Και η Φωτεινή Πιπιλή επιρρίπτει ευθύνες στους ένστολους και ζήτησε μάλιστα από τον Παπουτσή, μέσω της Νταλάρα με την οποία βρισκόταν μαζί στο πάνελ του MEGA, να ξηλώσει τα γαλόνια αυτών των αξιωματικών του Λιμενικού και της Αστυνομίας, που άφησαν τους μετανάστες να φθάσουν από την Κρήτη μέχρι την Νομική.
ΣΧΟΛΙΟ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΩΝ
ΤΟ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΩΣΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΛΥΘΕΙ ΑΝΑΙΜΑΚΤΑ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ.
25 σχόλια:
ΤΟ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΩΣΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΛΥΘΕΙ ΑΝΑΙΜΑΚΤΑ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ.
"αυτά και άλλα με την Φωτεινή Πιπιλή"
ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΚΩΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΠΛΟΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ (ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΖΩΗΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ, SOLAS Κεφάλαιο XI)
ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
ISPS Code, π.δ. 56/2004 (Φ.Ε.Κ. Α' 47)
Όι ένστολοι πήραν εντολές και τις εκτέλεσαν....
Τέλος!!!
Τι ISPS και SOLAS...
Δεν είναι δυνατόν να υποδυκνείουν τους ένστολους ώς υπεύθυνους για τις διαταγές που εκτέλεσαν και όχι αυτούς που έδωσαν τις διαταγές...
Έλεος δηλαδή!!!
Το ευτύχημα είναι από ότι φαίνεται θα τελειώσουν όλα ειρηνικά και δεν θα χρειαστεί να βρουν "Ιφιγένειες" να θυσιάσουν.
ΣΠΚ !!!
ΣΠΚ !!!
ΣΠΚ !!!
ΣΠΚ !!!
Η εφαμογή του ISPS που είναι SOLAS,
είναι υποχρεωτική από ΟΛΟΥΣ !
Μάλλον δεν έχεις καταλάβει το πνεύμα μας...
Δεν διαφωνούμε με αυτά που λές...
Διαφωνούμε με την στοχοποίηση των Συναδέλφων από τα ΜΜΕ...
Για να στο κάνουμε ποιό ξεκάθαρο...
Συμφωνείς με τον καταλογισμό ευθυνών και την άσκηση δίωξης αποκλειστικά και μόνο στον αστυνομικό συνοδό του Χριστοφοράκου για την παράνομη έξοδο του από την χώρα???
Λές αυτός προσωπικά να αποφάσισε να κάνει τα στραβά μάτια και να του επέτρεψε την έξοδο του από την χώρα???
Εμείς όχι...
Εμείς πιστεύουμε ότι εκτελούσε διαταγές...
Το ίδιο λέμε ότι έγινε και τώρα...
Τα ΜΜΕ δεν γνωρίζουν απο Ναυτιλία και διεθνείς συμβάσεις, γιαυτό και οι κρίνοντες κρίνονται. Θα πρέπει να μάθουν ότι η Διεθνής Σύμβαση για την Ασφάλεια της Ανθρώπινης Ζωής στη Θάλασσα εφαρμόζεται υποχρεωτικά από τις κυβερνήσεις των κρατών που την έχουν υπογράψει. Ας το μάθουν επίσης οι κύριοι της κυβέρνησης και αυτοί που έδωσαν την εντολή.
αααααααντε, γειαααααα!!!!! Περαστικα και... καληνυχτα μας... (σερνω, παιρνω, καθαριζω...)
Γι αυτό φωνάζουμε αγαπητέ ανώνυμε @27, 2011 2:10:00 μμ.
Γιατί δεν βγαίνει ΚΑΝΕΝΑΣ να αντικρούσει τα όσα ΠΑΡΑΛΟΓΑ λέγονται μέρες τώρα στα ΜΜΕ...
Εφιστούμε την προσοχή στους συνδικαλιστές μας και τους λέμε ότι καλές είναι οι κοπές της πίτας αλλά εδώ στήνεται ένα πολύ άσχημο σκηνικό το μπορεί να αποβεί δυσχερές για κάποιους Συναδέλφους...
Ο Αρχηγός μας μπορεί να λέει ρητά και κατηγορηματικά ότι καμμία ευθύνη δεν έχουν οι Συνάδελφοι σε Χανιά και Πειραιά αλλά εμείς ρωτάμε...
ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΘΕΩΡΗΣΟΥΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΛΗΨΗ???
Ας ελπίσουμε να πάνε όλα καλά κι ότι η κατάληψη θα λυθεί αναίμακτα...
Γιατί αλλιώς πολλά θα λλάξουν...
Μακάρι να πάνε όλα καλά...
ΜΑΚΑΡΙ !!!
αναδημοσιεύση από το Πειρατικό
Δελτίο Τύπου για ελέγχους ταυτοπροσωπίας των επιβατών στα πλοία από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες
Με εντολή του Υπουργού Προστασίας του Πολίτη κ. Χρήστου Παπουτσή, ο Αρχηγός του Λιμενικού Σώματος, Αντιναύαρχος Κωνσταντίνος Σούλης απέστειλε διαταγή σε όλες τις Λιμενικές Αρχές, προκειμένου να καταστήσουν σαφές προς όλες τις εταιρείες έκδοσης εισιτηρίων για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες και τις εταιρείες επιβατηγών πλοίων, ότι πρέπει να τηρείται απαρέγκλιτα η υποχρέωση τους να ελέγχουν την ταυτοπροσωπία των επιβατών με τον έλεγχο των προβλεπόμενων αποδεικτικών μέσων ταυτότητας.
Οι Λιμενικές Αρχές θα προβαίνουν σε συνεχείς και επισταμένους ελέγχους προκειμένου να διαπιστώνεται η τήρηση εκ μέρους των υπόχρεων (εταιρειών – πλοίων – ναυτικών πρακτόρων) των προβλεπόμενων από την ισχύουσα νομοθεσία υποχρεώσεών τους αναφορικά με την καταγραφή - επιβεβαίωση των στοιχείων των επιβατών που επιβιβάζονται στα πλοία, υπενθυμίζοντας ότι η υποχρέωση αυτή αφορά τόσο στα ατομικά όσο και στα ομαδικά εισιτήρια που εκδίδονται.
Τα λέγαμε...Δεν τα λέγαμε???
Μέχρι και διαταγή βγάλανε προς "όλες" τις Λιμενικές Αρχές για συνεχείς και επισταμένους ελέγχους...
Μας έκαναν επισήμως δηλαδή αυστηρή σύσταση για πλημμελή άσκηση καθηκόντων ή λάθος το αντιλαμβανόμαστε???
Ποια ή γνώμη σας Συνάδελφοι???
ΑΝ ΘΕΩΡΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΛΙΜΕΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ (ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΠΩΣ ΕΛΑΒΑΝ ΑΝΩΘΕΝ ΕΝΤΟΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΡΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΤΑΣΗ) ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΖΗΤΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΤΕΛΛΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΕΠΙ ΣΕΙΡΑΣ ΕΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΔΙΑΜΟΝΗΣ ΑΥΤΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ! ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΙΤΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΡΚΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ , ΑΝ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΕΙΕΤΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΞΑΘΛΙΩΜΕΝΟΙ...ΑΛΛΑ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΟΝΗΡΩΝ ΚΑΙ ΚΑΚΟΒΟΥΛΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ ΚΑΠΟΙΩΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΩΝ ΚΡΑΤΩΝ!
ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΠΑΛΙ ΟΙ ΕΝΣΤΟΛΟΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ... ΑΣ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΕΠΙΔΟΜΑ ΄΄ΕΞΙΛΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΥΜΑΤΟΣ΄΄ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ!
αναδημοσίευση από το Πειρατικό
Εδώ και δέκα χρόνια που εφαρμόζεται το ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης εισιτηρίων, υποτίθεται πως ελέγχεται και το τσεκ ιν με τα εισιτήρια με ονοματεπώνυμο τα οποία ισχύουν μόνο "στα χαρτιά". Ούτε οι ναυτικοί, ούτε οι λιμενικοί πραγματοποιούν το τσεκ ιν. Να δω πόσοι λιμενικοί χρειάζονται το καλοκαίρι που αναχωρούν τρία μέχρι και πέντε πλοία με δύο χιλιάδες κόσμο το καθένα και απόπλου με διαφορά μισής ώρας για τον έλεγχο ταυτοπροσωπίας στο λιμάνι του Πειραιά...
Όχι το προσωπικό του Α Λιμενικού Τμήματος δεν αρκεί, ούτε ολόκληρου του ΚΛΠ για τον έλεγχο ταυτοπροσωπίας...
Αν δεν βγουν στο λιμάνι λιμενικοί από τα γραφειάκια, το τσεκ ιν θα εφαρμοστεί ακόμα μια φορά "στα χαρτιά"...
Βασίλης Τζήμτσος
Εδώ και δέκα χρόνια υποτίθεται ότι εφαρμόζεται το ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης εισιτηρίων και το τσεκ ιν με βάση το νόμο Παπουτσή που διέπει τις θαλάσσιες συγκοινωνίες από τότε που ήταν Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας.
Έπρεπε να μεταφερθούν οι 235 μετανάστες από τα Χανιά στον Πειραιά για να ξυπνήσουν οι αρμόδιοι. Να διαπιστώσουν ότι τα πλοία και τα λιμάνια είναι "ξέφραγο αμπέλι"!
Βλέπετε δίχως τσεκ ιν ακόμα και καταζητούμενοι τρομοκράτες ή δολοφόνοι μπορούν να ταξιδεύουν με πλοία με πλαστά στοιχεία ταυτότητας, καθώς ουδείς ελέγχει την ταυτοπροσωπία αν ο επιβάτης που θα ταξιδέψει είναι ο ίδιος στο όνομα του οποίου έχει εκδοθεί το εισιτήριο...
Έστω με καθυστέρηση 10 ετών και με τη νέα ιδιότητα του ως Υπουργού Προστασίας του Πολίτη στο οποίο υπάγεται πλέον το Λιμενικό Σώμα, ελπίζουμε ο Χρήστος Παπουτσής να εφαρμόσει το νόμο του, ώστε-επιτέλους- να μην μπορούν να ταξιδεύουν καταζητούμενοι τρομοκράτες ή δολοφόνοι με ακτοπλοϊκά πλοία με πλαστά στοιχεία ταυτότητας...
Βασίλης Τζήμτσος
αναδημοσίευση από το Πειρατικό
Βλέπω, από προχτες, παλιά μερικούς ανεγκέφαλους,κουτοπόνηρους,εξυπνάκηδες να λένε το μακρύ τους και το κοντό τους,χωρίς να σκέφτονται μάλλον, το τι λένε η γιατί έτσι θέλουν να τα λένε...
Ποιος σας είπε, κυρίες και κύριοι ότι ο κάθε Λιμενικός, που εκτελεί Υπηρεσία σε κάποιο λιμάνι είναι υπεύθυνος, για να κάνει τσεκ ιν στα εισιτήρια???
Που σε ολόκληρη την ΓΗ γίνεται αυτό???
Το να γίνει ,κάποιος έλεγχος σε εισιτήρια ,για να διαπιστωθεί ότι οι εταιρίες τηρούν τον νομό το καταλαβαίνω,αυτό όμως, δεν είναι δουλειά στα όργανα ,που βρίσκονται στο δρόμο η έξω από τα καράβια για την ασφάλεια του πολίτη.....
Σε άλλη περίπτωση ,να βάλουμε και στο μετρο-ηλεκτρικο-κτελ και αεροδρόμιο αστυνομικούς να κάνουν τσεκ ιν.
Μην γινόμαστε γελοίοι ,επιτέλους
Και για να επανέλθω σε σοβαρά θέματα,
να ρωτήσω ακόμη μια φορά, το τι γίνεται με τα θέματα, που αφορούν την στελέχωση των Υπηρεσιών με προσωπικο.
Μπορει κανείς να απαντήσει γιατί Μεγάλο Λιμεναρχείο στα Δωδ/σα έχει μόνο 2 αξ/κους (Λιμενάρχη και ένα Σημ/ρο),για να βγάλει πέρα την πληθώρα θεμάτων και προβλημάτων που υπάρχουν;;;
Νομίζουν, ίσως μερικοί ότι στέλνοντας Λιμενοφύλακες έλυσαν το θέμα??
Που είναι τα σχέδια για την προμήθεια σκαφων-περιπολικων οχηματων και μοτοσυκλετών??Ακούσαμε ότι ενώ έχει σχεδιαστεί η αγορά Μοτοσυκλετων,κάποιοι κύριοι υπεύθυνοι για αυτές τις αγορές βραδυπορούν(κοινώς ΚΩΛΟΒΑΡΟΥΝ).
Μήπως ψάχνουν για το ποια αντιπροσωπεία δίνει καλύτερη μίζα???
Λεωω Μήπως????
ΓΕΝΙΚΑ.
Ξεκολληστε όλοι σας από το να έχετε το Λιμενικό να φορτώνει τα καραβάκια των αφενταδων σας και φτιάξτε πρώτα τα Λιμάνια και δώστε μας εφόδια να δουλέψουμε !!!
Ο ΛΙΜΕΝΙΚΟΣ είναι αστυνομικό η Στρατιωτικό Όργανο, αν αυτό θέλετε, αρα και δεν έχει δουλειά σε κανένα πάρεργο και όπου οι μόνοι, που ωφελούνται, είναι οι εφοπλιστές και μερικοί γαλοναδες με όμορφες στολές !!!
Αυτοί να κατέβουν να φορτώσουν τα καράβια τους.
Περιμένουμε να μάθουμε και τι γίνεται με το θέμα των Μοτοσυκλετών.....
Για να δούμε
Εδώ είμαστε και σας παρακολουθούμε
αναδημοσίευση από το Πειρατικό
"ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΟΣΚΙΝΑΚΙ ΜΟΥ
ΚΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΡΕΜΑΣΩ",ΛΕΕΙ Ο
ΛΑΟΣ ΜΑΣ,ΑΦΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ "ΤΣΕΚΙΝ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΒΑΣΗ
ΣΤΑ ΕΓ/ΟΓ,ΑΛΛΑ ΟΥΔΕΙΣ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΖΕ.
ΟΥΤΕ ΟΙ ΛΙΜΕΝΙΚΟΙ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΟΙ
ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ.
ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΗΡΘΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΟΥΔΑ ΣΤΟΝ
ΠΕΙΡΑΙΑ ΟΙ 300(ΟΧΙ ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ),ΚΑΙ Ο
ΥΠΡΟΠΟ ΤΟ ΞΑΝΑΘΥΜΗΘΗΚΕ.
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΠΟΙΟΣ
ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ
ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΑΞΙΔΙ(ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ Η ΜΠΑΛΑ
ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ),ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ'
ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΒΙΒΑΣΘΟΥΝ ΣΕ
ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΟ ΠΛΟΙΟ,ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ....ΣΤΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ
ΤΟΥΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ.
Ο ΘΕΟΣ Η ΚΑΛΛΊΤΕΡΑ Ο
ΑΙ ΝΙΚΟΛΑΣ ΝΑ ΜΑΣ
ΦΥΛΑΕΙ,ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.
ΚΑΙ Ο ΝΟΩΝ
ΝΟΕΙΤΩ.
Θανος Λαμπροπουλος
Ρε Κοίτα ποιοί μιλάνε. Σκέψου φίλε μου να βεβαιωθούν τίποτα παραβάσεις και να πρόκειται να πέσουν και πρόστιμα "για μη συμμόρφωση, κατά τον έλεγχο εισιτηρίων" ιδιαίτερα σε κάποια κοσμοπολίτικα νησιά των κυκλάδων. Οι πρώτοι που θα βυσματώσουν και θα αρχίσουν να λαλάνε για την αυστηρότητα και την ακαταλληλότητα των ελέγχων και των οργάνων είναι ....ποιοί ρε συνάδελφοι;; Μα τα "φερέφωνα", οι εξειδικευμένοι, και φυσικά "οι κολητοί", ρίχνοντας λάσπη και ανάθεμα!! Ρε μπας και μας δουλεύετε όλους;
Το όνομα "ΑΦΟΒΟΣ" θυμίζει κάτι σε κανέναν από τους πιοπάνω;; Και ο νοών νοείτω, σύντροφοι...
Α.Χ
Πόσο δίκιο έχεις φίλε Α.Χ.! Φαντάσου τίποτε συριζαίους να πάνε να μπουν στο πλοίο και να τους ζητάνε οι Λιμενικοί ταυτότητες! Χάος θα γίνει...
Όλοι ξαφνικά θα αλλάξουν τροπάρι και θα μιλάνε για φασισμό, "Μεγάλο Αδελφό", φακέλλωμα και παρεμπόδιση άσκησης του συνταγματικά κατωχυρωμένου δικαιώματος της ελεύθερης μετακίνησης...
ορισμένοι μάλλον αγνοούν κάποια βασικά
ΚΩΔΙΚΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
ΤΙΤΛΟΣ ΕΚΤΟΣ
Περί ναυλώσεως
ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ Α'
Γενικαί Διατάξεις
Αρθρο: 107
Η σύμβασις ναυλώσεως έχει ως αντικείμενον την έναντι ανταλλάγματος:
α)
β)
γ) μεταφοράν επιβατών δια θαλάσσης (σύμβασις μεταφοράς επιβατών). Επί της συμβάσεως μεταφοράς πραγμάτων, εφ' όσον άλλο τι δεν ορίζεται υπό του νόμου ή δεν συνομολογείται ρητώς ή δεν προκύπτει εκ της φύσεως της σχέσεως, εφαρμόζονται αι διατάξεις περί ολικής ή μερικής ναυλώσεως. Η μεταφορά επιβατών ρυθμίζεται υπό των ειδικών διατάξεων του Κεφαλαίου Ζ' του παρόντος τίτλου.
Αρθρο: 108
Η σύμβασις ναυλώσεως αποδεικνύεται εγγράφως
ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ Ζ'
Αρθρο: 174
Σύμβασις μεταφοράς επιβάτου
Η σύμβασις μεταφοράς επιβάτου αποδεικνύεται δια του εισιτηρίου.
Αρθρο: 175
Αναγραφομένου του ονόματος του επιβάτου επί του εισιτηρίου η προς μεταφοράν απαίτησις είναι ανεκχώρητος.
Αρθρο: 177
Μη προσελθόντος εγκαίρως του επιβάτου προς επιβίβασιν ο μεν εκναυλωτής ελευθερούται, ο δε επιβάτης υποχρεούται εις ολόκληρον τον ναύλον.
Αρθρο: 185
Ο επιβάτης οφείλει να συμμορφούται προς τους κανονισμούς του πλοίου ως και τας οδηγίας του πλοιάρχου τας αφορώσας εις την εν τω πλοίω καθόλου ευταξίαν και ασφάλειαν του πλου.
Αρθρο: 189
Εν περιπτώσει ολικής ή μερικής ναυλώσεως του πλοίου προς τον σκοπόν μεταφοράς επιβατών, έστω και μη ωρισμένου αριθμού, εφαρμόζονται αι περί ναυλώσεως διατάξεις, εφ' όσον άλλο τι δεν συνωμολογήθη ρητώς ή δεν προκύπτει εκ της φύσεως της σχέσεως.
ΚΔΝΔ Ν187/73
Υποχρεώσεις εφοπλιστών, πρακτόρων και πλοιάρχων
Αρθρον 179.
1. Διά Π. Διαταγμάτων καθορίζονται αι διά την προσήκουσαν εκτέλεσιν
των μεταφορών υποχρεώσεις εν γένει των εφοπλιστών, πρακτόρων και
πλοιάρχων:
α) των επιβατηγών πλοίων των δρομολογουμένων προς εξυπηρέτησιν των εν
άρθρω 170 δρομολογιακών γραμμών,
β) των ελληνικών και ξένων πλοίων, των παραλαμβανόντων εξ ελληνικών
λιμένων επιβάτας ή εμπορεύματα προοριζόμενα διά ξένους λιμένας ή
αποβιβαζόντων εις ελληνικούς λιμένας επιβάτας ή εμπορεύματα προερχόμενα
εκ των λιμένων του εξωτερικού και
γ) των φορτηγών πλοίων των μεταφερόντων εμπορεύματα μεταξύ ελληνικών
λιμένων διά τακτικών ή μη δρομολογίων.
2. Διά των εν παραγράφω 1 Π. Διαταγμάτων μεταξύ άλλων ρυθμίζονται
ενδεικτικώς και τα κάτωθι θέματα:
α) η εν γένει διαδικασία εκδόσεως εισιτηρίων,
β) ο ορισμός κατά λιμένα υπευθύνου πράκτορος και αι εν γένει
υποχρεώσεις του,
γ) ο τύπος των εισιτηρίων, οι εν αυτοίς όροι και στοιχεία ως και ο
τρόπος εκδόσεως αυτών,
δ) αι ευθύναι εφοπλιστού, πράκτορος και πλοιάρχου ως προς την
διαδικασίαν εκδόσεως εισιτηρίων και φορτωτικών ως και ελέγχου
επιβιβάσεως επιβατών.
Αρθρο 180
1.Οι παραβάτες των διατάξεων του παρόντος Κεφαλαίου και των σε
εκτέλεση αυτού εκδιδομένων προεδρικών διαταγμάτων και αποφάσεων
:α)τιμωρούνται με φυλάκιση τουλάχιστο δύο (2) μηνών και β)υπόκεινται
στις διοικητικές κυρώσεις του πρώτου εδαφιου της παρ. 1 του άρθρου 157.
"2. Ειδικά σε περίπτωση έκδοσης υπεράριθμων εισιτηρίων επιβατών
επιβάλλεται στον υπαίτιο ναυτικό πράκτορα πρόστιμο ύψους τριάντα
χιλιάδων (30.000) δραχμών ανά υπεράριθμο εισιτήριο. Ομοίως και εφόσον
δεν συντρέχει περίπτωση εφαρμογής της διάταξης της παραγράφου 2 του
άρθρου 44, ισόποσο πρόστιμο επιβάλλεται και στον πλοιοκτήτη ή εφοπλιστή
του πλοίου."
***Το άρθρο 180 αντικαταστάθηκε ως άνω με το δωδέκατο άρθρο του Ν.
2372/1996 (Α 29).
ΣΕ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 179 ΚΔΝΔ
ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ` ΑΡΙΘ. 120 ΦΕΚ Α` 110/3.6.97
Εγκατάσταση ή χρησιμοποίηση ηλεκτρονικού συστήματος
κράτησης θέσεως και έκδοσης εισιτηρίων επιβατών και
αποδείξεων μεταφοράς οχημάτων στα επιβατηγά και
επιβατηγά - οχηματαγωγά πλοία.
Αρθρο 2
Σύνδεση υπευθύνων κατά λιμένα ναυτικών πρακτόρων
και υποχρεώσεις αυτών.
3. Τα εισιτήρια επιβατών και οι αποδείξεις μεταφοράς οχημάτων είναι
έγκυρα μόνο όταν έχουν εκδοθεί μέσω του Η.Σ.Κ.Θ.Ε.Ε.Α., φέρουν
υποχρεωτικά κωδικό του συστήματος μοναδικό για συγκεκριμένο σκέλος του
δρομολογίου του πλοίου και αναγραφή όλων των ατοιχείων που προβλέπονται
από την ισχύοσα νομοθεσία.
"4. Σε λιμένες με ιδιαίτερα μικρή επιβατική κίνηση μπορούν οι
ναυτικοί πράκτορες ύστερα από απόφαση του Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας
να εξαιρούνται για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από την υποχρέωση
σύνδεσης με το σύστημα ή και από την υποχρέωση έκδοσης μηχανογραφημένων
εισιτηρίων επιβατών και αποδείξεων μεταφοράς οχημάτων. Στις περιπτώσεις
που παρέχεται η έγκριση αυτή τα εισιτήρια επιβατών και οι, αποδείξεις
μεταφοράς οχημάτων εκδίδονται μέσω του Η.Σ.Κ.Θ.Ε.Ε.Α., φέρουν κωδικό
του συστήματος μοναδικό για συγκεκριμένο σκέλος δρομολογίου του πλοίου,
και αναγράφονται επ`αυτών όλα τα στοιχεία που προβλέπονται από την
ισχύουσα νομοθεσία. Η μέσω του συστήματος έκδοση πραγματοποιείται με
την υποστήριξn συνδεδεμένου με το σύστημα υπεύθυνου ναυτικού πράκτορα
του πλησιέστερου λιμένα προσέγγισης του πλοίου".
Αρθρο 5
Πληροφοριακά στοιχεία του Η.Σ.Κ.Θ.Ε.Ε.Α.
Το Η.Σ.Κ.Θ.Ε.Ε.Α. πρέπει να περιέχει τουλάχιστον τα εξής
στοιχεία:
3. Επιβάτες - Οχήματα
"α. Στοιχεία επιβάτη: Από την 1 Ιανουαρίου του έτους 2000 το σύστημα
τηρεί το ονοματεπώνυμο του επιβάτη το φύλλο, την ηλικία ή την ένδειξη
ια την κατηγορία ηλικίας (ενήλικας - παιδί - βρέφος) ή το έτος γέννησης
και στοιχεία που τυχόν δηλώνονται από τον επιβάτη (άτομο με ειδικές
ανάγκες, φροντίδες που πρέπει να παρασχεθούν στον επιβάτη σε επείγουσες
καταστάσεις κ.λ.π.).
*** Το εδάφ.α` αντικαταστάθηκε ως άνω με την παρ.5 άρθρ.2
ΠΔ 176/1999 ΦΕΚ Α 165/12.8.1999.
β) Στοιχεία δρομολογίου: ημερομηνία και ώρα αναχώρησης, λιμένες
προορισμού, όνομα πλοίου.
γ) Στοιχεία θέσης και ενδιαίτησης.
δ) Στοιχεία οχημάτων: κατηγορία, τύπος (εργοστάσιο κατασκευής),
διαστάσεις, αριθ. κυκλοφορίας.
ε) Ειδικό καθεστώς εκπτώσεων.
"Αρθρο 8
Ελεγχος επιβιβάσεων - αποβιβάσεων
Από την 1 Ιανουαρίου του έτους 2000, το Η.Σ.Κ.Θ.Ε.Ε.Α., σε συνδυασμό
με κατάλληλες διατάξεις επικοινωνίας και εξοπλισμού επί των πλοίων
επιτρέπει τον έλεγχο επιβιβάσεων/αποβιβάσεων (CHECK-IN, - CHECK OUT)"
*** Το άρθρο 8 αντικαταστάθηκε ως άνω με την παρ.7 άρθρ.2
ΠΔ 176/1999 ΦΕΚ Α 165/12.8.1999.
Αρθρο 13
Κυρώσεις
Στους παραβάτες του παρόντος επιβάλλονται οι ποινές που προβλέπονται
από τα άρθρο 180 του Ν.Δ. 187/73 (ΦΕΚ 261 Α) όπως αντικαταστάθηκε από
το άρθρο Δωδέκατο του Ν. 2372/96 (ΦΕΚ 29 Α).
Σπύρο, το νόημα των σχολίων εδώ είναι να γράφεις συμπυκνωμένα επικεντρώνοντας στην ουσία. Εσύ γράφεις σελίδες επί σελίδων για να τεκμηριώσεις τι;
Η υποχρέωση για έλεγχο ταυτοπροσωπίας του επιβάτη σε σχέση με το ονοματεπώνυμο που αναγράφεται στο εισιτήριο βρίσκεται στο άρθρο 5 παρ.2 του Π.Δ.23/99:
"Οι πληροφορίες αυτές (δηλαδή ονοματεπώνυμο, ηλικία, φύλο κλπ) συλλέγονται κατά τη σύναψη της σύμβασης μεταφοράς επιβάτη, επιβεβαιώνονται κατά τη διαδικασία επιβίβασης (CΗΕCΚ-ΙΝ)..."
Τα πολλά λόγια είναι φτώχια Σπύρο...
Αγαπητέ συνάδελφε [υποθέτω] σχολιάζω επί της συγκεκριμμένης ανάρτησης σύμφωνα με την οποία η Κα Πιπιλή πιρρίπτει ευθύνες στους ένστολους
ο ένστολος ως όργανο της κρατικής εξουσίας εκτελεί ΜΟΝΟ αυτά για τα οποία του έχει ανατεθεί σχετική αρμοδιότητα
όπως αναφέρεις
Η υποχρέωση για έλεγχο ταυτοπροσωπίας του επιβάτη σε σχέση με το ονοματεπώνυμο που αναγράφεται στο εισιτήριο βρίσκεται στο άρθρο 5 παρ.2 του Π.Δ.23/99:
"Οι πληροφορίες αυτές (δηλαδή ονοματεπώνυμο, ηλικία, φύλο κλπ) συλλέγονται κατά τη σύναψη της σύμβασης μεταφοράς επιβάτη, επιβεβαιώνονται κατά τη διαδικασία επιβίβασης (CΗΕCΚ-ΙΝ)..."
στο ανωτέρω κείμενο ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΠΟΙΟΣ κάνει το check-in
το λέει σε άλλο άρθρο και συγκεκριμμένα στο άρθρο 8 παρ. 2 του ΠΔ 23/99
'' Ο πλοίαρχος ή ο κυβερνήτης επιβατηγού πλοίου που αναχωρεί ........ υποχρεούται να εξασφαλίζει ότι ...... καταγράφονται για όλους τους επιβαίνοντες οι πληροφορίες της παρ. 1 του άρθρου 5 του παρόντος.
το ΠΔ 23/99 όμως όπως λέει η παρ. 1 του άρθρου 5 καθορίζει υποχρέωση καταγραφής σε ποιά πλοία ?????
'' ... κάθε επιβατηγό πλοίο, που αναχωρεί από Ελληνικό Λιμένα και πραγματοποιεί πλού άνω των είκοσι (20) μιλίων από
το σημείο αναχώρησης, ..... ''
για κάτω των 20 μιλίων υφίσταται υποχρέωση απλής καταμέτρησης [άρθρο 4] ή κάνω λάθος ???? [ υπάρχει κάτι άλλο που δεν μου δίδαξαν ??]
τώρα εξετάζουμε τον συγκεκριμμένο πλού της κρήτης ??? ή γενικά αν υφίσταται υποχρέωση των ενστόλων ????
εγώ αναφέρομαι γενικά για την υποχρέωση των ενστόλων
η ισχύς του ΠΔ 23 ΔΕΝ αποκλείει την ισχύ άλλων νομικών κανόνων
οπότε πέραν του ΠΔ 23 πρέπει να δούμε και άλλα νομικά κείμενα μήπως και προκύψει υποχρέωση ενστόλων
χωρίς να ειρωνεύομαι θα λάβω υπόψη μου τα περί πολλών λόγων και φτώχιας
αντί άμως να παραπέμψω κάποιον να ψάξει να βρεί ΚΙΝΔ ΚΔΝΔ και όλα τα ΠΔ, παρέθεσα τα επίμαχα άρθρα
με πρόλαβες πρίν βάλω και το 23
η απάντηση λοιπόν είναι στον τίτλο και το κείμενο του άρθρου 179 του ΚΔΝΔ σε εκτέλεση του οποίου εκδόθηκαν τα ΠΔ
και τί ήθελε να ρυθμίσει ο νομοθέτης με τα ΠΔ του άρθρου 179 ???????
'' ευθύναι εφοπλιστού, πράκτορος και πλοιάρχου ως προς την διαδικασίαν εκδόσεως εισιτηρίων και φορτωτικών ως και ελέγχου
επιβιβάσεως επιβατών.''
σε ένα θέμα λοιπόν ιδιωτικού δικαίου όπως είναι η συμβάσεις μεταφοράς επιβατών πέρα από τους κανόνες ιδιωτικού δικαίου [ΚΙΝΔ] ετέθησαν και οι κανόνες δημοσίου δικαίου με τον ΚΔΝΔ και περιορίστηκαν στις
'' ευθύναι εφοπλιστού, πράκτορος και πλοιάρχου ως προς την διαδικασίαν εκδόσεως εισιτηρίων και φορτωτικών ως και ελέγχου
επιβιβάσεως επιβατών.''
ΥΓ πώς θα φανεί άραγε σε όλους αυτούς που μας κακολογούν ως ένστολους αν στις κλίμακες των αεροσκαφών γίνονται ταυτοπροσωπίες από την ΕΛΑΣ ?????????????????
και μιας και σε παγκόσμιο επίπεδο οι αριθμοί πειρατίας σε λεωφορεία είναι μεγάλοι ... πώς θα φανεί άραγε σε όλους αυτούς αν κατά την επιβίβαση στα λεωφορεία γίνονται ταυτοπροσωπίες από την ΕΛΑΣ ?????????????????
άντε και στα τρένα και μετά και στον ΟΑΣΑ
ΕΛΛΑΣ τι στιγμές ζείς
Δημοσίευση σχολίου