Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2011

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΣΤΟ BLOKO.GR ΠΡΟΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ

Πήραμε από αναγνώστη την ακόλουθη επιστολή, με σωρεία ερωτημάτων, τα οποία θεωρούμε ότι αν όχι όλα, αρκετά από αυτά -ανεξαρτήτως σκοπιμότητας την οποία αφενός αγνοούμε αφετέρου αδυνατούμε να επισημάνουμε- έχουν ιδιαίτερο βάρος κι ενδιαφέρον, γι αυτό και τη δημοσιοποιούμε αναμένοντας την αντίδραση των ενδιαφερομένων...


- Τι θέση παίρνετε για τα έκτροπα που κάνουν οι Αξιωματικοί του Λ.Σ., όσον αφορά την ποικιλία Διοικητικών προστίμων που επιβάλλουν στους Πολίτες;
  • - Τι θέση παίρνετε όταν μεταξύ δύο παραβατών-Πολιτών για την ίδια παράβαση, στον έναν ρίχνει 1.700,00 ευρώ και στον άλλον 130,00 ευρώ;
  • - Τι θέση παίρνετε για το γεγονός ότι στα περισσότερα Κεντρικά-και όχι μόνο-Λιμεναρχεία, η Υπηρεσία παρέχει 100τ.μ. σπίτι σε εργένη Λιμενάρχη ενώ όλο το υπόλοιπο Προσωπικό στοιβάζεται στο υπόλοιπο εναπομείναν, μαζί με τους προς εξυπηρέτηση Πολίτες;
  • - Τι θέση παίρνετε κύριοι συνάδελφοι της Ένωσης Αξιωματικών Λ.Σ. που όταν μετακινηθεί Αξιωματικός, πέραν την διαφορετικής από το υπόλοιπο Προσωπικό Ημερήσιας Αποζημίωσης, αμοίβεται και για την Παραδουλεύτρα-Υπηρέτρια;
  • - Τι θέση παίρνετε όταν στις Επισκέψεις ανά την Ελλάδα που κάνουν κατά καιρούς Ανώτατοι Αξιωματικοί, περιορίζονται στο να παροτρύνουν το Ένστολο Προσωπικό να γίνεται Επαίτης για Αυτονόητα πράγματα (Χορηγούς);


  • - Tι θέση παίρνετε όταν οι εξ Α.Ε.Ν. Αξιωματικοί Λ.Σ. υπηρετούν στα σκάφη μόνο μέχρι τον Βαθμό του Υποπλοιάρχου ενώ το υπόλοιπο Προσωπικό μέχρι 45 ετών;
  • - Τι θέση έχετε για την παράλληλη Επετηρίδα;
  • - Τι θέση παίρνετε ως προς την εισαγωγή των Παραγωγικών Σχολών Λ.Σ. μέσα από Πανελλήνιες;
  • - Τι θέση έχετε για τα ''μαϊμού'' νυχτερινά που παίρνουν κάποιοι Αξιωματικοί δίχως να τα εργάζονται;
  • - Tι θέση παίρνετε όταν σε περιπτώσεις διαπίστωσης Επίορκων συναδέλφων μετέχει και Αξιωματικός;
  • - Tι θέση πήρατε όταν κατά καιρούς Αξιωματικός εξ Α.Ε.Ν. τέκνο Ανωτάτου, συμπεριφερόταν Αυταρχικά και με απαράδεκτο τρόπο σε συνυπηρετούντες στο ίδιο μεγάλο σκάφος συναδέλφους του, αναγκάζοντας κάποιους να ζητήσουν Ψυχολογική υποστήριξη; Ti λέτε για τις Απειλές;
  • - Τι θέσεις έχετε για την κατάργηση του Υ.Ε.Ν.; Γιατί κόβεστε μετά την Αποστρατεία σας να καταλάβετε θέσεις μέσα στην Εφοπλιστική Οικογένεια η οποία σας ανέθρεψε και σας συντήρησε για αυτό που γίνατε;
  • - Τι θέση έχετε για την καθιέρωση του καθεστώτος Οικογενειοκρατίας Τρίτης Γενιάς στο Λιμενικό Σώμα;

Θα μπορούσα να απαριθμήσω πολλά και πρωτίστης σημασίας θέματα για τα οποία προκλητικά σιωπάτε.Θα περιοριστώ στο να αναμείνω τις Απαντήσεις σας, τις οποίες ομολογώ ότι θα σεβαστώ. Μου αρκεί η τεκμηρίωσις όμως.

Ευχαριστώ

*ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ*
http://blokoteam.blogspot.com/2011/11/blog-post_6903.html

20 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τους πήρανε χαμπάρι... τους αγωνισταράδες της Ενωσης Αξιωματικών...

