Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

Προεξόφληση του εφάπαξ δίχως αναγκαστική αποστράτευση

Είμαι Αστυνόμος β', ηλικίας 51 ετών και με συμπληρωμένα τα 30 πραγματικά χρόνια υπηρεσίας. Σύμφωνα με το ισχύον νομικό καθεστώς, με τη συνταξιοδότηση μου, δικαιούμαι και τη χορήγηση του Εφάπαξ και προσανατολίζομαι στην κίνηση αυτή, για να κατοχυρώσω τη λήψη του.
Όμως θα μπορούσα και να μείνω (ίσως να το θέλω και κατά βάθος) γιατί είμαι μικρός ακόμα για σύνταξη,

Θα έκανα μια πρόταση ... // Προεξόφληση εφάπαξ με τη συμπλήρωση των 30 ετών πραγματικής υπηρεσίας, χωρίς απαραίτητη τη συνταξιοδότηση του υπαλλήλου.../// Αυτό ισχύει στα 35 χρόνια...
Δεν επιβαρύνει τον προϋπολογισμό και πολλοί συνάδελφοι στη περίπτωση αυτοί, θα συνεχίσουν τις υπηρεσίες τους στο Σώμα (όπως και εγώ) ....
Θα ήμουν ευγνώμων εάν προωθούσατε αυτό το αίτημα μου . Ευχαριστώ

Δεν υπάρχουν σχόλια: