Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

Υποβολή προτάσεων στην Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ. για τον ρόλο και τις αρμοδιότητες του Λ.Σ. ....

Όσοι συνάδελφοι επιθυμούν να εκθέσουν τις απόψεις τους, στις προτάσεις της Εκτελεστικής Γραμματείας της Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ., για τον ρόλο και τις αρμοδιότητες του Λ.Σ., θα μπορούν να το κάνουν μέχρι την Τρίτη 16/02/2010.

Την Τετάρτη 17/02/2010 θα συγκληθεί το Διοικητικό Συμβούλιο της Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ., όπου θα λάβει και τις οριστικές αποφάσεις, για το τελικό κείμενο το οποίο θα επικυρωθεί από το προσεχές συνέδριο της Ομοσπονδίας.

Εμείς τους απαντήσαμε ήδη με email υποβάλοντας παράλληλα τις προτάσεις που συγκεντρώθηκαν από όλους εσάς στην προηγούμενη ανάρτηση μας http://ellhnikhaktofylakh.blogspot.com/2010/01/blog-post_22.html κοινοποιώντας τους το link της ανάρτησης μας ώστε να διαβάσουν τις προτάσεις και τα σχόλια σας.
Αν θα μπούν στον κόπο να διαβάσουν τις απόψεις , τις προτάσεις και τις κριτικές σας αυτό δεν μπορούμε να το εγγυηθούμε.
Παρ'όλα αυτά όμως σας προτρέπουμε να πάρετε μέρος στην όλη διαδικασία.

Ακολουθεί το κείμενο της ΠΟΕΠΛΣ...



Έτος ιδρύσεως: 1919
Στελέχη εν ενεργεία: 7.100 (άνδρες & γυναίκες)
Δόκιμοι Λ/Φ : 670
Οργανική σύνθεση: 10.156 θέσεις

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Προσωπικού Λιμενικού Σώματος, με δεδομένη την απόφαση της Κυβέρνησης για την κατάργηση του πρώην ΥΕΝΑΝΠ και την μετατόπιση του κέντρου βάρους των δραστηριοτήτων του Λιμενικού Σώματος προς τον επιχειρησιακό τομέα, υποβάλλει τις θέσεις και τις απόψεις της, σχετικά με τη νέα μορφή που πρέπει να έχει η δομή του Σώματος και οι εξαρτώμενες από αυτό Υπηρεσίες.
Στον επιχειρούμενο σχεδιασμό πρέπει να ληφθούν υπόψη όλες οι παράμετροι που είναι ικανές και αναγκαίες ώστε το Λιμενικό Σώμα να είναι μια αποτελεσματική, αυτόνομη και οργανικά δυνατή Υπηρεσία.
Για το λόγο αυτό, ο επιχειρούμενος σχεδιασμός είναι αναγκαίο να ξεκινήσει από την πραγματική καταγραφή των αναγκών σε στελεχιακό δυναμικό, τον τρόπο εισαγωγής στελεχών στο Σώμα και την εκπαιδευτική διαδικασία που αυτό θα υφίσταται.
Ακολούθως θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία στην εξέλιξη του προσωπικού με την ανεύρεση των καλύτερων τρόπων διοίκησης και αξιολόγησης, ώστε οι άριστοι να έχουν τη δυνατότητα ανέλιξης εντός του Σώματος ασχέτως της προέλευσης εισαγωγής τους στο Σώμα.
Επειδή το πεδίο δράσης του Λ.Σ. είναι η θάλασσα, και στο χώρο αυτό έχει την απόλυτη ευθύνη της καθ΄ ύλην αρμοδιότητάς του, θεωρούμε απαραίτητη την ενίσχυση των πλωτών, εναέριων, χερσαίων και τηλεπικοινωνιακών μέσων του Σώματος, όχι μόνο ποσοτικά αλλά και ποιοτικά, με την αλλαγή του τρόπου διαχείρισης τους αλλά και του τρόπου προμήθειας των απαραίτητων υλικών και υπηρεσιών που απαιτούνται για την εύρυθμη λειτουργία τους.
Στα παραπάνω εντάσσεται και η κτιριακή υποδομή των Υπηρεσιών καθώς και οι στεγαστική πολιτική των μετατιθέμενων στελεχών.
Η καθημερινότητα του κάθε στελέχους έχει άμεση σχέση με την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει και για το λόγο αυτό θα πρέπει να δοθεί έμφαση στην υλικοτεχνική υποδομή εντός των Υπηρεσιών
Η Θεσμική κατοχύρωση του επαγγέλματος, των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων του προσωπικού καθώς και οι κάθε μορφής οικονομικές και ασφαλιστικές απολαβές και υποχρεώσεις, θα πρέπει να έχουν ξεκάθαρη νομική μορφή και να εφαρμόζονται απαρέγκλιτα σε κάθε περίπτωση.
Τέλος, ο Προγραμματισμός και η Διοικητική Μέριμνα πρέπει να περιλαμβάνουν ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών, που να καλύπτουν τις άμεσες ανάγκες των στελεχών, αλλά και τις μεσοπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες ανάγκες της Υπηρεσίας.
Παρακάτω επιχειρείται μια περιληπτική αλλά ουσιώδης κάθετη ανάλυση της μορφής, της δομής, της λειτουργίας και του ρόλου του Σώματος, που αποτελεί και τη θέση της Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ. για το μέλλον του Λ.Σ.
α’ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ – ΑΠΟΣΤΟΛΗ
Το Λ.Σ. έχει ως αποστολή που σχετίζεται με την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και των λιμένων, την έρευνα και διάσωση και την διερεύνηση πάσης φύσεως ναυτικών ατυχημάτων, την εφαρμογή της αλιευτικής νομοθεσίας και την καταπολέμηση της παράνομης αλιείας, τον έλεγχο των θαλασσίων συνόρων της χώρας και της Ε.Ε., την αντιμετώπιση του φαινομένου της λαθρομετανάστευσης στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό ως πύλη εισόδου στην Ευρώπη, τον έλεγχο της Εμπορικής Ναυτιλίας, την προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος και του ενάλιου πλούτου, την θαλάσσια αναψυχή, την ασφάλεια και προστασία της ανθρώπινης ζωής και περιουσίας στη θάλασσα, την αστυνόμευση κατά των παραβάσεων εθνικών και διεθνών νόμων, την πρόληψη και καταστολή τρομοκρατικών ενεργειών και την πάταξη εγκληματικών ενεργειών και οικονομικών εγκλημάτων (ναρκωτικά, λαθρεμπόριο, αρχαιοκαπηλία κλπ).

β΄ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ
Η δομή και το οργανόγραμμα κάτω από το οποίο πρέπει να λειτουργήσει το Λιμενικό Σώμα στο μέλλον, περνάει μέσα από την ίδρυση του Αρχηγείου Λ.Σ.
Το Λ.Σ. έχει κάθετη ιεραρχική δομή αποτελούμενη από τον Αρχηγό Λ.Σ. μέχρι τον νεώτερο Λ/Φ που υπηρετεί στο Σώμα.
Το υπό σύσταση Αρχηγείο Λ.Σ. κατανέμει ρόλους, θέσεις και αρμοδιότητες σύμφωνα με τα παραπάνω οριζόμενα.
Η οργάνωση και η διοίκηση των Υπηρεσιών του Λιμενικού Σώματος θα πρέπει να βασίζεται σε γενικές αρχές όπως:
1. Όσο το δυνατό λιγότερα επίπεδα διοίκησης
2. Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες και λειτουργίες
3. Παροχή θεσμικών και οικονομικών κινήτρων παραγωγικότητας
4. Ανάπτυξη της προσωπικότητας και προώθηση της πρωτοβουλίας
5. Εισαγωγή και εκμετάλλευση νέων τεχνολογιών
6. Αποτελεσματικός έλεγχος.

γ΄ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΣΤΟ ΣΩΜΑ.
Η εισαγωγή στελεχών στο Λιμενικό Σώμα θα πρέπει να γίνεται με αδιάβλητες και διαφανείς διαδικασίες, σε ετήσια βάση και σύμφωνα με τα προσόντα που κάθε φορά θα πρέπει να έχουν οι υποψήφιοι.
Οι σύγχρονες απαιτήσεις για μια ολοκληρωμένης μορφής προσφορά υπηρεσιών από το Λιμενικό Σώμα, απαιτεί ελάχιστη αριθμητική οροφή στελεχιακού δυναμικού τις 10.156 οργανικές θέσεις, που και σήμερα είναι νομοθετημένες.
Με μια μέση παραμονή στο Σώμα 30-32 ετών, προκύπτουν μέσες ετήσιες αποστρατείες 300-320 στελεχών, άρα και ανάγκη ισάριθμων ετήσιων προσλήψεων.
Οι προσλήψεις θα πρέπει να γίνονται μέσω των πανελληνίων εξετάσεων σε ποσοστό 75%, το υπόλοιπο 25% θα καθορίζεται από συγκεκριμένες ειδικότητες πτυχιούχων Α.Ε.Ι.
Πριμοδότηση εντοπιότητας περιοχών δυσμενούς διαβίωσης ή άλλων περιοχών με αδυναμία στελέχωσης με υποχρεωτική παραμονή τουλάχιστον 10 ετών.
Νομοθετική ρύθμιση θα πρέπει να προβλέπει την υποχρεωτική κατά έτος διαδικασία προσλήψεων καθώς και τον παραπάνω τρόπο για αυτές.
Με εξουσιοδοτική διάταξη για έκδοση Υπουργικής Απόφασης, θα καθορίζονται λοιπές κατ΄ έτος λεπτομέρειες

δ΄ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ίδρυση και λειτουργία Λιμενικής Ακαδημίας, ως ανεξάρτητου και ενιαίου εκπαιδευτικού φορέα, για όλα τα στελέχη του Σώματος, εντός της δομής του Αρχηγείου και απευθείας υπαγόμενης στον Αρχηγό.
Η Λιμενική Ακαδημία θα αποτελείται από:
1. Την Παραγωγική Σχολή Λιμενοφυλάκων
2. Την σχολή εκπαίδευσης Υπαξιωματικών
3. Την παραγωγική σχολή Αξιωματικών
4. Τις σχολές της δια βίου κατάρτισης του προσωπικού
Η εκπαίδευση των νεοεισερχομένων στελεχών του Λιμενικού Σώματος καθώς και οποιαδήποτε άλλης μορφής εκπαιδευτική διαδικασίας θα γίνεται εντός της Λιμενικής Ακαδημίας, για όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και για όλα τα στελέχη.
Η εκπαιδευτική διαδικασία των νεοεισερχομένων θα πρέπει να είναι τουλάχιστον τριετούς διάρκειας για τη Σχολή Λ/Φ και τετραετούς διάρκειας για τη Σχολή Α/Ξ Λ.Σ. και να περιλαμβάνει:
1. Θεωρητική εκπαίδευση στα καθ΄ ύλη αντικείμενα του Λιμενικού Σώματος
2. Εκπαίδευση σε θέματα γενικής παιδείας και ξένες γλώσσες
3. Θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση ανά τομέα επιλογής στα μέσα του Σώματος
4. Πρακτική εκπαίδευση στις Λιμενικές Αρχές του Σώματος
Θα πρέπει επίσης να έχουν εμπειρία σε θέματα ναυτοσύνης και ναυτικής τέχνης καθώς και ιδιαίτερη εκπαίδευση σε θέματα αστυνομικού αντικειμένου.
Όλα τα στελέχη του Σώματος θα πρέπει να έχουν γενική εμπειρία για το χειρισμό όλων των επιχειρησιακών Μέσων, ενώ θα γνωρίζουν άριστα το ιδιαίτερο αντικείμενό τους.
Η σχολή Υπαξιωματικών θα πρέπει να είναι μονοετούς διάρκειας και να φοιτούν σε αυτές στελέχη προερχόμενα μόνο από το Σώμα.
Τα πτυχία της Λιμενικής Ακαδημίας θα είναι ισοδύναμα με αυτά των Τ.Ε.Ι και των Α.Ε.Ι. αντίστοιχα.
Στη Λιμενική Ακαδημία θα εντάσσονται επίσης όλες οι σχολές για την δια βίου εκπαίδευσης και μετεκπαίδευσης του προσωπικού.

ε΄ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΜΕΣΑ – ΜΟΝΑΔΕΣ
Τα επιχειρησιακά μέσα του Λιμενικού Σώματος διακρίνονται σε :
1. Πλωτά Μέσα
2. Χερσαία Μέσα
3. Εναέρια Μέσα
4. Ειδικός υλικοτεχνικός εξοπλισμός και συστήματα επιτήρησης
5. Τηλεπικοινωνιακά Μέσα
Οι επιχειρησιακές μονάδες του Λιμενικού Σώματος διακρίνονται σε:
1. Υπηρεσία Εναέριων Μέσων (Μοίρες αεροπλάνων και ελικοπτέρων)
2. Σύνδεσμοι και διασώστες ελικοπτέρων SUPER PUMA
3. Μονάδα Υποβρυχίων Αποστολών
4. Κλιμάκια Ειδικών Αποστολών
5. Επισκευαστική Βάση Λ.Σ.
Όλα τα παραπάνω αποτελούν τα αναγκαία και απαραίτητα «εργαλεία» για την εύρυθμη λειτουργία του Σώματος και την απρόσκοπτη εκπλήρωση της αποστολής του.
Για την ομαλή διεκπεραίωση του σκοπού των μέσων και την αποτελεσματική ανταπόκρισή τους σε επιχειρήσεις και αποστολές, απαιτείται:
1. Η σταθερή χρηματοδότησή των αναγκών λειτουργίας τους
2. Η τεχνική ικανότητα του προσωπικού για την άριστη κατάσταση και τη μέγιστη αποδοτικότητά τους
3. Η υποδομή της τεχνικής υποστήριξης με την ύπαρξη επισκευαστικών βάσεων
4. Η οργανωμένη διοικητική υποδομή για την υλοποίηση των παραπάνω
Άμεση προτεραιότητα πρέπει να δοθεί στην καταγραφή των χρηματικών πόρων που απαιτούνται για κάθε επιχειρησιακό μέσο ή μονάδα ξεχωριστά και η δέσμευση των πόρων αυτών σε ετήσια βάση για την απρόσκοπτη λειτουργία τους.
Είναι καλύτερα να έχουμε έναν περιορισμένο αριθμό μέσων σε λειτουργία, παρά έναν κατά πολύ μεγαλύτερο αριθμό ακινητοποιημένων σκαφών, αυτοκινήτων αεροπλάνων ή ελικοπτέρων.
Η όσο το δυνατό συντομότερη και πλήρη λειτουργία της Επισκευαστικής Βάσης στην Ελευσίνα καθώς και η δημιουργία δεύτερης στη Θεσσαλονίκη, όπου υπάρχει ήδη η κατάλληλη υποδομή, είναι κάτι περισσότερο από αναγκαία για την ενεργοποίηση μεγαλύτερου αριθμού μέσων, με το μικρότερο δυνατό κόστος.
Η πολιτική των ιδιωτικών συνεργείων, για την συντήρηση και επισκευή των μέσων του Σώματος, αποδείχτηκε καταστροφική και όσον αφορά την απορρόφηση χρηματικών πόρων και όσον αφορά την αποτελεσματικότητά της, με το μεγαλύτερο μέρος του στόλου εκτός θάλασσας.
Η αξιοποίηση όλου του στελεχιακού δυναμικού του Σώματος που προσλήφθηκε με τεχνικά προσόντα, η κατάρτιση όσο το δυνατό περισσότερου προσωπικού πάνω στην συντήρηση και επισκευή των μέσων καθώς και η εισαγωγή νέων στελεχών με τεχνικές ικανότητες, κρίνονται απολύτως αναγκαία.
Επίσης η διαδικασία προμηθειών πρέπει να είναι ευέλικτη και διαφανής και να λαμβάνει υπόψη:
1. Την αναλογία κόστους / αποδοτικότητας
2. Την προμήθεια όσο το δυνατό λιγότερων τύπων μέσων και την ομαδοποίησή τους σε όσο το δυνατό λιγότερες κατηγορίες, με σκοπό την καλύτερη τεχνική υποστήριξή τους και τη δημιουργία οικονομιών κλίμακας, που η παραπάνω πρακτική δημιουργεί.
Θεωρούμε ότι τέσσερις τύποι πλωτών μέσων, για τον έλεγχο των θαλασσίων συνόρων, αστυνόμευση, ασφάλεια λιμένων, ακτογραμμής και παραλιών, ένας τύπος χερσαίου μέσου και ασφαλώς ένας τύπος αεροπλάνου ή ελικοπτέρου, καλύπτουν με πληρότητα τις ανάγκες του Σώματος.
Η αναγκαιότητα του παραπάνω μέτρου κρίνεται απαραίτητη για την εξειδίκευση του προσωπικού, τη μη πανσπερμία μηχανών, μηχανημάτων, ανταλλακτικών κλπ, ώστε με τον τρόπο αυτό να διασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή συντήρησή τους αλλά και η μη σπατάλη.
Εξαιρούνται φυσικά των παραπάνω, οι ιδιαίτερες ανάγκες για συγκεκριμένους σκοπούς.
Τέλος για κάθε νέα προμήθεια πρέπει να ακολουθεί μελέτη και δέσμευση των πιστώσεων για δεκαετή συντήρησή τους.

στ΄ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗ
Στο πλαίσιο της διοικητικής μεταρρύθμισης κρίνεται αναγκαία η αναδιάταξη των Περιφερειακών Διοικήσεων και η μεταφορά αρμοδιοτήτων από την κεντρική διοίκηση με στόχο τις περιφέρειες – στρατηγεία.
Οι Περιφερειακές Διοικήσεις πρέπει να λειτουργούν με δικό τους ετήσιο προϋπολογισμό δαπανών, ανεξάρτητο επιτελικό σχεδιασμό στο χώρο ευθύνης τους και πρέπει να είναι υπόλογες σε ότι αφορά τις υποδομές και τα επιχειρησιακά μέσα του Σώματος στην περιοχή τους.
Υπαγωγή σε αυτές της διοίκησης του προσωπικού σε όλες τις βαθμίδες καθώς και η υπαγωγή των αρμοδιοτήτων της διοικητικής μέριμνάς.
Μακροπρόθεσμος στόχος, οι περιφερειακές προσλήψεις και μεταθέσεις του προσωπικού εντός των Περιφερειακών Διοικήσεων.

ζ΄ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ – ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ
1. Το ΠΔ 33/2009 που αφορά τις τοποθετήσεις, μεταθέσεις και αποσπάσεις του προσωπικού ΛΣ, αποτελεί πλέον θεσμό του Σώματος και πρέπει να υλοποιηθεί πλήρως με την καταγραφή των μορίων του προσωπικού.
Είναι ο μόνος νόμιμος τρόπος για να μετατεθεί στέλεχος του Σώματος και η εφαρμογή του καθιστά όλη τη διαδικασία των μεταθέσεων δίκαιη, νόμιμη, διαφανή και μη αμφισβητούμενη από κανέναν
Σε αντίθετη περίπτωση η μη εφαρμογή του, δημιουργεί τεράστιο κώλυμα στις υπηρεσιακές ανάγκες στελέχωσης των Υπηρεσιών, θέτει υπό αμφισβήτηση κάθε έννοια δικαίου και καθιστά την διαδικασία παράνομη και καταχρηστική.
Για την εύρυθμη λειτουργία των Υπηρεσιών του Σώματος και την καλύτερη εφαρμογή του παραπάνω ΠΔ, απαιτείται η αναδιάρθρωση του κανονισμού 65 περί κατανομής των οργανικών θέσεων των Υπηρεσιών του ΛΣ.
Να σημειώσουμε δε ότι το ΠΔ περί μεταθέσεων του προσωπικού, ρυθμίζει τον τρόπο μεταθέσεων και όχι τον αριθμό τους.
2. Ο παραλογισμός των αποσπάσεων, όπως έχει χρησιμοποιηθεί μέχρι σήμερα, η κατασπατάληση των πόρων που δεν υπάρχουν, η άνευ λόγου ταλαιπωρία του προσωπικού και η διατάραξη της οικογενειακής γαλήνης που αυτές επιφέρουν, είναι το αποτέλεσμα της κακοδιοίκησης, του ανορθολογικού τρόπου διαχείρισης του προσωπικού και της έλλειψης οποιουδήποτε προγραμματισμού.
Άμεσες προσλήψεις για την κάλυψη των κενών οργανικών θέσεων, θέσπιση ανώτατου χρονικού ορίου κατ΄ έτος για την μετακίνηση στελέχους ΛΣ και προκαταβολή της νόμιμης αποζημίωσης πριν τη χορήγηση φύλλου πορείας, είναι τα ελάχιστα που πρέπει να γίνουν για την αποκατάσταση της νομιμότητας και της λογικής.
Τέσσερα εκατομμύρια ευρώ το χρόνο για έξοδα μετακίνησης είναι πάρα πολλά για να δικαιολογηθούν.
Τα παραπάνω χρήματα αντιστοιχούν σε 400 νέες προσλήψεις κατ’ έτος.
Πρέπει επίσης να θεσμοθετηθεί η εντός 30 ημερών εκκαθάριση των οδοιπορικών εξόδων οποιασδήποτε μορφής μετακίνησης, μετάθεσης ή απόσπασης, από τη στιγμή επιστροφής του δικαιούχου στην Υπηρεσία του.

η΄ ΘΕΣΜΙΚΑ – ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ – ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ
1. Οι θεσμοί που αφορούν τα κεκτημένα δικαιώματα των στελεχών Λ.Σ., που κατακτήθηκαν με πολύ κόπο την τελευταία δεκαετία, με χαρακτηριστικά παραδείγματα το ωράριο εργασίας, τον κανονισμό αδειών, τον κανονισμό μεταθέσεων, τον κώδικα του Προσωπικού και τους μισθολογικούς νόμους, πρέπει να επεκταθούν και σε άλλους τομείς της καθημερινότητάς μας.
Η τροποποίηση του Κώδικα Προσωπικού ΛΣ, σύμφωνα με το αρχικό σχέδιο της αρμόδιας επιτροπής που επεξεργάστηκε το θέμα, με τη συμμετοχή της Ομοσπονδίας, είναι το άμεσο θεσμικό βήμα που οφείλει η Πολιτεία να εφαρμόσει.
Το περιεχόμενο του σχεδίου νόμου έχει δημοσιοποιηθεί και περιλαμβάνει διατάξεις που αφορούν θέματα ιεραρχίας, προαγωγών, υγειονομικών, οδοιπορικών, ασφαλιστικών και άλλων θεμάτων, που λύνουν παθογένειες ετών και αποκαθιστούν αδικίες εις βάρος του προσωπικού.
2. Η παλινωδία της μισθολογικής και βαθμολογικής εξέλιξης του προσωπικού πρέπει να τελειώσει με τη θεσμική κατοχύρωση των παρακάτω μισθολογικών προαγωγών με τη λήξη της σταδιοδρομίας:
α. Για τους προερχόμενους από την παραγωγική σχολή Λ/Φ, ανώτατο όριο ο μισθός των 2/3 του Αρχιπλοιάρχου, όπως στους αντίστοιχους της ΕΛ.ΑΣ.
β. Για τους προερχόμενους από τη σχολή εκπαίδευσης Υπαξιωματικών, ανώτατο όριο ο μισθός του Υποναυάρχου.
γ. Για τους προερχόμενους από τη σχολή εκπαίδευσης Αξιωματικών, ανώτατο όριο ο μισθός του Αντιναυάρχου.
3. Τα ασφαλιστικά κεκτημένα των στελεχών του Λιμενικού Σώματος, πρέπει να διασφαλιστούν και να ισχυροποιηθούν με την ένταξη νέων πόρων στα ταμεία.
Άλλωστε με τη νέα δομή του Σώματος και την πλήρη καταγραφή των αρμοδιοτήτων του, θα πρέπει να εφαρμοστεί η νομιμότητα με την καταβολή των απαιτούμενων κονδυλίων από την παροχή υπηρεσιών προς τρίτους.

θ΄ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗ
Η απαράδεκτη μέχρι σήμερα τακτική της μη πληρωμής υγειονομικών δαπανών του προσωπικού του Λιμενικού Σώματος, έχει καταστήσει τους συναδέλφους υγειονομικά ανασφάλιστους, κατά παράβαση όλης της κείμενης νομοθεσίας.
Για το λόγο αυτό απαιτείται άμεση πληρωμή όλων των δαπανών που εκκρεμούν εδώ και 1 ½ περίπου χρόνο και θεσμοθέτηση της καταβολής των εν λόγω δαπανών 30 ημέρες μετά τη γέννηση του σχετικού δικαιώματος.
Συμπλήρωση της νομοθεσίας που αφορά την υγειονομική περίθαλψη του προσωπικού, όπως αυτή έχει ενσωματωθεί στην τροποποίηση του Κώδικα.

ι’ ΑΡΧΗΓΕΙΟ Λ.Σ.
Με νομοθετική ρύθμιση θα πρέπει να ιδρυθεί το Αρχηγείο Λ.Σ., περιγράφοντας πλήρως και επαρκώς την αποστολή και τις αρμοδιότητες του Λ.Σ., την κάθετη ιεραρχική δομή του μέσω ενός οργανογράμματος που θα στηρίζεται σε σφικτή και ευέλικτη διάταξη των υπηρεσιών, αποκέντρωση εξουσιών, μη αλληλοσυγκρουόμενες αρμοδιότητες, παρέχοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες.
ΑΡΧΗΓΟΣ Λ.Σ.
Ο Αρχηγός Λ.Σ. διοικεί το Λ.Σ. σύμφωνα με τα οριζόμενα από τις αρμοδιότητές του και ταυτόχρονα έχει την ευθύνη για το σύνολο των στελεχών του Σώματος.
ΥΠΑΡΧΗΓΟΙ Λ.Σ.
Οι Υπαρχηγοί Λ.Σ. είναι υπεύθυνοι για τους τομείς που αναλαμβάνουν, οι οποίοι περιγράφονται στο παρακάτω οργανόγραμμα.
ΕΠΙΤΕΛΑΡΧΗΣ Λ.Σ.
Ο Επιτελάρχης Λ.Σ. αναφέρει απευθείας στο Αρχηγό και έχει την εποπτεία για τους παρακάτω τομείς :
• Επιτελικό γραφείο (υποστήριξη Γρ. Αρχηγού)
• Γρ. Δημοσίων Σχέσεων (δημόσιες σχέσεις και προγραμματισμός)
• Γρ. Τύπου – Μ.Μ.Ε. και προβολής έργου Λ.Σ. (ενημέρωση κοινής γνώμης πάνω στο αντικείμενο και τις αρμοδιότητες του Λ.Σ.)
• Διοίκηση Υποστήριξης {υπηρεσίες υποστήριξης Αρχηγείου (οπλονομείο - εθιμοτυπία - Κ.Σ. - Γ.Γ.- μουσική – αθλητιμός)}
• Διεύθυνση Μελετών-Προγραμματισμού (διαμόρφωση στρατηγικής και εκσυγχρονισμού)
• Γρ. Νομοπαρασκευαστικής Εργασίας και Κοινοβουλευτικού Ελέγχου (προετοιμασία νομοθετικού έργου, κοινοβουλευτική ενημέρωση, απαντήσεις σε ερωτήσεις βουλευτών)
• Συμμετοχή στην Εθνική Άμυνα με:
α. Θαλάσσιες Κρατικές Μεταφορές
β. Πολιτικής Σχεδίασης Εκτάκτου Ανάγκης - Συμμετοχή σε Διακλαδικό Όργανο Σωμάτων Ασφαλείας

ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ
Ο Επιθεωρητής Λ.Σ. αναφέρει στον Α’ Υπαρχηγό και έχει στην ευθύνη του τα εξής :
• Διαχείριση Κρίσεων και Ετοιμότητας
• Περιφερειακές Διοικήσεις
• Λιμενικές Αρχές εσωτερικού και εξωτερικού

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΚΛΑΔΩΝ
Οι αρμοδιότητες του Λ.Σ. έχουν κατανεμηθεί σε αντίστοιχους ομοειδείς κλάδους οι οποίοι βρίσκονται υπό την εποπτεία του Συντονιστή Κλάδων.
ΚΛΑΔΟΣ Α’ (Ανθρωπίνου Δυναμικού & Οικονομικών Υποθέσεων)
• Δ/νση Ανθρωπίνου Δυναμικού (μητρώα προσωπικού)
• Δ/νση Διοικητικής Μέριμνας (κοινωνικές παροχές και υποδομές, μέριμνα προσωπικού)
• Δ/νση Υγειονομικής Περίθαλψης (έλεγχος δαπανών, παροχή υπηρεσιών, προϋπολογισμός)
• Πολυιατρεία Λ.Σ.
• Δ/νση Εκπαίδευσης Προσωπικού ( Ακαδημία, προγράμματα εκπαίδευσης, σχολεία για μετεκπαίδευση προσωπικού)
• Νομική κάλυψη στελεχών Λ.Σ. – Συνήγορος προσωπικού
• Δ/νση Πληροφορικών Συστημάτων (επιχειρησιακές εφαρμογές, διοικητικές εφαρμογές, υποστήριξη δικτύων)
• Δ/νση Οικονομικών Υπηρεσιών (προϋπολογισμός, δαπάνες, οικονομική διαχείρηση, δ/ση υλικού & επιμελητεία)
• Δ/νση Προμηθειών (προγραμματισμός-προϋπολογισμός, σχεδιασμός-εκτέλεση συμβάσεων και προγραμματισμού, κανονισμών και προδιαγραφών)
• Δ/νση Ασφαλιστικών και Συνταξιοδοτικών Θεμάτων (ΤΑΛΣ, ΜΤΝ, ΕΚΟΕΜΝ)

ΚΛΑΔΟΣ Β’ (Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας)
• Προστασία Ναυτιλιακών Συμφερόντων – Διεθνής Συνεργασία – Εκπροσώπηση
• Ασφάλεια Ναυσιπλοΐας (έρευνα και διάσωση, διερεύνηση ναυτικών ατυχημάτων, συστήματα διαχείρισης ασφάλειας ναυσιπλοΐας)
• Επιθεωρήσεις Πλοίων (έλεγχος ασφάλειας μικρών σκαφών - πλοίων Ε/Γ - εμπορικών, πιστοποίηση προσόντων ναυτικών – ασχολούμενων με την αναψυχή)
• Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης (ΕΚΣΕΔ – VTMIS)

ΚΛΑΔΟΣ Γ’ (Αστυνόμευση κατά των παραβάσεων Εθνικών και Διεθνών Νόμων)
• Εφαρμογή και Επιβολή Δικαίου στη θάλασσα (πρόληψη και καταπολέμηση εφαρμογής νομοθεσίας)
• Προστασία Θαλασσίου Περιβάλλοντος (πρόληψη και αντιμετώπιση, μελέτες και προγραμματισμός, διεθνής συνεργασία, τεχνικός εξοπλισμός)
• Θαλάσσιες Μεταφορές (έλεγχος και παρακολούθηση μεταφορών)
• Θαλάσσια Αναψυχή (έλεγχος, σχεδιασμός, παρακολούθηση)
• Αλιεία (εφαρμογή αλιευτικής πολιτικής, καταπολέμηση παράνομης αλιείας)

ΚΛΑΔΟΣ Δ’ (Ασφάλειας – Πληροφοριών)
• Ασφάλεια Λιμένων – Θαλασσίων Οδών και Ακτογραμμής
• Ναρκωτικά – Λαθρεμπόριο – Οικονομικό έγκλημα
• Προστασία Θαλασσίων Συνόρων – ΕΚΘΑΣ
• Λαθρομετανάστευση
• Διεθνής Αστυνομική Συνεργασία
• Δ/νση Πληροφοριών
• Αντιμετώπιση τρομοκρατίας
• Συμμετοχή σε Διακλαδικό Όργανο Σωμάτων Ασφαλείας

ΚΛΑΔΟΣ Ε’ (Επιχειρήσεις – Στρατηγική Επιχειρήσεων – Επιχειρησιακές Μονάδες και Μέσα)
Δ/νση σχεδιασμού επιχειρήσεων
• Τμήμα χειρισμού κρίσεων
• Τμήμα σχεδιασμού ασκήσεων
• Κέντρο Επιχειρήσεων Λ.Σ.
Δ/νση θαλασσίων και χερσαίων μέσων
• Τμήμα πλωτών μέσων
• Τμήμα χερσαίων μέσων
• Επισκευαστική Βάση Λ.Σ.
• Τμήμα Προγραμμάτων Εκπαίδευσης
• Τμήμα Ανάλυσης Προδιαγραφών
• Τμήμα Διαχείρισης Πόρων Επιχειρήσεων
• Προΰπολογισμός – Διαχείριση – Διοικητική Μέριμνα
Δ/νση Εναέριων Μέσων
• Υπηρεσία Αεροσκαφών Λ.Σ.
• Υπηρεσία Ελικοπτέρων Λ.Σ.
• Μονάδα συνδέσμων και διασωστών Ε/Π SUPER PUMA
• Τμήμα Προγραμμάτων Εκπαίδευσης
• Τμήμα Ανάλυσης Προδιαγραφών
• Τμήμα Διαχείρισης Πόρων Επιχειρήσεων
• Προΰπολογισμός – Διαχείριση – Διοικητική Μέριμνα
Δ/νση Επιχειρησιακών Μονάδων
• Μονάδα Υποβρυχίων Αποστολών
• Κλιμάκια Ειδικών Αποστολών
• Τμήμα Προγραμμάτων Εκπαίδευσης
• Τμήμα Ανάλυσης Προδιαγραφών
• Τμήμα Διαχείρισης Πόρων Επιχειρήσεων
• Προΰπολογισμός – Διαχείριση – Διοικητική Μέριμνα

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία των Ενώσεων του Προσωπικού του Λιμενικού Σώματος, με τεκμηριωμένες θέσεις και ξεκάθαρες μέχρι σήμερα απόψεις, έχοντας ως οδηγό της το εν ισχύ διεκδικητικό πλαίσιο, είναι ο μόνος αξιόπιστος συνομιλητής σε ένα διάλογο που θα αφορά το Λιμενικό Σώμα του μέλλοντος.
Περιμένουμε από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, την δική της θέση για τα παραπάνω.
Καλούμε τον κάθε συνάδελφο να συμμετάσχει στον παραπάνω ανοιχτό διάλογο, μέσω της ιστοσελίδας που διαθέτει η Ομοσπονδία στο διαδίκτυο και να καταθέσει τη δική του γνώμη και άποψη για την αναβάθμιση του Λιμενικού Σώματος και τη μεγιστοποίηση της κοινωνικής προσφοράς του.
Η ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

11 σχόλια:

ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΕΣ είπε...

Εμείς τους απαντήσαμε ήδη υποβάλοντας τις προτάσεις που συγκεντρώθηκαν από όλους εσάς εδώ
http://ellhnikhaktofylakh.blogspot.com/2010/01/blog-post_22.html

Θέλουμε να δούμε αν θα βρούνε τα κότσια να προτείνουν την κατάργηση του αμετάθετου των συνδικαλιστών και την αντικατάσταση του με την έξτρα πριμοδότηση με μόρια.

Ανώνυμος είπε...

καλησπερα μια ερωτηση με τις χζλ κ με την τροχαια τι θα γινει?θα εχουμε κ αυτα για αστυνομευση η γινουμε επιτελους ακτοφυλακη?

Ανώνυμος είπε...

Επειδή το πεδίο δράσης του Λ.Σ. είναι η θάλασσα, και στο χώρο αυτό έχει την απόλυτη ευθύνη της καθ΄ ύλην αρμοδιότητάς του
μαλλον καποιοι πρεπει να ξαναδιαβασουν


Το Λ.Σ. έχει ως αποστολή που σχετίζεται με την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και των λιμένων,

η αποστολή του σχετίζεται με την ασφ ναυσ ? ή είναι η ασφ ναυσ ?


και την διερεύνηση πάσης φύσεως ναυτικών ατυχημάτων,
θα πρεπεο να τα αναλαβουμε σαν ΛΣ η να δημιουργηθει ανεξαρτητη αρχη διερευνησης ναυτικων ατυχηματων ?
κατα ποσο ενας νεος υπαξκος θα ειναι ικανος να διερευνησει ενα ναυτικο ατυχημα ?



την εφαρμογή της αλιευτικής νομοθεσίας και την καταπολέμηση της παράνομης αλιείας,
καταπολεμηση παρανομης αλιειας ναι αλλα πληρη εφαρμογη αλιευτικης νομοθεσιας ? η αλιευτικη νομοθεσια περιλαμβανει ΠΟΛΛΑ πραγματα για τα οποια ζηταμε τοσα χρονια απεμπλοκη .....πληρη εφαρμογη της νομοθεσιας λοιπον ?

την αντιμετώπιση του φαινομένου της λαθρομετανάστευσης στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό ως πύλη εισόδου στην Ευρώπη,
η λαθρομεταναστευση σαν ''φαινομενο'' αντιμετωπιζεται σε πολιτικο επιπεδο και οχι σε αστυνομικο

τον έλεγχο της Εμπορικής Ναυτιλίας,
σε ποιους τομεις ? σε ολους ? αρα ποιος ο λογος για επανασχεδιασμο του ΛΣ ? εμπορικη ναυτιλια ειναι παρα μα παρα πολυ ευρεια εννοια .... περιλαμβανει αυτα που λεμε παρεργα

την προστασία του θαλασσίου περιβάλλοντος και του ενάλιου πλούτου,
προστασια με ποια εννοια ? απο αποψη αστυνομικης προληψης και καταστολης ? η και αντιμετωπιση ρυπανσης ?

Το υπό σύσταση Αρχηγείο Λ.Σ. κατανέμει ρόλους, θέσεις και αρμοδιότητες
το αρχηγειο θα κατανεμει ρολους κτλ η ο νομοθετης ?

Ανώνυμος είπε...

Η οργάνωση και η διοίκηση των Υπηρεσιών του Λιμενικού Σώματος θα πρέπει να βασίζεται σε γενικές αρχές όπως:
1. Όσο το δυνατό λιγότερα επίπεδα διοίκησης
2. Αποκεντρωμένες Υπηρεσίες και λειτουργίες
δεν διαβασα καποια προταση αποκεντρωσης

3. Παροχή θεσμικών και οικονομικών κινήτρων παραγωγικότητας
δεν διαβασα να ζητηται διαχωρισμος διοικητικων απο μαχιμος .....τι κινητρα παραγωγικοτητας εξεταζουμε οταν ο σκοπος η το περιπολο παιρνει τα ιδια λεφτα με την σουλα την λιμενοφυλακινα στο σηματωρειο στο aircondition ?

4. Ανάπτυξη της προσωπικότητας και προώθηση της πρωτοβουλίας
5. Εισαγωγή και εκμετάλλευση νέων τεχνολογιών
και εγω θελω εκμεταλλευση τενολογιων ..... κατι πιο συγκεκριμμενο ? πως θα εμεταλλευτουν τεχνολογιες 25 ετων υπηρεσιας συναδελφοι που δεν εχουν ιδεα απο απλο κινητο τηλεφωνο ? ..... καποιες περιφερειακες υπηρεσιες που ειναι μαζεμενα τα .... γεροντια ?

6. Αποτελεσματικός έλεγχος.
κατι πιο συγκεκριμμενο ? πως .... με τις καθημερινες 1299 αναφορες ?


Η εισαγωγή στελεχών στο Λιμενικό Σώμα θα πρέπει να γίνεται με αδιάβλητες και διαφανείς διαδικασίες, σε ετήσια βάση και σύμφωνα με τα προσόντα που κάθε φορά θα πρέπει να έχουν οι υποψήφιοι.

ποια προσοντα πρεπει να εχουν οι υποψηφιοι ? δεν μου ζητηθηκε καποια πιστοποιηση στην πληροφορικη οταν μπηκα ... εστω το απλο ecdl.....και περιμενουμε εκμεταλευση νεων τεχνολογιων ?

Οι προσλήψεις θα πρέπει να γίνονται μέσω των πανελληνίων εξετάσεων σε ποσοστό 75%, το υπόλοιπο 25% θα καθορίζεται από συγκεκριμένες ειδικότητες πτυχιούχων Α.Ε.Ι.

πανελληνιες ? ...
το εκλαμβανω σαν αδυναμια μελετης αδιαβλητου συστηματος ....σας παραπεμπω ΟΛΟΥΣ στην συνεντευξη του γιωργου ρωμαιου ο οποιος δηλωνει οτι οι πανελληνιες .... δεν !!!!!


Πριμοδότηση εντοπιότητας περιοχών δυσμενούς διαβίωσης ή άλλων περιοχών με αδυναμία στελέχωσης με υποχρεωτική παραμονή τουλάχιστον 10 ετών.

μια απλη αλλαγη στην κατηγοριοποιηση των υπηρεσιων του πδ μεταθεσεων, μια απλη αλλαγη στις υπηρεσιες πρωτων τοποθετησεων και ΠΛΗΡΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ εφαρμογη του ΠΔ ελυσε τα προβληματα ΟΛΑ


Η εκπαιδευτική διαδικασία των νεοεισερχομένων θα πρέπει να είναι τουλάχιστον τριετούς διάρκειας
δεν διαφωνω αλλα αν γινει πενταετης ... ναι πενταετης οσο τρελλο και αν ακουγεται σκεφτειται :
ποσο εκπαιδευμενοι θα βγαινουν
ποσοι απο αυτους που μπαινουν μονο για το δημοσιουπαλληλικι θα το ξανασκεφτουν και θα το ξανασκεφτουν να μπουν και να πληρωνονται για μια πενταετια σαν ....απλοι δοκιμοι ..... ποσα λεφτα θα εξοικονομηθουν .....


Εκπαίδευση σε θέματα γενικής παιδείας και ξένες γλώσσες
για τις ξενες γλωσσες μηπως θα πρεπει τα αγγλικα σαν διεθνη ναυτιλιακη γλωσσα να γινουν υποχρεωτικο προσον εισαγωγης ?

Θα πρέπει επίσης να έχουν εμπειρία σε θέματα ναυτοσύνης και ναυτικής τέχνης
μηπως καποιο πιστοποιητικο ναυτικης ικανοτητας θα πρεπει να αποτελει υποχρεωτικο προσον εισαγωγης? ....πχ διπλωμα ταχυπλοου , αδεια ναυτη η πηδαλιουχου ?

Ανώνυμος είπε...

Οι επιχειρησιακές μονάδες του Λιμενικού Σώματος διακρίνονται σε:
1. Υπηρεσία Εναέριων Μέσων (Μοίρες αεροπλάνων και ελικοπτέρων)
2. Σύνδεσμοι και διασώστες ελικοπτέρων SUPER PUMA
3. Μονάδα Υποβρυχίων Αποστολών
4. Κλιμάκια Ειδικών Αποστολών
5. Επισκευαστική Βάση Λ.Σ.

η επισκευαστικη βαση θεωρειται επιχειρησιακη μοναδα ? ...... και ενα απλο λιμεναρχειο οχι ?



Η αξιοποίηση όλου του στελεχιακού δυναμικού του Σώματος που προσλήφθηκε με τεχνικά προσόντα
γιατι οχι υποχρεωτικη μεταθεση ΜΟΝΟ σε υπηρεσιες με αντιστοιχες οργανικες ?


η κατάρτιση όσο το δυνατό περισσότερου προσωπικού πάνω στην συντήρηση και επισκευή των μέσων
θα καταρτιστω απο ποιόν ?


η εισαγωγή νέων στελεχών με τεχνικές ικανότητες, κρίνονται απολύτως αναγκαία.
με το 25% ?


Στο πλαίσιο της διοικητικής μεταρρύθμισης κρίνεται αναγκαία η αναδιάταξη των Περιφερειακών Διοικήσεων και η μεταφορά αρμοδιοτήτων από την κεντρική διοίκηση με στόχο τις περιφέρειες – στρατηγεία.
στρατηγεία ? θα εχουμε δηλαδη στατηγειο που θα εποπτευει τις λιμενικες αρχες τις οποιες ..... δεν τις συμπεριλαβατε στις επιχειρησιακες μοναδες ? ..... και επειδη ξεχασα πιο πριν ..... το προσωπικο αστυνομευσης και το προσωπικο ασφαλειας ... δεν ειναι ...... επιχειρησιακα τμηματα ?

Ανώνυμος είπε...

Το ΠΔ 33/2009 .................... αποτελεί πλέον θεσμό του Σώματος
Είναι ο μόνος νόμιμος τρόπος ............................. η εφαρμογή του καθιστά όλη τη διαδικασία των μεταθέσεων δίκαιη, νόμιμη, διαφανή και μη αμφισβητούμενη από κανέναν

επισημαινω αυτο .... καθιστά όλη τη διαδικασία των μεταθέσεων
μονο των μεταθεσεων η και των τοποθετησεων ?
το αν ειναι δικαιη η μη αμφισβητησιμη επιτρεψτε μου να απαντησω σε λιγο καιρο ..... οχι ακομα


Για την εύρυθμη λειτουργία των Υπηρεσιών του Σώματος και την καλύτερη εφαρμογή του παραπάνω ΠΔ, απαιτείται η αναδιάρθρωση του κανονισμού 65 περί κατανομής των οργανικών θέσεων των Υπηρεσιών του ΛΣ.

εχω πολλες αποριες διοτι υπαρχουν προτασεις σε σταθμους με μηδενικο αντικειμενο να υπηρετει αξκος-υπαξκος 4 λφ



α. Για τους προερχόμενους από την παραγωγική σχολή Λ/Φ, ανώτατο όριο ο μισθός των 2/3 του Αρχιπλοιάρχου, όπως στους αντίστοιχους της ΕΛ.ΑΣ.
β. Για τους προερχόμενους από τη σχολή εκπαίδευσης Υπαξιωματικών, ανώτατο όριο ο μισθός του Υποναυάρχου.
γ. Για τους προερχόμενους από τη σχολή εκπαίδευσης Αξιωματικών, ανώτατο όριο ο μισθός του Αντιναυάρχου.

οι λ/φ γιατι 2/3 και οχι 100% οπως οι υπολοιποι ?

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΙΤΕΛΑΡΧΗΣ Λ.Σ.
• Συμμετοχή στην Εθνική Άμυνα με:
α. Θαλάσσιες Κρατικές Μεταφορές
β. Πολιτικής Σχεδίασης Εκτάκτου Ανάγκης - Συμμετοχή σε Διακλαδικό Όργανο Σωμάτων Ασφαλείας

μηπως μπερδευεστε ? αλλο εθνικη αμυνα αλλο πολιτικη αμυνα αλλο ΠΣΕΑ


ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ
Ο Επιθεωρητής Λ.Σ. αναφέρει στον Α’ Υπαρχηγό και έχει στην ευθύνη του τα εξής :
• Διαχείριση Κρίσεων και Ετοιμότητας

μηπως δεν αντιλαμβανομαστε σωστα την εννοια διαχειριση κρισεων ?



ΚΛΑΔΟΣ Β’ (Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας)
• Προστασία Ναυτιλιακών Συμφερόντων
???????????????????????????????? μηπως να μεινουμε οπως ημαστε πρωτα ?



ΚΛΑΔΟΣ Γ’ (Αστυνόμευση κατά των παραβάσεων Εθνικών και Διεθνών Νόμων)

• Θαλάσσιες Μεταφορές (έλεγχος και παρακολούθηση μεταφορών) στον ελεγχο θα περιλαμβανεται και ο ελεγχος πληροτητας δικαιολογητικων για διαγωνισμους αγονων γραμμων ????????????????????????????????????

• Αλιεία (εφαρμογή αλιευτικής πολιτικής, καταπολέμηση παράνομης αλιείας)
θα κανουμε και αλιευτικη πολιτικη ? ....... θα διωξουμε καποιο παρεργο τελικα ναι η οχι ?


ΚΛΑΔΟΣ Δ’ (Ασφάλειας – Πληροφοριών)
τμημα αρχειου αναζητησεων δεν θα εχουμε ?????????????????????????????????

Ανώνυμος είπε...

ΚΛΑΔΟΣ Ε’ (Επιχειρήσεις – Στρατηγική Επιχειρήσεων – Επιχειρησιακές Μονάδες και Μέσα)
• Επισκευαστική Βάση Λ.Σ.
η επισκευαστικη βαση δεν ειναι επιχειρησιακη μοναδα....ειναι θεμα τεχνικης υποστηριξης ..... μα καλα δεν εχετε παει στρατο ???????????????


ΚΛΑΔΟΣ Ε’ (Επιχειρήσεις – Στρατηγική Επιχειρήσεων – Επιχειρησιακές Μονάδες και Μέσα)
Δ/νση Επιχειρησιακών Μονάδων
• Μονάδα Υποβρυχίων Αποστολών
• Κλιμάκια Ειδικών Αποστολών
• Τμήμα Προγραμμάτων Εκπαίδευσης
• Τμήμα Ανάλυσης Προδιαγραφών
• Τμήμα Διαχείρισης Πόρων Επιχειρήσεων
• Προΰπολογισμός – Διαχείριση – Διοικητική Μέριμνα

μεχρι εδω καλα
σχεδον ολα τα υπολοιπα ολα τα σωματα ασφαλειας παγκοσμιως αυτα τα θεματα τα εχουν σε αλλους κλαδους και διευθυνσεις


Δ/νση σχεδιασμού επιχειρήσεων
• Τμήμα χειρισμού κρίσεων
• Τμήμα σχεδιασμού ασκήσεων
στον κλαδο διοικητικης οργανωσης και υποστηριξης στη διευθυνση οργανωσης και επιτελικου σχεδιασμου



Δ/νση θαλασσίων και χερσαίων μέσων
• Τμήμα πλωτών μέσων
• Τμήμα χερσαίων μέσων
• Επισκευαστική Βάση Λ.Σ.
• Τμήμα Προγραμμάτων Εκπαίδευσης
• Τμήμα Ανάλυσης Προδιαγραφών
• Τμήμα Διαχείρισης Πόρων Επιχειρήσεων
• Προΰπολογισμός – Διαχείριση – Διοικητική Μέριμνα
στον κλαδο οικονομικοτεχνικων μεσων


Δ/νση Εναέριων Μέσων
• Υπηρεσία Αεροσκαφών Λ.Σ.
• Υπηρεσία Ελικοπτέρων Λ.Σ.
• Μονάδα συνδέσμων και διασωστών Ε/Π SUPER PUMA
• Τμήμα Προγραμμάτων Εκπαίδευσης
• Τμήμα Ανάλυσης Προδιαγραφών
• Τμήμα Διαχείρισης Πόρων Επιχειρήσεων
• Προΰπολογισμός – Διαχείριση – Διοικητική Μέριμνα

τα εναερια μεσα αποτελουν παγκοσμιως ανεξαρτητη αυτοτελη επιχειρησιακη μοναδα

Ανώνυμος είπε...

δεν διαβασα ΤΙΠΟΤΑ για :
τροχαια
αρμοδιοτητα σε αφρακτα λιμανια
isps
γραφειοκρατια



και ολα αυτα ηταν καποιες αυθορμητες σκεψεις απο μια γρηγορη ματια

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΠΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ?

ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΕΣ είπε...

Επειδή πολλοί Συνάδελφοι εκφράζουν παράπονα ότι για το ένα δεν είπαμε, για το άλλο δεν είπαμε ,τους λέμε ότι αυτό το νόημα έχει το blog μας.
Σας δίνουμε την δυνατότητα να ακουστείτε.Δεν φτιάξαμε το blog για προσωπική χρήση.Στείλτε email ,στείλτε σχόλια , στείλτε παράπονα , στείλτε κριτικές.Εκφραστείτε ελεύθερα πάντα με κόσμιο τρόπο.