Ανώνυμος είπε...

ασ μα πει η πεαλσ τι εχει καταδικασει απο τα πολλα ευτραπελα των αξιωματικων τι,ετσι ειναι κυριοι δουλευουν ολοι υπαλληλοι οι χρυσοκλαρατοι των εφοπλιστων μετα την αποστρατεια δηλ αυτους που ελεγχαν...μετα γινονται υπαλληλοι τους .γι αυτο ταυτιζονται οι αποψεις των αξιωματικων με την ενωση ελληνων εφοπλιστων βλεπεται αυτοι ειναι τα αφεντικα τους γι αυτο νοσταλγουν ολοι το ΥΕΝ .γι αυτο κανουν πολεμο και στο παπουτση ρε ουστ

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ ,ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Α/Ξ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΔΙΑΦΩΝΩ , ΠΟΙΑ 45 ΕΓΩ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΝΑ "ΑΠΟΛΥΟΝΤΑΙ" ΑΠ ΤΟ ΚΑΡΝΑΓΙΟ .!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

αν θελετε απαντηση να σας την δωσω εγω ως ΑΞ αλλα θα απαντησετε μετα καιο εσεις σε 15 ερωτησεις που θα κανω εγω για εσας που δεν ειστε αξιωματικοι ..αν θελετε τετοιο παιχωιδι ευχαριστως να το παιξουμε . να δω τι θα καταλαβαιτε ......
τ υπολοιπα στο blokoteam.blogspot

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΟΛΟ ΑΛΛΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΩΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ .ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΣΥΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ .

ΑΠΑΝΤΩ ΣΤΟ
Τι θέση παίρνετε για τα έκτροπα που κάνουν οι Αξιωματικοί του Λ.Σ., όσον αφορά την ποικιλία Διοικητικών προστίμων που επιβάλλουν στους Πολίτες;
AN O NOMOS ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΑ ΕΚΤΡΩΠΑ???? ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ……

- Τι θέση παίρνετε όταν μεταξύ δύο παραβατών-Πολιτών για την ίδια παράβαση, στον έναν ρίχνει 1.700,00 ευρώ και στον άλλον 130,00 ευρώ;
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ

- Τι θέση παίρνετε για το γεγονός ότι στα περισσότερα Κεντρικά-και όχι μόνο-Λιμεναρχεία, η Υπηρεσία παρέχει 100τ.μ. σπίτι σε εργένη Λιμενάρχη ενώ όλο το υπόλοιπο Προσωπικό στοιβάζεται στο υπόλοιπο εναπομείναν, μαζί με τους προς εξυπηρέτηση Πολίτες;
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ …..

- Τι θέση παίρνετε κύριοι συνάδελφοι της Ένωσης Αξιωματικών Λ.Σ. που όταν μετακινηθεί Αξιωματικός, πέραν την διαφορετικής από το υπόλοιπο Προσωπικό Ημερήσιας Αποζημίωσης, αμοίβεται και για την Παραδουλεύτρα-Υπηρέτρια;
ΣΩΣΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΛΛΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ .
- Τι θέση παίρνετε όταν στις Επισκέψεις ανά την Ελλάδα που κάνουν κατά καιρούς Ανώτατοι Αξιωματικοί, περιορίζονται στο να παροτρύνουν το Ένστολο Προσωπικό να γίνεται Επαίτης για Αυτονόητα πράγματα (Χορηγούς);
ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ….

- Tι θέση παίρνετε όταν οι εξ Α.Ε.Ν. Αξιωματικοί Λ.Σ. υπηρετούν στα σκάφη μόνο μέχρι τον Βαθμό του Υποπλοιάρχου ενώ το υπόλοιπο Προσωπικό μέχρι 45 ετών;
ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟΙ ΔΗΛΑΔΗ ΠΕΡΙΠΟΥ 35 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΕΩΣ ΤΑ 45 ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΕΩΣ ΤΑ ΕΩΣ ΤΑ 40 ΤΟ ΠΟΛΥ -

Τι θέση έχετε για την παράλληλη Επετηρίδα;
ΝΑΙ ΥΠΟ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ….

- Τι θέση παίρνετε ως προς την εισαγωγή των Παραγωγικών Σχολών Λ.Σ. μέσα από Πανελλήνιες;
ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ .ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΧΟΛΕΣ ΓΙΑ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΠΑΝΕΠΗΣΤΗΜΙΑΚΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ –ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΕΝ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΔΟΚΙΜΩΝ .

- Τι θέση έχετε για τα ''μαϊμού'' νυχτερινά που παίρνουν κάποιοι Αξιωματικοί δίχως να τα εργάζονται;
ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΜΑΙΜΟΥ ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ Η ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ

- Tι θέση παίρνετε όταν σε περιπτώσεις διαπίστωσης Επίορκων συναδέλφων μετέχει και Αξιωματικός;
ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ

- Tι θέση πήρατε όταν κατά καιρούς Αξιωματικός εξ Α.Ε.Ν. τέκνο Ανωτάτου, συμπεριφερόταν Αυταρχικά και με απαράδεκτο τρόπο σε συνυπηρετούντες στο ίδιο μεγάλο σκάφος συναδέλφους του, αναγκάζοντας κάποιους να ζητήσουν Ψυχολογική υποστήριξη; Ti λέτε για τις Απειλές;
ΑΠΑΡΑΔΕΧΤΟ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥ ΕΙΤΕ ΟΧΙ .

- Τι θέσεις έχετε για την κατάργηση του Υ.Ε.Ν.;
ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ ΜΕ ΑΡΧΗΓΕΙΟ .

Γιατί κόβεστε μετά την Αποστρατεία σας να καταλάβετε θέσεις μέσα στην Εφοπλιστική Οικογένεια η οποία σας ανέθρεψε και σας συντήρησε για αυτό που γίνατε;
ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ ΧΑΜΗΛΟΒΑΘΜΩΝ ΠΡΟΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ . ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ .

- Τι θέση έχετε για την καθιέρωση του καθεστώτος Οικογενειοκρατίας Τρίτης Γενιάς στο Λιμενικό Σώμα;
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ

Θα μπορούσα να απαριθμήσω πολλά και πρωτίστης σημασίας θέματα για τα οποία προκλητικά σιωπάτε.Θα περιοριστώ στο να αναμείνω τις Απαντήσεις σας, τις οποίες ομολογώ ότι θα σεβαστώ. Μου αρκεί η τεκμηρίωσις όμως.
ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΕΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΕΠΛΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΑΛΣ ΕΣΥ ΠΟΙΟΥΣ ΡΩΤΑΣ ?

Ανώνυμος είπε...

ΕΛΠΙΖΩ ΣΕ ΜΑΚΑΚΙΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑ Η ΠΕΑΛΣ .ΔΕΝ ΦΤΑΙΤΕ ΕΣΕΙΣ .....ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΑΕΡΑ .....ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΙ ΗΞΕΡΑΝ ΟΙ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΟΙ ΑΞΙΩΜΑΙΚΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΔΕΧΟΝΤΑΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΧΙ ΣΕ Λ/Φ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΟ ΑΞ ΕΞ ΥΠΑΞ ..ΣΤΟ Π.Ν ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ..... ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΤΥΧΗΣ ΣΑΣ ....

ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΕΣ είπε...

Εδώ Συνάδελφε κάνεις ένα σοβαρότατο λάθος ή μάλλον παράλειψη...
Οι πολύ παλιοί Αξιωματικοί πολύ καλά κάνανε και δεν μιλούσανε στους Λ/Φ και τους ΥΠΑΞ...Αλλά ξέρεις γιατί???Όχι για τον λόγο που νομίζεις...

Αλλά γιατί ΤΟΤΕ οι Λ/Φ ήταν αγράμματοι του Δημοτικού άντε του Γυμνασίου στην καλύτερη των περιπτώσεων και οι ΥΠΑΞ απόφοιτοι Λυκείου ,και κάποιοι ελαχιστότατοι ΥΠΑΞ κάτοχοι κάποιου πτυχίου ΤΕΙ ή ΑΕΙ...

Ξεχνάς επίσης ότι ΤΟΤΕ έμπαινες στο Σώμα δίνοντας έναν ντενεκέ λάδι και τάζοντας καμμιά δεκαριά ψήφους στους βουλευτές της περιοχής σου...

Ξεχνάς όμως επίσης κάτι πολύ σοβαρό για τους ΤΟΤΕ ΑΞ/ΚΟΥΣ...
ΤΟΤΕ οι Αξιωματικοί ήταν ΚΥΡΙΩΣ απόφοιτοι ΝΟΜΙΚΗΣ και όχι κάθε τυχάρπαστης Πανεπιστημιακής Σχολής που ο καθένας μπαίνει μέσω πανελληνίων ακόμα και με βαθμό κάτω του 10 ,επειδή ο ΑΝΩΤΑΤΟΣ πατέρας του ,θείος του , νονός του και δεν ξέρω εγώ τί άλλο, άλλαζε κατά το δοκούν τα ελάχιστα τυπικά προσόντα και τα πτυχία των ΑΕΙ που γινόταν κάθε φορά αποδεκτά για την ΣΝΔ για να βολέψει τον συγγενή του...

Εν ολίγοις αγαπητέ Συνάδελφε Αξιωματικέ έτσι φτάσαμε στο σήμερα να υπάρχουν Λ/Φ και ΥΠΑΞ με ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑ προσόντα από πάρα πολλούς ΑΞ με τα γνωστά αποτελέσματα και αδικίες που τα βλέπουμε όλοι σήμερα και δυσανασχετούμε!!!

Βλέπουμε π.χ δηλαδή Λ/Φ με πτυχίο ΑΕΙ, που χρειαζόταν βαθμό εισαγωγής στις πανελλήνιες 18 και 19 και ταυτόχρονα κάτι άλλους ΑΞ/ΚΟΥΣ με πτυχία από ΑΕΙ με βαθμό εισαγωγής στις πανελλήνιες 5 , 10 άντε και 15 βαριά βαριά...
Ας μην μιλήσουμε καλύτερα και για τα μεταπτυχιακά που έχουν κάποιοι Λ/Φ και ΥΠΑΞ γιατί εδώ να δεις τι γέλιο και κλάμα έχει να πέσει...

Την ευθύνη όπως βλέπεις για την κατάντια του Σώματος όσον αφορά την ανισότητα ,την στρέβλωση και τις αδικίες στην ποιότητα των στελεχών και τα προσόντα τους αναλόγως της βαθμίδας τους ,την έχουν ΜΟΝΟ όσοι ΑΝΩΤΑΤΟΙ πέρασαν και εκμεταλλεύτηκαν την θέση τους για να βολέψουν τους δικούς τους ανθρώπους αδιαφορώντας για τις αρνητικές μελλοντικές παρενέργειες των ενεργειών τους στο Σώμα...

Υ.Γ. ΕΜΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΟΥ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΤΕ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΚΟΜΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΕΜΑΣ...
ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΥΛΙΚΟΙ ΣΑΣ - ΟΙ ΓΛΥΦΤΕΣ ΣΑΣ - ΟΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΣΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΡΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΤΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ...

Ανώνυμος είπε...

Φαντάζομαι οι ερωτήσεις απευθύνονται και στην ΠΕΑΛΣ και στην ΠΟΕΠΛΣ. Άλλωστε και στις δύο ενώσεις υπάρχουν Αξιωματικοί Συνδικαλιστές. Μάλιστα, η πλειοψηφία και στις δύο ενώσεις είναι από Αξιωματικούς που προέρχονται απο Υπαξιωματικούς.... (όποιοσ κατάλαβε, κατάλαβε...)

Ανώνυμος είπε...

Xτες πληρωθήκαμε ......
1.100 ευρώ πήρε ο Λιμενάρχης και 1.100 έως 1.200 οι υπόλοιποι Λ/Φ και Υ/Ξ.

Ανώνυμος είπε...

ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΣΩΣΕ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟς ΣΤΙς ΗΛΙΘΙΕς - ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΕς ΕΡΩΤΗΣΕΙς .........ΑΝΤΕ 1-2 ΑΠΟ ΑΥΤΕς ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΑΞΙΑ ......ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΟΘΝΥΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ...ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΕΣ ......ΝΑ ΔΩ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ Η ΜΑΝΙΑ ΣΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΑΛΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΡΤΙΚΟΥΣ ....

Ανώνυμος είπε...

ΑΝΤΗΣΑΤΕ ΓΡΑΦΙΚΟΙ . ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΕΑΛΣ ΧΑΣΑΤΕ ΠΟΛΛΟΙ ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΣΑΣ

Ανώνυμος είπε...

ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΙΣΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΕΘΟΥΝ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΧΙ ΟΛΕΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΙΝΑ ΑΣΤΕΙΕΣ .ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΞΕΚΑΘΑΡΟΙ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΟΥΜΕ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΑΣ .ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ .ΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΧΤΥΠΑΤΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΓΡΑΦΙΚΟΙ ....

αλεκος είπε...

Για αρχή κ.Αξιωματικοί ότι όταν γράφετε με κεφαλαία γράμματα στο ίντερνετ είναι σαν να φωνάζετε, δηλαδή με λίγα λόγια δεν σεβόσαστε τους συνομιλητές σας...
Ας προχωρήσουμε παρακάτω ..
Αν είσαστε ξεκάθαροι θα πιάνατε τα θέματα που καίνε και θα τα λύνατε...δυστυχώς για εμάς εσείς είστε η Ηγεσία και όχι εμείς.
Το χειρότερο όλων είναι ότι όπως ψηφίζουμε στις εθνικές εκλογές έτσι ψηφίζουμε και εδώ..με λάθος κριτήρια.. και ενώ ως Λ/Φ είμαστε τα 2/3 του σώματος δεν έχουμε και την αντίστοιχη εκπροσώπηση.
όταν όμως ακόμα και το 2011 μπήκαν οι αξιωματικοί με τον γνωστό τρόπο τι θα μπορούσαμε να περιμένουμε από αυτό το σώμα;
Όταν κύριοι μπήκατε με βύσμα και θα συνεχίσετε την καριέρα σας με βύσμα...και θα πρέπει να κάνετε χατηράκια για να γίνετε αρχηγοί και εκεί ξανά χατηράκια για να πιάσετε στα κατά τα τόπους Διευθυντικές θεσούλες μή περιμένετε να σας σεβαστεί το προσωπικό... και αυτό είναι δικό σας πρόβλημα...όχι δικό μας το οποίο δύσκολα θα το λύσετε αν θα το λύσετε ποτέ!!!!

Ανώνυμος είπε...

λυπαμαι κυριε ΑΞ που σας ταραξα αλλα θα αναφερθω στη γνωστη καραμελα οπως λετε αρχηγος Λ.Σ Π......-Σ......-Δ......-Γ.......-Σ......-Ρ......μηπως γνωριζεται που εργαζονται σαν συνταξιουχοι για να μην πιασω και τους απο κατω εαν εινια ηθικο να συμβαινει αυτο ειναι ? λυπαμαι κυριε ΑΞ που εστω και ανωνημα δεν διαθετεται το σθενος να παραδεχτειται αληθειες.οσο για τα προστιματα δεν λεω οτι παρανομουν αλλα ηθικα ειναι αστα γιατι 1700 και στον αλλο 130 ειναι γεγονος δεν ειναι μια λασπη ολοι εχουμε κανει σε λιμεναρχεια και γνωριζουμε τι πολιτικη κανει ο λιμεναρχησ αλοιμονο σε αυτον που δεν ξερει καποιον απο την αυλη του λιμεναρχη κλπ οσο για τις οικιες λιμεναρχη απλα καντε μια ερευνα και θα διαπιστωσεται εαν συμβαινει να ειστε σιγουρος οτι υπαρχουν αρκετα παραδειγματα με παραδοξα που εχουν πρωταγωνιστες ΑΞ .εμενα λυπη μου προκαλει και εμμονη με το ΥΕΝ .ΕΙΣΤΑΙ ΑΝΑΓΧΡΟΝΙΣΤΙΚΟς ΚΥΡΙΕ ΑΞ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

Ανώνυμος είπε...

1. οι ερωτήσεις απευθύνονται και στην ΠΕΑΛΣ και στην ΠΟΕΠΛΣ.?????
2. τι σχεση εχουν τα πτυχια σας με αυτο που πρεπει να κανετε στο σωμα .δηλαδη το να απαντησης σε ενα τηλεφωνο ,το να βγεις στο λιμανι για παρανομο παρκαρισμα, το να γραψεις στο pc ενα ετοιμο κειμενο απαιτουν πτυχια και διπλωματα ??? επειδη καποιοι ανεγκεφαλοι υπολογιζουν για την εισαγωγη σας διπλωματα και παπλωματα και δεν ξερω και εγω τι αλλο θα σας κανουμε και αρχηγους ???
στο λιμενικο πρεπει να μπαινουν ΛΦ απο το Λυκειο και ξεχωριστα οσοι εχουν ειδικες δυναμεις και ειναι απο ΑΕΝ κανενας αλλος . Ολοι αυτοι οι ΛΦ θα επρεπε μετα να εξελισονται σε υπαξιωματικοι με καποια κριτηρια οπως το που υπηρετησες ,γραπτες εξετασεις, Φ.Π, εδω και ετσι δεν θα υπηρχε αυτο το χαλι . επισης στην σχολη σας θα επρεπε εκπαιδευτες σας να ειναι ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΣΝΔ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΕΝ μηπως δουμε καμια σοβαρη σειρα στο συνολο της να βγαινει απο αυτο τον παιδικο σταθμο που σας βαζουν για εκπαιδευση ..
συμφωνο με το συναδελφο που ειπε οτι ηταν λαθος που οι αξιωματικοι αλλαξαν τα στρατιωτικα δεδομενα του σωματος και προσπαθησαν να προσεγγισουν πιο θερμα τους ΛΦ,ΥΠΑΞ επρεπε να τηρηθουν οι αποστασεις μεταξυ μας γιατι ηταν αναμενομενο οτι θα ερχοταν η στιγμη που θα βγαζεται γλωσσα........
.δυστηχως υπαρχουν ΛΦ ΥΠΑΞ που καιγονται απο ολους αυτους που σημερα ζητατε και μονο ζητατε θαβοντας παραλληλα τους αξιωματικους .αυτοι οι συναδελφοι ξεχωριζουν απο ολους εσας και ειναι οι μονοιπου θα επρεπε να μιλουν αλλα δεν μιλανε γιατι δεν εχουν λογο να μιλησουν λαμβανοντας υποψη οτι ειναι επαγγελματιες που το μυαλο τους ειναι μεσα στο κεφαλι τους .αυτοι ειναι γνωστοι σε ολους τους αξιωματικους και χαιρουν εκτιμησης απο ολους μας ,οι υπολοιποι απλα παραμυθιαζεται τον κοσμο και τους εαυτους σας οτι αξιζεται κατι παραπανω .σε αρκετους απο εσας δωθηκε η ευκαιρια να αποδειξουν οτι μπορουν και ειτε δεν τα καταφεραν ειτε δεν ηθελαν .....στην καριερα σας ολοι θα εχετε αυτη την ευκαιρια και απο εσας εξαρταται αν θα την εκμεταλλευτείτε .

