Η πορθμειακή γραμμή Παλούκια –Πέραμα έχει χαρακτηριστικά αστικής συγκοινωνίας. Πάει να πει χρησιμοποιείται καθημερινά από χιλιάδες εργαζόμενους, εκατοντάδες φοιτητές, σπουδαστές, φαντάρους όχι για αναψυχή αλλά για να πάνε στην δουλειά τους.
Από την άλλη πρόκειται για μια αρκετά κερδοφόρα...επιχείρηση: είναι η μεγαλύτερη πορθμειακή γραμμή στην Ελλάδα σε ετήσια μετακίνηση επιβατών,
ενώ κάθε νέο φέρυ-μπωτ κάνει απόσβεση σε περίπου 4 χρόνια (χρόνο ρεκόρ) για τέτοια επένδυση. Ο κόσμος πάει μπροστά, παντού χτίζονται υπερσύγχρονες γέφυρες και υποθαλάσσιες οδικές και σιδηροδρομικές συνδέσεις. Η Δανία και άλλες πολλές χώρες συνδέουν τα νησάκια τους με μικρότερο πληθυσμό από τη Σαλαμίνα και μεγαλύτερη απόσταση σε σύγκριση με αυτή από το Πέραμα. Εμείς δυστυχώς είμαστε σε "manual' κατάσταση ακόμα!...!!
Μια διαδρομή 5 λεπτών την κάνουν με τα Ferry – boat 15 & 20 λεπτά..!!
Στα ferry – boat επικρατούν τριτοκοσμικές συνθήκες
Δεν τηρούν τα δρομολόγια σύμφωνα με την ώρα τους
Δεν υπάρχουν θέσεις για αναπήρους.!
Δεν υπάρχουν κυλιόμενες σκάλες για ανάπηρους και ηλικιωμένους..!!
Δεν υπάρχουν θέσεις να κάτσεις στο κάτω κατάστρωμα.!
Δεν μπορεί ο κόσμος να πληρώνει 12 Ευρώ την ημέρα για να βγάλει 30 & 40 Ευρώ μεροκάματο
Το λιμεναρχείο έχει δεχτεί πολλές καταγγελίες ότι τους κλέβουν κάθε φορά με τα ρέστα από τα εισιτήρια , εκμεταλλεύονται το άγχος των επιβατών για να προλάβουν το ferry .!
Δεν ανοίγουν οι πόρτες των αυτοκίνητων .., σε περίπτωση κίνδυνου , Θα πνιγούν σαν τα ποντίκια μέσα στα αυτοκίνητα τους..!!! Στοιβάζουν τα αυτοκίνητα για να κερδίσουν παραπάνω χώρο.. Παραπάνω χώρος ..παραπάνω χρήματα για αυτούς…!!
Αναγνώστης
ΠΗΓΗ.tro(ma)ktiko
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου