Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

Ευχαριστω την ΠΟΕΠΛΣ

email προς ellhnikhaktofylakh@gmail.com

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΤΗΝ ΠΟΕΠΛΣ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΚΑΤΕΣΤΗΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΤΗΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ:




ΓΕΛΣ
ΔΛΑ
7Η-ΠΔΛΣ
ΜΕΛΣ
ΔΕΔΑΠΛΕ
ΔΠΛΣ Α-Β-Γ-Ε
ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ
ΓΡ. ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΓΓΛΛΠ
ΔΕΠ
ΥΔΕ
ΓΕΝΕ
Α ΛΣ
Υ ΛΣ

ΚΕΣΕΝ
ΔΕΜΕΜ
ΚΕΠΙΧ
ΓΓΑΝ
ΓΡ. ΚΟΙΝ ΕΛΕΓΧΟΥ
ΔΝΠΑ
4Η-ΠΔΛΣ
ΔΠΟΕΚ
ΔΟΥ
ΔΕΚΝ
ΓΡ. ΥΠΟΥΡΓΟΥ
ΔΑ
ΓΕΜΜΕ
ΔΠΑΜ
ΔΚΕΟ
ΔΝΠΑ
ΔΠΘΠ
ΜΤΝ
ΔΕΚΝ
ΕΚΣΕΔ
ΕΑΛΣ
ΔΠΝΤ
ΓΓΑΝ
ΔΘΣ
ΝΑΥΤΟΔΙΚΕΙΟ
ΑΔΝΑ
ΓΡ. κ. ΥΘΥΝΑΛ





ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΣΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ
ΔΕΚΑΕΤΙΑ.

33 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αν ενδιαφερεσαι να υπηρετησεις στο ΕΚΣΕΔ-ΚΕΠΙΧ και εσυ 10 χρονια μπορεις να το ζητησεις .παντα εχει θεση ..........και θα παιρνας καλα μια μεσα την αλλη μερα θα κοιμασε να στρωσεις επιδερμιδα την επομενη θα κανεις το μπανακι σου και μετα παλι μια ωραια λουφα βαρδια ....
ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΙΣΟΠΕΔΩΣΕΙ ΟΛΑ ....
ΕΝΑΣ ΛΟΥΦΑ ΠΑΛΙΟΤΗΛΕΦΩΝΗΤΗΣ ........

Ανώνυμος είπε...

ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΣΕ ΚΑΛΟ ΣΟΥ !!!

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΕΠΛΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ (Ε0Θ)ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ Υ/Ξ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΥΕΣΑΙ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΥΠΟΝΑΥΑΡΧΟΥ(ΚΑΙ ΝΑ ΝΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΠΑΤΕΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΛΣ/ΕΛ.ΑΚΤ)
ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΣΧΟΛΗ ΙΔΙΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ.........

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο συντακτη του αρθρου. Πολυ καλο. Να προσθεσουμε και τον καφετζη του υπουργειου στο τελος;;

Ανώνυμος είπε...

Μπραβο μεγαλε καλη παραμονη (διαμονη) στο ξενοδοχειο που σε βαλανε,παρε και καμια αδεια μετ αποδοχων καμια 5ατια να ξεκουραστεις.και προσεχε τα συρραπτικα και τους συνδετηρες μη κοπεις και τρεχει η υπηρεσια!!!

Ανώνυμος είπε...

34ο σχολείο ΔΥΛΣ έτος 2000. Προκήρυξη διαγωνισμού και για 30 Λιμενοφύλακες εν ενεργεία σε σύνολο 200 δοκίμων...προϋπόθεση η ελάχιστη παραμονή στον βαθμό του Λ/Φ 3 έτη...όλοι οι διαγωνιζόμενοι Λ/Φ έχουν τουλάχιστον 5 1/2 χρόνια υπηρεσίας λόγω της δέσμευσης 3ετούς παραμονής στον βαθμό του Λ/Φ αλλά και της πολυετούς καθυστέρησης για προκήρυξη διαγωνισμού.
Ημερομηνία κατάταξής μου σαν Λ/Φ 1995.
35ο και 36ο σχολεία ΔΥΛΣ έτη 2001-2002.
Καταργείται η προϋπόθεση ελάχιστης παραμονής στον βαθμό του Λ/Φ και πλέον δίνουν εξετάσεις ακόμα και δόκιμοι της σχολής Λ/Φ.
Έτος 2011. Αναγνωρίζονται οι πτυχιούχοι ΤΕΙ σαν ΕΟΘ και γίνονται σε 7,5 χρόνια Ανθυπασπιστές.
Πτυχιούχοι Υ/Ξ ΔΥΛΣ 34ου σχολείου προερχόμενοι από Λ/Φ με 16 τουλάχιστον χρόνια υπηρεσίας παραμένουν ακόμα Αρχικελευστές.
Το παράλογο!!!...32ο Σχολείο ΔΥΛΣ έτος 1996 εισαγωγή στην σχολή μόνο από Λ/Φ. (Δεν είχα δικαίωμα διαγωνισμού διότι δεν είχα συμπληρώσει 3 έτη στον βαθμό του Λ/Φ).
Έτος 2011...αναγνωρίζονται τα έτη Λ/Φ για το 32ο σχολείο και προάγονται κατά ένα βαθμό.
Συμπέρασμα...Το επίπεδο σπουδών του 34ου σχολείου για τους προερχόμενους από Λ/Φ ήταν υποδεέστερο με αποτέλεσμα να μας κρατάνε Όμηρους επί 6 έτη στον βαθμό του Αρχικελευστή για να τα μάθουμε καλύτερα...

Τα σπλάχνα το Λ.Σ, οι Λ/Φ, παιδιά ενός κατώτερου Θεού...

Ανώνυμος είπε...

E!Εσυ τηλεφωνητη!Ναι εσυ εκει σταματα να παιζεις στο facebook και να διαβαζεις αθλητικα και σηκωσε κανα τηλεφωνο.
Με προσοχη ομως μην φας καμμια αδεσποτη...

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΛΗ/ΚΑΛΕ ΜΟΥ , ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ.
KAI ΠΟΥ ΣΑΙ , ΜΕ ΤΣΑΜΠΑ INTERNET ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΓΩ ΠΟΛΛΑΑΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΝ ΩΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ...
Ο ΑΔΑΜΑΣΤΟς

Ανώνυμος είπε...

Ωπα παιδια περιμενετε. Το αρθρο ειναι ειρωνικο μαλλον οσοναφορα την 2ετη παραμονη στην παραμεθοριο και οχι διαχωρισμο εντος και εκτος οργανικων.

Ανώνυμος είπε...

το ωραιότερο άρθρο που έχω διαβάσει εδώ και πολλούς μήνες!! να υπενθυμίσω στην Διοίκηση ότι όλοι εμείς οι υπόλοιποι που δεν υπηρετούμε στις Υπηρεσίες που ανέφερε ο συνάδελφος, είμαστε έτοιμοι για άλλη μια μετάθεση μακριά από το σπίτι μας έτσι΄ώστε να καλύψουμε τις τρύπες που διμιουργούνται από τους αμετάθετους!! να ευχηθώ με την σειρά μου και εις ανώτερα στους συναδέλφους και να ζητήσω τον υποβιβασμό μου σε υπολιμενοφύλακα, μιας και η βαθμολογική εξέλιξη έχει καταντήσει σε βυσματική! εύγε ΠΟΕΠΛΣ!!!

Ανώνυμος είπε...

Γιατί άραγε δεν δημιουργούν 2 σχολές ΔΥΛΣ;
Μία για Πανεπιστημιακούς και ΤΕΙ και μία για τους άχαρους προερχόμενους από Λ/Φ ΔΕ, με 17 απολυτήριο Λυκείου που έτυχε να μην συμπεριλάβουν στο μηχανογραφικό τους τις ΑΕΝ και τα ΤΕΙ;

ΝΤΡΟΠΗ...Ίδια σχολή, ίδιες σπουδές, σε αρκετές περιπτώσεις με καλύτερο μητρώο οι ΔΕ και να υπάρχουν δύο επετηρίδες.
Ούτε τα χρόνια του Λ/Φ δεν μας αναγνωρίζουν...

Ν Τ Ρ Ο Π Η

Ανώνυμος είπε...

Μα τι λές; Οι υπηρεσίες αυτές είναι κατά 80% στελεχωμένες από Αξιωματικούς ΣΝΔ….

Ανώνυμος είπε...

ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΑΣΧΟΛΕΊΣΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ , ΓΙΑΤΙ??
ΑΠΛΑ ΠΛΗΓΕΣ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ .....ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΤΩΝ ΑΞ ΣΧΕΤΙΚΗ ΜΕ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΘΙΓΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΣΤΟ Π.Δ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ ΘΕΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΕΠΛΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΜΕΝΕΙ.....
ΤΙ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΟΙ ΑΞ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΠΔ ΤΟΥΣ ΑΦΟΡΑ Η ΟΧΙ .....ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΕΔΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΛΥ 400 ΑΤΟΜΑ ΑΞ ΣΝΔ ....Ε ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑ 95% ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΑΛΣ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ..... ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΥ ΚΑΤΑ 95% ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ....???

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΑ ΠΕΑΛΣ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΡΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ.ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ΕΙΝΑΙ.ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΤΗΣ ΠΟΕΠΛΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΟΞΕΝΙΚΩΝ.ΣΗΜΕΙΩΣΕΤΟ ΑΥΤΟ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΣΤΕΝΑ ΤΗΝ ΠΕΑΛΣ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ......ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΔΙΚΑΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΥΟΠΛΟΙΠΟΙ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ 18ΜΗΝΟ ΑΝΟΔΟ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΠΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΊΝΕΙ .....ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΤΟ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΠΕΣ ΚΑΤΙ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ .......ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ Η ΠΕΑΛΣ .........ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΜΑΙ ΑΝΘ/ΣΤΗΣ Λ.Σ.ΤΟΥ 36ΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΕΤΟΣ ΥΠΗΡΕΤΩ ΣΕ ΠΑΡΑΜΕΘΟΡΙΟ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΨΩΜΙ ΜΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΗΔΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΟΜΠΙ ΜΟΥ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΤΗΝ ΠΕΡΝΑΩ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΔΕΝ ΜΕ ΚΟΥΡΑΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΛΟΓΩ ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΟΥ ΜΗΤΡΟΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΑΛΛΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΠΟΥ ΜΙΣΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΦΕΡΑΝ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ Η ΤΕΛΕΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΔΗΜΗΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΟΙΣ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΝΑ ΧΑΘΟΥΝ ΕΠΗΔΗ Ο ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΟΠΩΣ ΧΑΡΑΚΤΙΡΙΣΤΙΚΑ ΛΕΕΙ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΑΤΟΜΕΡΟΣ ΑΥΤΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑΥΤΟ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΕΔΙΛΣ,ΕΠΙΤΕΛΕΙΑ, ΠΑΡΑΕΠΙΤΕΛΕΙΑ ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΤΡΑΒΗΞΑΝ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΕΙΠΑΝ ΠΡΟΑΓΕΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΑ ΔΗΜΗΟΥΡΓΟΥΣΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ

Ανώνυμος είπε...

Προς τον 05:45
Τι έγινε ; κοπήκανε τα ψαράκια , οι χάρες και τα χαριεντίσματα με τους ντόπιους φίλους σου ; Δεν πειράζει , θα σου περάσει . Επειδή ο άλλος δεν κάνει χάρες μισεί το σώμα ; Ενώ εσύ που γράφεις "ΤΟΜΟΙΣ" και άλλα τέτοια μαργαριτάρια σίγουρα είσαι το καμαρι του νησιού σου .

Ανώνυμος είπε...

Συναδελφε Ανθ/στη μακαρι να ήταν η υπηρεσια σου η μονη που αντιμετωπιζει αυτο το θεμα! Και στην δικη μου υπηρεσια οτι ΄΄χτισαμε΄΄ καποιοι συναδελφοι (ντοπιοι και μη)κατω απο την εξαιρετικη διοικηση και με την αμεριστη βοήθεια και καθοδηγηση εναος εξαιρετικου Λιμεναρχη πριν αρκετα χρονια με κόπο και ιδρωτα, γκρεμιστηκε σε ελαχιστο χρονο απο αδιαφορους συναδελφους ολων των βαθμιδων.
Ο 7,23 δεν ξερω τι ψαρακια ετρωγε στην υπηρεσια του , αλλα ξερω οτι καποιοι απο εμας που πριν λιγα χρονια ειχαμε γινει οι κακοι στην τοπικη κοινωνια οταν προσπαθουσαμε να αλλαξουμε τις κακες συνηθειες των ντοπιων, καταφεραμε να κερδισουμε τον σεβασμο και την εκτιμηση των περισσοτερων και τον φοβο ολων! Αν ειναι να ξευτιλιζεσαι για να φας τσαμπα μια μεριδα σαρδελες , εισαι αξιος της μοιρας σου!!! Οι νησιωτικες κοινωνιες ειναι κλειστες και μας ξερουν ολους πολυ καλα. Ειναι κριμα που τα τελευταια 3 χρονια πολλοι συναδελφοι(ντοπιοι κα μη) συμπεριφερονται σαν απολυομενοι φανταροι και δεν ενδιαφερονται για την εικονα της υπηρεσιας! Φυσικα το ψαρι βρωμαει απο το κεφαλι και η ευθυνη βαραινει τους καθε λογης προισταμενους στις υπηρεσιες!!!
Αυτο που με ενοχλει ειναι οτι καποιοι ρεμπελοι,τεμπεληδες και ασχετοι ολων των βαθμιδων οταν φυγουν απο τα νησια και πανε στο Υπουργειο ή σε αλλες υπηρεσιες , πουλανε μουρη στους εκει συναδελφους για τις τρομερες εμπειριες και βιωματα που ειχαν στα νησια ή τα σκαφη!!! Δεν θα ξεχασω συναδελφο ΑΞ που ηταν άφαντος στην υπηρεσια και απειχε εντελως απο τις υποχρεωσεις-καθηκοντα του , τον οποιο τον ηξεραν ολοι οι σουβλατζηδες και ταβερνιαρηδες αλλα κανενας απο τους συνηθης πελατες-παραβατες του Λιμεναρχειου , αφου δεν εκανε ποτε ενα ελεγχο ή παραβαση!!!

Ανώνυμος είπε...

Φίλε 7:58 . Έχουμε δει τι συνάδελφοι είναι οι ντόπιοι στα νησιά . Τι να πρωτοθυμηθεί κανείς . Τα χωσίματα που ξεκινούσαν απο τους ντόπιους ΛΦ έως και τους ντόπιους Αξκούς ( γαμπρούς περίλαμπρους εκεί και μη χειρότερα ) ; Να μιλήσουμε για επιχειρήσεις που "έκαιγαν" οι ντόπιοι συνάδελφοι μήπως και πιαστεί στα "πράσα" ο ξάδερφος του "συμπέθερου" και δεν συμμαζεύεται; Τα ξέρεις αυτά ή τα έχεις ακούσει απο μακριά ; Τις σβησμένες παραβάσεις απο ντόπιους προϊστάμενους που πουλάγαν εξυπηρέτηση ; Τα σχόλια ελεεινών συναδέλφων που όταν έγραφε παράβαση κάποιος Αθηναίος έλεγαν ... "αυτός είναι Αθηναίος , γ@...σε τον ; Ούτε και αυτά τα ξέρεις ; Είδα και έπαθα 4 χρόνια να φύγω απο το κωλόνησό που ήμουν και μόνο μια ευχή έχω , να βουλιάξει!
Όλοι οι ντόπιοι στα νησιά μία πρέπει να είναι η κατάληξή τους . Μετάθεση σε ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση να δουν τι εστί βερύκοκο και να σταματήσουν μια και καλή τα χαζόγελα και ο τρόπος που σαν μασόνοι επικοινωνούσανε με τα μάτια . Και λίγα είπα ....

Ανώνυμος είπε...

Συναδελφε 9.57 ειμαι ο 7.58! αυτα που λες εν μερει ισχυουν σε πολλες υπηρεσιες και θα ημουν υποκριτης αν δεν τα παραδεχομουν! Οταν υπηρετησες στο νησι προφανως ήσουν νεος , τωρα που παλιωσες μη μου πεις οτι δεν αντιληφθηκες πως παραβασεις δεν σβηνουν μονο στα νησια και πως οχι μονο στα νησια μερικοι προειδοποιουν καποιους παραβατες; Επετρεψε μου να γνωριζω οτι στην ηπειρωτικη χωρα που οι κοινωνιες ειναι λιγοτερο κλειστες τα παραπανω συμβαινουν και μαλιστα για σοβαρα θεματα!
Το θεμα βεβαια δεν ειναι ποιος σβηνει περισσοτερες παραβασεις αλλα οπως ειπες και εσυ να δουν ολοι τι εστι βερυκοκο και να παρουν ολοι οι αμεταθετοι μια μεταθεση μακρυα απο το σπιτι τους! Εγω εχω παρει μεταθεση σε αλλο νησι πολλα μιλια μακρυα απο το σπιτι μου για 3 χρονια και ξερω πως ειναι, αλλα επισης ξερω οτι ολες οι αρνητικες συνηθειες που προανεφερες δεν εξαρτωνται αμεσα απο το αν καποιος πηρε μεταθεση μακρυα απο τον τοπο του ή οχι!
Θα χαρω πολυ να παρουν ολοι οι ντοπιοι την μεταθεση που τους πρεπει γιατι αυτο ειναι το σωστο!
Επισης θα συμφωνησεις μαζι μου επειδη εσυ ο ιδιος το ανεφερες ως παραδειγμα , οτι πολλοι απο εσας που δεν ειστε νησιωτες και τελικα παραμενετε γιατι παντρευεστε ντοπια γυναικα(εσωγαμπροι) για ολη σας την σταδιοδρομια στα νησια , ειστε πολυ χειροτεροι απο τον καθε ντοπιο σε θεματα ΄΄διαπλοκης΄΄ και ανοχης σε παραβασεις!
Για μενα φιλε μου , ολα ξεκινανε και καταληγουν στο Λιμεναρχη! Αυτος εχει το προσταγμα και αυτος φερει την ευθυνη για τον τροπο που λειτουργει μια υπηρεσια!
Σου ευχομαι να μην ξαναπαρεις μεταθεση σε νησια αφου 4 χρονια που υπηρετησες ειναι αρκετα! Ας παρουν αλλοι το πλοιο απο τον Πειραια να δουν και αυτοι την γλυκα! Πρεπει ομως να καταλαβεις οτι εμεις που παραμενουμε στα νησια , συνεχιζουμε να τραβαμε κουπι , στα Λιμανια και τα σκαφη και θα το τραβαμε μια ζωη!!! Οι περισσοτεροι απο εμας φερθηκαμε με αψογο τροπο σε ολους εσας που περαστε και υπηρετησατε στα μερη μας και αν καποιοι απο εσας εχετε λιγα παραπονα , ειναι υποκριτικο να μη λετε επισης και τις θετικες εμπειριες που αποκτησατε ή τις καλες αναμνησεις!
Εσυ εκανες 4 χρονια και καποιοι αλλοι λιγοτερα ή περισσοτερα! Πολλοι δεν υπηρετησαν ουτε μια μερα στα νησια και ολοι σας εχετε ενα κοινο... αργα η γρηγορα η συντριπτικη πλειοψηφια σας υπηρετειτε σε υπηρεσιες ΄΄συνταξιοδοτησης΄΄! Τις αποκαλω ετσι γιατι ολοι ξερουμε οτι ελαχιστες υπηρεσιες πλην των νησιων , ειναι ζορικες , υποστελεχωμενες, εχουν σχεδον ολο το χρονο φορτο εργασιας, προστριβες με πολιτες , δυσκολιες στη ληψη αδειων , μη χορηγηση ρεπο , υπερεργασια και ολα οσα συναντας στα νησια! Αν και επειδη ηρθαν πολλοι νεοι εστρωσαν λιγο τα πραγματα , τωρα που αρχισαν να φευγουν πηραμε παλι την κατηφορα!!!
Γιαυτο λοιπον ας μεινετε να μετρατε τις μερες που περνανε και ας παιζετε με τις ταπες των βαρελιων περιμενωντας να ωριμασει το jack daniels! Οχι ολοι σας , ενδεχομενως οχι εσυ συναδελφε , αλλα οι περισσοτεροι!!!

Καποιος ντοπιος που στην υπηρεσια κραζει τους συντοπιτες του περισσοτερο απο οτι κανεις εσυ , αλλα οχι γιατι αυτοι ειναι χειροτεροι απο τους ΄΄μη ντοπιους΄΄ συναδελφους , απλα γιατι εχει περισσοτερες απαιτησεις απο αυτον που θα μεινει πολλα χρονια σε μια υπηρεσια και θεωρει οτι πρεπει να την παρει στους ωμους του και να την ανεβασει δινωντας το παραδειγμα και στους υπολοιπους!!!

Ανώνυμος είπε...

ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΣΕ ΣΥΓΧΑΡΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΣΟΥ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ.ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΠΑΛΙΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΝΗΣΙ, ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗΝ ΕΝΤΟΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΣΤΕΛΕΧΟΥΣ-ΒΑΘΜΟΦΟΡΟΥ.Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΛΙΓΜΟΥΣ-ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.ΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΑΘΜΟΦΟΡΟΣ ΑΚΑΜΠΤΟΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΛΗΓΕΙ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ.ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΝΑ ΜΟΝΟ.ΕΓΩ ΝΕΟΣ ΑΚΟΜΑ, ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΣΥΜΜΑΘΗΤΗ ΜΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΙ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΕΙΡΑ ΔΥΛΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΄΄ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΡΘΩ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΝΗΣΙ΄΄(ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ,ΤΑΞΙΔΕΥΕ ΤΟΤΕ).ΟΠΟΤΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΕ ΤΙΜΑΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙΣ ΕΚΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙΣ ΤΗ ΘΕΣΗ.ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΕΝΤΡΕΧΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΟΗΣΙΕΣ.ΚΑΝΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΛΟΙΠΟΝ.

Ανώνυμος είπε...

9:57:00 συνάδελφε έχεις απόλυτο δίκιο και λίγα λές,έχω υπερετήσει 14 χρόνια σε νησιά των κυκλάδων,δεν συμφωνώ μαζί σου στα νησιά και στους ανθρώπους τους,δεν φταίνε αυτοί εάν κάποιοι που είναι προιστάμενοι( γαμπροί οι ντόπιοι ) και δεν κάνουν την δουλειά τους!!! Εχω γνωρίσει πολλούς συνάδελφους αστυνομικούς που είναι απο νησιά η καταγωγή τους και λαχταρούσαν να πάνε,όταν τους ρώταγα γιατί δεν έρχονται στον τόπο τους μου έλεγαν οι ίδιοι μπά δεν γίνεται πως θα κάνω τη δουλειά μου,εδώ σχεδών όλοι είναι γνωστοί και οι περισσότεροι συγγενείς.Ηθελα να ήξερα αυτός ο Ανθ/στης ο ανορθόγραφος που είναι και ντόπιος κάνει παραβάσεις σε ντόπιους η περιμένει το καλοκαιράκι να έρθουν οι ξένοι όπως τους λένε τους (Ελληνες) να κάνει καμμιά παράβαση για να δικαιολογεί την ύπαρξη του (Σαν προιστάμενος)εκεί, και όλοι οι άλλη να αλωνίζουν στην παρανομία όλο των υπόλοιπο χρόνο.Γιατί απ΄ότι κατάλαβα το μόνο που τον στεναχωρεί είναι που έχασε τη καρέκλα και οι ντόπιοι δεν θα του ζητάνε προς το παρών εξυπηρετήσεις. Αυτά όλα ήθελα να ήξερα τα ξέρει η διοίκηση ????????????

Ανώνυμος είπε...

Γιατί στοχοποιείτε συνεδέλφους που είναι σε αυτές τις υπηρεσίες; Το γνωρίζετε ότι εγώ είμαι σε μια από αυτές με το ζόρι εδώ και 8 χρόνια; Το γνωρίζετε ότι έμεινα, λόγω Ολυμπιακών Αγώνων στον Πειραιά; Το γνωρίζετε ότι θέλω να πάω σε Λιμεναρχείο της Β.Ελλάδος και δεν μπορώ, παρότι ξέρω ότι εκεί είναι συνάδελφοί μου αμετακίνητοι για 10ετία και βάλε;
Κάνω το εξής ερώτημα και περιμένω τις ειλικρινείς απαντήσεις σας:
Υπάρχει κάποιος που να θέλει να έρθει στον Πειραιά;

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα και πάλι . Εϊμαι 0 09:57 που είχα γράψει σχετικά με τις δικές μου εμπειρίες και θα ήθελα να απαντήσω σχετικά με τα θέματα που τέθηκαν .
Έχετε ένα θέμα με τους αθηναίους υπηρετούντες στο Πειραιά που το παρακολουθώ απο όταν ήμουν φαντάρος ( για τους Αθηναίους ) . Λοιπόν έχω νέα να σας πω για το Πειραιά είτε στο Λιμεναρχείο είτε στο Υπουργείο τα πράγματα είναι χάλια . Υπάρχει έλλειψη προσωπικού , υπάρχουν ατελείωτα μέτρα κάθε τρεις και λίγο , υπάρχουν κάτι ανεκδιήγητα χάπενιγκσ του στύλ γιορτη σαρδέλας , θαλάσσιους αγώνες κλπ που πρέπει να έχουμε μέτρα και γενικά δεν όποιος το θεωρεί "Υπηρεσία Συνταξιοδήτησης" δεν έχει παρά να έρθει μια βόλτα. Αν επιζήσει απο τα μέτρα και τα χωσίματα δεν θα επιζήσεις απο τις γυναίκες που τα έχουν διαλύσει όλα με αποτέλεσμα μια χούφτα άνθρωποι που δεν είναι γλείφτες συνδικαλιστών , είτε οι γνωστοί ρουφιάνοι των διοικητών να τραβάνε όλο το κουπί και να παίζουν απο μέτρα σε βάρδιες και ανάποδα ενώ υπάρχουν γκαστρωμένες που απο Λιμενοφυλακίνες γυρίσαν κελευστίνες και βάρυναν κιόλας . Ααα να μην ξεχάσω και τους Αξκους που δεν έχουν ξαναδεί προφανώς γυναίκα και κάνουν όλα τα χατήρια στις "ελεύθερες" για να τους δώσουν λίγη "προσοχή" . Αυτός είναι ο Πειραιάς όπου και να πάτε και το έχω εξακριβώσει και απο φίλο που είναι στο Υπουργείο . Ανακεφαλαιώνω . Απο ένα νησί με τους ντόπιους και ότι περιέγραψα πριν , παμε σε ένα διαλυμένο χάλι που κυβερνάνε οι γυναίκες και οι μίνι φούστες και τα "κορόϊδα" τραβάνε το μόνιμο κουπί . Αυτή είναι η αλήθεια . Κανένας νησιώτης θέλει να έρθει ;

Ανώνυμος είπε...

Κανένας νησιώτης θέλει να έρθει ;

Ε αφού υπάρχει πολλή δουλειά στον πειραιά ας μείνουμε στην παραμεθόρειο που είναι αραλίκι!!!!
χαχαχαχαχαχα!!!!!

Ανθύπα μη χαλιέσαι σε 2 χρονάκια θα είσαι και πάλι λιμενάρχης για καμιά 20αριά χρονάκια!!!
(Μη λες πολλά ....και μη κάθεσαι ώρες στο λιμεναρχείο.... όσο και αν το αγαπάς!!!)

Ανώνυμος είπε...

Τι άλλο θα ακούσουμε εδώ μέσα....!!!
Αγαπητοί συνάδελφοι αφού είναι τόσο χάλια στον Πειραιά και τα περίχωρα:
1)γιατί όταν η ηγεσία ζητα να καλυφθούν κενές θέσεις σε νησιά με σηματική αναφορά ,όλοι κανετε κοκοκοκο...???
2)γιατί όσοι έρχονται στα νήσια βάζουν λυτούς και δεμένους και σε ένα 6μηνο άααντε χρόνο το πολύ εχουν γίνει Λούηδες...??
3)γιατί ενώ εγώ δηλώνω οτι θέλω να έρθω Αττική τα τελευταία 3 χρόνια με γράφουν κανονικά...??
4)γιατί τα πλωτά του Νομού Αττικής έχουν 2πλά και 3πλά πληρώματα (ακόμα και τα ακινητοποιημένα) και στα νησιά ένα πλήρωμα...??
5)γιατί στα νησιά δεν υπάρχει ποτέ στανταρ ωράριο,δεν ξερεις ποτέ, πότε θα ξεκουραστείς και δουλεύεις σχεδον πάντοτε πέραν του ωραρίου σου..χωρίς ρεπό και πολλές φορές χωρίς αδιάθετο..ΕΝΩ στον Νομό Αττικής τελειώνεις το ωραριό σου κουνάς μαντήλι και απενεργοποιείς και το κινητό σου...??
ΠΑΡΑΚΑΛΩ όσοι δεν περνάνε καλά και κουράζονται στον ΠΕΙΡΑΙΑ και τα πέριξ...ας κάνουν μια αίτηση για μετάθεση σε νησάκι....να ξεκουραστούν λίγο βρε αδερφέ...

Ανώνυμος είπε...

ΒΓΗΚΑΝ ΟΙ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ?ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΒΓΗΚΕ ΦΕΤΟΣ?ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΑΘΩ

Ανώνυμος είπε...

07:42 έλα και θα δεις αν φεύγεις κουνάς μαντήλι και απενεργοποιείς τα κινητά . Νομίζεις ότι ο Πειραιάς είναι ότι γράφουν οι βολεμένοι απο τους εργατοπατέρες και οι πειρατικοί; Ελα και θα δεις . Αντε γιατί μας έχετε πρήξει με τα κ@$##νησιά σας και τη δήθεν σκληρή ζωή στη παραμεθώριο . Ναι είναι σκληρή αν είσαι αθηναίος , αν είσαι ντόπιος τα ξέρεις τι γίνεται. Μόνο για γυναίκες είναι η Αττική .

Ανώνυμος είπε...

Συνάδελφε 08:56,
είμουν στον Πειραιά 1 χρόνο περίπου 2003-2004 ,έφαγα στην πλάτη και Ολυμπιακούς και παραολυμπιακούς,έχω πάρει σβάρνα όλες τις υπηρεσίες του ΚΛΠ , από Πέραμα μέχρι Βουλιαγμένη και σε σκάφη...!!Δεν μπορώ να πω οτι είμουν ξαπλωτός όλη μέρα αλλά σίγουρα ήταν πολύ καλύτερα απο νησί.
Δεν βαριέσαι , έφυγα "νύχτα" γιατί δεν είχα "τηλέφωνο"!!
Στα νησιά τα πράγματα είναι αλλιώς,υπάρχει πλήρης απαξίωση σε όλους τους τομείς και η ηγεσία έχει τις ίδιες απαιτήσεις.
Ηρθα σε ενα νήσι με 34 παραλίες-σκάφος-9 αφιξοαναχωρήσεις ημερησίως-με 9 άτομα προσωπικο εκ των οποίων 3 γυναίκες(οχι ντόπιες)οι οποίες δεν ήθελαν να οδηγουν το τζίπ γιατι ηταν "λεει" μακρύ.δέν κράταγαν όπλο,δεν πήγαιναν σε περιπολία ή περιστατικό τα βράδυα γιατί φοβόνταν.εάν δεν γέμιζαν ενα τασάκι τσιγάρα το πρωί και δεν έπιναν ενα κουβά καφέ δεν ξεκίναγαν δουλειά.Αλλος ένας συνάδελφος (όχι ντόπιος) απλά πληρωνόνταν για να υπάρχει...αφου και το όνομα του,λάθος το έγραφε.Ένας άλλος(οχι ντόπιος) όταν τελειώνανε τα κράσιά , μπορούσε να βρεί πετρελαιο για να πιει και στα περιστατικά δεν οδηγούσε το τζιπ γιατι μονίμως δεν ήξερε τον δρόμο που οδηγούσε ως εκεί.
Μας έμειναν λοιπον 4 μάχιμοι συνάδελφοι(όλως τυχαίως ντόπιοι) που τα έκαναν όλα.εκκλησιασμούς-περιστατικά-περιπολίες-γραφειοκρατεία-δρομολογια πλοίων κτλ κτλ κτλ.
Πέρυσι ήρθαν στο νήσι 8 νέοι συνάδελφοι Λ/Φ , φέτος οι 4 την έχουν "κάνει" με απόσπαση for ever..!!
Αλήθεια, πόσες φορές για περιστατικό εχω ξυπνήσει 4 , 5 τα ξημερώματα,έχω σηκωθεί απο τραπέζι γάμου,εχω αφήσει καλεσμένους μου στο σπίτι μου ξέμπαρκους , μέχρι και απο τα γεννέθλια της κόρης μου έφυγα άρων άρων..!!
Πόσες φορές εχω μαζέψει πτώματα απο παραλίες , πόσες φορές έχω κουβαλήσει λάθρομετανάστες με το τζίπ..και το σκάφος.
Χτύπάει το τηλέφωνο,02:00πμ, καταγγελία ,κάποιοι ψαρεύουν πάλι με δυναμίτη σε καποιο όρμο , 25 χλμ μακρυά απο το Λ/Χ...θα ξυπνήσω τον Μιχάλη που έχει ρεπό, και τον Γιώργο που σχόλασε πριν 4 ώρες ...τα λέμε άλλη φορά......

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΙΑ Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΠΟ Λ/Φ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΑΕΙ Η ΤΕΙ ?

Ανώνυμος είπε...

οι α/ξ απο δυλσ που θα γινουν τον σεπτεμβρη πλωταρχες, ποσα χρονια θα κατσουν πλωταρχες; στα ποσα χρονια γινονται αντιπλοιαρχοι;;;

Ανώνυμος είπε...

ΝΟΜΙΖΩ ΣΤΑ 31 ΧΡΟΝΙΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΠΛΟΙΑΡΧΟΙ ΑΠΟ Σ.Δ.Υ.Λ.Σ.

Ανώνυμος είπε...

5 χρόνια θα είναι Πλωταρχες!!!!!