Ανώνυμος είπε...

εχετε καταλαβει κυριοι συναδελφοι προς τα πο παει το σωμα .???? πιστευεται οτι η εμμονη για να γινουμε ακτοφυλακη και η δισπαση μας απο τη ναυτιλια ειναι αθωα .?????λετε οι ΣΗΜ/ΡΟΙ ΑΝΘ/ΡΧΟΙ ΥΠ/ΡΧΟΙ ΠΛΩΤΑΡΧΕΣ ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΙ να λενε οι πιο πολλοι ναι στο ΥΕΝ ΜΕ ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΛΣ επειδη στους 500 ΣΝΔ που σημερα υπαρχουν 10 θα πανε οταν αποστρατευτουν στα 60 τους μην πω στα 65 τους σε καποιο ναυτιλιακο γραφειο .....??????
οι αλλαγες στο ΛΣ Ως ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑς ΝΑ ΜΗΝ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ .ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΣΟΥ ΛΕΩ . ΝΑ ΘΥΜΑΣΕ ΟΤΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΛΟΓΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΩΣ ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ.
ΞΥΠΝΑΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΜΑ#$%^%$Σ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΛΣ , ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ......
Η ΠΟΕΠΛΣ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΒΛΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ . ΟΤΙ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΒΓΩ ΜΑΝΤΗΣ ............ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ....

ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΕΣ είπε...

Καλημέρα Συνάδελφοι...
Αγαπητέ Ανώνυμε @Κυριακή, Νοέμβριος 27, 2011 5:33:00 πμ
επειδή εμείς γράψαμε για πτυχία και μάλλον το σχόλια σου απευθύνεται σε εμάς θα θέλαμε να διευκρινήσουμε κάποια πράγματα για όσα είπαμε για τα πτυχία...
Καταρχήν θέλουμε να διευκρινήσουμε ότι το σχόλιο μας ήταν απάντηση στον αξιωματικό @Σάββατο, Νοέμβριος 26, 2011 3:00:00 μμ

που είπε ότι σε διαπροσωπικό επίπεδο οι νέοι Αξιωματικοί δεν πρέπει να λένε ούτε καλημέρα στους Λ/Φ και στους ΥΠΑΞ για να του δείξουμε ότι σε μορφωτικό επίπεδο δεν υπάρχουν πλέον οι χαωτικές διαφορές που υπήρχαν στο παρελθόν ανάμεσα σε Λ/Φ - ΥΠΑΞ και ΑΞ/ΚΟΥΣ ώστε να τους απαξιώνει και να τους μειώνει τόσο πολύ...

Από εκεί και πέρα συμφωνούμε απόλυτα μαζί σου ότι σε επαγγελματικό επίπεδο καθείς εκεί που τάχθηκε αναλόγως του βαθμού του και όχι των πτυχίων του...

Προσωπικά πιστεύουμε ότι οι ΥΠΑΞ και οι ΑΞ/ΚΟΙ θα έπρεπε να προέρχονται ΜΟΝΟ από Λ/Φ με εσωτερικές εξετάσεις και προϋποθέσεις για το δικαίωμα συμμετοχής στις εξετάσεις για ΥΠΑΞ και ΑΞ/ΚΟΥΣ, τα πτυχία τους(ανάλογα με τις ανάγκες του Σώματος),τις γνώσεις τους στα θέματα του Λιμενικού και τα φύλλα ποιότητας τους...

Πιστεύουμε ότι με αυτόν τον τρόπο θα διορθωθούν όλες οι στρεβλώσεις και οι αδικίες που έχουν δημιουργηθεί όλα αυτά τα χρόνια και θα σταματήσει πλέον η γκρίνια και η διχόνοια...

Καλή σας μέρα...

Ανώνυμος είπε...

συναδελφε 27-11-11 5:33:00 σε ορισμενα απο αυτα που γραφεις συμφωνω σε καποια αλλα ομως ομως οχι
η αποψη σου σχετικά με τη σχεση των πτυχιων προς τα καθηκοντα ισχυει μονο για τους ΛΦ η για ολους ??? πχ τα πτυχια θεολογιας η βρεφονηπιαγωγου η γυμναστικης ακαδημιας η ... η .... η .... η .... η ......εχουν σχεση με τα καθηκοντα που θα αναλαβει ενας αξιωματικος ?
σε παρακαλω μην μιλας για στρατιωτικα δεδομενα .... δεν υπαρχουν στρατιωτικα δεδομενα στο ΛΣ .... αλχημειες υπαρχουν απο ατομα που δεν εχουν παει στρατιωτες .... η στρατιωτικη επιστημη δεν αλλαζει επειδη ορισμενοι ανεγκεφαλοι του παρελθοντος ηταν ανικανοι στον τομεα διοικηση και ηγεσια

αν νομιζεις οτι σε βολευει να κρατησεις αποστασεις απο τους κατωτερους μπορεις να το κανεις ... το κεφαλι σου θα φας

οπως ειπες και ο ιδιος υπαρχουν πολλοι ΛΦ οι οποιοι ειναι αξιοι επαγγελματιες .... και τι κανατε για αυτο ??? ΤΙΠΟΤΑ .... πως τους εκμεταλευεστε ???? τους δινετε την δυνατοτητα εξελιξης αφου ειναι αξιοι ??? ΟΧΙ

αντιθετα εναν που μολις εγινε κελευστης μετα απο 8 χρονια υπηρεσιας και τριβης στο αντικειμενο του ΛΣ τον εχεις υπο τις διαταγες καποιου πολιτη που μολις αποφοιτησε την ΔΥΛΣ λες και εβγαλε την μεγαλη των λιμενικων σχολη .... οχι οτι η σχολη ΛΦ ειναι σχολη της προκοπης αλλα τουλαχιστον 8 χρονια πρακτικης δεν καλυπτονται απο απο 8 μηνες ΔΥΛΣ ..... αν υποθεσουμε οτι καλυπτονται τοτε καταρρεει καθε επιχειρημα για την αναγκαιοτητα της ΔΥΛΣ ..... ενσωματωνεις τα αντικειμενα ΛΦ και ΔΥΛΣ σε μια σχολη με διαρκεια φοιτησης ΔΥΛΣ και βγαινουν απο ΛΦ με τις γνωσεις της ΔΥΛΣ ... οπως το ειπες πρεπει στη σχολη να αναλαβουν αλλοι εκπαιδευτες θα διαφωνησω ομως στο φασμα εκπαιδευτων που περιοριστηκες ..... πρεπει γενικως να αλλαξει η εκπαιδευση αλλα και τα πρωτυπα και τα προσοντα καταταξης

Ανώνυμος είπε...

συναδελφε μονο οι ΑΕΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ kαι ελαχιστοι ΑΕΙ μπορουν να εκπαιδευσουν τους ΛΦ απο πανελλήνιες ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΟΠΩς ΕΙΠΑ ΚΑΤΟΠΙΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ μονο αυτοι ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΜΕ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ. Το να παιρνει το σωμα ξεχωριστα Υπαξιωματικους ειναι λαθος οπως λαθος ειναι να παιρνει τοσες γυναικες ισως ενα 10% καθε φορα γυναικες θα ηταν υπερ αρκετο .θα μπορουσε επισης να παιρνει ενα μικρο αριθμο υπαξιωματικων ξεχωριστα αλλα μονο ΑΕΝ .
Τωρα για τους αξιωματικους και εκει ενα 10% σε γυναικες θα ηταν αρκετο ενω το υπολοιπο 90% θα μπορουσε να χωριστει σε 70% ΑΕΝ και το αλλο 30% σε ΑΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΟΜΩΣ ΣΧΟΛΩΝ πχ νομικοι οικονομικοι κ.τ.λ και φυικα οχι γυμναστες ,θεολογοι κτλ.
και θα παιρνουν ολοι ΣΝΔ.
Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΝΔ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΑΕΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΟΙΚΗΣΟΥΝ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΕΙΔΙΚΗ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΟΠΩΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ .ΝΟΜΙΚΟΥΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ,ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΑΝΟΥΝ ΕΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΠΛΟΙΑΡΧΟΙ .

ΕΣΤΩ ΟΜΟΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΟΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΣΧΟΛΗ ΛΦ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΘ/ΡΧΟΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ.
ΟΣΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΑΣΤΡΑΤΕΥΤΟΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΊ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΥΔΡΩΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ Η ΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΕΒΑΖΑΝ ΧΑΡΤΌΣΗΜΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙ ΜΟΝΟΙ ΟΥΤΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΝΟΟΤΡΟΠΊΑ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΡΏΝΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΠΙΑΝΟΥΝ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΛΕΦΤΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΤΑ 26 ΤΟΥΣ , ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ .

Ανώνυμος είπε...

Πολύ καλά τα λέτε και οι δυο τελευταίοι συνάδελφοι.ειμαι σιγουρος οτι τα λετε αυτα γιατι δεν υπαρχουν 4ετων σχολες υψηλού επιπεδου για να βγαινουν απο εκει ολοι . συμφωνω μαζι σας σε ολα και επιπροσθετα θα ελεγα οτι η ολη κοντρα-αδικια ,αν λεγεται ετσι ,παρατηρείτε σε στελεχη απο ΑΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΑΕΝ ειτε μεταξυ ΑΕΝ ΑΞ ειτε μεταξυ ΑΕΝ ΑΞ ΚΑΙ ΥΠΑΞ οπου ακομα και αν εισαι ΑΕΝ ΛΦ ΕΧΕΙς ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ . οι πανεπιστημιακοι αξιωματικοι ειναι η ατυχια μας στο σωμα .ολα αυτα που λεω ενισχυουν την αποψη του τελευταιου συναδελφου που σχολιασε σχετικα .
την τυχη μας σαν σωμα και σαν στελεχη την ειδαμε με ηγετες [σχετικο ειναι ] πανεπιστημιακούς καιρος να αλλαξουν τα πραγματα αν ποτε καταφερουν οι ΑΕΝ ΑΞ να σπασουν την κλικα των πανεπιστημιακων .ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΤΟΥΣ ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 13 ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΕΝ ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 5 ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΑΞ ΚΑΙ ΟΙ 5 ΕΙΝΑΙ ΑΕΝ .....ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΥΧΑΙΟ .
Ολοι εμεις οι ΛΦ κανουμε ενα λαθος , τα βαζουμε παντα με ολους τους αξιωματικους χωρις να ξεχωριζουμε καταστασεις -ειδικοτητες και βαθμους .Η Δικη μου αποψη ειναι οτι πραγματι το κενο μεταξυ ενος ΛΦ και ενος αξιωματικου εχει κλεισει αρκετα και ειναι στο χερι ολων μας να κλεισει και αλλο και αυτο μπορει να γινει μονο αν και οι 2 πλευρες δειξουν εκτιμηση η μια στην αλλη , αλλα και οι δυο πλευρες .οι κοντρες που ανοιγουν πολλες φορες ειναι καθοδηγούμενες και δύστυχος μας παρασύρουν ολους ,για αυτο χρειαζεται προσοχη .Διαβαζω τοσο καιρο εδω και αλλου ενα σωρο χτυπηματα που δεχεται η ενωση τους αρα οι ιδιοι οι αξιωματικοι και αναρωτιέμαι το γιατι λαμβανοντας υποψη οτι και εγω διαβαζω τις ανακοινωσεις τους και παρακολουθω την οποια δραστηριοτητα τους και δεν μπορω να καταλαβω τι συμβαινει που πρεπει να τους χτυπανε με τετοιο τροπο .για αυτο λεω χρειαζεται προσοχη απο ολους .
οσον αφορα την δικη μας ΕΝΩΣΗ ΤΗΝ ΠΟΕΠΛΣ νομιζω οτι εχει τη δυναμη να κανει πολλα αλλα δεν την χρησιμοποιει για ολους μας αλλα για συγκεκριμενες ομαδες και για τον εαυτο τους [οχι ολοι ] πιστευω οτι ειναι καιρος εμεις οι ιδιοι να αποφασισουμε σωστοτερα το ποιοι θα μας εκπρωσοπουν και να μην τα ριχνουμε ολα στους συνδικαλιστες που εμεις οι ιδιοι ψηφιζουμε αρα θα πρεπει να ψηφιζουμε καλυτερα ..σε καθε περιπτωση η παρουσια της ΠΟΕΠΛΣ ΚΑΙ ΠΕΑΛΣ ειναι αναγκαια και μαλιστα τωρα που υπαρχει επιτελους η ΠΕΑΛΣ βλεπω και πιο θετικα βηματα της ΠΟΕΠΛΣ .