Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Επανακαθορισμός μάχιμων υπηρεσιών

Πειραιάς: 06-02-2012

Αριθμ. Απόφ. 384/2003 Μονομελούς Πρωτοδικείου Πειραιά
Αριθμ. 1309/2003 Βιβλίου Σωματείων Πρωτοδικείου Πειραιά

Αριθμ. Πρωτ.: 07 /12

Προς: Υπουργό Προστασίας του Πολίτη
κ. Χρήστο Παπουτσή

Κύριε Υπουργέ

Με τον Κώδικα Πολιτικών και Στρατιωτικών Συντάξεων ΠΔ 169/2007(ΦΕΚ 210 Α΄) προβλέπονται οι ‘’μάχιμες’’ υπηρεσίες του Λιμενικού Σώματος για τις οποίες ο χρόνος υπηρεσίας των υπηρετούντων σ’ αυτές λογίζεται αυξημένος στο διπλάσιο έως και πέντε έτη για την κατοχύρωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος .

Στο υπόψη ΠΔ δεν συμπεριλαμβάνονται υπηρεσίες που διαθέτουν ίδια χαρακτηριστικά με τις ήδη ενταχθείσες, με αποτέλεσμα την δημιουργία αισθήματος αδικίας και διακριτικής μεταχείρισης σε βάρος των υπηρετούντων στελεχών ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ.

Με τον προσφάτως ψηφισθέντα Ν.3865/2010 (άρθρο 22 παρ.2) δίνεται η δυνατότητα επανακαθορισμού των μονάδων και υπηρεσιών μεταξύ των οποίων και του Λιμενικού Σώματος, στις οποίες θα λογίζεται αυξημένος στο διπλάσιο και ως τέτοιος πραγματικής συντάξιμης υπηρεσίας ο χρόνος υπηρεσίας που διανύθηκε σε αυτές.
Κατόπιν των παραπάνω προτείνουμε την ανάληψη νομοθετικής πρωτοβουλίας από την πλευρά σας ώστε να συμπληρωθεί το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο και να περιληφθούν σε αυτό και άλλες υπηρεσίες του Λιμενικού Σώματος, συγκεκριμένα τα Κέντρα Παρακολούθησης θαλάσσιας Κυκλοφορίας (VTS), το Κέντρο Επιχειρήσεων/Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ (ΚΕΠΙΧ) καθώς και το Κέντρο Επιχειρήσεων της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας.

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας

Δημήτριος ΣΑΪΤΑΚΗΣ Σπυρίδων ΠΑΣΣΑΚΟΣ

42 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΒΑΛΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΔΙΑΦΩΝΩ ,ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΓΙΑΤΙ .......ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΤΑΚΑ ΤΑΚΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ........ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ........

Ανώνυμος είπε...

Ρε μπαλγαμά διαφωνούνε μέχρι στιγμής 6 άτομα και καλά κάνουνε , μάχιμες Υπηρεσίες είναι οι μάχιμες στην παραμεθόρειο κ.λ.π. όχι .... τα Κέντρα Παρακολούθησης θαλάσσιας Κυκλοφορίας (VTS), το Κέντρο Επιχειρήσεων/Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ (ΚΕΠΙΧ) καθώς και το Κέντρο Επιχειρήσεων της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, διότι αυτοί που υπηρετουν εκεί το πολύ πολύ να πάθουν καμιά ψύξη από το κλιματιστικό... χαχαχαχαχαχχα

Ανώνυμος είπε...

ΕΣΥ , ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΒΑΛΤΟΣ , ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ Η ΜΑΧΙΜΟΤΗΤΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ?!?!?!?
ΕΝΑΣ ΠΛΩΤΑΤΖΗΣ.
Υ.Γ. : ΔΙΠΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ ΠΛΩΤΑ ΤΩΡΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

Eγω θα έλεγα οι παραπάνω υπηρεσίες να εχουν διπλά χρόνια , τα πλωτά τριπλά , κεα τετραπλά, ουκ πενταπλά και 10 χρόνια δωρο σε όλους. και .... σύνταξη στα 70 χρόνια .....

Ανώνυμος είπε...

ΣΕ ΕΤΣΟΥΞΕ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΑΡΑ ΜΟΥ!?!?!?

Ανώνυμος είπε...

KANOYN KΛIK ΣTO ΔΙΑΦΩΝΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΙ .ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΤΑ VTS ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΠΙΧ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗ ΜΑΧΙΜΗ 5ΕΤΙΑ .ΑΠΛΑ ΕΚΑΝΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Η ΠΕΑΛΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΤΡΕΛΑΊΝΕΙ........ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΚΑΚΟ ...

Ανώνυμος είπε...

το ποσο αντισυναδελφος μπορει να γινουν καποιοι σε αυτο το σωμα ειναι προς ιατρικη διερευνηση ........ΜΙΑ ΖΩΗ ΖΩΑ

Ανώνυμος είπε...

Τα Κέντρα Παρακολούθησης θαλάσσιας Κυκλοφορίας (VTS), το Κέντρο Επιχειρήσεων/Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ (ΚΕΠΙΧ) καθώς και το Κέντρο Επιχειρήσεων της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας πιστεύω ότι πρέπει να πάρουν επίδομα παραμεθοριου, επικίνδυνης και ανθυειγινής εργασίας, τριπλά χρόνια,επίδομα στέγης, κομπιούτερ και εξειδικευμένης εργασίας και σύνταξη στα 35!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ολα τα πλωτα , ολα τα ΚΛΧ-Λ/Χ-ΥΧ - ΟΔΗΓΟΙ- ΕΚΣΕΔ -ΚΕΑ-ΜΥΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΝ ΤΑ 5 ΕΤΗ .....ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΤΟ ΚΕΠΙΧ ΚΑΙ ΤΑ VTS ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ??????

Ανώνυμος είπε...

ειστε ολοι εκτος τοπου και χρονου . δεν υπαρχει κανεις στα VTS ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΕΠΙΧ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ 5ΕΤΙΑ ΜΑΧΙΜΗ ΑΠΟ ΠΛΩΤΟ Η ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ .ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΛΦ ΤΟ ΣΗΖΗΤΑΜΕ ....... ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ Η ΠΕΑΛΣ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΕΠΛΣ ......

Ανώνυμος είπε...

sostos o 8:00:00 μμ .

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΩ Ο ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ ΠΟΥ ΣΤΑ 24 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΛΑΣΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑΤΕΘΗΚΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΤΟ ΚΛΠ ΕΙΝΑΙ ΜΑΧΙΜΟΣ ΕΤΣΙ????? Α ΝΑ ΧΑΘΕΙΤΕ ΡΟΜΠΟΤΑΚΙΑ .......ΒΑΛΤΑ .....

Ανώνυμος είπε...

εδω μιλανε για μειωσεις μισθων και για απολυσεις στους ενστολους και εσεις ασχολειστε με μαλακιες

Ανώνυμος είπε...

ΠΙΟ ΣΩΣΤΟΣ Ο 0806 .....ΧΩΣΤΕ ΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ......ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΒΑΛΤΑ ΡΟΜΠΟΤΑΚΙΑ .....

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο στην ΠΕΑΛΣ που στήριξε τα VTS και το ΚΕΠΙΧ. ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ 5 ΔΙΠΛΑ ΕΤΗ .......ΜΑΣ ΞΕΖΟΥΜΗΣΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΣΤΑ 60 ΚΑΙ 65 ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΝΕ .ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΠΕΑΛΣ .

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΕΛΑΠΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ-ΣΕΙΡΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΞΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ 5 ΕΤΗ .......ΑΙΣΧΟΣ ...

Ανώνυμος είπε...

Ta διπλά χρόνια είναι ένα παραμύθι, ας βγούμε στην συνταξη με πραγματικά 35 χρόνια αρκει να πέρνουμε μια σύνταξη που θα μπορούμε να ζήσουμε...............

Ανώνυμος είπε...

κορακια που κλικαρεται διαφωνω ερχεται η ωρα σας.......

Ανώνυμος είπε...

ερχονται απολυσεις, μειωσεις 20 εωσ 25% , μειωση στο εφαπαξ, μειωση σε εξοπλισμο , κ.τ.λ
ΠΛΑΚΑ ΕΧΕΙ

Ανώνυμος είπε...

συμφωνα με την ΠΟΕΠΛΣ εγινε δεκτο το αιτημα να ενταχθουν VTS και ΚΕΠΙΧ στη μαχιμη πενταετια και ειναι πλεον θεμα χρονου .ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ

Ανώνυμος είπε...

Αξιωματικάκια... βγάλτε καμια φωτοτυπία... που θέλετε και μάχιμα... ουστ στην ΠΕΑΛΣ

ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΕΣ είπε...

ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΣΟΥΣ "ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ" ΤΗΝ ΚΟΝΤΡΑ ΠΟΕΠΛΣ-ΠΕΑΛΣ ΜΕ ΕΚΑΤΕΡΩΘΕΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΣΑΝ ΜΙΑ ΜΙΚΡΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΑΣ...


Σκέφτομαι τι θα είχε συμβεί το 1940, αν οι τότε Έλληνες είχαν τη νοοτροπία των σημερινών Ελλήνων.

Οι Ιταλοί θα έδιναν τελεσίγραφο στον πρωθυπουργό της Ελλάδας Ιωάννη Μεταξά, ο Μεταξάς θα έλεγε στον Ιταλό πρεσβευτή «Λοιπόν, έχουμε πόλεμο» ,θα γινόταν επιστράτευση και θα ξεκινούσαν τα παρακάτω παρατράγουδα.

Μαθαίνει λοιπόν το 1940 ο Μήτσος πως πρέπει να πάει στα σύνορα να πολεμήσει για την πατρίδα και λέει «Τι λέτε, ρε μ@λ@κες, που θα πάω εγώ να πολεμήσω τους Ιταλούς μαζί με τον Γιάννη που είναι κομμουνιστής;».

Ο Γιώργος ο δεξιός μαθαίνει ότι θα συμπολεμιστής του θα είναι ο Κώστας ο αριστερός και λέει «Σιγά μην πάω να πολεμήσω με τον Κώστα με τον οποίο παίζαμε ξύλο στις προεκλογικές περιόδους».

Ο Γιάννης, από τη μεριά του, λέει «Σιγά μην πάω να πολεμήσω μαζί με τον Μήτσο που είναι αναρχικός. Αφού εγώ είμαι πιο αριστερός απ’ αυτόν».

Ο Πέτρος λέει «Είναι ποτέ δυνατόν να πάω εγώ ο τροτσκιστής να πολεμήσω μαζί με τους δεξιούς;».

Ο Νίκος λέει «Ρε δεν γ@#@#@μαστε που θα πάω εγώ ο βασιλόφρων να πολεμήσω παρέα με τους αναρχοκομουνιστές;».

Ο Μιχάλης –που είναι και πιο κοσμοπολίτης- λέει «Είναι τρελός όποιος πιστεύει πως θα πάω εγώ να πολεμήσω μαζί με τον Σταμάτη που είναι εθνικιστής και ρατσιστής».

Κανείς δεν θα πήγαινε να πολεμήσει και οι Ιταλοί θα είχαν καταλάβει την Ελλάδα με περίπατο.

Τέλος πάντων, σήμερα μπορεί να μην έχουμε στρατιωτική εισβολή στη χώρα αλλά εισβολή έχουμε σίγουρα και οι εισβολείς μας κάνουν περίπατο στην πατρίδα μας σκλαβώνοντας το μέλλον το δικό μας και των επόμενων γενεών.

Αλλού αγωνίζονται οι αγανακτισμένοι,αλλού οι κομουνιστές, αλλού οι 82 συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ, αλλού οι αναρχικοί,αλλού οι εθνικιστές, αλλού οι «Δεν πληρώνω», αλλού οι δημόσιοι υπάλληλοι, αλλού οι φαρμακοποιοί, αλλού οι χαλυβουργοί, αλλού οι δημοσιογράφοι, αλλού οι φορτηγατζήδες, αλλού οι ταξιτζήδες και –γενικά- έχουμε μια κατάσταση «εγώ εδώ κι εσύ αλλού με τα συμπτώματα τρελού» που λέει κι ο Γιάννης Πάριος.

«Εμείς δεν πάμε στη διαδήλωση με τους κομουνιστές», «Εμείς δεν πάμε με τους αναρχικούς», «Εμείς δεν πάμε αν θα είναι κι αυτοί γιατί αυτοί δεν είναι τόσοι αριστεροί όσο εμείς»,
«Εγώ είμαι της ΠΟΕΠΛΣ και δεν θέλω να μπαίνω στο ίδιο λεωφορείο με την ΠΕΑΛΣ», «Σιγά μην πάω στη πορεία να δυναμώσω με την παρουσία μου τους εργατοπατέρες της ΠΟΕΠΛΣ και της ΠΕΑΛΣ»,«Η ΠΟΕΠΛΣ είχε περισσότερο κόσμο από την ΠΕΑΛΣ γι αυτό πρέπει να διαλυθεί» και άλλες τέτοιες @#@#@#@#@#@.

Ρε σεις, σε διαφορετικές χώρες ζούμε; Πόσος ατομικισμός, πόση ιδιοτέλεια και πόση βλακεία πια; Δεν μπορούμε να κάνουμε όλοι μαζί ένα αντιμνημονιακό μέτωπο να τους ξεφορτωθούμε πρώτα και μετά αν θέλετε να σκοτωθούμε μεταξύ μας με την ησυχία μας;

ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ "ΕΞΥΠΝΟ" ΤΟ "ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ!!!"

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΕΣ, ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΧΟΣ ΑΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΑΚΥΡΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑΜΑΧΗΣ ΜΑΣ . ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΑΝΑΔΡΟΜΕΣ ΘΑ ΣΑΣ ΘΥΜΗΣΩ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ '40 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ, ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑ ΚΟΙΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ , ΥΠΗΡΧΕ ΔΥΣΑΝΑΛΛΟΓΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ Α/Ξ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΩΝ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ ΓΕΛΟΙΟ , ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΟΙ Α/Ξ ΝΑ ΤΕΘΟΥΝ ΥΠΟ Δ/ΓΕΣ ΑΛΛΩΝ Α/Ξ , ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΘΟΥΝ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ , ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ ΓΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΝΟΣ ΣΥΝ/ΤΟΣ. ΜΕ ΛΑΜΠΡΗ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥΣ Α/Ξ ΚΑΙ ΑΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΠΟΥ ΤΕΘΗΚΑΝ ΥΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΤΑΓΕΣ ΤΟΥ ΣΥΝ/ΧΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΤΣΙΓΑΝΤΕ , ΜΕ ΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΛΙΟΧΟΥ.
ΕΝΑΣ ΠΛΩΤΑΤΖΗΣ

ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΕΣ είπε...

Το σχόλιο μας δεν έχει να κάνει με το συγκεκριμένο θέμα της ανάρτησης ,αλλά με το φαινόμενο των εκατέρωθεν επιθέσεων που παρατηρείται συνεχώς στις αναρτήσεις της ΠΕΑΛΣ και της ΠΟΕΠΛΣ.

Αντί λοιπόν να γίνεται συζήτηση,κριτική και ανταλλαγή απόψεων για το περιεχόμενο των αναρτήσεων αυτών, τα σχόλια περιορίζονται μόνο στις επιθέσεις μεταξύ των δύο "στρατοπέδων" ΠΕΑΛΣ-ΠΟΕΠΛΣ.

Με το σχόλιο μας (πιο επίκαιρο από ποτέ) λοιπόν αγαπητέ Πλωτατζή θέλαμε να δείξουμε με παραστατικό τρόπο την στάση των Συναδέλφων και να τους προτρέψουμε να αφήσουν στην άκρη τις όποιες κόντρες-διαφορές έχουν και να ενωθούν απέναντι στον σημερινό "εισβολέα".

Μετά αν θέλουν, ας συνεχίσουν την αλληλοφαγωμάρα...

Με λίγα λόγια λέμε απέναντι στο

ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ !!!

κάντε ανακωχή και προτάξτε το

Η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ !!!

Ανώνυμος είπε...

Για οποιον τα εγραψε "ειστε ολοι εκτος τοπου και χρονου . δεν υπαρχει κανεις στα VTS ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΕΠΙΧ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ 5ΕΤΙΑ ΜΑΧΙΜΗ ΑΠΟ ΠΛΩΤΟ Η ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ .ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΛΦ ΤΟ ΣΗΖΗΤΑΜΕ ....... ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ Η ΠΕΑΛΣ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΟΕΠΛΣ ......" Το ξερει λοιπον κ αξιωματικε οτι στα vts γραφεις εσυ και οι αλλοι αξιωματικοι θαλασσια υπηρεσια κατι που δεν μπορεις να κανεις απο το σπιτι σου σε αντιθεση με υπαξ και Λ/Φ.Εισαι αντισυναδελφος και κοιτας μονο την παρτη σου.Τα σκαφη μονο αξιζουν την πενταετια και οι ειδικες δυναμεις κανεις αλλος

Ανώνυμος είπε...

Η ΄΄μαχιμη΄΄ πενταετια πρεπει να μας αφορα ολους ,απο την αλλη ομως πρεπει να δημιουργηθει διαταξη η οποια να κατηγοριοποιει πληρως τις υπηρεσιες του ΛΣ και η οποία να δινει προνομια ή αλλα ευεργετηματα σε οσους Υπηρετουν σε υπηρεσιες πρωτης γραμμης και υπο συγκεκριμενες προυποθεσεις. Για παραδειγμα τα περισσοτερα Πλωτα πρεπει να λαβουν προνομια απλα και μονο επειδη βρισκονται επι 24 ωρες με το κινητο στο χερι λογω του οτι ειναι μονα πληρωματα(αφηνω εξω τον φορτο εργασιας).Μιλω για τα πλωτα στα νησια μας(Ν/Γ,57αρια).
Κατι παρομοιο ισχυει για τα ΠΑΘ και ΑΒΕΚΙΝ. Δεν θα ηταν λογικο να εξισωθουν οσοι υπηρετουν σε ΠΑΘ,Ν/Γ ή 57αρι με οσους υπηρετουν πχ. σε σκαφος Αντιρυπανσης.
Το ιδιο ισχυει και για τα ΚΕΑ... δηλαδη δεν πρεπει να εχουν τα ιδια ΄΄προνομια΄΄ οι ΚΕΑτζηδες της ΠΑΤΡΑΣ με τους ΚΕΑτζηδες της Χαλκιδας ή της Σαντορινης.
Υπαρχουν υπηρεσιες που ξεσκιζονται και υπηρεσιες που ειναι πιο χαλαρες και χωρις να εχουν καμια ευθυνη οι συναδελφοι που υπηρετουν.
Επισης δεν ειναι το ιδιο να υπηρετεις σε Λ/Χ με το να υπηρετεις σε Υπηρεσια γραφειου...(Υπουργειο,ΠΕΔΙΛΣ,ΑΕΝ,κλπ).
Η Στρατιωτικη ηγεσια οφειλει να δωσει στους συναδελφους το αναλογο κινητρο-επιβραβευση αναλογα με το που υπηρετουν.
Οι συνδικαλιστες καλο θα ηταν να κανουν το πρωτο βημα και να αποδεχτουν οτι υπαρχουν τεραστιες διαφορες μεταξυ των υπηρεσιων ,προτεινωντας ευεργετηματα για οσους υπηρετουν στις ΄΄δυσκολες΄΄ υπηρεσιες.
Το πρωτο βημα πρεπει να αφορα τα μαχιμα πλωτα και να εχουν τα προνομια που εχουν οι ΜΥΑ,ΚΕΑ,Εναερια μεσα.

Ανώνυμος είπε...

ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΙ ΠΛΩΤΑΤΖΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΟ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ.ΒΕΒΑΙΑ ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΛΩΤΑΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟ Ν/Γ ΚΑΙ ΠΑΘ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΑ 57ΡΙΑ ΚΑΙ 45ΑΡΙΑ ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ.

Ανώνυμος είπε...

ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΩΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ, ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΛΩΤΩΝ ΚΑΙ ΤΥΠΟΥΣ , ΤΟΤΕ ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΓΙ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΑΚΙΝΗΣΙΑ (ΒΛ.ΠΑΘ - ΑΒΕΚΙΝ). ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟΙ ΟΙ ΠΛΩΤΑΤΖΗΔΕΣ (600-650 ΑΤΟΜΑ) ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΥΣΧΕΡΑΙΝΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΑΣ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ.
ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ , ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟ ΤΑ Ν/Γ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΘ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΑ 53 , 57 ΑΡΙΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΑΣΩΣΕΙΣ ,ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΚΑΙΡΟΥΣ , ΔΕΝ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΛΑΘΡΟ ΚΑΙ ΤΣΙΓΑΡΑΔΙΚΑ;!;!

Ανώνυμος είπε...

ΟΙ ΠΛΩΤΑΤΖΗΔΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ .....ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΑΡΧΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ .....

Ανώνυμος είπε...

κανενα νεο με τα υγειονομικα εχει καποιος???????

Ανώνυμος είπε...

proxarane prow taktopoihsh

Ανώνυμος είπε...

κατά την ΠΕΑΛΣ και απο οσα κατάλαβα μια θετική αλλαγή εχει να κανει με τον τρόπο επισκέψεων στο γιατρό και με τις αποδείξεις που δινουν οι γιατροί .....ίσως κόβονται ...θα γίνει μου είπε χθες αναλυτική ανακοίνωση.

Ανώνυμος είπε...

1.1 δις περικοπη στα υγειονομικα ......σας λεει κατι???

Ανώνυμος είπε...

Επιχειρησιακό κέντρο επιτήρησης συνόρων στον Έβρο-Βίντεο
στο www.pealsgr.bolgspot.com

Ανώνυμος είπε...

ΔΑΣΚΑΛΕ ΕΛΑ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ CHAT .
θεμα τα ΚΕΑ .

Ανώνυμος είπε...

ΚΩΔΙΚΟς???

Ανώνυμος είπε...

στο τρίτο νούμερο βαλε m.

Ανώνυμος είπε...

Ένας καθηγητής του Εθνικού Μετσόβειου Πολυτεχνείου ο κ.Ευρυπίδης Μπίλλης έχει απαντήσει στο “δίλημμα”. Το κείμενό του που δημοσιοποίησε στο διαδίκτυο είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον,είτε κάποιος συμφωνεί ,είτε όχι.

Διαβάστε το:

«Η νέα δανειακή σύμβαση προβλέπει ότι τα χρήματα δανειων της θα καταθέτονται σε ένα ταμείο διαχειριζόμενο από την ΕΕ δηλαδή τους γερμανούς για τα δίνουν στις τράπεζες.

Από την Ελλάδα απαιτούν και επιβάλλουν κατά προτεραιότητα τα έσοδα του κράτους ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ και ότι απομένει τα υπόλοιπα.

Εισαγωγή πετρελαίου, μισθούς και συντάξεις, υγεία, άμυνα, παιδεία κτλ.Υπαρχει κανείς έχων σώας τα φρένας που να πιστεύει ότι θα περισσεύει
τίποτε;; Συνεπώς και αν μας δώσουν, και αν θα μπορούν να μας δώσουν, θα έχουμε νέα δάνεια από τους απατεώνες με ξεπούλημα αεννάως επαναλαμβανόμενο με ακόμα χειρότερος όρους.»

Κύριοι Βουλευτές
1. Σας λένε και λένε στον κόσμο και τον απειλούν ότι αν δεν δεχθεί τους όρους της νέας δανειακής σύμβασης θα χρεωκοπήσουμε και δεν θα μπορούμε να αγοράσουμε, πετρέλαιο κτλ.

2. Χρεωκοπία όμως σημαίνει αδυναμία δανεισμού από τις αγορές. Συνεπώς είμαστε ήδη χρεοκοπημένοι. Και θα μας δανείζουν λεφτά οι εταίροι μας
σύμφωνα με τη νέα δανειακή σύμβαση;; Η απάντηση είναι ΟΧΙ.

3. Η νέα δανειακή σύμβαση προβλέπει ότι τα χρήματα δανειων της θα καταθέτονται σε ένα ταμείο διαχειριζόμενο από την ΕΕ δηλαδή τους γερμανούς για τα δίνουν στις τράπεζες.

4. Από την Ελλάδα απαιτούν και επιβάλλουν κατά προτεραιότητα τα έσοδα του κράτους ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΑ ΔΑΝΕΙΑ και ότι απομένει τα υπόλοιπα.
Εισαγωγή πετρελαίου, μισθούς και συντάξεις, υγεία, άμυνα, παιδεία κτλ.Υπαρχει κανείς έχων σώας τα φρένας που να πιστεύει ότι θα περισσεύει
τίποτε;; Συνεπώς και αν μας δώσουν, και αν θα μπορούν να μας δώσουν, θα έχουμε νέα δάνεια από τους απατεώνες με ξεπούλημα αεννάως επαναλαμβανόμενο με ακόμα χειρότερος όρους.

5. Θυμηθείτε επίσης. Η νέα δανειακή σύμβαση απαγορεύει προσφυγή δανεισμού σε τρίτες χώρες.

6. Από τα ανωτέρω είναι σίγουρο ότι με τη νέα δανειακή σύμβαση τετέλεσται η Ελλάδα και οι δήθεν επιτυχίες του κ. Σαμαρά (13ος κτλ) και όχι
μόνον αυτές, όχι μόνον δεν θα μπορούν να ικανοποιηθούν αλλά θα είμαστε συνεχώς σε κατάσταση ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΠΛΗΡΩΜΩΝ. Χειρότερο λογικά ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ

7. Το τι συνεπώς πρέπει να γίνει συνάγεται εύκολα. Εφόσον η λογική δείχνει ότι η προωθούμενη νέα δανειακή σύμβαση οδηγεί σε καταστάσεις
ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑΣ πρέπει να υπάρξει αρνηση υπογραφής. Διαφορετικά καταστρέφεται η Ελλάδα και οι Έλληνες και ακολουθούν οι προβλερπόμενες καταστάσεις

ΜΟΝΟΝ ΠΡΟΔΟΤΕΣ Ή ΗΛΙΘΙΟΙ ΘΑ ΥΠΕΓΡΑΦΑΝ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΒΑΣΗ

Ευριπίδης Μπίλλης

Τ. Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ

Ανώνυμος είπε...

8:57 δεν έχει κίνηση το δικό σας chat και κάνεις άγρα αναγνωστών;;;

Ανώνυμος είπε...

Ποια ΠΕΑΛΣ συναδελφοι ????την ΠΕΑΛΣ των ΔΥΛΣ ?? Οπου ο ενας απο τους 5 ΔΥΛΣ υπηρετει στο γραφειο αθλητισμου και σουλατσαρει γύρω γυρω για δημοσιες σχεσεις παρεα με τα μελη της ΠΟΕΠΛΣ .....Ποια ΠΕΑΛΣ συναδελφοι ??Οπου ο δευτερος απο τους 5 ΔΥΛΣ υπηρετει και κανει ασκει καθηκοντα συνδικαλιστη απο την ΚΡΗΤΗ στο λιμεναρχειο και ασχολειτε με τα θεματα των ΛΦ-ΥΠΑΞ μιας και δεν υπαρχει αξιωματικος ΣΝΔ μελος της ΠΕΑΛΣ εκει ????.Ποια ΠΕΑΛΣ συναδελφοι ??Οπου ο τριτος απο τους 5 ΔΥΛΣ υπηρετει θεσσαλονικη στο λιμεναρχειο και ασχολειτε με τα θεματα των ΛΦ-ΥΠΑΞ μιας και δεν υπαρχει αξιωματικος ΣΝΔ μελος της ΠΕΑΛΣ εκει ???.Ποια ΠΕΑΛΣ συναδελφοι ?? Οπου ο τεταρτος απο τους 5 ΔΥΛΣ υπηρετει στη ΔΠΟΕΚ και οργανωνει σεμιναρια πυροσβεστηρων και πυρκαιας χώνοντας ΑΞ ΣΝΔ ΚΑΙ ΔΥΛΣ στα σεμιναρια κωμωδία παρεα με ΛΦ 1 ετους .???????Ποια ΠΕΑΛΣ συναδελφοι ??την ΠΕΑΛΣ που δυο απο τους 4 ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΝΔ βρισκονται 2η εβδομαδα στον Πορο και κανουν μαθηματα πληρώνοντας το ξενοδοχείο και τα έξοδα τους απο τη τσέπη τους και ο θεός ξέρει πότε θα τα πάρουν και παραλληλα εχουν τα γραφεια τους στο υπουργειο και παραλληλα και απο 2-3 επιτροπες και που φευγουν απο το υπουργειο στις 1800 το βραδυ ????......Ποια ΠΕΑΛΣ συναδελφοι ???? την ΠΕΑΛΣ που ο ταμιας φευγει απο το υπουργειο καθε βραδυ στις 1900 και τρεχει παραλληλα και με 2-3 επιτροπες αλλα και με το ΕΚΣΕΔ ολο το 24ωρο ως τμηματάρχης.Ποια ΠΕΑΛΣ συναδελφοι ????την ΠΕΑΛΣ οπου ο Γ.Γ τραβα 8-9 24ωρα βαρδιες και 8-9 συσκεψεις το μηνα περα του ωραριου και 1-2 επιτροπες για κερασακι σε περιβαλλον οπου για να παρουν αερα η για να δουν αν ειναι μερα η νυχτα πανε δυο δυο κρυφα σε ενα παραθυρο στην μπροστινη πλευρα του υπουργειου .Ποια ΠΕΑΛΣ συναδελφοι ????την ΠΕΑΛΣ οπου ο προεδρος υπηρετει στην Κρητη με αποτελεσμα να στελει τον τμηματαρχη ΔΥΛΣ που υπηρετει στο γρ. αθλητισμου σε ολες τις ΕΚΔΗΛΩΣΕΙς -ΣΥΣΚΕΨΕΙς-ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ στα οποια πρεπει να συμμετεχει η ΠΕΑΛΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑς ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΊ.
Ποια ΠΕΑΛΣ συναδελφοι ????την ΠΕΑΛΣ των ΔΥΛΣ .Την ΠΕΑΛΣ οπου για τους ΑΞ ΣΝΔ του ΔΣ υπαρχουν δυο μετρα και δυο σταθμα αφου καποιοι εντεχνα φροντιζουν σχετικα για αυτους .......μιας και τιποτα δεν ειναι τυχαιο ειδικα οταν αποφασισεις να τα βαλεις με το συστημα ....... Οταν η ιδια η ενωση κ. προεδρε της ΠΕΑΛΣ δεν μπορει να προστατευσει τα μελη του ΔΣ της τι πρεπει να περιμενουμε οι υπολοιποι ΑΞ και ιδιαιτερα οι ΣΝΔ και γιατι να συμμετεχουμε ενεργα ως μελη οταν βλεπουμε και μαθαινουμε ενα σωρο πραγματα για τους αξιωματικους ΣΝΔ που ειναι στο ΔΣ .ετσι θα παει μπροστα η ΠΕΑΛΣ Υποκύπτοντας ΣΕ ΠΙΕΣΕΙς ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕς ΚΑΠΟΙΩΝ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΞ ΣΝΔ ΤΟΥ ΔΣ . ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΑΛΣ απο μονοι τους να το επιβάλεις και να το διεκδικησεις και ΟΧΙ ΝΑ αφηνεις τα μελη σου στο ΔΣ να διαμαρτυρονται σε εμας και εμεις που δεν ειμαστε στο ΔΣ σε αυτους για το εβδομαδιαιο ταξιδακι χωρις αποζημιωση στον πορο τη στιγμη που οι ιδιοι θα επρεπε να σημερα να καταγγελουν το γεγονος και οχι να ειναι αναγκασμενοι να το υποστούν .με αυτες τις συνθηκες πως ειναι δυνατον αυτοι οι ανθρωποι να μας επκπροσωπησουν και να διεκδικησουν ???ευτυχως που μπορει εστω και λιγο στο δευτερο ρεπο του ο Γ.Γ και εμφανιζεται και παρακολουθει το τι λουκι τραβαμε οι ΑΞ αλλιως θα σας βλεπαμε ολους μονο στο περιοδικο αν και αυτος μετρα μερες πριν φυγει μιας και φροντισαν καποιοι σχετικα και μαλιστα τους περασε αμαχιτη ,ετσι δεν ειναι κ. προεδρε . ???και ο ταμιας κ. προεδρε μηπως προσφατα χτυπηθηκε πισωπλατα πληρωνοντας το τιμημα του συνδικαλισμου ξερεις εσυ η οχι ?????????.οι υποπλοιαρχοι προσφατα αρχισαν να τρωνε εντεχνα διπλα μπαλακια η οχι ????? αυτο θες προεδρε που εχεις και την ευθυνη ????να βλεπεις την ΠΕΑΛΣ να διαλυεται εντεχνα ???ειμαι σιγουρος απο οσα βλεπω σχεδον 3 χρονια απο σενα πως δεν θες να βλεπεις ολα αυτα αλλα ξυπνα γιατι το συστημα δουλευει υπογεια εις βαρος της ενωσης και δεν το εχεις παρει χαμπαρι .......και ερχονται δυσκολες μερες για ολους μας και η ενωση προβλεπω να ειναι απουσα και αδυναμη τωρα που καθε αλλο εμεις οι νεοι αξιωματικοι την χρειαζομαστε . ΦΙΛΙΚΑ Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ .

Ανώνυμος είπε...

Εδω θα παιρνουμε 700 ευρω και αν... Ο καθενας το μακρυ και το κοντο του. Βρε δεν αυτοχαστουκιζεστε!

Ανώνυμος είπε...

Το Ναυτοδικείο έκρινε παράνομες 44 μεταθέσεις αξιωματικών!Ποιοι καταδικάστηκαν
www.pealsgr.blogspot.com