Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

Χάσματα οικονομικών γενεών αστυνομικών (ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ)

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚΟ

"ΜΕΤΑ ΛΥΠΗΣ ΜΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΤΕΑΠΑΣΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΝΟΜΟΥ.

ΚΑΤΕΤΑΓΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΟ 1995....
ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ...

A) ΑΛΛΑΓΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ 40 ΕΤΩΝ (ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΜΑΧΙΜΗΣ...ΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ..)... ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΔΩ ΟΤΙ Η ΜΑΧΙΜΗ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ (ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ) ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΞΑΓΟΡΑΣΘΕΙ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ....

ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ Ο ΑΦΕΛΗΣ... ΟΙ ΠΡΟ 1990 ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΛΕΜΟΥΣΑΝ ΠΡΙΝ ΤΟ 1990 ΚΑΙ ΔΕΝ ...ΤΗΝ ΕΞΑΓΟΡΑΖΟΥΝ;
B) ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑ 1993 40 ΕΤΗ...ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟ 1990 ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ 24 ΕΤΗ, ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ 1 ΜΕΡΑ....
ΠΑΛΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ......
Γ) ΒΟΕΑ ΠΡΟ 2 ΕΤΩΝ 17000 ΣΕ 25 ΕΤΩΝ ΠΑΙΔΙ,
ΠΡΙΝ 1 ΧΡΟΝΟ 12700 
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ....
ΒΟΕΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΜΑΣ....
ΚΑΙ ΕΔΩ ΣΤΕΚΟΜΑΙ!!!!!

ΚΑΙ ΛΕΩ: ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΦΤΑΙΝΕ?

ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΩΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΣΤΑ ΔΣ ΤΟΥ ΤΕΑΠΑΣΑ ...
ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΙΤΡΕΠΑΜΕ ΝΑ ΧΟΡΗΓΟΥΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΣΑ ΩΣ ΕΦΑΠΑΞ?

ΕΙΧΑΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ?
ΠΩΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΓΙΑ 40 ΕΤΗ?
ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ?
ΜΑΛΙΣΤΑ....
ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΙ Ο ΚΑΘΕ "ΠΑΛΙΟΣ" ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΕΦΑΠΑΞ?
Δ) ΤΗΝ ΤΡΙΕΤΙΑ ΚΟΝΔΥΛΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΣ?
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟ 30-09-90 ΔΩΡΕΑΝ...ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ 31-12-1995 ΠΛΗΡΩΜΗ......

ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΩ ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΓΩ Ο ΑΦΕΛΗΣ ...ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜA:

"ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΔΙΚΑ ΜΑΣ"..,

"ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΛΑΒΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΕΙΔΕ..." 

ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΑΝΙΣΤΟΡΙΤΟΣ ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΤΟ 1981 ΜΕΧΡΙ 1990 ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΧΑΜΕ ..ΠΟΛΕΜΟ....

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΣΑΣ

======================================

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΠΟΣΥΦΥ

Θεωρώ πως η ουσία είναι οτι υπάρχουν ευθύνες για την κατάντια του ταμείου. Για τις - πράγματι - εξωφρενικές αυξήσεις σε ότι έχει δοθεί τα τελευταία χρόνια πριν απο την κριση. Και αν θυμάμαι καλά και με τη δική μας ένταξη το ιδιο είχε γίνει. 

Επιπρόσθετες κρατήσεις κ εισφορές , γρήγορα αυξήσεις στις παροχές !. 

Και η αλήθεια είναι πως δεν είδαμε παρόμοιες διεκδικήσεις για οτι κεκτημένο είχαμε και χάσαμε αλλά αντιθέτως υπερεκτιμούμε και αναβαθμίζουμε οτιδήποτε, μονο και μονο για να θεωρούμαστε επιτυχημένοι "συνδικαλιστές" . 

Θα συμφωνήσω με τον συντάκτη και θα προσθέσω επίσης πως εγώ αν το είχα πάρει το εφάπαξ , νομίμως διευκρινίζω , και  ήμουν και συνδικαλιστής δεν  θα μπορούσα Η Θ Ι Κ Α  να αγωνίζομαι - εκ του ασφαλούς - για τους συναδέλφους που αγωνιούν. Αλλά θα μου πει κανείς , μόνο αυτό βλέπεις εσύ; ....Σωστά !  "

Δεν υπάρχουν σχόλια: