Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

Υποστελέχωση Υπηρεσιών Αιγαίου...


EMAIL προς ellhnikhaktofylakh@gmail.com

Δεν θα αναφερθώ στις μαύρες μέρες που έρχονται στα οικονομικά θέματα ούτε στα γενικότερα χάλια του ΛΣ , εξάλλου όλοι τα γνωρίζουμε και τα συζητάμε καθημερινά στις Υπηρεσίες μας και στα blog.
Υπάρχει ένα ζήτημα που ακόμα και αν όλα τα υπόλοιπα διορθωθούν , αν αυτό παραμείνει ως έχει , τότε θα συνεχιστούν οι αδικίες και η μουρμούρα!!! Μιλώ για τις μεταθέσεις και την υποστελεχωση των Υπηρεσιών του Αιγαίου (κατά κανόνα)!
Υπηρετώ σε νησί του Αιγαίου , είναι ο τόπος καταγωγής μου , αλλά όταν βγήκα από την σχολή ΛΦ μετατέθηκα σε άλλο νησί για 3 χρόνιαβ, ενώ 9 σειρές μου (οι οποίοι δεν είχαν συμφέροντα στο νησί) μετατέθηκαν εκεί. Θα δεχτώ οτί καλώς έγινε έτσι, γιατί πιστέυω πως η πρώτη μετάθεση πρέπει να είναι μακρυά απτον τόπο καταγωγής και συμφερόντων.
Τελικά απο το 1998 είμαι ο μόνος ΄΄ντόπιος΄΄που βγήκε απο τη σχολή και πήρε μετάθεση εκτός νησιού , αλλά το χειρότερο είναι οτι πήρα και δεύτερη ενώ οι νέοι δεν έχουν πάρει ούτε μια.
Ελπίζω να μην πάρουν ποτέ (αν και θα πρεπε).
Είμαι σε θέση να ξεχάσω τις αδικίες ,εαν απο δω και στο εξής ολοι οι νέοι που βγαίνουν απο τις σχολές (ΛΦ,ΥΞ,ΑΞ) μετατίθονται στα νησιά του Αιγαίου για 3 χρόνια , ωστε να καλύπτονται τα κενά των Υπηρεσιών και παράλληλα να επιστρέφουν στα σπιτια τους τα λίγα ΄΄κοροιδα΄΄ από Αθήνα , Β.Ελλαδα και άλλες περιοχές που μας ενισχύοουν όλα αυτά τα χρόνια!!! Πάντως καλό είναι να μετατεθούν και οι αμετάθετοι έστω και για ενα χρόνο ,για να δουν τη γλύκα της μετάθεσης.
Ελπίζω να μην ξαναυπάρξουν μεταθέσεις απο τον ενα όροφο στον άλλο ή από τη μια άκρη του Λιμανιού στην άλλη κλπ.
Τέλος θέλω να πω οτι αφού περνάμε τις δυσκολότερες μερες σχετικά με την στελέχωση των Υπηρεσιών, ήρθε η ώρα να καταργηθούν τα προνόμια Αθλητών , Διαιτητών και άλλων,καθώς και να μην δωθεί το δικαίωμα σε κανέναν να πάρει μετάθεση από νησί με πρόσχημα οτι είναι ΄΄φοιτητης΄΄. έλεος...Ολοι το ΛΣ περιμένανε να τους δώσει την ευκαιρία να σπουδάσουν;
ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ!
ΟΤΑΝ ΕΡΘΟΥΝ ΜΕΡΕΣ ΄΄ΑΚΜΗΣ΄΄ ΚΑΙ ΄΄ΔΟΞΑΣ΄΄ ΓΙΑ ΤΟ ΛΣ ....ΤΟΤΕ ΞΑΝΑΣΥΖΗΤΑΜΕ ΠΕΡΙ ΠΡΟΝΟΜΙΩΝ...ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ!
Πιστέυω οτι τα παραπάνω αποτελούν μια λογική πρόταση προς τους Διοικούντες...!

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ συνάδελφε θα συμφωνήσω μαζί σου εν μέρει ... και λέω εν μέρει διότι δεν νομιζω οτι ειναι σωστο να ''αγγιζουμε'' το κεφαλαιο αθλητες-διαιτητες φοιτητες ΠΡΙΝ ''χουφτωσουμε'' για τα καλα ΟΛΑ τα υπολοιπα κεφαλαια

τι εννοω .... επετρεψε μου ενα μικρο ταξιδι στο παρελθον
ετος 2001 αποφοιτησα απο τη σχολη και τοποθετηθηκα στο ΥΧ Λευκαδας [το σπιτι μου ΤΟΤΕ ηταν στην Ηγ/τσα]
ετος 2002 συνεδριο ΕΠΛΣ ΒΔ Ελλαδας .... στη συζητηση για τις μεταθεσεις ελεγα οτι θελουν αλλαγη και προτεινα ΟΛΟΙ οι αποφοιτοι απο τις σχολες τα πρωτα 5 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ χρονια της καριερας τους ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ μετάθεση σε συγκεκριμμένες υπηρεσιες και σε καμια περιπτωση στην ηπειρωτικη Ελλαδα αλλα ΜΟΝΟ σε νησια και μαλιστα σε αυτα που παρουσιαζουν προβληματα στελεχωσης
και σαν παραδειγμα εφερα την δικη μου περιπτωση και ειπα ναι μεν ειμαι στο σπιτι μου αλλα σαν πρωτοβγαλτος και ελευθερος θα το θεωρουσα δικαιο αν πρωτη μεταθεση μου ηταν καπου στο αιγαιο. το θεμα όμως δεν ειμαι εγω αλλα ΟΛΟΙ και συζητωντας για νομο περι μεταθεσεων δεν πρεπει να κοιταμε το εγω αλλα το συνολικο δικαιο
ΜΟΝΟ που δεν με εδειραν αρκετοι απο τους αγωνιστες συνδικαλιστες

βεβαια στο τελευταιο ΠΔ υπαρχει τετοια προβλεψη
αυτο για το οποιο ο συνδικαλισμος καποτε ηθελε να με λυντσαρει σήμερα το επικροτεί

στην εισηγητικη εκθεση της ΠΟΕΠΛΣ για το ΛΣ θα διαβασουμε το εξης

Το ΠΔ 33/2009 που αφορά τις τοποθετήσεις, μεταθέσεις και αποσπάσεις του προσωπικού ΛΣ, αποτελεί πλέον θεσμό του Σώματος και πρέπει να υλοποιηθεί πλήρως με την καταγραφή των μορίων του προσωπικού.

Είναι ο μόνος νόμιμος τρόπος για να μετατεθεί στέλεχος του Σώματος και η εφαρμογή του καθιστά όλη τη διαδικασία των μεταθέσεων δίκαιη, νόμιμη, διαφανή και μη αμφισβητούμενη από κανέναν

επισης για το συνολο της εισηγητικης εκθεσης
http://www.poepls.gr/index.php?option=com_k2&id=796:2010-02-08-15-11-51&view=item&Itemid=159

η ανακοινωση λεει
Την Τετάρτη 17/02/2010 θα συγκληθεί το Διοικητικό Συμβούλιο της Π.Ο.Ε.Π.Λ.Σ., όπου θα λάβει και τις οριστικές αποφάσεις για το τελικό κείμενο το οποίο θα επικυρωθεί από το προσεχές συνέδριο της Ομοσπονδίας.

δεν λεει οτι το τελικο κείμενο ΘΑ ΥΠΟΒΛΗΘΕΙ για επικυρωση αλλα ΘΑ ΕΠΙΚΥΡΩΘΕΙ

δηλαδη ? ειναι προαποφασισμενο οτι ΟΛΟΙ οι συνεδροι ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΝ ?

φευγοντας ομως απο αυτο το σημειο για το οποιο συμφωνα με τις αρχες της καλης πιστης θα θεωρησω οτι προκειται για συντακτικο λαθος θελω να σταθω στο εξης

Είναι ο μόνος νόμιμος τρόπος για να μετατεθεί στέλεχος του Σώματος και η εφαρμογή του καθιστά όλη τη διαδικασία των μεταθέσεων δίκαιη, νόμιμη, διαφανή και μη αμφισβητούμενη από κανέναν

και ειδικοτερα θα σταθω στη λεξη ''δικαιη''

διευκρινιζω οτι δεν κατακρινω το ΠΔ αλλα την αντιμετωπιση προς αυτο απο τους εκπροσωπους μας

Ανώνυμος είπε...

Άρθρο 6
Τοποθετήσεις αποφοίτων Παραγωγικών Σχολών
2. Αξιωματικοί (Α/Ξ), Υπαξιωματικοί (Υ/Ξ) και Λιμενοφύλακες (Λ/Φ) που μόλις αποφοίτησαν από τις Παραγωγικές Σχολές τοποθετούνται σε υπηρεσίες της πρώτης, δεύτερης και τρίτης Κατηγορίας του άρθρου 3 του παρόντος για εκτέλεση 5ετούς υπηρεσίας σύμφωνα με τη διαδικασία των επόμενων παραγράφων.

συμφωνα με αυτο το αρθρο ο αποφοιτος που θα τοποθετηθει στη Λευκαδα και ο αποφοιτος που θα τοποθετηθει στους Οθωνους έχουν τυχει κατα τους εκπροσωπους δικαιης αντιμετωπισης [δεν θα μιλησω για νομιμοτητα γιατι απο τη στιγμη που το προβλεπει ο νομος ειναι νομιμοτατο]

βεβαια οι συσχετισμοι μεταξυ των υπηρεσιων ειναι αμετρητοι αλλα εγω σκοπιμα θα σταθω στο συσχετισμο Λευκαδα-Οθωνοι
και αυτο διοτι εχω εννια χρονια υπηρεσιας στο σωμα εκ των οποιων τα 5 στη Λευκαδα και απο τον οκτωβριο του 2006 στους Οθωνους

δηλαδη τον οκτωβριο τρεχοντος ετους που θα εχουν εκτελεστει οι τακτικες μεταθεσεις θα εχω 4 χρονια δηλαδη σχεδον, επαναλαμβανω σχεδον , την μιση μου υπηρεσια στους Οθωνους

βεβαια να διευκρινησω οτι ειναι επιλογη μου τα 2 παραπανω χρονια και δεν φταιει οπως πολλοι θα νομισουν η διοικηση

αντιθετως χωρις καν να ψαξω να βρω μπαρμπα στην κορωνη με την συμπληρωση των 2 χρονων στους Οθωνους η διοικηση καθε χρονο εγκρινει την μεταθεση μου ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΟΥ τον Πειραια και μαλιστα την επιμαχη περιοδο του ΠΔ 222/05
βεβαια επειδη ο δηλωμενος τοπος επιλογης ειχε παψει να αποτελει τοπο επιλογης και επειδη επαγγελματικες υποχρεωσεις της συζηγου δεν επετρεπαν να μετατεθουμε στον Πειραια με αιτηση μου παραμενω εδω που ειμαι στους Οθωνους

γιατι μπαινω τωρα σε τετοιες λεπτομερειες ? .... διοτι βλεπω κυριοι συναδελφοι οτι η διοικηση που οι περισσοτεροι κατακρινουμε εμενα με σεβαστηκε - και χωρις μπαρμπα στην κορωνη - και βλεπω την ΠΟΕΠΛΣ να εξισωνει την υπηρεσια μου στους Οθωνους με την υπηρεσια μου στη Λευκαδα

βλεπετε οτι δεν συγκρινω πραγματα που δεν τα γνωριζω αλλα υπηρεσιες που εχω υπηρετησει

ΠΩΣ περιμενετε κυριοι συναδελφοι να στελεχωθουν οι υπηρεσιες οταν ο συνδικαλισμος μας θεωρει ΔΙΚΑΙΗ της εξισωση ανομοιων Υπηρεσιων ?

ετσι λοιπον καποιος που θα μετατεθει με το νεο συστημα στη Λευκαδα που θα αποτελει και τον τοπο επιλογης του μολις συμπληρωσει τα 8 χρονια θα ειναι περιπου στα 9 χρονια που ειμαι εγω τωρα

και εμενα και τον νεο συναδελφο η ΠΟΕΠΛΣ μεσα από το ίδιο της το κειμενο ΜΑΣ ΕΞΙΣΩΝΕΙ απο τη στιγμη που θεωρει ΔΙΚΑΙΗ αυτη την εξισωση


οπως επισης εξισωνει και τις υπηρεσιες

Μεγίστης, Ψαρών, Λειψών, Αγίου Ευστρατίου, Κάσου, κτλ κτλ

με τις Υπηρεσιες
Κεφαλληνίας, Λευκάδας, Νυδρίου Σαγιάδας

βεβαια δεν θα περιμενα περισσοτερα απο εναν συνδικαλισμο ο οποίος αγαπητοι συναδελφοι ΟΛΟΥΣ εσας που κανετε μετρα ταξης στο λιμανι που υπηρετειτε στην γραφεια ασφαλειας, ναρκωτικών και που ασκειτε γενικη αστυνομευση ΔΕΝ σας θεωρεί μαχιμους αλλα αντίθετα θεωρεί μαχιμη την επισκευαστικη βαση


αγαπητοι συναδελφοι κομμαντος της ΜΥΑ και των ΚΕΑ αγαπητοι πιλοτοι αγαπητοι διασωστες
η εγω δεν ξερω να διαβαζω ελληνικα η ο αξιοτιμος συνδικαλισμος μας, εξομοιωσε τα προσοντα σας τα πτυχια σας και τον ιδρωτα και το αιμα που χυσατε για να τα αποκτησετε με το προσωπικο της επισκευαστικης βασης .... προσωπικο που σε παγκοσμιο επιπεδο θεωρειται προσωπικο τεχνικης υποστηριξης και όχι προσωπικο επιχειρησεων

και πριν βαλθειτε να με λιθοβολησετε συναδελφοι που υπηρετειτε στην επισκευαστικη δεν εχω ΤΙΠΟΤΑ απολυτως μαζι σας

εγω λαμβανω στοιχεια απο την διεθνη πρακτικη και την διεθνη βιβλιογραφια πανω στη στρατιωτικη οργανωση

και παγκοσμιως οι επισκευαστικες βασεις θεωρουνται μοναδες τεχνικης υποστηριξης και οχι επιχειρησιακες

και σε ΚΑΜΙΑ περιπτωση δεν μπορω να δεχτω εξομοιωση της ΕΒ με το πτυχιο της ΜΥΚ ενος απο τα πιο αναγνωρισμενα μαχιμα πτυχια ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ

και για να μην σχηματισετε λανθασμενα συμπερασματα ..... ΟΧΙ ΔΕΝ ειμαι πτυχιουχος της ΜΥΚ .... ουτε καν κομμενος .... απλα γνωριζω σεβομαι και υποκλινομαι εκει που αξιζει

Γιάπρος Σπύρος