Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο ΠΕΑΛΣ

Πειραιάς 14-12-2011
Αριθμ Πρωτ.: 35/11


Μετά τις αρχαιρεσίες, που διεξήχθησαν το Σάββατο 10-12-2011 και σύμφωνα με το άρθρο 18 του Καταστατικού της ΠΕΑΛΣ «Διοικητικό Συμβούλιο» το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΕΑΛΣ διαμορφώνεται ως εξής:



ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ Π.Ε.Α.Λ.Σ.

Αντιπλοίαρχος Λ.Σ. Δημήτριος ΣΑΪΤΑΚΗΣ, Πρόεδρος
7Η ΠΕΔΙΛΣ (Ηράκλειο): 2810360113 & 6945372600

Αντιπλοίαρχος Λ.Σ. Σπυρίδων ΠΑΣΣΑΚΟΣ, Γενικός Γραμματέας
ΑΕ: 2104112500 & 6933359461

Πλωτάρχης Λ.Σ. Σπυρίδων ΕΥΑΓΓΕΛΙΔΗΣ, Ταμίας
ΔΕΔ: 2104191183 & 6937984996


Υποπλοίαρχος ΛΣ ΜΠΑΣΤΑΣ Νικόλαος, Οργανωτικός Γραμματέας
ΔΔΣ/ Γρ. Αθλητισμού 2109829382 & 6948082914

Υποπλοίαρχος ΛΣ (Τ) ΓΟΥΣΙΑΣ Χρήστος, Υπεύθυνος Διεθνών & Δημοσίων Σχέσεων
ΔΤΥΠΧΜ: 2104064482 & 6974530472

Υποπλοίαρχος ΛΣ Μιχαήλ ΤΣΑΡΙΔΗΣ, Α΄ Αντιπρόεδρος
ΚΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ: 2310531503 & 6977504519

Υποπλοίαρχος Λ.Σ. Ιωάννης ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ, Β΄ Αντιπρόεδρος
Υ/Χ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ: 2842089996 &6972504646

Υποπλοίαρχος ΛΣ Ελευθέριος ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ, Υπεύθυνος Κινητοποιήσεων
ΔΕΚ -Β: 2104191484 & 6947204425

Υποπλοίαρχος ΛΣ Δημήτριος ΜΕΛΑΣ, Αναπληρωτής Γραμματέας
ΔΤΥΠΧΜ: 2104191324 & 6986716436

Για το Δ.Σ.
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας

Δημήτριος ΣΑΪΤΑΚΗΣ Σπυρίδων ΠΑΣΣΑΚΟΣ

64 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΟΠΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΚΟΥΣΑ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΕ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΟ ΔΣ Η ΣΚΕΨΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ Απονομή Διακριτικού Σήματος Θαλάσσιας Υπηρεσίας Προσωπικού Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ. ΣΤΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΠΕΑΛΣ ΣΤΗΝ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ 2012 ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ......
ΡΥΧΑΡΙΣΤΩ ,ΤΙΜΗΤΙΚΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΛΩΤΑΤΖΗΔΕΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΧΑΣΤΟΥΚΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΣΤΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΤΟΣΟ ΣΤΟΝ Κ.ΠΑΣΣΑΚΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ Κ.ΣΑΙΤΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΜΗΝΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΣ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗ ....
ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑΤΙ Η ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΠΛΩΤΑΤΖΗΔΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΟΡΙΑ .....

Ανώνυμος είπε...

Kαλη κίνηση και αναγκαία η απονομή απο την ΠΕΑΛΣ του διακριτικού στους πλωτατζηδες μέλη της .
Ξερει καποιος ποτε ακριβως θα γινει , καποιοι ειμαστε μακρια απο Πειραια και καλο ειναι να το ξερουμε για να παρουμε αδεια , εκτος και αν η υπηρεσια φιλοτιμηθεί να μας δωσει 2 μερες για να κανουμε την κίνηση αυτή άγραφες ????
επισης πως θα γινει , θα ειναι κατι σαν ατυπη μικρη τελετη-απονομη κατα τη διαρκεια της πιτας 2012 ???

Ανώνυμος είπε...

Μηπως κάποιος έχει το τηλέφωνο του κ. ΠΑΣΣΑΚΟΥ σε αυτό που αναφέρει η ανακοίνωση κάτι δεν πάει καλά ,άλλες φορές είναι κλειστό και άλλες δεν απαντά κανείς .Πήρα στην ένωση χτες αλλά δεν απάντησε κανείς και στο κέντρο του υπουργείου δεν το είχαν .
Είναι επείγον .
ευχαριστώ .

Ανώνυμος είπε...

Στην επίσημη σελίδα της ένωσης έκαναν διόρθωση του τηλεφώνου σε 6984044080 και email passakos1@hotmail.com.
Χθες μεσημέρι μίλησα σε αυτό .....
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΗΓΟΥΜΕΝΊΤΣΑ ....

Ανώνυμος είπε...

Πριν περίπου 20 μέρες ,στο υπουργείο, μου είχε πει ότι θα τεθεί προς το νέο ΔΣ η διακοπή των 3 ευρώ προς εγγραφή νέων μελών στην ΠΕΑΛΣ και θα μείνει μόνο η μηνιαία συνδρομή .
Στην αίτηση όμως που κατέβασα χτες ,λέει ακόμα για τα 3 ευρώ .Γνωρίζει κάποιος κάτι σχετικά γιατί την έχω έτοιμη να την στείλω ?

Ανώνυμος είπε...

@#$%.... Μετά την απόφαση της χορήγησης από την ΠΕΑΛΣ του Διακριτικού Θαλάσσιας Υπηρεσίας στα μέλη της Ένωσης έχει ήδη συζητηθεί σε θετικό κλίμα και η κατάργηση της εφάπαξ χρέωσης των τριών (3) ευρώ για την εγγραφή νέου μέλους. Είναι θέμα ολίγων ημερών η αλλαγή στην αίτηση καθώς επίσης και η επίσημη ενημέρωση.Υπομονή συνάδελφοι.Κάτι αλλάζει προς το καλύτερο.Μην απαξιώνουμε άλλο το σωματείο μας.Να ασχοληθούμε όλοι στο μέτρο που μπορούμε.Να στείλουμε προτάσεις στην ηλεκτρονική διεύθυνση της Ένωσης.Ενεργοποιηθείτε...!!!..!@#$

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΊΑ ΧΤΕΣΙΝΟΒΡΑΔΙΝΉ , ΕΠΊΣΗΜΗ , ΔΕΝ ΥΦΊΣΤΑΤΑΙ ΠΙΑ Η ΕΦΑΠΑΞ ΧΡΕΩΣΗ 3 ΕΥΡΩ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΜΕΛΟΥΣ ΤΗΣ ΠΕΑΛΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ Η ΜΗΝΙΑΊΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ.
ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ,ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ.......

Ανώνυμος είπε...

ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ Γ.Γ ΤΗΣ ΠΕΑΛΣ ΜΗΠΩΣ ΑΔΙΚΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΚΤΟΣ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΔΥΛΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΕΚ ΔΥΛΣ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΠΔ ΤΟ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΠΛΩΤΑΡΧΕΣ ΣΤΑ 25 ΕΤΗ ΑΠΟ 27 .............ΤΣΑΜΠΑ ΤΑ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΣΤΑ ΣΚΑΦΗ ..??????
ΑΣ ΤΟ ΔΕΙ Κ.ΠΑΣΣΑΚΟ Η ΠΕΑΛΣ ....ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΙΑ .........!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΒΓΗΚΑΜΕ ΕΚΤΟΣ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ , ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ ΤΕΙ , ΑΕΙ, ΑΕΝ , ΜΑΣ ΕΦΑΓΑΝ ΚΑΠΟΙΥΣ ΤΑ ΣΚΑΦΗ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΛΩΤΑΡΧΕΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΛΥΚΕΙΟ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ....!!!! ΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ .....???????????????????? ΔΕΝ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ....

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΛΑΔΗ ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑΤΕ ΤΗΝ ΑΕΝ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΟ 2,5 . ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΝΑ ΠΩ ΕΝΤΑΞΕΙ , ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ '' ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΓΩ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΠΕΝΤΑΡΑΚΙ ΓΕΜΑΤΟ ''' . ΑΣΕ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙΣ , ΑΛΛΑ ΑΝ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ , ΚΑΙ ΕΣΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ , ΡΩΤΑΣ ΓΙΑΤΙ . ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 30 ΣΧΟΛΕΙΟ . ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ ΑΕΙ Ή ΤΕΙ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΝ . ΑΝ ΕΒΓΑΛΕΣ ΤΗΝ ΑΕΝ ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΕΙΣΑΙ ΗΔΗ ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ ΠΑΛΙΟΣ . ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΓΜΑ .
ΑΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΙ .

Ανώνυμος είπε...

ΑΦΟΥ ΠΗΓΕΣ ΑΕΝ ΚΑΙ ΒΓΗΚΕΣ ΕΚΤΟΣ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΤΙ ΣΕ ΝΟΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ , ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΟΤΙ ΑΦΟΥ ΒΓΗΚΕΣ ΕΚΤΟΣ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΝΑ ΑΠΟΛΥΘΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΑΦΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΒΑΖΕΤΑΙ ΜΕΣΟΝ ΚΑΙ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΝΑ ΒΓΗΤΑΙ ΜΟΛΙΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΤΑΙ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ . ΓΙΑΥΤΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΛΩΤΑΤΖΗΔΕΣ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ . ΑΝΤΕ ΜΟΝΑ ΖΥΓΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ , ΑΛΛΑ .............

Ανώνυμος είπε...

γιατι ειναι αδικια συναδελφε .....ειπα εγω να μην γινεται ολοι πλωταρχες ??? να γινεται αλλα να μου δοθει και εμενα το αυτονόητο . δηλαδη τα χρονια μου στα πλωτα πανε περιπατω ????

Ανώνυμος είπε...

kala les siroula .
na mas poun telika ti kerdisame poy bgikame ektos organikon .
ta exoun isopedosei ola sto soma ....

Ανώνυμος είπε...

Συνάδελφοι ΕΟΘ, νομίζω ότι έχετε άδικο και θα σας πώ γιατί:

1) Τα οφέλη για έναν υπαξκό ΕΟΘ ξεκινάνε ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΤΕΡΑ από τον βαθμό του πλωτάρχη. Παίρνετε όλες τις προαγωγές σας (και σωστά) νωρίτερα. Όταν λοιπόν φτάσετε τα 25 χρόνια, ήδη έχετε βγει αρκετά ωφελημένοι σε σχέση με τους υπόλοιπους συναδέλφους της σειράς σας που δεν είναι ΕΟΘ.

2) Μιλώντας με μια σειρά μου που είναι ΕΟΘ, μου είπε ότι με το νέο νόμο θα γίνει Πλωτάρχης άμεσα (εγώ είμαι Υποπρχος 31ου Σχολείου). Δηλαδή νωρίτερα από εμένα. Το έχετε ψάξει το θέμα; Με το νέο νόμο, πότε γίνεστε Πλωτάρχες; Γιατί φαίνεται ότι και πάλι οι ΕΟΘ θα γίνονται Πλωτάρχες νωρίτερα. Μήπως λοιπόν άδικα γκρινιάζετε;

Τα παραπάνω φιλικά και χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης, απλώς να λυθεί τυχόν παρεξήγηση.

Ανώνυμος είπε...

Να πάρεις προαγωγή να γίνεις και Αρχηγός αλλά άσε και τους άλλους να προαχθούν μπας και πάρουν κανά φράγκο παραπάνω. Λέγοντας ότι σε ενοχλεί η προαγωγή που παίρνουμε είναι σαν να λες ότι σε ενοχλεί που θα πάρουμε 5 ευρώ αύξηση.......
Τα χρόνια σου στα σκάφη δεν πάνε χαμένα... έζησες αυτά που έζησες..... έπαιρνες και 2 φράγκα παραπάνω..... σε έψησε η αλμύρα.....

Ανώνυμος είπε...

δεν το δεχομαι . παρτε οτι θελετε αλλα και εγω θα παρω οτι μου αναλογει ...οχι εις βαρος μου κυριε συναδελφε .....

Ανώνυμος είπε...

Συνάδελφε 6:52:00 μμ θα σε ξαναρωτήσω. Οι ΕΟΘ σε πόσα χρόνια γίνονται Πλωτάρχες με το νέο ΠΔ;

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΣΕ ΠΙΟ ΣΚΑΦΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΚΚΥΡΙΟΣ ''ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ'' ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΗΠΩΣ ΕΚΑΝΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ''ΦΟΥΣΚΩΤΟ'' Η ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΕΝΟ-ΑΚΙΝΗΣΙΑ-ΠΕΙ . ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΛΛΑ ......... ΚΟΥΛΑΡΕ . ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΚΑΦΗ . ΚΟΥΛΕΡΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΝ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΣΟΥ ..... ΘΑ ΗΤΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟ . ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΤΡΥΠΑΚΙ ΄΄ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΄΄ ΚΑΙ ΤΣΙΜΠΑΤΑΙ ΣΑΝ ΤΙΣ ΜΠΟΥΚΑΝΑΡΕΣ . ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ 6:40:00 ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ 6:47:00 . ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Ανώνυμος είπε...

να τον ρωτησεις γιατι απευθυνθυκε στην ΠΕΑΛΣ και σε ΣΝΔ ΑΞ ,οπως ειπε, και οχι στην ΠΟΕΠΛΣ που ειναι μελος για διευκρινήσεις.....

Ανώνυμος είπε...

θα δεις τη ΔΕΥΤΕΡΑ το γιατι. και δεν ειμαι μονος ειμαστε καμια 70αρια ατομα .

Ανώνυμος είπε...

Ο συνάδελφος "ΕΟΘ υπαξκός" γιατί δεν απαντάει στο ερώτημα πότε γίνεται πλωτάρχης; Γιατί όταν του τέθηκε ένα ουσιαστικό ερώτημα προτίμησε να το αγνοεί; Να σας πω εγώ: ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.

Είναι σαφές ότι είναι αξκός ΣΝΔ και παριστάνει τον εκ ΔΥΛΣ για να δημιουργήσει εντυπώσεις και να φτιάξει κλίμα ότι "όλοι διαμαρτύρονται". Πολύ οξυδερκής και η παρατήρησή σου συνάδελφε για το ότι απευθύνθηκε στην ΠΕΑΛΣ και στον κ. Πασσιάκο.

Και για να τελειώνει το παραμύθι: Οι ΕΟΘ λόγω των αυξημένων τους τυπικών προσόντων, έχουν -όπως πρέπει- κάποια bonus. Αυτό εξακολουθεί να ισχύει.

Προς Αξκό ΣΝΔ: Τι θα κάνετε δηλαδή τη δευτέρα, χούντα; Είσαι αστείος φίλε.

Ανώνυμος είπε...

to θεμα το εχει πιασει και γνωστο συνδικαλιστικο μπλοκ ....., η πρασινο μπλοκ......... , η μπλοκ ρεζιλίκι.......

Ανώνυμος είπε...

ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟΝ ΕΟΘ ΓΙΑΤΙ ΦΩΝΑΖΕΙ , ΜΗΠΩΣ ΦΟΒΑΤΕ ΜΗΠΩΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΛΩΤΑΡΧΕΣ ΘΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΣΚΑΦΟΥΣ , ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ ΦΟΒΑΤΕ ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΕΚΤΟΣ ΣΚΑΦΩΝ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ . ΟΙ ΕΟΘ ΑΠΟ ΑΕΝ ΣΤΑ ΣΚΑΦΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΑ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΑ . ΝΑΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΣΚΑΦΟΣ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΘΕΣΗ .

Ανώνυμος είπε...

Δεν είναι ΕΟΘ συνάδελφε, προβοκάτορας από ΣΝΔ είναι (αν και ποτέ δεν κατάλαβα γιατί τους λένε εκ ΣΝΔ. Ένα ολιγόμηνο σεμινάριο παρακολουθούν εκεί)

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΠΕΑΛΣ - ΠΟΕΠΛΣ : ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕ Ή ΑΠΟΚΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ Η ΟΠΟΙΑ ΤΟΝ ΕΥΝΟΕΙ (ΓΑΛΟΝΙΑ - ΤΟΠΟΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΚΛΠ) ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΜΕΧΡΙ ΟΛΚΛΗΡΩΣΗΣ ΤΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ , ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ . ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΠΛΩΤΑΤΖΗ , ΟΤΑΝ ΕΣΥ ΕΠΑΙΡΝΕΣ ΤΑ ΠΛΕΥΣΙΜΑ , ΜΙΛΑΓΕ ΚΑΝΕΝΑΣ .................

Ανώνυμος είπε...

ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΣΝΔ ;;;;

Ανώνυμος είπε...

υποπλοιαρχος ειμαι και μεχρι πριν 1 χρονο ημουν στα σκαφη .....και δεν θα μου πεις εσυ γιατι επαιρνα τα πλευσιμα ...... τα δουλευα οταν εσυ το επαιζες καμπόσος με το μπλανκο στο χερι και αραχτος στην καρεκλιτσα σου .......kαι εγω εβλεπα να ξημερωνει στο ΑΙΓΑΙΟ ....

Ανώνυμος είπε...

ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΑΣ ...ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΝΑ ΠΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ .........ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΤΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΠΛΩΤΑΡΧΗ .....

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ: ΣΤΑ ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΛΩΤΑΡΧΗΣ ΚΑΠΕΤΑΝΙΕ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ;

Ανώνυμος είπε...

εγω ακομα τρώω τα ματια μου στις οθονες ..........και με τρωνε 10 ξενυχτια και το αγχος ....... και εκανα και 11 χρονια στα σκαφη .....ειναι αδικια και δεν το ειχαμε παρει χαμπαρι .μπραβο συναδελφε

Ανώνυμος είπε...

Αυτό είναι το ΠΔ της αμαρτίας και της ξεφτίλας γενικότερα .........ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ .

Ανώνυμος είπε...

Γαλαζοαίματα γατάκια, είστε πολύ μικρά για να μας ξεγελάσετε. Τραβάτε αλλού να παίξετε...

Ανώνυμος είπε...

η αρχαιοτητα οπως εγινε με το ΠΔ ΕΚΤΡΩΜΑ μεταξυ ΣΝΔ και ΔΥΛΣ ειναι αδικια και απαραδεκτη .η μεταταξη ΛΦ-ΥΠΑΞ σε ΑΞ ΑΝΘ/ΡΧΟΥΣ τεχνικους-νομικους -ειναι η πληρη ξεφτιλα ιδιαιτερα για τους τεχνικους .Τα παραπανω χρονια στο βαθμο πλωταρχη -αντ/ρχου-πλοιαρχου ειναι ντροπη και μπηκε για να μην βαλουν 1 χρονο στο βαθμο σημ/ρου -ανθ/ρχου/υποπ/ρχου που ειναι και οι περισσοτεροι ΔΥΛΣ και στεναχωρηθουν τα πουλακια μου ....εχω και αλλα αμα θελετε .....

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΝΤΕΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΟΘ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΝΔ ΝΑΥΑΡΧΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ . ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΙ ΔΥΛΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΦ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΣΣΑ ΘΑ ΕΙΣΑΣΤΕ . ΟΙ ΔΥΛΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΦ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΧΑΜΗΛΑ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΚΡΑΤΑΤΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ....... ΚΑΙ ΜΗΝ ΒΓΑΖΕΤΕ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝ ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΑΦΗ , ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΗΛΘΑΜΕ ΕΚΕΙ . ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΣΝΔ ΚΑΙ ΕΟΘ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΣΑΣ.

Ανώνυμος είπε...

NA MPOYN STH DIADIKASIA TVN METAUESEVN ANEJARTHTA POSA XRONIA EXOYN KAI OI DYLS .AKOY META TA 25 XRONIA DEN EXOYN METAUESEIS .ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ...?????

Ανώνυμος είπε...

Η μεγαλύτερη ξεφτίλα είναι να εκμεταλλεύεσαι την ανωνυμία του blog και να παριστάνεις κάτι που δεν είσαι για να δημιουργήσεις εντυπώσεις. Αισθάνεσαι ότι τιμάς το γαλόνι που φέρεις και τη σχολή της οποίας το τελευταίο έτος παρακολούθησες όταν παριστάνεις τον ΕΟΘ υπαξκό; Πώς μετά ζητάς σεβασμό από τους κατώτερούς σου όταν κάνεις αυτά τα καραγκιοζιλίκια;

Ανώνυμος είπε...

εμενα δεν με νοιαζει η αρχαιοτητα αλλα η αδικια ως αξιωματικος εκτος οργανικων .

Ανώνυμος είπε...

Πού το βρήκες γραμμένο ότι μετά από 25 χρόνια δεν έχει μεταθέσεις για εκ ΔΥΛΣ προερχόμενους;

Ανώνυμος είπε...

Χθες συνεδρίασε ο σύλλογος των διδασκόντων του 3ου Εσπερινού ΕΠΑΛ όπου φοιτά ο 15χρονος μαθητής που είχε μουτζώσει τους επισήμους στην πρόσφατη παρέλαση για την 28η Οκτωβρίου στη Λάρισα..
Οι καθηγητές αποφάσισαν την επιβολή ποινής μίας ημέρας αποβολής για τον μαθητή του σχολείου ενώ στη συνεδρίαση του συλλόγου μετείχε και εκπρόσωπος της ΕΛΜΕ, η οποία εξαρχής - όπως και μεγάλο μέρος της κοινής γνώμης - είχε προσπαθήσει να δικαιολογήσει την ενέργεια του μαθητή.

Ανώνυμος είπε...

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τόσο ΨΕΜΜΑ. Πρώτα γράφουν ότι οι ΕΟΘ γίνονται μαζί με τους υπόλοιπους πλωτάρχες, μετά ότι οι εκ ΔΥΛΣ δεν μετατίθενται μετά τα 25 χρόνια υπηρεσίας...

Ρε παιδιά, δεν καταλαβαίνω, νομίζετε ότι απευθύνεστε σε χαζούς; Ή επειδή βγάλατε μια σχολή (ή καλύτερα, όπως λέει ο συνάδελφος, το τελευταίο της έτος) νομίζετε ότι είστε το άλας της γης;

Ανώνυμος είπε...

ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΒΛΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ . ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΑΣ . ΤΩΡΑ ΑΝ ΝΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΝΔ Η ΕΟΘ , ΑΛΛΟ ΚΑΠΕΛΟ . ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ . ΑΣ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛ. ΑΛΛΟ ΜΑΖΙ ΤΟΥ . ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ ΩΣ ΒΛΑΚΑΣ ΠΛΕΟΝ .

Ανώνυμος είπε...

to psema poy ine sinadelfe ??? dose mas ta fota sou

Ανώνυμος είπε...

Το γράφω για πολλοστή φορά:

1ο ψέμμα: Οι ΕΟΘ γίνονται πλωτάρχες μαζί με τους υπόλοιπους

2ο ψέμμα: Οι εκ ΔΥΛΣ προερχόμενοι δεν μετατίθενται μετά τα 25 χρόνια υπηρεσίας.

Τα παραπάνω δεν προβλέπονται πουθενά. Όποιος διαδίδει το αντίθετο, λέει ψέμματα. Πιό απλά δεν μπόρεσα να το γράψω.

Ανώνυμος είπε...

Προς ενημέρωσή σας: Οι ΕΟΘ γίνονται Πλωτάρχες στα 23,5 χρόνια και οι υπόλοιποι εκ ΔΥΛΣ προερχόμενοι στα 25. Άρα, ποιά αδικία κύριοι; Αλλά προσπαθείτε να δημιουργήσετε χωρίς λόγο κλίμα και εντυπώσεις. Κρίμα...

Ανώνυμος είπε...

δικη σου νομοθεσια εβγαλες συναδελφε ?????

Ανώνυμος είπε...

Σε ποιόν απευθύνεσαι;

Υποστήριξα ότι οι ΕΟΘ γίνονται πλωτάρχες στα 23,5 και αυτό δεν αμφισβητείται γιατί είμαι ΕΟΘ 31ου Σχολείου ΔΥΛΣ και γίνομαι πλωτάρχης τον Μάρτη του 2012. Αυτό ΔΕΝ αμφισβητείται!

Ανώνυμος είπε...

oσοι δεν ειναι ΕΟΘ ποτε θα γινουν πλωταρχες με τον παλιο νομο και ποτε με το νεο αν εσυ γινεις μαρτη?

Ανώνυμος είπε...

Η σειρά μου θα γίνουν Πλωτάρχες με το νέο νόμο το Σεπτέμβρη του 2013 (όσοι δεν είναι ΕΟΘ).

Με τον παλιό νόμο δεν ξέρω, αλλά μάλλον το 2015.

Αλλά δεν είναι χρήσιμο να παίζουμε το παιχνίδι των 20 ερωτήσεων. Πες μου κατευθείαν πού είναι η αδικία να καταλάβω.

Ανώνυμος είπε...

με τον παλιο το 2015 2 χρονια μετα αρα κερδισατε σχεδον 2 χρονια

Ανώνυμος είπε...

ΑΑΑΑ!!!! ΘΕΛΩ ΓΑΛΟΝΙΑ... ΔΩΣΤΕ ΜΟΥ ΓΑΛΟΝΙΑ... ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ ΓΙΑ ΓΑΛΟΟΟΝΙΑΑΑΑΑ.....!!!!

Ανώνυμος είπε...

Γιατί "κερδίσατε"; Εγώ δεν κέρδισα τίποτε, είμαι ΕΟΘ. Οι υπόλοιποι, αντί να γίνουν στα 26,5 γίνονται στα 25. Και λοιπόν, τι έγινε δηλαδή; Θα μου πεις τελικά που είναι η αδικία ή θα ξημερώσουμε στα πληκτρολόγια;

Ανώνυμος είπε...

μπραβο στην ΠΟΕΠΛΣ που φροντιζει τα μελη της .......

Ανώνυμος είπε...

http://garda-costa.blogspot.com/
δημιουργησαμε ένα μπλοκ για να διαψεύδουμε όσους ψεύδονται και όσους παραπλανούν ......
ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ ......

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή είναι ψέματα ότι ήρθαν να σας ψηφίσουν 16 άτομα μόνο; Αν είναι ψέμα, πείτε μου πόσοι ηρθαν;;;
http://costagarda.blogspot.com/2011/12/blog-post_14.html

Ανώνυμος είπε...

δηλαδη εσενα σε νοιαζει η προσωπικη παρουσια ? η ψηφος με ταχυδρομειο δεν σε καλυπτει ? περιμενεις δηλαδη να ερθουν αυτοπροσωπως αξιωματικοι απο την αλλη ακρη της Ελλαδας ? δηλαδη πχ ιονιο αιγαιο κρητη κτλ κτλ ? μα καλα ειστε σοβαροι ορισμενοι εδω μεσα η πινετε τιποτα απο τα κατασχεμενα ? για αυτο ρε δεν εχουμε συνδικαλισμο γιατι το μυαλο σας ειναι περα βρεχει ... ξυπνηστε ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε

Ανώνυμος είπε...

40 ατομα πηγαν εκ των οποιων οι 9 ηταν απο την εφορευτικη και απο το ΔΣ.
τις αλλες χρονιες πηγαιναν 20 ολοι μαζι φιλε μου ....
και ψηφιζαν απο 140 εως 170 ατομα συνολικα με τους 20 .
φετος ψηφισαν 110 περιπου ΣΝΔ και 90 περιπου ΔΥΛΣ . παρα πολυ καλα ποσοστα για την ΠΕΑΛΣ και πειτε εσεις οτι θελετε .
Στις εκλογες της ΠΟΕΠΛΣ ποσοι ψηφιζουν αναλογικα ????
επισης το τι λεει το ξεφτιλα μπλοκ καπΟιων ηλιθιων που ειναι τσιρακια συνδικαλιστη πολιτικαντη δεν με ενδιαφερει ....
Η ΠΕΑΛΣ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΑΡΚΕΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΠΟΥΣΤΙΕΣ , ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΕΤΕΝΤΕΣ . ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΞ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΑΛΣ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥΣ ,ΑΣ ΜΗ ΓΡΑΦΤΟΥΝ Η ΑΣ ΞΕΓΡΑΦΤΟΥΝ ΚΑΙ ΑΣ ΚΟΨΟΥΝ ΤΟ ΛΑΙΜΟ ΤΟΥΣ .ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞ ΑΣΧΟΛΗΘΕΊΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΝΩΣΗ Η ΟΠΩΣ ΤΗ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΤΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΞ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ .
ΚΑΛΩ ΤΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΥΣ kai pio poly toys snd ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΑΠΟ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΠΟΕΠΛΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΑΛΣ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ .ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ.

Ανώνυμος είπε...

9 ΑΤΟΜΑ ΣΤΟ ΔΣ THΣ ΠΕΑΛΣ ΚΑΙ ΟΙ 8 ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΠΟΕΠΛΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΖΗΤΑΣ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΜΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΕΠΛΣ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΠΕΑΛΣ??????
ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΥΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΔΣ .......

Ανώνυμος είπε...

Ειχε συνηθίσει η ΠΟΕΠΛΣ να κρατα στο χερι την ΠΕΑΛΣ και το ΔΣ και τωρα που εχει χασει τον ελεγχο της ΠΕΑΛΣ εχουν αφηνιάσει οι ανθρωποι ......και που να δειτε αμα αρχισουν οι διαγραφες απο την ΠΟΕΠΛΣ πως θα κανουν .......

Ανώνυμος είπε...

συναδελφε δεν ειναι οι 8 απο τους 9 του ΔΣ thw ΠΕΑΛΣ μελη της ΠΟΕΠΛΣ αλλα μονο οι ΔΥΛΣ του ΔΣ ......

Ανώνυμος είπε...

Αφου δεν ειναι μελη της ΠΟΕΠΛΣ οι ΣΝΔ της ΠΕΑΛΣ τοτε τι παει και μπαινει ο κ. ΠΑΣΣΑΚΟΣ στα πουλμαν πο κλεινει η ΠΟΕΠΛΣ ΚΑΙ που πληρωνουμε εμεις της ΠΟΕΠΛΣ ρε συναδελφε ?????....

Ανώνυμος είπε...

σε μικροπρέπειες μην απαντατε συναδελφοι . Να ρωτησει στο c...... g....... εκει θα σου απαντήσουν σίγουρα .ψοφανε για τέτοιες ερωτήσεις ,ασε που τον συμπαθουν και πολυ..............και θα απαντησουν εκ μερους του ......
ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΣΟΥ ΚΑΘΗΣΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ????

Ανώνυμος είπε...

Οντως πιστεύω ότι οι αντιδικίες και οι διαφορετικές φωνές για δήθεν αδικίες ακούγονται από άλλους και όχι του 31 σχολείου εκτός ή εντός οργανικών! Διότι οι του 31 σχολείου εκτός εντός και επί τα αυτά στα 25 χρόνια θα ..... είμαστε πολίτες!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟ ΑΥΤΙ.........
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΣΤΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΣΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ .....ΔΙΑΠΛΟΚΗ ...ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ......ΑΔΙΚΙΕΣ.......ΤΟ ΣΥΜΦΈΡΟΝ ΤΩΝ ΛΙΓΩΝ ...ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ....ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ.....ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ,ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΣΝΔ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΡΑΞΊΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΜΑΣ ΣΑΣ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ .....ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ 4-5 ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΎΜΕΝΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΓΑΛΟΝΑΔΕΣ ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ ΑΞ [ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΙ ]ΠΟΥ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΧΑΡΕΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΠΕΑΛΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΑΙΔΕΥΕΙ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ........ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΞΕΦΤΙΛΊΣΕΙ ΜΕ ΤΟΣΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ..

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΑ 25 ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΠΟΛΙΤΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ....