Θάνος Τσατσουλής / thanos.tsa10@ymail.com
Αντιπρόεδρος Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ.
Κάποτε λέγαμε ότι για να πας μετάθεση στην Κρήτη θα έπρεπε να έχεις μπάρμπα στη Κορώνη ή ακόμα καλύτερα στο Ηράκλειο, Χανιά, Λασίθι, Ρέθυμνο κλπ. Σήμερα όμως η κατάσταση έχει αλλάξει με δραματικό τρόπο για τους υπηρετούντες συναδέλφους στην Ανατολική Κρήτη.
Η υποστελέχωση της συγκεκριμένης περιοχής φαντάζει πλέον απίστευτη και μάλιστα σε μια χρονική στιγμή που το γεωγραφικό τόξο της Βόρειας Αφρικής έχει πάρει «φωτιά». με ότι αυτό συνεπάγεται για την εργασία των συναδέλφων που υπηρετούν στα νότια σύνορα της πατρίδας.
Ενδεικτικά μπορούμε να αναφέρουμε ότι στο Λ/Χ Αγίου Νικολάου η δύναμη του προσωπικού ανέρχεται στο 44%!! Της οργανικής σύνθεσης, στο Υ/Χ Ιεράπετρας στο 29%, στο Υ/Χ Σητείας στο 48 % στο Κ.Λ. Ηρακλείου στο 65% και στα πλωτά της περιοχής δεν υπάρχει ούτε καν η ελάχιστη σύνθεση πληρώματος που προβλέπεται από την ΠΔΕΜ. Γενικά η κατάσταση που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοι λόγω της μεγάλης υποστελέχωσης έχει καταντήσει αφόρητη αφού η υπερεργασία είναι πλέον καθημερινό φαινόμενο.
Τα επιχειρησιακά μέσα της Ανατολικής Κρήτης συντηρούνται χάριν του εξευτελιστικού φαινόμενου της χορηγίας και της συνδρομής από τους πενιχρούς πλέον μισθούς του προσωπικού. Σε κανένα μα κανένα σοβαρό κράτος του κόσμου δεν υπάρχει αυτό το φαινόμενο της χορηγίας των επιχειρησιακών μέσων Σωμάτων Ασφαλείας από ιδιώτες αλλά εδώ, κάποιοι φτάσανε στο επόμενο επίπεδο και πλέον νοικιάζουν στους έχοντες και έμψυχο προσωπικό όπως έγινε με την Ελληνική Αστυνομία!!!!
Ειδικά η Ανατολική Κρήτη λόγω της πολύ μεγάλης γεωγραφικής έκτασης που καλύπτει, έχει και άλλα σύνθετα προβλήματα όπως τις περίφημες αυθημερόν μετακινήσεις. Θα ήθελα λοιπόν προσωπικά να απευθυνθώ στους καλούς συναδέλφους που βγάζουν τις διαταγές περί αυθημερόν μετακίνησης και να τους ρωτήσω αν το θεωρούν φυσιολογικό να στέλνουν ανθρώπους με Ι.Χ να κάνουν 150 χιλιόμετρα, να κάνουν την βάρδια τους όπως προβλέπεται γιατί αλλιώς θα κινδυνεύουν με κυρώσεις και μετά το πέρας της βαρδιών τους, η οποία να σημειώσω ότι στην συντριπτική πλειοψηφία τους ενέχουν πολλούς κινδύνους, πρέπει να γυρίσουν πίσω στην βάση τους διανύοντας άλλα 150 χιλιόμετρα και αυτό επί πέντε-δέκα μέρες.
Μήπως λοιπόν νομίζουν οι συνάδελφοι που βγάζουν αυτές τις διαταγές ότι οι λιμενικοί στην ανατολική Κρήτη (και όχι μόνο γιατί το ίδιο φαινόμενα το συναντάμε σε πολλές περιοχές της χώρας) είναι ένα είδος SUPERMAN, και φοράνε τίποτα γαλάζιες μπέρτες και πετάνε; Αν νομίζουν κάτι τέτοιο θα ήθελα να τους ενημερώσω ότι το είδος του SUPERMAN δεν υπάρχει στην πραγματικότητα και είναι δημιούργημα επιστημονικής φαντασίας.
Αν από την άλλη κατανοούν ότι οι λιμενικοί που καλούνται να κάνουν αυθημερόν αυτές τις δύσκολες και μεγάλες μετακινήσεις και είναι και σωστοί στην υπηρεσία τους, είναι απλά άνθρωποι όπως και οι ίδιοι που βγάζουν τις διαταγές, τότε ας βρουν ένα τρόπο να ξεπεράσουν τα εμπόδια που υπάρχουν με την κείμενη νομοθεσία που διέπει τα οδοιπορικά των λιμενικών και που έπρεπε να έχει αλλάξει και προσαρμοστεί από …χθες γιατί η δουλειά των λιμενικών δεν έχει καμία σχέση με των υπολοίπων κρατικών υπαλλήλων που σε όλη τους την υπηρεσιακή ζωή είναι πιθανότατο να μην κληθούν ποτέ να κάνουν μια τέτοια μετακίνηση.
Δεν είναι δυνατόν να θαλασσοπνίγονται οι συνάδελφοι μέρες με ένα ΠΛΣ ή ένα Ν/Γ για να σώσουν ανθρώπινες ζωές (όπως έγινε πρόσφατα με την περίπτωση του Ν/Γ 515 και το υπουργείο οικονομικών μέσω της υπηρεσίας δημοσιονομικού ελέγχου, να επικαλείται ένα παραθυράκι του νόμου και να μην τους αποδίδει τα εκτός έδρας που οι άνθρωποι τα πλήρωσαν (!!!) για να φάνε και κοιμηθούν. Αν εν πάση περιπτώσει υπάρχουν ευθύνες (που σίγουρα ΔΕΝ ανήκουν στο πλήρωμα του Ν/Γ) για το συγκεκριμένο περιστατικό και για το γεγονός ότι οι συνάδελφοι έχασαν τα οδοιπορικά τους, ας αποδοθούν επιτέλους από την ηγεσία.
Κλείνοντας θα ήθελα να μιλήσω για την «περίφημη» πρόταση επιτροπής για αναστολή λειτουργίας του Κλιμακίου Ειδικών Αποστολών του Αγίου Νικολάου, εγώ θα μιλήσω με στοιχεία. Το συγκεκριμένο κλιμάκιο έχει δώσει πάμπολλες φορές τα διαπιστευτήρια του, με άριστο τρόπο. Έχουν συμμετάσχει σε πάρα πολλές επιχειρήσεις ναρκωτικών, λαθρομεταναστών, ελέγχων και φυλάξεων ξένων κρουαζιερόπλοιων και πάρα πολλά άλλα. Μόνο και μόνο το γεγονός ότι την περασμένη χρονιά η επιχείρηση επέμβασης στο TAXRIR συνοδεύτηκε από πλήρη επιτυχία και μάλιστα τόσο οι ίδιοι οι ακτιβιστές που επέβαιναν στο συγκεκριμένο πλοίο, όσο και η Ισραηλινή κυβέρνηση, έδωσαν τα συγχαρητήρια τους για τον επαγγελματισμό που επέδειξαν τα στελέχη του ΚΕΑ Αγίου Νικολάου, μαζί βέβαια με συναδέλφους από τα ΚΕΑ Ηρακλείου και τα ΠΛΣ 119, 138 και Ν/Γ 515.
Το κλιμάκιο Ειδικών Αποστολών του Αγίου Νικολάου πρέπει να αναβαθμιστεί και βέβαια σε καμιά μα καμία περίπτωση να μην ανασταλεί η λειτουργία του.
1 σχόλιο:
ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ Η ΠΟΕΠΛΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΤΕΙΛΕ ΑΠΟ 15 ΑΤΟΜΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΗΣΙΑ.ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ ΥΠΗΡΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΛΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ.
Δημοσίευση σχολίου