Πειραιάς, 21-07-2010 Αριθμ. Πρωτ.:10/10 Κύριε Υπουργέ, Σας γνωστοποιούμε ότι κατ’ έτος με Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις καθορίζονται οι πάγιες δαπάνες των εξόδων καθαριότητος και μικροεξόδων (γραφική ύλη, έξοδα θέρμανσης) των Κεντρικών και Περιφερειακών υπηρεσιών του Λιμενικού Σώματος. Για το τρέχον έτος δεν έχουν εκδοθεί ακόμα, με αποτέλεσμα οι υπηρεσίες να μην μπορούν να συνάψουν τις προβλεπόμενες συμβάσεις με συνεργεία καθαρισμού και να εφοδιαστούν με γραφική ύλη και αναλώσιμα ηλεκτρονικών συσκευών (μελάνια fax, εκτυπωτών κλπ.) για την αντιμετώπιση των αναγκών τους. Οι εργαζόμενοι αναγκάζονται να «επαιτούν» από τους προμηθευτές τους τη χορήγηση αναλωσίμων, ενώ το προσωπικό των υπηρεσιών του Λιμενικού Σώματος έχει αναλάβει κατ’ αποκλειστικότητα την καθαριότητα των κτιριακών εγκαταστάσεων δίκην συνεργείων καθαρισμού. Όπως γίνεται αντιληπτό η κατάσταση αυτή δε μπορεί να συνεχιστεί και οι εργαζόμενοι να μετατρέπονται σε «επαίτες» και «συνεργεία καθαρισμού». Από το 2006 και μετά και για ακόμα μια χρονιά επαναλαμβάνεται το ίδιο έργο. Σας καλούμε να δώσετε εντολή για την άμεση επίλυση του θέματος. Για το Δ.Σ. Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας Γεώργιος ΜΑΝΩΛΟΥΔΗΣ Δημήτριος ΣΑΪΤΑΚΗΣ |
Πέμπτη 22 Ιουλίου 2010
Επιστολή στον κ. Υπουργό
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου