Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

email-Εκβιαστικά τηλεφωνήματα

Είμαι πρόεδρος μίας εκ των 18 πρωτοβάθμιων ενώσεων της ΠΟΕΠΛΣ και για πρώτη και τελευταία φορά, επιθυμώ να διατηρήσω την ανωνυμία μου. Από αρχές Σεπτεμβρίου και μέχρι σήμερα, δέχομαι πολύ συχνά τηλεφωνήματα από 4 μέλη του ΔΣ της ΠΟΕΠΛΣ που αυτή την στιγμή, ακούν δριμύτατη αντιπολίτευση στην ομοσπονδία, προτείνωντας μου να υπογράψω επιστολή με την οποία θα αναγκαστεί ο πρόεδρος κ. ΔΡΙΒΑΚΟΣ να συγκαλέσει έκτακτο συνέδριο προκειμένου να τεθεί θέμα μομφής και να ξαναπάμε σε εκλογές. Τα τηλεφωνήματα που δέχομαι, τις περισσότερες φορές είναι φιλικού χαρακτήρα, κάποια από αυτά όμως περιέχουν απειλές όπως: "εσύ τους στηρίζεις" , "τί δουλειά έχεις με τους απόστρατους" , "εμείς θα μείνουμε πίσω". Μάλιστα διαπίστωσα οτι η κουβέντα αυτή δεν γίνεται μόνο σε μένα, αλλά ενοχλούν και άλλους προέδρους ή αντιπροσώπους. Επειδή ουδέποτε έχω εμπλακεί σε υπόγειες διαδικασίες και ούτε επιθυμώ να το κάνω στο μέλλον, τους προειδοποιώ για πρώτη και τελευταία φορά ανώνυμα. Η επόμενη επιστολή μου, θα είναι επώνυμη με συγκεκριμένα στοιχεία και ονόματα. Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: