οι εφοπλιστές στο πρόσωπο των Λιμενικών ζητούν φτηνά εργατικά για δωρεάν υπερεργασία υπέρ των συμφερόντων τους 24ωρες το 24ωρο 365μέρες τον χρόνο με δωρεάν επιμόρφωση των Λιμενικών με έξοδα του Δημοσίου προς εξυπηρέτηση των εφοπλιστών...

Αυτά εν ολίγοις...

ΑΝ βλέπαμε στο παρελθόν αναγνώριση των εφοπλιστών για την προσφορά μας στην Ναυτιλία με άμεσους και εμμεσους τρόπους (πίεση στην εκάστοτε κυβέρνηση για επίλυση των προβλημάτων μας ή δωρεά μέρος των κερδών τους στο Αρχηγείο όπως κάνουν για τους managers των εφοπλιστικών γραφείων τους για να επιλύσουμε τα προβλήματα μας) ώστε να μην έχουμε ακινητοποιημένα επιχειρησιακά μέσα,ρημαδιασμένες Υπηρεσίες,έλλειψη καυσίμων και αναλώσιμων,ανασφάλιστους λιμενικούς κτλ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ θα ήμασταν και εμείς προσωπικά υπέρ της επανασύνδεσης του Λιμενικού με το ΥΕΝ...

Για να κατάλαβετε τι λέμε δείτε π.χ. τι επιδόματα και μισθούς παίρναν όλα τα προηγούμενα χρόνια οι υπάλληλοι του ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ,ως αναγνώριση της συμβολής τους στα έσοδα του κράτους και τι παίρναμε εμείς...

Που ήταν λοιπόν όλα αυτά τα χρόνια η αναγνώριση του κράτους και του εφοπλιστικού κόσμου στην εργασία μας και την συμβολή του Λιμενικού στην Ναυτιλία και στα έσοδα του κράτους???
ΠΟΥΘΕΝΑ !!!

Ανώνυμος είπε...

Να μας πουν οι κυριοι εφοπλιστες πως βοηθουν την χώρα σε αυτη την δυσκολη στιγμή που περνάει; και μη μας πουν για συναλαγμα γιατί εδω γελάνε αφου πλεον εχουμε ευρώ. Γιατί δεν φέρνουν τα πλοια τους για επισκευες στα Ελληνικά ναυπηγεια να δουλέψει ο κόσμος; Υποτιθεται ότι έχουμε τον μεγαλύτερο εμπορικό στόλο στον κόσμο αλλά γιατί υπάρχουν Ελληνες ναυτικοί άνεργοι; Πως ειναι δυνατόν το ΝΑΤ να εχει ελλειμα;
Το μόνο που κοιτάνε οι εφοπλιστες είναι η τσέπη τους και τα συμφέροντα τους γιαυτό θέλουν το Λιμενικό για να έχουν τσάμπα "δούλους". Για διαβάστε εδω: http://lnicc.wordpress.com/2011/08/22/13119/ να δειτε πόσα νέα πλοία έχουν παραγγείλει που μας κλέγονται κιόλας οι κακομοιροι, όμως κανένα από αυτά δεν το ναυπηγούν στην Ελλάδα. Κατά τα άλλα τους πέιραξε που δεν υπάρχει το ΥΕΝ

Ανώνυμος είπε...

ΥΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΥΠΑΑΝ
Η λειτουργια του one stop shop σε κεντρικο επιπεδο δεν εξαρταται απο το ονομα του φορεα αλλα απο την αυτονομια του και την αρμοδιότητά του

η αυτονομια του και η αρμοδιότητά του εξαρτώνται απο την εφαρμογή του Ν1558/1985 οπως κωδικοποιηθηκε με το ΠΔ 63/2005 και το μονο που απαιτείται ειναι η αναθεση ολων των αρμοδιοτητων της ναυτιλιας στον Υφ.Ε.Ν.

Η λειτουργια του one stop shop σε περιφερειακο επιπεδο εξαρταται απο αυτονομη υπηρεσια στην επαρχια και επιτυγχανεται ΑΜΕΣΑ απο την εφαρμογή του άρθρου 23 του Ν3922/2011 περι ακτοφυλακης και συγκεκριμενα εκδοση των προβλεπομενων ΚΥΑ με τις οποιες θα καθοριστουν

α] η συσταση οργανωση και λειτουργια γραφειου ναυτιλιακης υποστηριξης στα λιμεναρχεια [Ν3922/11 αρθρο 23 παρ 1,7] με
β] η στελεχωση τους με το πολυποθητο λιμενικο ως προισταμενο [Ν3922/11 αρθρο 23 παρ 9,13] και τους απαιτουμενους πολιτικους υπαλληλους [Ν3922/11 αρθρο 23 παρ 10,12]

αρμοδιοτητες [ ενδεικτικα ] νηολογια,θαλασσιες συγκοινωνιες,γενε,νατ,ον,πλοηγικα,φαρικα
και επι τελους απλοποιηση διαδικασιων καποια στιγμη
θεωρουνται συγχρονες διοικητικες διαδικασιες τα ακολουθα γραφειοκρατικα βασιλεια ? [επιγραμματικα]
απογραφη-επαναπογραφη ναυτικων ?
νηολογησεις μεταβιβασεις κτλ
τκεπ
φαρικα
γενε

????

ας ενεργοποιηθουν επιτελους οι ανωτερω διαταξεις !!!